ja mam teraz point S winterstar ciekawe jak będzie
a felgi z palio będą pasowały do bravy ??
ja tu poszedłem dalej. z przodu mam barumy (bardzo fajne oponki) a z tyłu całoroczne Dębice. także mogą być różnych firm oponki tylko trzeba bardziej uważać zwłaszcza na śliskim i na łuku.
Ja mam jeszcze z Bravy zimówki ale bieżnikowane.Wzór bieżnika Continental i w niczym nie ustępują normalnym oponą.Niemcy to robili i mają fajną technologię.Zdzierają stary bieżnik nawijają pasek gumy w koło starego podkładu a potem dopiero wulkanizują wszystko do kupy i odciskają bieżnik.wzór bieżnika to Conti T-830.Ładnie drapią śnieg.
Chcesz mieć coś zrobione dobrze, to musisz za to zapłacić.
Chcesz mieć coś zrobione jako tako, to zapłacisz mniej.
Chcesz mieć coś zrobione za darmo, to zrób to sobie sam.
VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
LANCIA LYBRA INTENSA SW 2,4 JTD 150KM
Lancia Lybra
Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa
Mniej więcej to wygląda tak: t-830.jpeg
Chcesz mieć coś zrobione dobrze, to musisz za to zapłacić.
Chcesz mieć coś zrobione jako tako, to zapłacisz mniej.
Chcesz mieć coś zrobione za darmo, to zrób to sobie sam.
A co myślicie o letnich bieżnikowanych ??? Ja bym chyba na bieżniku latem nie jeździł.
Zimą jeszcze jeszcze
To już nie są lata osiemdziesiąte ubiegłego stulecia gdzie byle warsztat wulkanizacyjny bieżnikował opony.Teraz jest wszystko inaczej robione i sprawdzane.Jedyna różnica to wieksza waga takiej opony w porównaniu do normalnej.
Chcesz mieć coś zrobione dobrze, to musisz za to zapłacić.
Chcesz mieć coś zrobione jako tako, to zapłacisz mniej.
Chcesz mieć coś zrobione za darmo, to zrób to sobie sam.
No widzisz, bo na "nie trzeźwo" byś miał większe szanse wyjścia z tego cało
---------- Post dodany o 08:05 ---------- Poprzedni post dodany był o 08:04 ----------
A apropo frigo 2 to jeżdzę na takich, moja dziewczyna też i bardzo ale to bardzo je chwalę.. Super się trzymają - samochód staje jak wryty w zimę.. Szczególnie na wysokim śniegu bo na lodzie to wiadomo - żadna normalna opona nie da rady..
---------- Post dodany o 08:06 ---------- Poprzedni post dodany był o 08:05 ----------
I nie wiem skąd opinia, że frigo2 są gorsze od frigo1.. czytałem rok temu trochę o tym i spotykałem się na forum raczej z odwrotnymi opiniami..
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
Ktoś szukał komputera pokładowego znalazłem coś takiego tylko cena trochę za wysoka: TurboGauge 3 - komputer pokladowy, turbo PROMOCJA! (1953405896) - Aukcje internetowe Allegro
Chcesz mieć coś zrobione dobrze, to musisz za to zapłacić.
Chcesz mieć coś zrobione jako tako, to zapłacisz mniej.
Chcesz mieć coś zrobione za darmo, to zrób to sobie sam.
No ja latem tez bym się nie odważył, ale jesli chodzi o zimowe, to tak jak napisałem wcześniej, dwa lata temu kupiłem nowe do Punto i do dzisiaj spisują sie świetnie, jeśli chodzi o warunki zimowe (śnieg, błoto pośniegowe) to naprawdę Punto trzyma sie świetnie, porównaniem jest brava, gdzie mam używane (nie nalewki) Barumy o bieżniku naprawdę dobrym i nie ma porównania, na śniegu Brava nie ma szans
VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
LANCIA LYBRA INTENSA SW 2,4 JTD 150KM
Lancia Lybra
Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa
A mi chyba zaczynają się zacierać sworznie na których pracuje zacisk hamulcowy z przodu. Wczoraj jadąc z Warszawy w połowie trasy ok 120km do Bdg) słyszę jakiś pisk, ustawał przy hamowaniu i skręcaniu szczególnie w chyba prawą stronę. Zjechałem na pobocze latarka i patrze ale oczywiście nic nie widać.. Koła zimne. Potem już całą trasę był spokój.. Zamówiłem dziś smar miedziany i w jakiś tam dzień jeszcze przed tymi solidnymi mrozami ściągam zaciski i smaruje (bo przyznaje nie robiłem tego przy wymianie klocków i tarcz). Do tego zawieszenie już sobie wesoło stuka czyli albo łączniki albo gumy stabilizatora mówią dość, mam wrażenie że przy skręcie czasem coś przestukuje tak więc można się też spodziewać przegubu, a na wiosnę pewnie amortyzatory.. Do tego cena paliwa 5.50 a ja jestem w czarnej d***... ehh perspektywy super Takie to tam małe wyżalenie się.. Z dobrych wieści to idą wszystkie części potrzebne do modułów Coming Home, płytki wyślą jutro (muszę w prawdzie jeszcze pomyśleć skąd na nie siano hehe ale dam radę). Na dniach będę wystawiał na aukcje. A i jeszcze w domu mam syf bo podłogę mi na gwarancji robią (drewniana się zeschła i rozeszła) tak więc od tygodnia syf, brak kompa, spanie na kanapie w salonie między meblami z sypialni... Super
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
w poniedziałek odebrałem auto. wymieniono mi dwa wtryskiwacze benzyny. jeden zgłaszał błąd na diagnostyce i na desce rozdzielczej, drugi lał. ten drugi był prawdopodobnie przyczyną telepania na zimnym silniku. teraz po odpaleniu telepki nie ma. jestem ciekaw jaki wpływ mógł mieć lejący wtryskiwacz na układ pierścienie-cylinder. jakby nie było, wymieniono wtryskiwacz z IV cylindra, a właśnie na tym mam słabszą komprechę...