Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 88 z 179 PierwszyPierwszy ... 3878868788899098138 ... OstatniOstatni
Posty od 1,306 do 1,320 z 2681
Like Tree385lubi to!

Temat: Nie podoba mi się w tipo  

  1. #1306
    Master
    Dołączył
    26 luty 2016
    Skąd
    Bydgoszcz
    Wiek
    35
    Postów
    1,953
    Auto
    Fiat TIPO 1.4 GASOLINE :)
    Rocznik
    2017
    Wypowiedzi FastPrime trzeba brac z dystansem on ogolnie niezadowolony z "tureckiej taczki" dlaczego? To już też wiemy



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #1307
    Master
    Dołączył
    14 listopad 2017
    Skąd
    Gdańsk
    Postów
    1,118
    Auto
    Duster 1.5 dCi 4x2 2018/Jimny 1,3 AT 2003
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał bahamut24 Zobacz post
    Wypowiedzi FastPrime trzeba brac z dystansem on ogolnie niezadowolony z "tureckiej taczki" [emoji14] dlaczego? To już też wiemy
    A to dlaczego jestem niezadowolony? [emoji14]

    Wysłane z mojego ONEPLUS A5000 przy użyciu Tapatalka

  4. #1308
    Klubowicz
    Dołączył
    10 październik 2017
    Skąd
    Nowa Sól
    Postów
    199
    Auto
    Tipo SW 1.6 Multijet
    Rocznik
    2017
    W myśl zasady "a dlaczego nie"?

  5. #1309
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    11 lipiec 2017
    Skąd
    Krakow
    Postów
    593
    Auto
    Tipo Tipo Sedan Benzyna 1,4 95KM
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał Qvadrat Zobacz post
    Ma w opcji dla tych co potrzebują...

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Ma tez w opcji halogeny z doświetlaniem zakrętów... a teraz poproszę opinie jakie to one są zbędne i niepotrzebne od tych, którzy nie maja...
    Skoro tak ładnie prosisz to nie ma sprawy: ajajaj jakie to one są zbędne i niepotrzebne, ja nie mam i nawet dokladnie nie wiem jak działa doświetlanie a trochę aut juz zjezdziłem, zatem prawdopodobnie nie są dla mnie niezbędne takie halogeny. Tipo w podstawie świeci porównywalnie do ostatniego Nissana i Audi, czyli wg mnie wystarczająco dobrze (o ile pamiętam wcześniejsze auta tez swieciły OK).

  6. #1310
    Master
    Dołączył
    03 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,526
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    Na drodze do lepszego siedzenia. Zabralem sie za wymiane siedziska. Stare zdemontowane. Porownanie siedzisk wskazuje ze glownym problemem jest jak dla mnie brak podparcia ud. Gabka z mito jest z przodu grubsza wyzsze a tez te brzegi ale nie cisna tak. No zobaczymy
    Dołączone zdjęcia Dołączone zdjęcia
    Ostatnio edytowane przez marx30 ; 10-03-2018 o 17:05

  7. #1311
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    28 lipiec 2016
    Skąd
    Postów
    627
    Auto
    Fiat Tipo 1.6 AT
    Rocznik
    2016
    Cytat Napisał marx30 Zobacz post
    Na drodze do lepszego siedzenia. Zabralem sie za wymiane siedziska. Stare zdemontowane. Porownanie siedzisk wskazuje ze glownym problemem jest jak dla mnie brak podparcia ud. Gabka z mito jest z przodu grubsza wyzsze a tez te brzegi ale nie cisna tak. No zobaczymy
    Wymontowałes samo siedzisko czy musiałeś wyjąć cały fotel?

  8. #1312
    Master
    Dołączył
    03 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,526
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    Samo siedzisko. Wsadzilem juz nowe -fotka. Nie powiem ze jest plug&play ale pasuje idealnie - spod wchodzi wyprofilowanym wglebieniem na tylna rurke jak ori i z przodu tez sie konczy w idealnym miejscu (chyba to w ramach koncernu maja zestandaryzowane) ale trzeba przeszyc mocowania/naciagi tapicerki -takie plastikowe "u". Siedzi sie super, jak w mito trzyma dupe i nie cisnie przodu uda z boku, fajnie podpiera je od spodu. Nie ma wrazenia ze udo opiera sie na krawędzi. Ale nie chwalmy dnia... najpierw testy dlugosystansowe potem ew. Doszycie mocowan(choc i tak juz siedzi na swoim miejscu). Co ciekawe ori z tipo wykonane jakby lepiej- np. grubszy filc na koncach. Czarna czesc - identyczny materiał
    Dołączone zdjęcia Dołączone zdjęcia
    Ostatnio edytowane przez marx30 ; 10-03-2018 o 19:35

