Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 17 z 39 PierwszyPierwszy ... 7151617181927 ... OstatniOstatni
Posty od 241 do 255 z 574
Like Tree52lubi to!

Temat: Moja (niemiła) przygoda z TIPO 1.4 LPG  

  1. #241
    Klubowicz
    Dołączył
    14 listopad 2016
    Skąd
    Zawiercie
    Postów
    435
    Auto
    Fiat Tipo 1.4 95KM/LPG Tartarini
    Rocznik
    2016
    Chodzi mi o inne silniki z miękkimi Zaworami, co powoduje że nie nadają się do lpg.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #242
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    19 luty 2019
    Skąd
    Śląsk
    Wiek
    36
    Postów
    14
    Auto
    Fiat Tipo Tipo taxi
    Rocznik
    2018
    Cytat Napisał Gomez405 Zobacz post
    Ile km na te 16 tysięcy zrobiłeś na benzynie?
    Około 3000 może niecałe ale chciałem żeby silnik nie miał zbyt sucho na początku czyli jak dla mnie do 30tys. jest na dotarciu

  4. #243
    Master
    Dołączył
    17 styczeń 2019
    Skąd
    Kalwaria Zebrzydowska
    Wiek
    36
    Postów
    2,183
    Auto
    Fiat Tipo SW Lounge 1.4tjet + lpg [St1 170km]
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał DamianoZaw Zobacz post
    Chodzi mi o inne silniki z miękkimi Zaworami, co powoduje że nie nadają się do lpg.
    wpisz hasło w google "lista Prins-a" to znajdziesz wykaz konkretnych modeli silników w których Prins nie poleca montażu instalacji lpg. Nie zawsze ma to odzwierciedlenie w rzeczywistości, na przykładzie Forda 1.6 Duratec i pochodnych. Prins nie poleca, a ludzie montują i jeżdżą i krecą km. Podejrzewam że tak jak i w Fordzie tak i w Tipo 1.4 95KM jest że jak instalacja zewnętrzna zakładana w porządnym zakładzie i wystrojona to problemów nie ma.

  5. #244
    Klubowicz
    Dołączył
    14 listopad 2016
    Skąd
    Zawiercie
    Postów
    435
    Auto
    Fiat Tipo 1.4 95KM/LPG Tartarini
    Rocznik
    2016
    Na stronie intercars są zawory wydechowe do tipo 1.4 95KM. Pasują również do wielu innych modeli fiata np. Bravo 1.4 LPG. Skoro - podobno - starsze silniki 1.4 dobrze znosily gaz, to skąd teraz wypalone zawory w tipo, skoro wg intercars zawory są te same w tipo co w starszych silnikach? Chyba że w fabryce wkładają w zależności jaka się trafi Partia zaworów od dostawcy. Albo fabryczne są gorsze od części zamiennych?
    https://intercars.pl/produkty/301425...eccia-r4877rcr

  6. #245
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 wrzesień 2016
    Skąd
    kwi
    Wiek
    44
    Postów
    33
    Auto
    Tipo tjet s-design
    Rocznik
    2019
    Czy te wszystkie problemy nie są czasem spowodowane wyższa temperatura spalania aby sprostać euro6, e6d? Jakby wgrać program z euro 5 czy 4 to może znowu będzie silnik nie do zajechania?

    Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka

  7. #246
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    27 kwiecień 2018
    Skąd
    Skawina
    Wiek
    41
    Postów
    768
    Auto
    TIPO SW 1.4 fire
    Rocznik
    2018
    Cytat Napisał szyflu Zobacz post
    Czy te wszystkie problemy nie są czasem spowodowane wyższa temperatura spalania aby sprostać euro6, e6d? Jakby wgrać program z euro 5 czy 4 to może znowu będzie silnik nie do zajechania?

    Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
    Pewnie olej nie wytrzymuje temperatury

  8. #247
    Klubowicz
    Dołączył
    14 listopad 2016
    Skąd
    Zawiercie
    Postów
    435
    Auto
    Fiat Tipo 1.4 95KM/LPG Tartarini
    Rocznik
    2016
    Cytat Napisał szyflu Zobacz post
    Czy te wszystkie problemy nie są czasem spowodowane wyższa temperatura spalania aby sprostać euro6, e6d?

    Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
    Nie znam się, ale gdyby tak bylo to Fiat - teoretycznie- powinien poinformować że 1.4 z normą E6 nie nadaje się do montażu lpg.
    Tymczasem w 2016 roku kupiłem tipo bo podobno dało się zagazować ten silnik, co też powiedzieli w salonie. Druga sprawa - w 2017r gdy zlecałem montaż lpg, też nikt w aso nie powiedział żeby nie montować.

  9. #248
    Master
    Dołączył
    14 listopad 2017
    Skąd
    Gdańsk
    Postów
    1,118
    Auto
    Duster 1.5 dCi 4x2 2018/Jimny 1,3 AT 2003
    Rocznik
    2017
    Jak już sam wspomniałeś: Nie znasz się.

    Auto wyszło z fabryki bez LPG. Silnik (jak każdy inny) "nadaję" się do LPG. Tylko w tym wypadku koszt jazdy na LPG jest większy niż np. w konkurencyjnym np. 0,9 Tce/ 1.0 MPI (CHYA CHYB) 1,6 Vti (NFP) itp. ze względu na prawdopodobnie wcześniejszy remont niż w powyższych.

    To, że Ty, Ja, XXXXX innych nabywców kupiło i założyło LPG to nikogo u góry nie interesuje.

    Nawet jak raz na 50 tyś. km. miałbyś to robić to i tak jesteś na plusie za paliwo.

  10. #249
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    27 kwiecień 2018
    Skąd
    Skawina
    Wiek
    41
    Postów
    768
    Auto
    TIPO SW 1.4 fire
    Rocznik
    2018
    Cytat Napisał FiatPrime Zobacz post
    Jak już sam wspomniałeś: Nie znasz się.

    Auto wyszło z fabryki bez LPG. Silnik (jak każdy inny) "nadaję" się do LPG. Tylko w tym wypadku koszt jazdy na LPG jest większy niż np. w konkurencyjnym np. 0,9 Tce/ 1.0 MPI (CHYA CHYB) 1,6 Vti (NFP) itp. ze względu na prawdopodobnie wcześniejszy remont niż w powyższych.

    To, że Ty, Ja, XXXXX innych nabywców kupiło i założyło LPG to nikogo u góry nie interesuje.

    Nawet jak raz na 50 tyś. km. miałbyś to robić to i tak jesteś na plusie za paliwo.
    A co powiesz na to że egzemplarze biorące olej od początku po zalaniu 10w60 nie biorą nic lepiej jeżdżą i mają ponad 90000 tysi bez ściągania głowy.

  11. #250
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2017
    Skąd
    Sosnowiec
    Wiek
    40
    Postów
    1,997
    Auto
    Tipo Sedan 1.4 N/A Lounge
    Rocznik
    2016
    Jednak niena tym to polega, cala sprawa z LPG ale wiem co bylo na mysli. Gorsze jest to ze pomimo pojawienia sie jakichkolwiek problemow oni dalej ładuja gaz do tego silnika

  12. #251
    Master
    Dołączył
    14 listopad 2017
    Skąd
    Gdańsk
    Postów
    1,118
    Auto
    Duster 1.5 dCi 4x2 2018/Jimny 1,3 AT 2003
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał Gomez405 Zobacz post
    A co powiesz na to że egzemplarze biorące olej od początku po zalaniu 10w60 nie biorą nic lepiej jeżdżą i mają ponad 90000 tysi bez ściągania głowy.
    Nic nie powiem. Nie znam żadnego takiego przypadku. Nie mam w nawyku powtarzania tego co gdzieś przeczytałem od kogoś gdzieś tam.

    "po zalaniu 10w60 nie biorą nic lepiej jeżdżą i mają ponad 90000 tysi bez ściągania głowy" - to pewnie jeszcze palą mniej, produkują tlen, nanotechnologie z oleju sprzątają wnętrze... I jeszcze te 90 milionów przebiegu. Robi wrażenie.


    Cytat Napisał brylancik13 Zobacz post
    Gorsze jest to ze pomimo pojawienia sie jakichkolwiek problemow oni dalej ładuja gaz do tego silnika
    Diesle z BMW się palą od czasu do czasu i się nie przyznają do błędu. A oczekujesz, że Fiat coś zmieni dla ludzi którzy gazują auta?

  13. #252
    Master
    Dołączył
    03 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,521
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał szyflu Zobacz post
    Czy te wszystkie problemy nie są czasem spowodowane wyższa temperatura spalania aby sprostać euro6, e6d? Jakby wgrać program z euro 5 czy 4 to może znowu będzie silnik nie do zajechania?
    też mam takie podejrzenie. Ciekawe jakby pomierzyć EGT w starej i nowej wersji, co by z tego wyszło.

  14. #253
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    27 kwiecień 2018
    Skąd
    Skawina
    Wiek
    41
    Postów
    768
    Auto
    TIPO SW 1.4 fire
    Rocznik
    2018
    Cytat Napisał marx30 Zobacz post
    też mam takie podejrzenie. Ciekawe jakby pomierzyć EGT w starej i nowej wersji, co by z tego wyszło.
    Tylko czemu jedne jeżdżą i jest ok a inne mają problemy. I różne spalanie oleju.

  15. #254
    Klubowicz
    Dołączył
    14 grudzień 2014
    Skąd
    DG
    Wiek
    38
    Postów
    295
    Auto
    VW Up! 1.0 ; TIPO Lounge+business 1.4
    Rocznik
    2016;2019
    Teoretyzując dalej - skoro pasują starsze zawory, które się w bravo nie wypalały, to może będzie pasować głowica z modelu innego, bo były wcześniej 1.4 16V be wariatora robione. Może taniej albo lepiej będzie kupić głowicę ze starszego 1.4 16V które były (są) uważane za gazolubne zamiast robić głowicę w tipo i do tego utwardzać gniazda.
    Pozdrawiam

  16. #255
    Klubowicz
    Dołączył
    14 grudzień 2014
    Skąd
    DG
    Wiek
    38
    Postów
    295
    Auto
    VW Up! 1.0 ; TIPO Lounge+business 1.4
    Rocznik
    2016;2019
    Witam, nie mogę edytować, może scali te posty
    Wracając do tęgich głów jakie tu siedzą, może pomoże informacja, że uszczelki pod głowicę są identyczne do każdego 1.4 16v - od 70KM do 100KM jak w pandzie HP na przykład. Więc jak to będzie tymi głowicami? Będzie któraś pasować ?
    Pozdrawiam


 
Strona 17 z 39 PierwszyPierwszy ... 7151617181927 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Dpf-przygoda
    Napisany przez GUREGORI74 na forum Croma
    Odpowiedzi: 27
    Ostatni post: 20-01-2016, 19:11
  2. Fiat Uno ŚCIĄGA niemiłosiernie
    Napisany przez JacUno na forum Uno
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 16-11-2014, 19:11
  3. Moja przygoda z 2 ASO w Warszawie
    Napisany przez krzysztof2345 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 44
    Ostatni post: 21-03-2013, 09:22
  4. Moja przygoda ze Stilo oraz ASO Kowalski w Częstochowie
    Napisany przez MartinBlank na forum Stilo
    Odpowiedzi: 34
    Ostatni post: 09-08-2012, 15:43
  5. Moje Tipo Moja Pasja
    Napisany przez KrzychuB na forum Moje auto
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post: 24-12-2010, 14:47

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

https:fiatklubpolska.plsilniki-benzynowe-tipo-534moja-niemila-przygoda-z-tipo-1-4-lpg-43310

https:fiatklubpolska.plsilniki-benzynowe-tipo-534moja-niemila-przygoda-z-tipo-1-4-lpg-4331035

https:fiatklubpolska.plsilniki-benzynowe-tipo-534moja-niemila-przygoda-z-tipo-1-4-lpg-433107

Fiat Tipo LPG problemy

tipo stag check engine

https:fiatklubpolska.plsilniki-benzynowe-tipo-534moja-niemila-przygoda-z-tipo-1-4-lpg-433103fiat tiop gaz problemjaka instalacja lpg fiat 1 4 site:fiatklubpolska.plhttps:fiatklubpolska.plsilniki-benzynowe-tipo-534moja-niemila-przygoda-z-tipo-1-4-lpg-4331030fiat tipo lpg forumfiat tipo glowicaoryginalna instalacja tartarini fiat tipoproblem z lpg przy wysokich temperaturachfiat tipo 1 4 95 km jaka instalacja lpgtipo lpg problemytipo lpg glowica problemtipo.glowicaelm327 a gwarancja fiatfiat tipo lpg awarietipo na gaz forum fiatstag 4 qbox i fiat

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie. Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, Spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl