Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 8 z 11 PierwszyPierwszy ... 678910 ... OstatniOstatni
Posty od 106 do 120 z 160
Like Tree5lubi to!

Temat: QBOSS Bravo 1.9JTD 142 KM 311Nm  

  1. #106
    Klubowicz
    Dołączył
    15 kwiecień 2012
    Skąd
    Rawa Mazowiecka
    Wiek
    42
    Postów
    198
    Auto
    Bravo 1.9JTD 140KM i 311 Nm
    Cytat Napisał samul2 Zobacz post
    No, no, no, trzymam kciuki za efekt końcowy.
    Tomek bez twojej wiedzy i umiejętności za wiele nie zdziałam

    Cytat Napisał Energetyk Zobacz post
    Skrzynia podchodzi bez problemu?
    Skrzynia pasuje ale trzeba ją lekko przerobić co by prędkość pokazywał

    Cytat Napisał Jarek-JN Zobacz post
    Swoją drogą mam pytanko: gdzie montowałeś wiruska, bo wg mnie dobry wynik jak z CF2
    W Cindoft ale to że to jeździ do tej pory to zasługa głownie moja bo samo przełożenie napędu poddało się już po 10K km - trzeba było wzmocnić docisk i tarcze sprzęgła
    Jest Bravo 1.9 JTD 142 KM i 311 Nm
    Było Bravo 1.9D zwane Morski Ślimakiem
    Była Fiesta 1.8 D -> 2.0 Turbo - Zwana Białą Strzałą
    Był Austin METRO - Zwany Szkaradnym Betonem



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #107
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    10 kwiecień 2014
    Skąd
    Lublin
    Postów
    3
    Auto
    Marea weekend 1,9 jtd cf 2
    Rocznik
    1999
    Tak sobie pomyślałem, jakby wykorzystać wlot w zderzaku do ori intercoolera i dołożyć dodatkową rurę do filtra powietrza (takie dynamiczne doładowanie). Trzeba było by wykonać dodatkowy otwór w spodzie obudowy filtra. Turbina miała by lżej...

  4. #108
    Klubowicz
    Dołączył
    15 kwiecień 2012
    Skąd
    Rawa Mazowiecka
    Wiek
    42
    Postów
    198
    Auto
    Bravo 1.9JTD 140KM i 311 Nm
    Nic ci to nie da - zasysać będzie tyle ile musi po za tym jak chcesz ulżyć turbinie to pomyśl nad większą średnicą wydechu
    Jest Bravo 1.9 JTD 142 KM i 311 Nm
    Było Bravo 1.9D zwane Morski Ślimakiem
    Była Fiesta 1.8 D -> 2.0 Turbo - Zwana Białą Strzałą
    Był Austin METRO - Zwany Szkaradnym Betonem

  5. #109
    Klubowicz
    Dołączył
    15 kwiecień 2012
    Skąd
    Rawa Mazowiecka
    Wiek
    42
    Postów
    198
    Auto
    Bravo 1.9JTD 140KM i 311 Nm
    Lakier odświeżony - nie odbyło się bez kilku faill'i z mojej strony ,najpierw folia która miała chronić resztę auta przed nadmuchem jakimś cudem pokochała świeżo położony clar na błotniku a później podczas próby ratowania sytuacji narobiłem tyle zacieków - że jeszcze nigdy ten błotnik nie przyciągał tak wielu spojrzeń Generalnie i tak musiałem lakierować od nowa przez co nie starczyło materiału na maskę. Dziś poszły listwy w clar bo nie pasowały mi matowe do błotników , jutro polerka całego auta i biorę się za odświeżanie poleru na Felgach.



    Na foto nie widać ale świecą się jak Psu ... wiadomo co ;] Mechanicznie nic nie tykam - przejrzałem tylko ssak czy czasami nic nie ma ale był czysty - brak mocy i gaśnięcie auta to na 99% wina regulatora - wymiana nie ma sensu bo lada dzień przychodzi kompletny silnik.

    Na dniach muszę zdjąć "dupkę" z szóstki co by oddać do wyfrezowania ,po za tym muszę założyć wieniec co by prędkość mi pokazywał

    Bardzo możliwe że uda mi się wyrwać w dobrych pieniądzach wałek colombo bariani a że i tak muszę założyć wzmacniany pasek to od razu podmienię przed włożeniem jednostki do Auta

    Zostanie mi zorganizować turbinę i kompa z immo i stacyjką i można składać puzzle do kupy
    Jest Bravo 1.9 JTD 142 KM i 311 Nm
    Było Bravo 1.9D zwane Morski Ślimakiem
    Była Fiesta 1.8 D -> 2.0 Turbo - Zwana Białą Strzałą
    Był Austin METRO - Zwany Szkaradnym Betonem

  6. #110
    Klubowicz
    Dołączył
    09 listopad 2013
    Skąd
    Głucholazy
    Wiek
    47
    Postów
    126
    Auto
    Bravo 1.9 Multijet
    Rocznik
    2008
    Tą felgę masz kozak.Jak rozmowy w sprawie 4 tłoka?
    Były:
    Lancia Delta II 2.0 16V
    Lancia Kappa 2.4 jtd +wirus
    Vectra C 2.2 GTS
    Są:
    Fiat Bravo 1.9 Mjet 120+wirus
    Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino

  7. #111
    Klubowicz
    Dołączył
    27 sierpień 2013
    Skąd
    Lębork
    Postów
    329
    Auto
    Stilo 1.9 Mjet
    Rocznik
    2007
    o kurcze.. piękne brawo... ma pazur ! tylko współczuje jazdy po polskich drogach...

  8. #112
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    09 maj 2014
    Skąd
    Wrocław
    Postów
    27
    Auto
    Fiat Bravo II 2.0 Multijet 165 PS
    Rocznik
    2010
    Świetnie wygląda, fela zgodzę się kozak.

  9. #113
    Klubowicz
    Dołączył
    15 kwiecień 2012
    Skąd
    Rawa Mazowiecka
    Wiek
    42
    Postów
    198
    Auto
    Bravo 1.9JTD 140KM i 311 Nm
    Cytat Napisał QBOSS Zobacz post
    Tą felgę masz kozak.Jak rozmowy w sprawie 4 tłoka?
    Gość chce 2K za komplet zacisków tak więc mało opłacalny interes - za ok 1000 mam zaciski z 166/GTA i tarcze 305/330 - jedyny problem (albo i nie) to adaptery

    Cytat Napisał dawid1977 Zobacz post
    o kurcze.. piękne brawo... ma pazur ! tylko współczuje jazdy po polskich drogach...
    A dziękuję - ja śmigam tak od 3 lat i jak na razie źle nie jest jedynie ,trzeba sobie zakodować że krawężniki to złooooooooooooo !!!!!! ;]

    A ja wreszcie przytargałem silnik


    Zostaje mi jeszcze Turbina - komp z immo i sprzęgło z dociskiem i poskładać do kupy ale zanim to zrobię ,wyczyszczę kolektor i poskładam to na wzmocnionym pasku i nowych uszczelkach
    ghost_wroc lubi to.
    Jest Bravo 1.9 JTD 142 KM i 311 Nm
    Było Bravo 1.9D zwane Morski Ślimakiem
    Była Fiesta 1.8 D -> 2.0 Turbo - Zwana Białą Strzałą
    Był Austin METRO - Zwany Szkaradnym Betonem

  10. #114
    Klubowicz
    Dołączył
    15 kwiecień 2012
    Skąd
    Rawa Mazowiecka
    Wiek
    42
    Postów
    198
    Auto
    Bravo 1.9JTD 140KM i 311 Nm
    Dawno nic nie pisałem - ale w sumie nadal nie ma się czym pochwalić - ciągle zbieram graty do swapa - już coraz mniej zostało ale ciągle jeszcze czegoś brakuje. W między czasie wymieniłem Amory i springi - tym razem Wietec - zrobiło się przyjemnie sztywno, brak mi jeszcze tylko poduszek od SP i będzie siedziało jak należy

    Wymienione zostało łożysko koła lewego - generalnie samo wybicie zewnętrznej bieżni nie było aż tak trudne - problem sprawiła bieżnia wewnętrzna która za nic nie chciała zejść z piasty - jedynym wyjściem okazało się potłuczenie jej w drobny mak. Nie odbyło się też bez kontuzji (niedziela to zdecydowanie nie jest dzień do grzebania przy aucie) chwila nie uwago i łapa zbita ;[ Po złożeniu jazda próbna i ... ABS sypie błędem - okazało się że pierścień magnetyczny był tak słabo zaprasowany na wewnętrzną bieżnie że po kilku dziesięciu metrach zatrzymał się o czujnik ( Max Gear to schit ) - efektem było powrotne wybijanie łożyska i składanie od nowa po swojemu 3h dodatkowej pracy poszło się pier... ale teraz jest ok a ile wytrzyma to łożysko to się okażę



    Wymieniłem też tarcze tył na ATE bo moje przegrzane praktycznie przestały hamować



    Po całości zafundowałem mu spa w postaci woskowania Turtle Wax - preparat raczej z średniej półki ale o ile o trwałości nie mogę nic jeszcze powiedzieć to z sposobu aplikacji i z efektu jestem naprawdę zadowolony - daje ładny połysk i fajnie zabezpiecza



    Na dniach wlecą nowe końcówki drążków i łączniki stabilizatora - nowe wahacze zapnę dopiero jak będę zmieniał silnik. Jutro też powinny dojść tarcze 305 do brembo więc wreszcie zrobię sobię rysunek techniczny adapterów. I to tyle niebawem pewnie wpadnie więcej fantów więc nie omieszkam się pochwalić
    Jest Bravo 1.9 JTD 142 KM i 311 Nm
    Było Bravo 1.9D zwane Morski Ślimakiem
    Była Fiesta 1.8 D -> 2.0 Turbo - Zwana Białą Strzałą
    Był Austin METRO - Zwany Szkaradnym Betonem

  11. #115
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Ja się w ogóle dziwię że Ty jakieś g. MaxGear bierzesz.. Kolega miał w GP wymieniane oba na GP i wszystko po tym głupiało (ABS, silnik, wspomaganie itp) - okazało się po podpięciu do kompa że przednie koła kręcą się wolniej od tylnych Czyli złe przemagnesowania. Dodatkowo po niecałym 1000km (tyle trwało jak kolega jeżdząc do mechanika w końcu przyjechał do mnie) już jedno koło zaczęło wyć.. Wymienił na SKF i jak ręką odjął - ze wszystkim.. Nie polecam tej gównianej firmy..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  12. #116
    Klubowicz
    Dołączył
    15 kwiecień 2012
    Skąd
    Rawa Mazowiecka
    Wiek
    42
    Postów
    198
    Auto
    Bravo 1.9JTD 140KM i 311 Nm
    Niestety na "już" nic innego nie mieli i z racji potrzeby auta na co dzień musiałem się skusić na tani Shit - porównując do oryginalnych łożysk to ma o wiele mniejsze kulki więc nie wróże mu długiej żywotności. Druga sprawa to jakość uszczelniaczy ,podczas wybijania jeden z nich tak się odkształcił że nie udało mi się go przywrócić do stanu pierwotnego - złożyłem na uszczelniaczu z oryginalnych łożysk - które po mimo takiej samej metody wyjmowania były w świetnym stanie - całość złożyłem na wysokotemperaturowym niemieckim smarze więc może pochodzi z rok
    Jest Bravo 1.9 JTD 142 KM i 311 Nm
    Było Bravo 1.9D zwane Morski Ślimakiem
    Była Fiesta 1.8 D -> 2.0 Turbo - Zwana Białą Strzałą
    Był Austin METRO - Zwany Szkaradnym Betonem

  13. #117
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał QBOSS Zobacz post
    więc może pochodzi z rok
    Optymistycznie na to patrzysz
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  14. #118
    Klubowicz
    Dołączył
    15 kwiecień 2012
    Skąd
    Rawa Mazowiecka
    Wiek
    42
    Postów
    198
    Auto
    Bravo 1.9JTD 140KM i 311 Nm
    Zaciski odświeżone - gumki i uszczelniacze w stanie nienagannym więc zestaw naprawczy okazał się zbędny ,teraz jeszcze wymierzyć adaptery ,założyć wydajniejsze serwo i można zakładać

    byrrt lubi to.
    Jest Bravo 1.9 JTD 142 KM i 311 Nm
    Było Bravo 1.9D zwane Morski Ślimakiem
    Była Fiesta 1.8 D -> 2.0 Turbo - Zwana Białą Strzałą
    Był Austin METRO - Zwany Szkaradnym Betonem

  15. #119
    Klubowicz
    Dołączył
    09 listopad 2013
    Skąd
    Głucholazy
    Wiek
    47
    Postów
    126
    Auto
    Bravo 1.9 Multijet
    Rocznik
    2008
    I to jest konkretny mod.Gratuluję.Hebel już założony?Jak się sprawuje?Jakie tarcze do tego -305 czy 330?
    Były:
    Lancia Delta II 2.0 16V
    Lancia Kappa 2.4 jtd +wirus
    Vectra C 2.2 GTS
    Są:
    Fiat Bravo 1.9 Mjet 120+wirus
    Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino

  16. #120
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia
    Postów
    11,530
    Auto
    Croma FL Emotion
    Rocznik
    08.2008
    Czekam z niecierpliwością na swap. Ciekaw jestem, jak to będzie zapierniczać

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
    -Volvo V50 2.0

    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP|
    -FF 1.8 TDCi


 
Strona 8 z 11 PierwszyPierwszy ... 678910 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Bravo 1.9JTD nie pali na zimnym
    Napisany przez adrian23.u na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 95
    Ostatni post: 23-01-2015, 14:55
  2. Rozrusznik Fiat Bravo 1.9JTD
    Napisany przez dawidek na forum Sprzedam
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 30-11-2011, 09:27
  3. [kupie] Fiat Bravo 1.9JTD
    Napisany przez jacjacek na forum Kupię
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 11-11-2011, 22:25
  4. konttrolki w fiacie bravo gt 1,9jtd
    Napisany przez Goliat na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 13-11-2010, 15:02
  5. Ksiązka do Bravo 1.9jtd
    Napisany przez MichaelloEs na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 22-10-2008, 20:20

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

bravo 1.9jtd modyfikacje

bravo qboss

fiatklubpolska.pl 6

1.9jtd wymiana tarcz

stilo tomason

zawor overboost bravo

fiat multipla adaptery hamulec

bravo tomason tn1

colombo bariani jtd

fiat multipla samulfiat bravo dokladka zderzakaate wymiana tarczstilo 1.9jtd jednomashttp:fiatklubpolska.plmoje-auto-462qboss-bravo-1-9jtd-142-km-311nm-18164tomason tn1 bravotextar pro stilojednomasa do 1 9 jtdsoczewki fiat mareatomason tn1 fiat bravo 2bbtp qboss

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl