FiatPrime.
A ile więcej dopłaciłeś do tej "nie Dacii"?
Ja swoją "nie Dacię" w dieslu z kompletnym w sumie wyposażeniem i paroma pakietami, kupiłem w cenie Dacii również na full wypasie (tak...wiem jak to brzmi...Dacia i full wypas). Jedyna różnica, że moja miała 2kkm przebiegu i kilka miesięcy, a jednak dostrzegam różnice między tymi markami...niezależnie od tego, o których midelach mówimy, choć przyznam szczerze, że nowy Duster mi się podoba i możliwe, że z czasem zawita jako drugie auto.
Tipo SW 1,4 95 (pop) katalogowo 53,400
Logan MCV 1,5 dCi (laureante) katalogowo 51,700
Duster na koniec roku było przygotowanie pod nowy model i nigdzie nie zalegały już 2WD 1,5 dCi ale katalogowo środkowa wersja za 54,000
Ceny bez rabatówAle nie temat o tym
Pewnie tak![]()
Miałem okazję jeździć służbowym Dusterem salonówka ... Jeżeli ktoś uważa, że Tipo jest wykonane z tandetnych materiałów i kiepsko spasowane to polecam Dacię...
Jezdzilem ostatnio nowym loganem mcv laureante 2018r wady na szybko:
- widoczne laczenie progow w polowie drzwi pasazera
- nakladki ochronne progow tylko przod i z blaszki po piwie
- otwierajac drzwi klamka uderza o blache wydajac dzwiek taniego auta
- zegary jak w autach z 2007r
- skrzypi raczka drzwi pasazera
Plusy
- ledy dzienne
- silownik maski zamiast druta
- fajna tapicerka
Cena egzemplarzu 44k zl. Co ciekawe gaz fabryczny przy silniku 0.9 tCe ten sam co w capturze i clio a renault nie zaleca gazowania![]()
Ostatnio edytowane przez bahamut24 ; 09-03-2018 o 12:24
Na kierownicy są odpowiednie wycięcia na kciukiSwoją droga w gołym Tipo kierownicy z wygodą trochę brakuje do GP i pincety - czuć było, że coś nie tak. Spróbowałem w Tipo za 10 2 - jak dla mnie beznadziejnie. Za 15 3 w każdym aucie mi lepiej lub troszkę gorzej odpowiada - zależy wszystko od profilu.
Ostatnio edytowane przez krowka1978 ; 09-03-2018 o 14:26
Pochwal sie jak cie potraktowali.
W ogóle Tipo to synonim luksusu. Takie ochy i ahy.
Wysłane z mojego ONEPLUS A5000 przy użyciu Tapatalka
No do luksusu to mu daleko. On go nawet nie udaje. Ale dupe wozi i tak jak pisalem lepszy znany przeciwnik niz obcy. Wymagam od niego tyle luksusu co od lodowki ma dzialac nie psuc sie. Jak widac na razie wiekszosc przykrych historii mnie omija. Z jedna upierdliwą dla mnie (fotel) może dam sobie rade jutro.
Ostatnio edytowane przez marx30 ; 09-03-2018 o 22:53
Ale przecież ma podłokietnik...
Wysłane z mojego ONEPLUS A5000 przy użyciu Tapatalka
Ma w opcji dla tych co potrzebują...
(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.
Ma tez w opcji halogeny z doświetlaniem zakrętów... a teraz poproszę opinie jakie to one są zbędne i niepotrzebne od tych, którzy nie maja...
Lepszy
Power
Gamoniu
Pod względem wygody nie odbiega od przeciętnego kompaktu innych marek. Jest tylko jeden warunek żeby go porównywać z innymi - minimum wersja Easy plus pakiet komfort, bo z reguły od takiego wyposażenia zaczynają się obecnie normalne kompakty. Jeśli poruszamy się wersją dla Turków, czyli bazowym "sedanem Tipo" to wrażenia mogą być nieco zaniżone, jak to w bieda wersji.
Dacia to klasa sama dla siebie, nie ma czego z Tipo porównywać.