Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 25 z 39 PierwszyPierwszy ... 15232425262735 ... OstatniOstatni
Posty od 361 do 375 z 574
Like Tree52lubi to!

Temat: Moja (niemiła) przygoda z TIPO 1.4 LPG  

  1. #361
    Klubowicz
    Dołączył
    04 sierpień 2017
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    47
    Postów
    174
    Auto
    Fiat tipo 1.4 95km kombi
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał kartonik Zobacz post
    Odnośnie wydechu. U mnie tak wygląda po 10 tyś km.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #362
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    27 kwiecień 2018
    Skąd
    Skawina
    Wiek
    41
    Postów
    769
    Auto
    TIPO SW 1.4 fire
    Rocznik
    2018
    Cytat Napisał kartonik Zobacz post
    Odnośnie wydechu. U mnie tak wygląda po 10 tyś km.
    A palil ci olej badz pali teraz

  4. #363
    Master
    Dołączył
    19 październik 2017
    Skąd
    SBI
    Postów
    1,193
    Auto
    Tipo HB 1.4T
    Rocznik
    2017
    Raczej nie.

  5. #364
    Klubowicz
    Dołączył
    22 kwiecień 2017
    Skąd
    Kraków
    Wiek
    36
    Postów
    118
    Auto
    Tipo 1.4 Sedan
    Rocznik
    11.2016
    Pytanie do Tomka o ustawienie tej instalacji i sposób eksploatacji - był ustawiony dotrysk benzyny w tym Stagu? Jeśli tak, to czy od samego początku? Przy jakich wartościach?
    Druga kwestia - pisałeś, że awaria wystąpiła podczas jazdy autostradowej? Często jeździłeś takie trasy? Jaki procent w stosunku do całości eksploatacji auta? Jakie średnie prędkości przelotowe? Często powyżej 4 tysięcy obrotów?

  6. #365
    Klubowicz
    Dołączył
    04 sierpień 2017
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    47
    Postów
    174
    Auto
    Fiat tipo 1.4 95km kombi
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał Yasiooh Zobacz post
    Pytanie do Tomka o ustawienie tej instalacji i sposób eksploatacji - był ustawiony dotrysk benzyny w tym Stagu? Jeśli tak, to czy od samego początku? Przy jakich wartościach?
    Druga kwestia - pisałeś, że awaria wystąpiła podczas jazdy autostradowej? Często jeździłeś takie trasy? Jaki procent w stosunku do całości eksploatacji auta? Jakie średnie prędkości przelotowe? Często powyżej 4 tysięcy obrotów?
    Nie było dotrysku,Trasy sporadycznie, głównie miasto.predkosc 120....160 autostradą.mam takie wrażenie,że gdyby nie ta trasa to jeszcze by p9jezdzil.al3 może tylko tak mi się wydaje

  7. #366
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    27 kwiecień 2018
    Skąd
    Skawina
    Wiek
    41
    Postów
    769
    Auto
    TIPO SW 1.4 fire
    Rocznik
    2018
    Cytat Napisał Tomasz1976 Zobacz post
    Nie było dotrysku,Trasy sporadycznie, głównie miasto.predkosc 120....160 autostradą.mam takie wrażenie,że gdyby nie ta trasa to jeszcze by p9jezdzil.al3 może tylko tak mi się wydaje
    A co dostał wycisk na trasie? Teraz bedziesz zmienial same pierścienie czy komplet z tlokami

  8. #367
    Klubowicz
    Dołączył
    04 sierpień 2017
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    47
    Postów
    174
    Auto
    Fiat tipo 1.4 95km kombi
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał Gomez405 Zobacz post
    A co dostał wycisk na trasie? Teraz bedziesz zmienial same pierścienie czy komplet z tlokami
    Podobno same pierścienie. Myślę że jazda autostradą z prędkością ok.150km/h to chyba nic nadzwyczajnego.bylo wtedy ok.4000obr czasami trochę więcej.

  9. #368
    Klubowicz
    Dołączył
    20 sierpień 2017
    Skąd
    krakow
    Wiek
    43
    Postów
    154
    Auto
    tipo 1.4
    Rocznik
    2017
    Jak masz kasę i ochotę to tłoki z tjeta pasują i mają większą grubość pierścieni. Poluje na takie

  10. #369
    Master
    Dołączył
    02 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,526
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    taki drobiazg jak klasy wymiarowe tych gratów

  11. #370
    Klubowicz
    Dołączył
    20 sierpień 2017
    Skąd
    krakow
    Wiek
    43
    Postów
    154
    Auto
    tipo 1.4
    Rocznik
    2017
    Różnią się długością korobowodu do stopnia sprężaniai innymi pierścieniami bo blok jest ten sam. Tjet jest nawet luźnej spasowany 72,0 -72,4(16v) bo ma grubsze pieścienie
    Dołączone zdjęcia Dołączone zdjęcia
    Ostatnio edytowane przez tko17 ; 12-03-2019 o 08:32

  12. #371
    Klubowicz
    Dołączył
    04 sierpień 2017
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    47
    Postów
    174
    Auto
    Fiat tipo 1.4 95km kombi
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał kartonik Zobacz post
    Odnośnie wydechu. U mnie tak wygląda po 10 tyś km.
    Jeszcze wracając do wydechu.nie ma w ogóle porównania.u mnie jest cały czarny w jakiejś sadzy.masakra.Twoj jest czysty.kolega w skodzie 1.6mpi ma czysty przy przebiegu prawie500tys.+gaz.tak nawiązuje do tej skody bo znam ten jego sąmochod od nowości i to jest w ogóle inna liga jeśli chodzi o silnik.ale już takich skód nie ma.jeszcze toyota 1.6 jesli nowa to teraz to bym brał.

  13. #372
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2017
    Skąd
    Sosnowiec
    Wiek
    40
    Postów
    2,000
    Auto
    Tipo Sedan 1.4 N/A Lounge
    Rocznik
    2016
    Ale to jest wrecz niemozliwe zeby najlepsza jednostka napędowa na swiecie miala cos wspolnego z tym gównem wolnossącym

  14. #373
    Klubowicz
    Dołączył
    04 sierpień 2017
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    47
    Postów
    174
    Auto
    Fiat tipo 1.4 95km kombi
    Rocznik
    2017
    Trzeba było jednak dorzucić i brać tego t-jeta z gazem.bo wizualnie on mi się naprawdę podoba.

  15. #374
    Master
    Dołączył
    02 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,526
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    Po primo blok wcale nie jest ten sam, jest niższy czy wyższy o jakieś milimetry. Poza calkiem innym chłodzeniem i przepływem oleju.
    Po sekundo tłoki są w dwóch albo trzech klasach wymiarowych. Wiec majac pomiar cylindra trzeba dobrać określoną klasę do średnicy zgodnie z dokumentacją. a nie że pierwsze lepsze z allegro.

  16. #375
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2017
    Skąd
    Sosnowiec
    Wiek
    40
    Postów
    2,000
    Auto
    Tipo Sedan 1.4 N/A Lounge
    Rocznik
    2016
    A juz myslalem ze mam silnik prawie jak t-jet



    Haha
    IT_spec lubi to.


 
Strona 25 z 39 PierwszyPierwszy ... 15232425262735 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Dpf-przygoda
    Napisany przez GUREGORI74 na forum Croma
    Odpowiedzi: 27
    Ostatni post: 20-01-2016, 18:11
  2. Fiat Uno ŚCIĄGA niemiłosiernie
    Napisany przez JacUno na forum Uno
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 16-11-2014, 18:11
  3. Moja przygoda z 2 ASO w Warszawie
    Napisany przez krzysztof2345 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 44
    Ostatni post: 21-03-2013, 08:22
  4. Moja przygoda ze Stilo oraz ASO Kowalski w Częstochowie
    Napisany przez MartinBlank na forum Stilo
    Odpowiedzi: 34
    Ostatni post: 09-08-2012, 14:43
  5. Moje Tipo Moja Pasja
    Napisany przez KrzychuB na forum Moje auto
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post: 24-12-2010, 13:47

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

https:fiatklubpolska.plsilniki-benzynowe-tipo-534moja-niemila-przygoda-z-tipo-1-4-lpg-43310

https:fiatklubpolska.plsilniki-benzynowe-tipo-534moja-niemila-przygoda-z-tipo-1-4-lpg-4331035

https:fiatklubpolska.plsilniki-benzynowe-tipo-534moja-niemila-przygoda-z-tipo-1-4-lpg-433107

Fiat Tipo LPG problemy

tipo stag check engine

https:fiatklubpolska.plsilniki-benzynowe-tipo-534moja-niemila-przygoda-z-tipo-1-4-lpg-433103fiat tiop gaz problemjaka instalacja lpg fiat 1 4 site:fiatklubpolska.plhttps:fiatklubpolska.plsilniki-benzynowe-tipo-534moja-niemila-przygoda-z-tipo-1-4-lpg-4331030fiat tipo lpg forumfiat tipo glowicaoryginalna instalacja tartarini fiat tipoproblem z lpg przy wysokich temperaturachfiat tipo 1 4 95 km jaka instalacja lpgtipo lpg problemytipo lpg glowica problemtipo.glowicaelm327 a gwarancja fiatfiat tipo lpg awarietipo na gaz forum fiatstag 4 qbox i fiat

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl