Ja proponuję ciemne okulary.
Podswietlenie na swiatlach mam na 3, a nie na 7. Nie obraz sie ale to jest debilizm w dobie obecnej walki o bezpieczenstwo... Wlaczaj, wylaczaj, zmieniaj poprawiaj... Wiem, moglem nie kupowac nieprzemyslanego tipo... No ale naszczescie go kupilem i drazni mnie tylko to, a nie brzeczyki, lampki od asystentow pasow, martwego pola, rozpoznawania znakow i innych nazwijmy to gadzetow ktore robia z ludzi debili
Jak ruszam autem innej marki znanej z dbałości o bezpieczeństwo to żeby poustawiać te wszystkie badziewia to się sporo muszę naklikać. Ustawienie radia podczas jazdy to mordęga. Klima ktos wymyslił ze na panelu jest piękny ludzik, jak mu naciskasz nogi to wieje na nogi jak korpus to korpus itd. A info pojawia sie przez sekunde na wyswietlaczu polozonym calkiem gdzie indziej i za chwile nie wiesz jak jest ustawione. Automat wycieraczek właczasz przyciskiem z diodą ktory jest umieszczony tak że trzeba wstać z fotela żeby ją zobaczyć. Itp itd mogłbym tak na kilka stron. Ale podswietlenie to akurat zmienia sie latwo pokretlem bez błądzenia po menu. Kurwicy dostaje za to na ten brzeczyk od pasowa fiacie go sobie wylaczylem bo sie na szczescie dało.
Z dzisiejszym autem jest jak z telefonem co chwile powiadomienia komunikaty itp.
Ostatnio edytowane przez marx30 ; 08-12-2018 o 12:33
Co do martwego pola. Nie masz pojęcia w jakiej sytuacji może uratować Ci to auto - np. gdy burak w BMW pcha się na skrzyżowaniu od tylca przy skręcie... Zanim się zorientujesz już auto informuje. Uważasz, że to zawsze piszczy? To jesteś poważnie niedoinformowany. Lane Assist, wystarczy, że raz zjedzie na swój pas, gdy się zagapisz, zamiast na czołówkę - we Fiatach krótko piszczy tylko, gdy rąk na kierownicy nie trzymasz - to dla inteligentów, którzy myślą, że to autopilot. Tego typu brednie piszą ci, co nigdy w życiu nie mieli z poprawnie działającymi systemami do czynienia.
Systemy nie robią z ludzi debili. Jeżeli ktoś nie potrafi zrozumieć do czego to jest, to sam z siebie robi się debilem, albo jest nim od urodzenia.
Rozpoznawanie znaków - kwestia dyskusyjna, ale LA, FBC, martwa strefa to pożyteczne graty, które mają wspomóc, a nie zastąpić kierowcę
Ostatnio edytowane przez krowka1978 ; 08-12-2018 o 14:03
Wszystko pięknie, jeśli te systemy dobrze działają. Ale przykładowo w Citroenie Cactusie system ostrzegania przed kolizją pokazuje ostrzeżenia na ekranie nawigacji. Czekasz na informację, gdzie pojechać na rozwidleniu przechodzącym w następne rozwidlenie, ktoś ci wjeżdża przed maskę i nawigacja na kilka sekund znika. Z kolei asystent martwego pola potrafi w niektórych autach pokazywać coś, czego nie ma (pokazywał to Pertyn na swoim kanale na YouTube, nie pamiętam niestety jakie auto). A brzęczyk pasów w Tipo nie zamyka się nawet jak zatrzymasz auto i z niego wysiądziesz. Tak więc elektronika spoko, ale jak przejdzie choroby wieku dziecięcego, póki co bym się bardziej zaawansowanych wynalazków wystrzegał.
Co do kamert póki co problem rozwiązany... Przetarłem soczewkę kamery [emoji123][emoji23][emoji23][emoji23]
Wysłane z mojego ANE-LX1 przy użyciu Tapatalka
Najwazniejsze ze jest 5 gwiazdek NCAP dzięki tym różnym systemom. Na przykład bez brzęczyka od pasów ich nie dostaniesz choć to system dla ameb motoryzacyjnych.
A różne inne moga być tak samo nadużywane jak swiatła dzienne do jazdy po drodze ekspresowej o godz. 17 w deszczu. I pokazujesz takiej roslinie a ona nic ni trybi. No bo przecie "ja mam takie fure co sama wszystko robi". Nic tylko k.wa zapchnąć takiego burtą do rowu zanim ktoś przez niego zrobi sobie krzywdę. Te systemy nie robia z ludzi debili, one tych którzy nimi są utwierdzają w przekonaniu że w sumie można nimi być bez konsekwencji
A tymczasem:
Ostatnio edytowane przez marx30 ; 08-12-2018 o 18:39
Hehe 5* a tymczasem nowa Panda dostala <werble> 0 gwiazdek (słownie zero) a nowy jeep 1* a ludki narzekakały że tipek pieciu nie mial
Nie podoba mi się w Tipo ze ostatnio przy wpisywaniu adresu do nawigacji 7” ekran ( byłem gdzieś na zadupiu w nowym dla mnie miejscu) radio nagle się wyłączyło i zrestartowało.
- kamera cofania dwukrotnie już się zawiesiła podczas cofania. Zatrzymałem się- luz- ponownie wsteczny i zatrybiła. Denerwujące to.
- wyskoczył błąd czujników cofania przy odpaleniu samochodu. Po dojechaniu do celu- zgaszeniu- ponownym odpaleniu, problem sam się rozwiązał.
Sent from my iPhone using Tapatalk
W moim 500X nie mam powodów do narzekania, wszystko śmiga jak należy. Nic nie pokazuje się na ekranie radia, wszystko na wyświetlaczu w zegarach, w niczym zupełnie nie przeszkadza (pokazuje informacje FBC oraz LA) - do tego nie dopuszczam do sytuacji, żeby elektronika miała mnie wyręczać - co jakiś czas tylko upewniam się, czy to wszystko działa, oczywiście pod pełną kontrolą. Ogólnie nie mam zastrzeżeń. Na plus jest wyłączenie LA z przycisku w manetce kierunkowskazów - zdarza mi się używać na wykoleinowanych drogach wojewódzkich - jeszcze w kuj-pom takie są. W Aurisie guzika trzeba szukać na kokpicie, a są auta, w których schowane to jest w menu kompa - nie wyobrażam sobie przestawiać tę opcję w czasie jazdy.
Ostatnio edytowane przez krowka1978 ; 08-12-2018 o 21:37
Odkąd zmieniłem wszystko na sprzęt z nadgryzionym jabłkiem - nigdy mi się nic nie zawiesiło. Poprzedni samochód Octavia - zero zawieszki. W Tipo to nie dramat. Radzę sobie z tymi mikro problemami...ale mi się to nie podoba- jak w temacie
Sent from my iPhone using Tapatalk
Mi się kamera na chwilę zwieszała chwilę po odpaleniu na początku. Odkąd czekam aż zegary się ustabilizują i pogasną kontrolki przed uruchomieniem, nic złego się nie dzieje
Wysłane z mojego ANE-LX1 przy użyciu Tapatalka