  9. #1313
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    18 styczeń 2017
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    55
    Postów
    826
    Auto
    Tipo SW 1,4 T-Jet Lounge
    Rocznik
    2017
    Uparłeś się na ten fotel . Dzisiaj zrobiłem 1200 km , praktycznie ciągiem , z małymi przerwami na kawę. Plecy nie bolą , dupa nie boli , kręgosłup nie boli. Nie mówię że jestem wypoczęty jakbym wstał z kanapy , ale jest ok. Trochę gorzej niż w AR 159 , ale o niebo lepiej niż w Octavii , gdzie drętwiała mi lewą nogą.
    Nie podoba mi się co innego - niedostatki mocy przy jeździe autostradowej. Fakt samochód zapakowany maxymalnie , 4 osoby dorosłe , bagażnik upchnięty na full , na dachu bardzo duży box 550l z 4 parami nart , deską i 5 parami butów narciarskich. Przyspieszenie ze stałej prędkości 140km/h przy lekkiej górce praktycznie nie występuje.
    Do takiej jazdy Tipo powinno mieć min 150 KM. Zachciało mi się jechać na narty popierdułką bo nowa , zamiast śmignąć starą 170 konną Alfą. I paliwa mniej bym spalił. 1200 km , przejechane że średnią prędkością 114 km/h i średnim zużyciem z kompa 9l/100 km. Głupek

  10. #1314
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    23 październik 2016
    Skąd
    Płock
    Postów
    512
    Auto
    Ypsilon 1,2
    Rocznik
    2014
    Powinno mieć 150 KM ale już wiadomo że nigdy nie będzie mocniejszej wersji. I teraz pytanie jak trudne o kosztowne będzie podniesienie mocy wersji 120 KM do 150 +.


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  11. #1315
    Master
    Dołączył
    03 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,526
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    Wiem ze sie uparlem bo zauwazylem ze niewiele osob narzeka. Ale skoro łatwo to moge zmienic pod siebie to why not. Odnosnie mocy 120/170 KM wchodzimy tu juz w oczywiste roznice kilkadziesiat % no wiec co sie dziwic.
    Z rzeczy ktore mi sie nie podobaja jeszcze to nadkola. Jest lepiej niz w dacii w ktorej z tylu ich prawie nie ma (wneka wymalowana tylko jakims glutoprenem). Ale konkurencja np. Renault/opel stosuje cos ala usztywniony filc(podobny to tej slynnej oslony pod kokpitem) co tlumi kamienie itp. Poza tym zachodzi to na prog/blotnik ze nie ma problemu z piaskowaniem. Nie trzeba dorabiac chlapaczy itp.

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Cytat Napisał ŻuczekM Zobacz post
    Powinno mieć 150 KM ale już wiadomo że nigdy nie będzie mocniejszej wersji. I teraz pytanie jak trudne o kosztowne będzie podniesienie mocy wersji 120 KM do 150 +.


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
    Cinsoft i wszystko jasne
    Ostatnio edytowane przez marx30 ; 10-03-2018 o 21:10

  12. #1316
    Master
    Dołączył
    19 październik 2017
    Skąd
    SBI
    Postów
    1,193
    Auto
    Tipo HB 1.4T
    Rocznik
    2017
    Poprzednie Bravo robiłem w Cinsoft i potwierdzam fachowość Marcina. Myślę, że któregoś dnia też zawitam do niego z Tipkiem.

    Odnośnie siedziska, to na długość przydało się małe przedłużenie na wysokości prawego uda, żeby trzymając stopę na gazie było swobodnie oparte całe udo. Dla lewej nogi jest ok, jak by było dłuższe to by mi było gorzej wciskać sprzęgło, to z kolei musiałbym przysunąć bliżej fotel, co zaś by było niewygodne dla prawej nogi. I tak w kółko Macieju
    Ostatnio edytowane przez kartonik ; 10-03-2018 o 22:26

  13. #1317
    Klubowicz
    Dołączył
    02 lipiec 2017
    Skąd
    KSU
    Postów
    176
    Auto
    Tipo 1.4 t-Jet LPG
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał marx30 Zobacz post
    Wiem ze sie uparlem bo zauwazylem ze niewiele osob narzeka. Ale skoro łatwo to moge zmienic pod siebie to why not. Odnosnie mocy 120/170 KM wchodzimy tu juz w oczywiste roznice kilkadziesiat % no wiec co sie dziwic.
    Z rzeczy ktore mi sie nie podobaja jeszcze to nadkola. Jest lepiej niz w dacii w ktorej z tylu ich prawie nie ma (wneka wymalowana tylko jakims glutoprenem). Ale konkurencja np. Renault/opel stosuje cos ala usztywniony filc(podobny to tej slynnej oslony pod kokpitem) co tlumi kamienie itp. Poza tym zachodzi to na prog/blotnik ze nie ma problemu z piaskowaniem. Nie trzeba dorabiac chlapaczy itp.

