Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 128 z 181 PierwszyPierwszy ... 2878118126127128129130138178 ... OstatniOstatni
Posty od 1,906 do 1,920 z 2708
Like Tree393lubi to!

Temat: Nie podoba mi się w tipo  

  1. #1906
    Master
    Dołączył
    19 listopad 2016
    Skąd
    Szczecin
    Wiek
    47
    Postów
    2,004
    Auto
    Fiat Tipo Sedan 1.4 95 KM Lounge
    Rocznik
    31/12/2016
    Przemek głupim dowodem na to co piszę jest nawigacja GPS. A przykładów o tym że człowiek zamiast patrzeć na drogę ufa bezgranicznie nawigacji są tysiące

    https://www.antyradio.pl/Technologia...-wawozie-20064

    https://www.google.pl/amp/s/www.rmf2...gps,nId,202515

    I tak jest z każdym systemem. Ostatnio widziałem film na yt. Jak 2 Arabów testowało asystenta pasa ruchu. Na autostradzie przez pustynię jechali ponad 200km/H na tempomacie na tylnych siedzeniach.
    Każdy system który jest tworzony jest dla bezpieczeństwa - tak zakłada producent. A jedynie powodują że jesteśmy mniej uważni i za bardzo ufamy systemom bo stwierdzamy że One nie doprowadza do wypadku. ABS jest takim dobrym przykładem. Aje jak przyjdzie co do czego to każdy depta hamulec w podłogę i dziwi się że zalicza dzwon ""bo przecież miałem abs" ale jak pytam się Pana co znaczy hamowanie pulsacyjne to robi karpia i wielce zdziwiony.

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    WP
    Youtube.com (Fot. https://d.wpimg.pl/2101618894-1164141033/lubczanski.jpg)
    Header
    MATEUSZ LUBCZAŃSKI, 22 czerwca 2018

    Zbyt duża wiara w elektronikę. Kierowcy nie rozumieją, jak działają systemy bezpieczeństwa
    Podziel się Tweetnij Komentuj

    Systemy elektroniczne miały zmniejszyć liczbę wypadków. Tymczasem drogi w Polsce są najbardziej śmiercionośne w całym UE. Obok infrastruktury brakuje też umiejętności – kierowcy zdają się na systemy bezpieczeństwa auta, co kończy się tragicznie.

    Kieruje za ciebie, naciska pedały, utrzymuje prędkość i położenie na pasie – takie rewelacje można przeczytać na stronie internetowej jednego z najpopularniejszego w Polsce importera samochodów. Z kolei aspirujące do segmentu premium pojazdy pewnej marki z mroźnej północy utrzymują prędkość i odległość. Zauważą też pieszego i zatrzymają się przed nim. Przynajmniej według zapewnień producenta.

    W teorii kierowca jest zbędny. W praktyce coraz większe zaufanie do elektronicznych systemów przekłada się na większą liczbę wypadków. Nie zwracamy uwagi na drogę przed nami, a cyfrowe niańki uważamy za pewnik. Dodajmy do tego nieznajomość zasad działania systemów, a rysuje się przed nami niezły obraz polskich dróg. Nawet policja stwierdziła przecież, że zatrzymała kiedyś Subaru dzięki błędowi autopilota. Komunikat z komendy stawiał same znaki zapytania. Można w nim przeczytać, że ”"(...) do uszkodzeń pojazdu doszło w momencie, gdy kierowca pojazdu ustawił "auto pilota . Funkcję, która kontroluje tor jazdy, rozpoznaje drogę oraz pasy znajdujące się na jezdni. Coś jednak nie zadziałało tak jak powinno i subaru wpadło do rowu.” ** Szkoda, że marka nie ma takiej technologii.



    Jak zauważył w rozmowie z nami Tomasz Kulik ze szkoły jazdy Kulikowisko, zaobserwować można trend zwiększania zaufania elektronice, przez co wypadki mają miejsce przy wyższych prędkościach. Tymczasem powinniśmy jeździć tak, by systemy nie miały okazji się uruchomić.


    Obowiązkowe od 2014 roku ESP rozleniwiło nas. * System ma za zadanie wyprowadzić auto z poślizgu, lecz nie pokona praw fizyki. Dodatkowo, w zależności od rozmiarów auta i wybranego trybu jazdy, może on zachowywać się zupełnie inaczej niż zwykle. * Podobnie jest z układami automatycznego hamowania. Podczas 5 przeprowadzonych przeze mnie testów tylko raz auto zauważyło ścianę z gąbki przed maską.

    Mercedes z kolei inwestuje w komendy głosowe, które pozwalają na sterowanie funkcjami samochodu po podyktowaniu odpowiedniego zdania. Tymczasem już kilka lat temu badania AAA Foundation for Traffic Safety potwierdziło, że taka czynność "wyłącza" naszą uwagę na średnio 27 s. Najprostsze zadania wymagały aż 15 s. Jadąc nawet 40 km/h możemy przejechać odległość trzech boisk piłkarskich, całkowicie ignorując znaki i przechodniów.

    Z kolei badania J.D. Power wskazują, że nie potrafimy korzystać z większości systemów. Przez pierwsze 3 miesiące 20 proc. badanych (badana grupa 4,2 tys. kierowców) nie korzystało z prawie połowy systemów zamontowanych w ich nowozakupionym aucie. Najczęściej wskazywali właśnie na nieużywanie komunikacji głosowej.

    Tymczasem Komisja Europejska planuje obowiązkowe wyposażenie nowych pojazdów w system hamowania awaryjnego, kamerę cofania czy układ asystenta pasa ruchu. Przedstawiciele J.D. Power i firm ubezpieczeniowych zauważyli, że wywinduje to cenę polis. Zwykła naprawa zderzaka sięga niebotycznych kwot z racji umieszczonych w nim czujników.

    Źródło: Youtube.com

    Tagi: systemy bezpieczeństwa aktywne systemy bezpieczeństwa esp abs

    Komentuj artykuł

    Wybrane dla Ciebie
    SUV-y na kieszeń Kowalskiego. Zobacz, który jest lepszy
    Powraca dawna metoda złodziei aut. Wykorzystują nieuwagę kierowców
    Morawiecki chce nowego podatku dla aut. Liczy się wielkość silnika
    Ostatnia szansa na skorzystanie ze starych przepisów. Zmiana od styczna
    Policyjna grupa SPEED w jeden dzień wystawiła ponad 100 mandatów
    Pasażerowie zaskoczeni na lotnisku. Wyjątkowy widok
    Więcej obowiązkowego wyposażenia aut. M.in "czarne skrzynki"
    Niemcy ostrzegają. Lista samochodów, które szybko się psują
    Unia przyznała pieniądze na fotoradary. W planach kilkaset urządzeń
    Rząd tłumaczy, które paliwo i samochody będą tańsze. Lista jest krótka
    Nie daj się nabrać. Możesz legalnie odmówić przyjęcia mandatu
    Niezawodne starsze auta. Zdaniem Niemców nie do zdarcia
    O nas

    Prywatność

    Popularne

    Regulamin

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    POCZYTAJ SOBIE FAKTY KOLEG



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #1907
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    03 styczeń 2017
    Skąd
    Pogorzyce
    Wiek
    33
    Postów
    27
    Auto
    Corolla
    Rocznik
    2003
    Jakie fakty, podajesz opinie redaktorów. Każdy może w dzisiejszym czasie napisać dowolny artykuł. Poniżej zamieszczam wykresy z oficjalnej statystyki policji, to są fakty, nie artykuły pisane, bo się fajnie klikają. Ja oczywiście nie twierdzę, że należy ślepo wierzyć w te systemy i oczywiście powinno się jeździć uważnie i odpowiedzialne, ale twierdzenie, że te systemy są zbędne i nie poprawiają bezpieczeństwa uważam po prostu za nieprawdziwe i niepoparte żadnymi statystykami. Żeby nie było nie uważam, że spadek ilości wypadków/rannych/zabitych jest spowodowany tylko tymi systemami, bo to wiele czynników, ale uważam, że mają wpływ.

    Już pomijam takie kwiatki jak:
    Podczas 5 przeprowadzonych przeze mnie testów tylko raz auto zauważyło ścianę z gąbki przed maską.
    Co to w ogóle za testy, ten system nie został stworzony do uderzania w gąbki, to już pokazuje profesjonalizm autora.

    http://statystyka.policja.pl/downloa...ypadki2017.pdf


    Ostatnio edytowane przez Przemekc1 ; 13-12-2018 o 12:38

  4. #1908
    Master
    Dołączył
    15 czerwiec 2018
    Skąd
    Zabrze
    Wiek
    41
    Postów
    1,582
    Auto
    Fiat Tipo SW 1.4 T-Jet LPG
    Rocznik
    2018
    Ja wychodzę z prostego założenia:
    Te systemy mają wspomagać kierowcę, a nie go zastępować i tak je traktuję.
    Akurat w moim przypadku, w moim tipełu nie ma dodatków oprócz standardu typu ABS ESP itd.
    Jak mam zapięty na trasie tempomat, to nogę trzymam na hamulcu.
    W Polsce moim zdaniem wypadki są dlatego, że kary, mandaty są zbyt niskie i nie są wystarczającym straszakiem.
    A najlepsze to są komentarze, że jadę szybciej niż znaki pokazują, bo źle postawili znak, bo to, bo tamto. Niedawno czytałem, że ITD podwoi ilość fotoradarów i znów wielkie oburzenie, że skok na kasę porządnych obywateli.
    Porządni obywatele nie płaca mandatów, bo nie łamią przepisów, nawet jeśli są to najgłupsze przepisy.
    Yarpen lubi to.

  5. #1909
    Master
    Dołączył
    19 listopad 2016
    Skąd
    Szczecin
    Wiek
    47
    Postów
    2,004
    Auto
    Fiat Tipo Sedan 1.4 95 KM Lounge
    Rocznik
    31/12/2016
    Przemek ja wiem swoje Ty wiesz swoje. Ja uważam, że systemy oczywiście pomagają bo mi jeden z nich uratował życie ale nie zwalnia to kierowcy z logicznego myślenia
    Fiat Tipo 1.4 16V by tedybear

  6. #1910
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2016
    Skąd
    Toruń
    Postów
    5,590
    Auto
    500X Lounge 1.4 16V MultiAir Turbo, Seat Ateca Xperience 1.5 TSI Evo 2
    Rocznik
    04.2016, 05.2023
    Cytat Napisał tedybear Zobacz post
    ABS jest takim dobrym przykładem. Aje jak przyjdzie co do czego to każdy depta hamulec w podłogę i dziwi się że zalicza dzwon ""bo przecież miałem abs" ale jak pytam się Pana co znaczy hamowanie pulsacyjne to robi karpia i wielce zdziwiony.
    Hamowanie pulsacyjne przy ABS? Możesz jaśniej? Mam nadzieję, że nie chcesz przez to powiedzieć, że człowiek szybciej pulsację robi niż ABS. Ja bym raczej zadal pytanie, dlaczego nie zrobił manewru uniku, przecież możliwość manewrowania jest przy ABS.

    Cytat Napisał tedybear Zobacz post
    * Podobnie jest z układami automatycznego hamowania. Podczas 5 przeprowadzonych przeze mnie testów tylko raz auto zauważyło ścianę z gąbki przed maską.
    Ciekaw jestem jak ten ktoś przeprowadzał próby automatycznego hamowania przed ścianą z gąbki? Ten ktoś wie jak działa radar? Jest jeszcze pytanie, czy system automatycznego hamowania był sprzężony z kamerą, czy tylko sam radar.

  7. #1911
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    03 styczeń 2017
    Skąd
    Pogorzyce
    Wiek
    33
    Postów
    27
    Auto
    Corolla
    Rocznik
    2003
    Cytat Napisał tedybear Zobacz post
    Przemek ja wiem swoje Ty wiesz swoje. Ja uważam, że systemy oczywiście pomagają bo mi jeden z nich uratował życie ale nie zwalnia to kierowcy z logicznego myślenia
    W pełni się zgadzam, zresztą w każdej instrukcji samochodu jest wspomniane jakie te systemy mają ograniczenia i, że nie zwalniają kierowcy z logicznego myślenia i po prostu odpowiedzialnego kierowania pojazdem.

  8. #1912
    Master
    Dołączył
    26 luty 2016
    Skąd
    Bydgoszcz
    Wiek
    36
    Postów
    1,945
    Auto
    Fiat TIPO 1.4 GASOLINE :)
    Rocznik
    2017
    Kolejna bezcelowa dyskusja "całkowicie na temat "
    kammar lubi to.

  9. #1913
    Master
    Dołączył
    19 listopad 2016
    Skąd
    Szczecin
    Wiek
    47
    Postów
    2,004
    Auto
    Fiat Tipo Sedan 1.4 95 KM Lounge
    Rocznik
    31/12/2016
    Oj krówka krówka - znam zasady działania radaru i zdaje sobie sprawę że gąbka wchłonie fale a. ich nie odbije. de facto moja wina - ale jakbym napisał że gabka była owinięta folia aluminiowa juz byś sie nie czepiał co? (ale już taka Twoja natura ). Poza tym nie przypominam sobie aby TIPO miało radar sprzężony z kamerą bo najzwyczajniej w świecie nie ma kamery z przodu. No chyba, że miałeś na myśli tylną kamerę
    Zgadzam się z Tobą iż ABS to własnie pulsacyjne hamowanie ale jak juz wlecisz na lód tylko pulsacyjne hamowanie Ci pomoże bo ABS max zablokuje koła. Tak przynajmniej miałem ja w swoim Fordzie i na nauce jazdy ekstrymalnej. Był lód, prędkość 50km/h i hamulec na maxa, abs zadziałał, nie doświadczył przyczepności i koła ślizgały się po lodzie. Dopiero odpuszczenie hamulca spowodowały ponowne zakręcenie się kół, jako taka przyczepność i manewrowość auta i się udało.
    Fiat Tipo 1.4 16V by tedybear

  10. #1914
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2016
    Skąd
    Toruń
    Postów
    5,590
    Auto
    500X Lounge 1.4 16V MultiAir Turbo, Seat Ateca Xperience 1.5 TSI Evo 2
    Rocznik
    04.2016, 05.2023
    Cytat Napisał tedybear Zobacz post
    Oj krówka krówka - znam zasady działania radaru i zdaje sobie sprawę że gąbka wchłonie fale a. ich nie odbije. de facto moja wina - ale jakbym napisał że gabka była owinięta folia aluminiowa juz byś sie nie czepiał co? (ale już taka Twoja natura ).
    Nie do Ciebie się czepiałem, a do autora tego tekstu Jak mu tam? Kulik?


    Cytat Napisał tedybear Zobacz post
    Poza tym nie przypominam sobie aby TIPO miało radar sprzężony z kamerą bo najzwyczajniej w świecie nie ma kamery z przodu. No chyba, że miałeś na myśli tylną kamerę
    Czytaj powyżej i mój poprzedni post, ze zrozumieniem Jeśli już o kamerze piszesz, to u mnie jest sprzężone, ale z przednią od LA

    Do Ciebie miałem pytanie o ABS

    Cytat Napisał tedybear Zobacz post
    Tak przynajmniej miałem ja w swoim Fordzie i na nauce jazdy ekstrymalnej. Był lód, prędkość 50km/h i hamulec na maxa, abs zadziałał, nie doświadczył przyczepności i koła ślizgały się po lodzie. Dopiero odpuszczenie hamulca spowodowały ponowne zakręcenie się kół, jako taka przyczepność i manewrowość auta i się udało.
    W żadnym z aut, którymi jeździłem, nigdy nie zblokowało mi na lodzie kół podczas hamowania. Blokowało dopiero przy około 5km/h, o czym jest info w instrukcji. Zapewne jakaś stara implementacja systemu Ciebie spotkała, albo było coś nie tak. Najstarszym z ABS jakim jeździłem, to Pug 206 z 2005r, działał jak trzeba. ABS właśnie odpuszcza hamulce, gdy nie ma przyczepności, czyli gdy nie obracają się koła.

    Cytat Napisał tedybear Zobacz post
    była owinięta folia aluminiowa juz byś sie nie czepiał co? (ale już taka Twoja natura ).
    Niestety, ale tym razem Ty się czepiasz Nie doczytałeś i "pretensje" jakieś masz.

    Cytat Napisał krowka1978 Zobacz post
    Ciekaw jestem jak ten ktoś przeprowadzał próby automatycznego hamowania przed ścianą z gąbki? Ten ktoś wie jak działa radar? Jest jeszcze pytanie, czy system automatycznego hamowania był sprzężony z kamerą, czy tylko sam radar.
    Jest tu coś do Ciebie? Chyba, że czujesz się winny, bo zacytowałeś siakiś artykuł
    Ostatnio edytowane przez krowka1978 ; 13-12-2018 o 15:24

  11. #1915
    kjk
    kjk jest nieaktywny
    Master
    Dołączył
    03 listopad 2016
    Skąd
    Polska B, a może C?
    Postów
    2,073
    Auto
    Tipo Pop 1.4 sedan
    Rocznik
    12.2016
    Cytat Napisał ksys Zobacz post
    Z przykrością stwierdzam, że o ile tył dość trudno stracić, to z przodu bardzo ławo wyjechać na śliskim gdzie indziej niż byśmy chcieli. I tutaj ładnie widać, że polegając na tym systemie można się wpakować w latarnię na parkingu czy głupi krawężnik
    To brzmi tak, jakbyś oczekiwał, że nasze systemy bezpieczeństwa zwalniają z przestrzegania praw fizyki i dają dwa dodatkowe życia

  12. #1916
    Master
    Dołączył
    19 listopad 2016
    Skąd
    Szczecin
    Wiek
    47
    Postów
    2,004
    Auto
    Fiat Tipo Sedan 1.4 95 KM Lounge
    Rocznik
    31/12/2016
    Mój Ford Mondeo był z 1994 roku
    Fiat Tipo 1.4 16V by tedybear

  13. #1917
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    07 październik 2018
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    32
    Postów
    86
    Auto
    Tipo SW 1.4 T-jet S Design
    Rocznik
    2018
    Od siebie dodam, iż faktycznie wiele ograniczeń prędkości w naszym kraju jest głupich i ogólnie ustawionych "z kapelusza", głównie w celu zarobkowym. Podobnie jak fotoradary. I nie ma to absolutnie nic wspólnego z bezpieczeństwem. Dla kontrastu, jeżdżę po całej Europie zachodniej jako kierowca zawodowy, sprawa tam ma się zupełnie odmiennie. Fotoradary są ustawione gęsto i bez jakiegokolwiek ostrzeżenia, ale w odpowiednich miejscach, tj przed zakrętami, wjazdami do miejscowości, skrzyżowaniami. Ogólnie w miejscach niebezpiecznych, nie w szczerym polu albo na długiej, prostej, szerokiej drodze. Same zaś urządzenia są czarne albo szare. Natomiast ograniczenia nie "znieczulają" jak w Polsce, gdzie człowiek widzi znaki "ultra trudny, niebezpieczny, zakręt, ograniczenie 40" a następnie widzi łagodny łuk gdzie spokojnie można dalej jechać 80 w deszczu. Problem pojawia się kiedy znak taki jest postawiony faktycznie zasadnie, a wszyscy nauczeni poprzednim doświadczeniem, ignorują go. To jak z historią o wolaniu pomocy dla zabawy. W końcu ludzie ignorują. W Niemczech, Belgii czy Anglii, jak stoi ograniczenie, zdecydowanie wskazane jest zastosowanie się.

    Nie uważam też, by problemem była wysokość mandatów, raczej nikłe egzekwowanie ich. Gdyby dany kierowca miał świadomość, że kary nie uniknie, sama kwota mogła by wynosić nawet i połowę obecnej.

  14. #1918
    Master
    Dołączył
    26 luty 2016
    Skąd
    Bydgoszcz
    Wiek
    36
    Postów
    1,945
    Auto
    Fiat TIPO 1.4 GASOLINE :)
    Rocznik
    2017
    Gdyby wiara jezdzila wg ograniczen predkosci to jeszcze mniej wypadkow by bylo. 70km/h a zapierdala 100... za takie cos od razu powinni zabierac prawko bo kierowca glupi albo slepy...
    A o braku kultury na autostradach nie wspomne, kiedys w bmw były cwaniaczki a teraz w octaviach, 140 ograniczenie a gna ponad 160...
    Ostatnio edytowane przez bahamut24 ; 13-12-2018 o 20:55
    Yarpen lubi to.

  15. #1919
    Klubowicz
    Dołączył
    10 lipiec 2018
    Skąd
    wro
    Postów
    217
    Auto
    tipo hb 1.4 95
    Rocznik
    2018
    tipeł postał tydzień, trochę posypało, trochę się to potopiło i tak na zmianę i... zamarzła mi klamka od drzwi.. nie otwiera, wgl się nie rusza, jak sklejona dobrze, że chociaż od pasażera..

  16. #1920
    Master
    Dołączył
    15 czerwiec 2018
    Skąd
    Zabrze
    Wiek
    41
    Postów
    1,582
    Auto
    Fiat Tipo SW 1.4 T-Jet LPG
    Rocznik
    2018
    Obawiam się, że w każdym aucie tak się może stać.
    A pomyśl jak w Velar przymarzną [emoji23][emoji23][emoji23]


    Wysłane z mojego ANE-LX1 przy użyciu Tapatalka


 

Podobne tematy

  1. Tempomat w tipo tipo
    Napisany przez mis888 na forum Instalacja elektryczna i elektronika Tipo
    Odpowiedzi: 347
    Ostatni post: 17-03-2024, 00:13
  2. Tipo SW
    Napisany przez lama na forum Tipo
    Odpowiedzi: 496
    Ostatni post: 26-05-2018, 23:09
  3. Fiat Tipo - wersja wyposażenia Tipo (podstawowa)
    Napisany przez Fafikdog na forum Tipo
    Odpowiedzi: 216
    Ostatni post: 18-07-2017, 00:31
  4. Składanie kanapy w TIPO Tipo
    Napisany przez leinad na forum Tipo
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post: 20-01-2017, 16:00
  5. /F/I/A/T/ Tipo 1.8ie czyli Tipo po raz trzeci :)
    Napisany przez KrzychuB na forum Moje auto
    Odpowiedzi: 68
    Ostatni post: 13-12-2014, 18:02

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

https:fiatklubpolska.pltipo-531nie-podoba-mi-sie-w-tipo-353332

duster czy tipo

fiat tipo czy dacia duster

fotel bez regulaci w tipo

https:fiatklubpolska.pltipo-531nie-podoba-mi-sie-w-tipo-35333129

https:fiatklubpolska.pltipo-531nie-podoba-mi-sie-w-tipo-3533378

https:fiatklubpolska.pltipo-531nie-podoba-mi-sie-w-tipo-3533336

tipo czy i30

Hyundai i30 a fiat tipo kombifiat tipo prowadzeniefiat tipo tylna wycieraczkalogan vs tipotipo forum wspomaganiehttps:fiatklubpolska.pltipo-531nie-podoba-mi-sie-w-tipo-3533322dacia logan czy fiat tipo swfiat tipo czy focusco lepsze fiat tipo czy dacia logansanderosandero czy tipoDacia Duster vs Fiat Tipofiat tipo wspomaganie kierownicyFiat tipo zostawienie swiatelfiat tipo czy hyundai i30https:fiatklubpolska.pltipo-531nie-podoba-mi-sie-w-tipo-35333112https:fiatklubpolska.pltipo-531nie-podoba-mi-sie-w-tipo-3533331anortyzator fsd fist tipo

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl