boch weź wiązkę, przyjedz do mnie i wymienisz sobie sam, będę ci mówił jak to zrobić, krok po kroku i stracisz tylko dwa piwa, które razem wypijemy
boch weź wiązkę, przyjedz do mnie i wymienisz sobie sam, będę ci mówił jak to zrobić, krok po kroku i stracisz tylko dwa piwa, które razem wypijemy
VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
LANCIA LYBRA INTENSA SW 2,4 JTD 150KM
Lancia Lybra
Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa
dzięki, ale do mechaniora (80 zł) mam 1 km, do Ciebie ok. 30 auto mocno kuleje. do tego słabszy jeden cylinder... nie chce go zarżnąć do końca. piwko kiedyś się zrobi przy innej okazji
VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
LANCIA LYBRA INTENSA SW 2,4 JTD 150KM
Lancia Lybra
Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa
wiesz, ja go muszę jeszcze podłączyć pod diagnostykę, bo się dzisiaj dowiedziałem, że te permanetne błędy cewki, to być może wina zwarcia na wiązce. nie wiem jak to możliwe, ale mechanior twierdzi, że to ten sam obwód. mam nadzieję, że po wymianie wiązki problem zniknie. jeśli nie, do wymiany ECU.
co do spotkania, to już 3 chętnych z regionu jest
czy ja wiem... jak słyszę, że ludzie płacą za planowanie głowicy 200 zł, to też mnie skręca, bo wiem ile to mniej więcej może kosztować. inny przykład, w moim mieście samo podłączenie sterownika centralnego zamka kosztuje ok. 80 zł. dla kogoś kumatego w schematach, kabelkach i opornikach nie jest to warte takich pieniędzy. wiedza kosztuje. tak samo jej brak tak gwoli ścisłości, na te 3 stówy składają się: zdjęcie kolektora, wyjęcie listwy wtryskowej, naprawa, bądź wymiana wiązki, próba przelewowa na wtryskiwaczach, diagnostyka komputerowa. prawdopodobnie skorzystam jednak z tańszej opcji.
A ja już zdenerwowany brakiem termometru w aucie na szybko coś ukleciłem.. Na razie, bo w przyszłości myślę jednak o tym całym komputerku ze spalaniem, dystansami, przypominaniem o zmianie oleju itp.. Na razie będzie takie coś - wyświetlacz chyba dosłownie będzie leżał tak luzem w tym "schowku" pod popielniczką, a malutka obudowa z układem gdzieś tam pod nagrzewnicą..
Oczywiście tak to wygląda po 2ch wieczorach pisania, dopisać trzeba jeszcze obługę buzerka aby sygnalizował możliość gołoledzi wraz z jakimś tam sensownym komunikatem na LCD. Na razie jest tylko migająca gwiazdka.. Aha i wyświetlacz ma w o wiele lepszy kontrast - kręciłem wczoraj przy dość słabym świetle a aparat chciał za wszelką cenę to rozjaśnić no i udało mu się
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
A widzę w pewnym momencie masz jakby dwa termometry i literę "i". To od internal? Wewnątrz też będziesz mierzył temperaturę (w sumie fajnie) ?
Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu
Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM
Tak, jest też wejście na 2gi czujnik i chce sobie temperaturę w środku mierzyć.. Jak będzie komputerek ten z prawdziwego zdarzenia to się pomyśli pewnie będzie tych czujników znacznie więcej. Powstanie o ile nie zbankrutuję na benzynę..
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
Jak kiedyś sprzedaż Bravo to przyszły właściciel będzie czuł się wyróżniony
Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu
Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM
Sądząc po moich niezmiennych finansach od jakiegoś dłuższego już czasu wątpię abym się go szybko pozbywał A jak nastąpi to np. za 3 lata to auto będzie miało już 16 latek więc nie wiem czy będzie się czuł tak bardzo wyróżniony..
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
fajna rzecz. szkoda tylko, że w naszych autach nie ma gdzie tego specjalnie przyczepić. chyba rozmawialiśmy już kiedyś o tym, byrrt tak sobie myślę, że najlepszym miejscem byłoby to, które zaznaczyłem czerwoną ramką na zdjęciu poniżej:
C21880576_7.jpg
Jakiś czas temu wrzuciłem do tematu z filmami (YT Maxior itp) link z filmem na YT jak gość miał w Marei właśnie w tym miejscu zrobioną "windę" czyli otwierany ekran lcd z jakimś tam małym kompem Coś się wykombinuje, faktycznie w BBMach nie ma specjalnie miejsca na takie rzeczy bez dużych przeróbek.. Już nawet myślałem aby zmodyfikować radio i zamiast wejścia na kasetę której i tak nie używam wpasować jakiś LCD graficzny lub nawet pled. Front wtedy musiałby być wzmacniany włóknem szklanym potem szpachla, szlifowanie, szpachlówka natryskowa, podkład i czarny mat albo taki szary.. Jestem przekonany, że wyszłoby nawet spoko ale trochę nie chce mi się bawić.. Raz kiedyś zrobiłem z CD Piooner'a obudowę do wzmacniacza i już mam dość
66_1182376550.jpg16_1182376657.jpg97_1182376693.jpg44_1182376743.jpg37_1182376787.jpg
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
Regulamin | Szukaj | Skargi | Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat
Jest:
-rower
-Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
-Volvo V50 2.0
Było:
-Brava 1.4 S 75 KM
-Marea 1.9 JTD na FKP|
-FF 1.8 TDCi
Komputerek pierwsza klasa, dałoby rade cos takiego u Ciebie zamówić i ile by to kosztowało
VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
LANCIA LYBRA INTENSA SW 2,4 JTD 150KM
Lancia Lybra
Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa