2,5 standard w porządnych zakładach jeśli do zmiany softu nie trzeba ingerować fizycznie w sterownik. Te firmy co robią chipy taniej to zazwyczaj gotowce wrzucają.
V tech bierze ok 1500... dzwoniłem wypytac
Lepszy
Power
Gamoniu
Parafrazując FiatPrime... 1500 to standard W porządnych zakładach...każdy kto bierze zdecydowanie więcej, to zwykły naciągacz.
Ostatnio edytowane przez fil400 ; 13-03-2018 o 15:13
Czytaj wyżej.
Taka dysputa.
Jeden pojedzie zapłaci 1500 i będzie zadowolony. Drugi pojedzie zapłaci 3000 i też będzie zadowolony. Ci co zrobią za 1500zł w 1-1,5h to biorą tyle dlatego, że są tak zaprawieni. Nie to co tamci, co biorą 3000 i robią auto 4-6h.
Nie wiem czy miałeś styczność z cinsoftem, ale podejście do klienta i do auta bardzo poważne, Soft robiony indywidualnie pod każde auto a nie gotowiec. Ceny przy tym na normalnym poziomie. 3k za zwykły Soft dla tjeta to zdzierstwo w biały dzień...niezależnie czy otwierasz kompa, czy nie.
Nie miałem styczności z Cinsfotem, bo z innej części kraju jestem.
Każde auto robi się inaczej nawet w obrębie tego samego silnika.
Nie każde auto z ulicy nadaję się do chipa - i za zawracanie dupy przed doprowadzeniem auta do sprawności (patrz: Przepływki, sondym czujniki) też się płaci. Bo to, że auto Tobie ładnie chodzi i odpala nie koniecznie znaczy, że chodzi dobrze.
I jak ktoś mówi, że coś kosztuje X zł i nie wie czy będzie siedział z tym 1 czy 6h to instytucja charytatywna albo coś jest nie halo.
Jak przyjedziesz autem po dzwonie to i ponad 30k może kosztować 😜.
Wiadomo, że jedziesz na taki zabieg sprawnym autem itp. W przeciwnym razie może nie przeżyć hamowni 😉
(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.
Inna sprawa, że jak robisz jakieś auto (które rzecz jasna jest sprawne) to wiesz jaki sterownik tam siedzi, czy trzeba otwierać itp. Więc generalnie ludzie zajmujacy się tym, wiedza co i ile czasu zajmuje...albo zajmować powinno, bo nie można z góry zakladac, że klient przyjedzie trupem.
Czytam Ciebie i wiem, że nigdy żadnym autem nie byłeś w takiej firmie i nie robiłeś chiptunningu.
ja robiłem program indywidualnie i płaciłem sporo mniej.
Pisałem do Cinsofta - za Multijeta 1.6 przy zachowaniu DPFa 1800 brutto. A sterownik w tym silniku jest bardzo upierdliwy, gdyż trzeba go rozbierać.
A każdy choć trochę szanujący się tuner sprawdza auto zanim zacznie na nim wgrywać modyfikacje.
3000 to cena z kosmosu. Zaraz znajdą się śmiałkowie, którzy będą żądać i po 4000 opowiadając bajki...
Sobie piszcie do wróżki Semiry.
Pojedź, zapłać, zobacz jak się robi. Pochwal się nam jak to wyglądało ile to trwało. Potem pojedź do Tune-up (serdecznie polecam). I zobacz za co zapłacisz 30% więcej.
Nie pisz gdzie. Powiedz nam w jakim silniku, ile Ci to robili (czasu) i ile razy Ci to zmierzyli.
Czytam Ciebie i wiem, że nie masz pojęcia gdzie i z czym bylem i co robiłem.
Jeżeli chodzi o włoskie samochody (czy tureckie...jak kto woli), to nie zaufam nikomu nikomu innemu. Nie twierdzę, że inni zrobią to źle, ale to jest jego specjalność.
Idąc twoim tropem, to można płacić i 5k...tylko powiedz za co? W myśl zasady "A dlaczego nie" ? Bo ktoś tyle woła? "Panie...to musi tyle kosztować".
Ja zostaję jednak przy "cinku", nawet jak mam jechać na drugi koniec Polski.
Frajer (tak...uważam to za zwykłe fryzjerstwo albo naiwność i nie ma w tym żadnej przesady) na sam Soft za 3k zawsze się znajdzie...może GRATIS w tej cenie wunderbauma dają i wpuszczą jeszcze raz na rolki tak dla picu, żeby klient nie myślał, że zapłacił za dużo...
Ostatnio edytowane przez fil400 ; 13-03-2018 o 17:42
A możecie mi napisać po co te kłótnie Panowie i o co ten cały spór? Jak ktoś frajer to zapłaci i 7k za coś tam, inny stwierdzi znajdzie coś lepszego i tańszego. Tak było, jest i będzie. Jest popyt jest i podaż.
Dajcie sobie buzi albo po mordzie i po sprawie
Fiat Tipo 1.4 16V by tedybear
Jaka kłótnia? Zwykła wymiana opinii. Odpowiadam tylko na błędny argument, że kto zapłacił mniej, to dał sie zrobić w balona, bo auto ma "gotowca" a na rolki pewnie nawet nie wjechało.
Jeżeli znajdzie się więcej naiwnych na takie slogany, że to MUSI tyle (za dużo dla ścisłości) kosztować, to zacznie się dojenie i to wszędzie...
Można przepłacać...tylko po co?
Zeby to jeszcze było gdzie tą moc wykorzystac... A odnosnie modów nie chcę teraz skłamać, forum bravo by trzeba przejrzeć ale ktoś pojechal, wgrali soft (ale nie jestem pewny czy u cinka czy kogos innego ale obtrzaskanego w temacie i z polecenia) na pierwszą próbe i bylo po dwóch tłokach. Skonczylo sie na wymianie silnika na koszt firmy ale niesmak pozostał.