166 się nie nadaje bo ma już Bodykompa - tylko 156 z tym silnikiem podchodzi - jest najmniej roboty i najwięcej można wycisnąć kosztem włożonej pracy - po za tym cała jednostka ze skrzynią wchodzi p&p
166 się nie nadaje bo ma już Bodykompa - tylko 156 z tym silnikiem podchodzi - jest najmniej roboty i najwięcej można wycisnąć kosztem włożonej pracy - po za tym cała jednostka ze skrzynią wchodzi p&p
Jest Bravo 1.9 JTD 142 KM i 311 Nm
Było Bravo 1.9D zwane Morski Ślimakiem
Była Fiesta 1.8 D -> 2.0 Turbo - Zwana Białą Strzałą
Był Austin METRO - Zwany Szkaradnym Betonem
166 nie ma body kompa, różnica w silniku to tylko łapy...
Multiecuscan - Diagnostics software for Italian cars - tu masz co jest zamontowane w danym aucie
ostatnio rozkminiałem wsadzenie 3.0 v6 do bravo, i wyszło, że najtaniej będzie ze 166 do tego łapa silnika ze 156, skrzynia z 16vt, elektronika z alfy
Ostatnio edytowane przez pajel ; 12-01-2014 o 15:49
No to po woli zaczynamy się zbroić , komp ,transpondery ze stacyjką i wiązka silnikowa już jest , skrzynia 6 będzie ok wtorku - teraz jeszcze wytargać w miarę nie styrany silnik na resztę gratów i będziemy się bawili dalej.
W między czasie przyszły oflokowane słupki na zegary + zegar ciśnienia oliwy
Do kompletu brakuje temp. oliwy i oczywiście muszę ich przerobić żeby świeciły na zielono.
Oprócz tego ,dziś wleci nowy komplet Xenów - tym razem 5000k bo ostatnio jakiś baran z drogówki zajumał mi dowód - po 3 latach jazdy na xenach No i pojadę dobrać farbę bo zdało by się odświeżyć tylni zderzak
A żeby nie było tak kolorowo ,wczoraj podczas powrotu z Janek tak przy 190 silnik od tak postanowił sobie zaprotestować i zgasł wywalając marchewkę - protestował tak dobre 20 min do puki nie wychłodził się zbytnio ,dopiero po tym udało mi się go odpalić - muszę podłączyć pod kompa bo coś mi się wydaje że coś zaczyna się powoli ewakuować
Po podłączeniu już wiem że czujnik ciśnienia na rejlu pada - po dodaniu gwałtownie gazu auto gaśnie i wywala marchewkę -błąd 0191 - ktoś wie jaki koszt takiego czujnika ??
Jest Bravo 1.9 JTD 142 KM i 311 Nm
Było Bravo 1.9D zwane Morski Ślimakiem
Była Fiesta 1.8 D -> 2.0 Turbo - Zwana Białą Strzałą
Był Austin METRO - Zwany Szkaradnym Betonem
Regulatora ciśnienia paliwa bosch kosztuje około 400 zł u mnie bywało podobnie tylko że czasami niechcial wcale odpalic
[SIZE=3][COLOR="#008080"]Pomogłem, lub ktoś tobie pomógł? Kliknij "gwiazdkę" reputacji przy poście! [/COLOR][/SIZE]
[COLOR="#000000"][SIZE=2]28.06.2012-24.11.2012 Fiat Brava 1.4 16v 75KM ver.S '97
24.11.2012- Obecnie Fiat Marea 1.9 JTD 110KM ver. ELX '01[/SIZE][/COLOR]
Masz jakieś pytanie? Pisz na PW, GG lub załóż temat w odpowiednim dziale.
Może być jeszcze coś innego - zapchany smok w baku - bo dziwnym dla mnie jest to że po dolaniu wachy - problem ustał jutro wyjmę i zobaczę co jest grane
Jest Bravo 1.9 JTD 142 KM i 311 Nm
Było Bravo 1.9D zwane Morski Ślimakiem
Była Fiesta 1.8 D -> 2.0 Turbo - Zwana Białą Strzałą
Był Austin METRO - Zwany Szkaradnym Betonem
Na regulatorze jest taki mały magnesik i go można wyciągnąć i w 99% też działa ale jak tam się syf nazbiera to jak się raz przytnie to marchewka itp
[SIZE=3][COLOR="#008080"]Pomogłem, lub ktoś tobie pomógł? Kliknij "gwiazdkę" reputacji przy poście! [/COLOR][/SIZE]
[COLOR="#000000"][SIZE=2]28.06.2012-24.11.2012 Fiat Brava 1.4 16v 75KM ver.S '97
24.11.2012- Obecnie Fiat Marea 1.9 JTD 110KM ver. ELX '01[/SIZE][/COLOR]
Masz jakieś pytanie? Pisz na PW, GG lub załóż temat w odpowiednim dziale.
Auto powoli przygotowuję do sezonu - tzn. najpierw poleci nowy lakier na błotniki i zderzaki - niestety wcześniej wyszedł mi zły odcień a i zima swoje zrobiła w tym celu uszczupliłem portfel o trochę ponad 200 pesos
Dziś przyszedł ostatni zegar do kompletu - temp oliwy - tak wiem syf firma ale 2 pozostałe mam już więc nie będę szalał i zmieniał na inną firmę
Jak dobrze pójdzie i załatwię dziś zieloną folię do zmiany ich koloru to powinny dziś zagościć w aucie W dalszej kolejności pójdą zmiany mechaniczne - na pierwszy ogień zmiana przednich hampli na 4 tłoczkowe brembo - wymiana wahaczy i końcówek na nowe - nowe amory. Na sam koniec zostawię sobie konwersję na cf3 z tym że na gratach od 16v - jeśli dobrze pójdzie auto powinno stanąć na jakiś 180/190 KM - oczywiście przełożenie napędu leci z Alfy - skrzynia 6 - dwu-masa + wzmacniane sprzęgło
Jest Bravo 1.9 JTD 142 KM i 311 Nm
Było Bravo 1.9D zwane Morski Ślimakiem
Była Fiesta 1.8 D -> 2.0 Turbo - Zwana Białą Strzałą
Był Austin METRO - Zwany Szkaradnym Betonem
Przypadkiem natknąłem sie na twój temat kolego, ale muszę przyznać że autko prezemtuje się ciekawie. Nie ma przerostu formy mad treścią :-)
Sprzedam !!!
http://fiatklubpolska.pl/sprzedam-samochod-477/sprzedam-stilo-5d-bialy-06-140tys-km-zadbany-24833/
Jest Bravo 1.9 JTD 142 KM i 311 Nm
Było Bravo 1.9D zwane Morski Ślimakiem
Była Fiesta 1.8 D -> 2.0 Turbo - Zwana Białą Strzałą
Był Austin METRO - Zwany Szkaradnym Betonem
Niestety tak jest ze wszystkim
No a dziś wreszcie zabrałem się za odświeżanie lakieru na zderzakach - zaraz za nimi pójdzie maska i błotniki - bez dokładek jakoś tak goło
W następnym tyg. przychodzi skrzynia 6 a 20-ego jadę po kompletną jednostkę - zostanie mi tylko sprzęgło i turbo od 2.4 - myślę że ok czerwca powinienem mieć całość gotową do przełożenia
Jest Bravo 1.9 JTD 142 KM i 311 Nm
Było Bravo 1.9D zwane Morski Ślimakiem
Była Fiesta 1.8 D -> 2.0 Turbo - Zwana Białą Strzałą
Był Austin METRO - Zwany Szkaradnym Betonem
No, no, no, trzymam kciuki za efekt końcowy.
Ale szalejesz z tym bravo... I efekt powala. Z dokładkami wygląda o wiele lepiej niż wszystkie nowsze modele
Skrzynia podchodzi bez problemu?
Moja Mery 2.0 R5
http://fiatklubpolska.pl/moje-auto-462/fiat-marea-weekend-hlx-2-0-20v-23690/
Efekt powala, ale zapał do modów też. Swoją drogą mam pytanko: gdzie montowałeś wiruska, bo wg mnie dobry wynik jak z CF2