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.



    Cinsoft i wszystko jasne
    z Cinsoftu:
    Fiat Nuova Bravo 1.4Tjet 150
    Modyfikacja elektroniki sterującej silnika 1.4Tjet 150ps.
    KM +21
    Nm +44
    ale skoro chyba ten sam silnik moze mieć 180 kucy w abarcie, dostępna też odmiana 200 KM (Abarth 500 Assetto Corse), to chyba wszystko jest możliwe

    https://44tuning.pl/chip-tuning-fiat...-120-km-euro-6 tu troszkę lepiej za 1500zł mniej więcej
    Ostatnio edytowane przez firemanek ; 10-03-2018 o 22:32

  14. #1318
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    10 marzec 2018
    Skąd
    Zawiercie
    Wiek
    80
    Postów
    1
    Auto
    żuk
    Rocznik
    1988
    no, faktycznie

  15. #1319
    Klubowicz
    Dołączył
    14 marzec 2012
    Skąd
    Częstochowa
    Wiek
    42
    Postów
    476
    Auto
    TIPO HB 1,4 T-Jet LOUNGE
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał firemanek Zobacz post
    wbrew pozorom, nie jest to tak oczywiste, bo jest to traktowane na równi z normalnym zużyciem podczas eksploatacji ,ale będę miał to pozytywnie załatwione
    Jak to tak??? Gwarancja na powłokę lakierniczą jest 36 miesięcy,a na perforację blach nadwozia 8 lat...to wg.ASO lakier może się zużyć w ciągu niecałego roku???

  16. #1320
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2016
    Skąd
    Toruń
    Postów
    5,513
    Auto
    500X Lounge 1.4 16V MultiAir Turbo, Seat Ateca Xperience 1.5 TSI Evo 2
    Rocznik
    04.2007, 04.2016, 05.2023
    Cytat Napisał firemanek Zobacz post
    ale skoro chyba ten sam silnik moze mieć 180 kucy w abarcie, dostępna też odmiana 200 KM (Abarth 500 Assetto Corse), to chyba wszystko jest możliwe
    Po wydaniu grubych $ jest to możliwe. W 180 konnym jest inna turbina i inne wałki rozrządu. Bez rozbudowy sprzętowej zwykłego T-Jeta można podciągnąć na 150-155KM.
    Można również przełożyć MultiAir'a


 

Podobne tematy

  1. Tempomat w tipo tipo
    Napisany przez mis888 na forum Instalacja elektryczna i elektronika Tipo
    Odpowiedzi: 347
    Ostatni post: 17-03-2024, 00:13
  2. Tipo SW
    Napisany przez lama na forum Tipo
    Odpowiedzi: 496
    Ostatni post: 26-05-2018, 23:09
  3. Fiat Tipo - wersja wyposażenia Tipo (podstawowa)
    Napisany przez Fafikdog na forum Tipo
    Odpowiedzi: 216
    Ostatni post: 18-07-2017, 00:31
  4. Składanie kanapy w TIPO Tipo
    Napisany przez leinad na forum Tipo
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post: 20-01-2017, 16:00
  5. /F/I/A/T/ Tipo 1.8ie czyli Tipo po raz trzeci :)
    Napisany przez KrzychuB na forum Moje auto
    Odpowiedzi: 68
    Ostatni post: 13-12-2014, 18:02

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

duster czy tipo

fiat tipo czy dacia duster

https:fiatklubpolska.pltipo-531nie-podoba-mi-sie-w-tipo-353332

fotel bez regulaci w tipo

https:fiatklubpolska.pltipo-531nie-podoba-mi-sie-w-tipo-3533336

https:fiatklubpolska.pltipo-531nie-podoba-mi-sie-w-tipo-35333129

tipo czy i30

fiat tipo tylna wycieraczka

Hyundai i30 a fiat tipo kombi

fiat tipo prowadzenie

logan vs tipo

tipo forum wspomaganie

dacia logan czy fiat tipo sw

fiat tipo czy focus

co lepsze fiat tipo czy dacia logansandero

sandero czy tipo

Dacia Duster vs Fiat Tipo

fiat tipo wspomaganie kierownicy

Fiat tipo zostawienie swiatel

tipo jak odchylic tylna wycieraczke

https:fiatklubpolska.pltipo-531nie-podoba-mi-sie-w-tipo-3533378

https:fiatklubpolska.pltipo-531nie-podoba-mi-sie-w-tipo-35333112

https:fiatklubpolska.pltipo-531nie-podoba-mi-sie-w-tipo-3533331

anortyzator fsd fist tipo

wymiana klamki fiat tipo

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl