Wypowiedzi FastPrime trzeba brac z dystansem on ogolnie niezadowolony z "tureckiej taczki" dlaczego? To już też wiemy
Wypowiedzi FastPrime trzeba brac z dystansem on ogolnie niezadowolony z "tureckiej taczki" dlaczego? To już też wiemy
W myśl zasady "a dlaczego nie"?
Skoro tak ładnie prosisz to nie ma sprawy: ajajaj jakie to one są zbędne i niepotrzebne, ja nie mam i nawet dokladnie nie wiem jak działa doświetlanie a trochę aut juz zjezdziłem, zatem prawdopodobnie nie są dla mnie niezbędne takie halogeny. Tipo w podstawie świeci porównywalnie do ostatniego Nissana i Audi, czyli wg mnie wystarczająco dobrze (o ile pamiętam wcześniejsze auta tez swieciły OK).
Na drodze do lepszego siedzenia. Zabralem sie za wymiane siedziska. Stare zdemontowane. Porownanie siedzisk wskazuje ze glownym problemem jest jak dla mnie brak podparcia ud. Gabka z mito jest z przodu grubsza wyzsze a tez te brzegi ale nie cisna tak. No zobaczymy
Ostatnio edytowane przez marx30 ; 10-03-2018 o 17:05
Samo siedzisko. Wsadzilem juz nowe -fotka. Nie powiem ze jest plug&play ale pasuje idealnie - spod wchodzi wyprofilowanym wglebieniem na tylna rurke jak ori i z przodu tez sie konczy w idealnym miejscu (chyba to w ramach koncernu maja zestandaryzowane) ale trzeba przeszyc mocowania/naciagi tapicerki -takie plastikowe "u". Siedzi sie super, jak w mito trzyma dupe i nie cisnie przodu uda z boku, fajnie podpiera je od spodu. Nie ma wrazenia ze udo opiera sie na krawędzi. Ale nie chwalmy dnia... najpierw testy dlugosystansowe potem ew. Doszycie mocowan(choc i tak juz siedzi na swoim miejscu). Co ciekawe ori z tipo wykonane jakby lepiej- np. grubszy filc na koncach. Czarna czesc - identyczny materiał
Ostatnio edytowane przez marx30 ; 10-03-2018 o 19:35
Uparłeś się na ten fotel . Dzisiaj zrobiłem 1200 km , praktycznie ciągiem , z małymi przerwami na kawę. Plecy nie bolą , dupa nie boli , kręgosłup nie boli. Nie mówię że jestem wypoczęty jakbym wstał z kanapy , ale jest ok. Trochę gorzej niż w AR 159 , ale o niebo lepiej niż w Octavii , gdzie drętwiała mi lewą nogą.
Nie podoba mi się co innego - niedostatki mocy przy jeździe autostradowej. Fakt samochód zapakowany maxymalnie , 4 osoby dorosłe , bagażnik upchnięty na full , na dachu bardzo duży box 550l z 4 parami nart , deską i 5 parami butów narciarskich. Przyspieszenie ze stałej prędkości 140km/h przy lekkiej górce praktycznie nie występuje.
Do takiej jazdy Tipo powinno mieć min 150 KM. Zachciało mi się jechać na narty popierdułką bo nowa , zamiast śmignąć starą 170 konną Alfą. I paliwa mniej bym spalił. 1200 km , przejechane że średnią prędkością 114 km/h i średnim zużyciem z kompa 9l/100 km. Głupek
Powinno mieć 150 KM ale już wiadomo że nigdy nie będzie mocniejszej wersji. I teraz pytanie jak trudne o kosztowne będzie podniesienie mocy wersji 120 KM do 150 +.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wiem ze sie uparlem bo zauwazylem ze niewiele osob narzeka. Ale skoro łatwo to moge zmienic pod siebie to why not. Odnosnie mocy 120/170 KM wchodzimy tu juz w oczywiste roznice kilkadziesiat % no wiec co sie dziwic.
Z rzeczy ktore mi sie nie podobaja jeszcze to nadkola. Jest lepiej niz w dacii w ktorej z tylu ich prawie nie ma (wneka wymalowana tylko jakims glutoprenem). Ale konkurencja np. Renault/opel stosuje cos ala usztywniony filc(podobny to tej slynnej oslony pod kokpitem) co tlumi kamienie itp. Poza tym zachodzi to na prog/blotnik ze nie ma problemu z piaskowaniem. Nie trzeba dorabiac chlapaczy itp.
(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.
Cinsoft i wszystko jasne
Ostatnio edytowane przez marx30 ; 10-03-2018 o 21:10
Poprzednie Bravo robiłem w Cinsoft i potwierdzam fachowość Marcina. Myślę, że któregoś dnia też zawitam do niego z Tipkiem.
Odnośnie siedziska, to na długość przydało się małe przedłużenie na wysokości prawego uda, żeby trzymając stopę na gazie było swobodnie oparte całe udo. Dla lewej nogi jest ok, jak by było dłuższe to by mi było gorzej wciskać sprzęgło, to z kolei musiałbym przysunąć bliżej fotel, co zaś by było niewygodne dla prawej nogi. I tak w kółko Macieju
Ostatnio edytowane przez kartonik ; 10-03-2018 o 22:26
z Cinsoftu:
Fiat Nuova Bravo 1.4Tjet 150
Modyfikacja elektroniki sterującej silnika 1.4Tjet 150ps.
KM +21
Nm +44
ale skoro chyba ten sam silnik moze mieć 180 kucy w abarcie, dostępna też odmiana 200 KM (Abarth 500 Assetto Corse), to chyba wszystko jest możliwe
https://44tuning.pl/chip-tuning-fiat...-120-km-euro-6 tu troszkę lepiej za 1500zł mniej więcej
Ostatnio edytowane przez firemanek ; 10-03-2018 o 22:32
no, faktycznie