Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 11 z 11 PierwszyPierwszy ... 91011
Posty od 151 do 160 z 160
Like Tree5lubi to!

Temat: QBOSS Bravo 1.9JTD 142 KM 311Nm  

  1. #151
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    20 lipiec 2012
    Skąd
    Niemcy
    Wiek
    40
    Postów
    800
    Auto
    Fiat Coupe Turbo 16v
    Rocznik
    1994
    Moje nie poszły... A to nie był pierwszy raz.
    Układanie klocków dobra rzecz o ile tylko nasze klocki nie są z gownolitu a tarcze to nie jakieś budżetowe Mikody.
    Dołączone zdjęcia Dołączone zdjęcia



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #152
    Klubowicz
    Dołączył
    15 kwiecień 2012
    Skąd
    Rawa Mazowiecka
    Wiek
    42
    Postów
    198
    Auto
    Bravo 1.9JTD 140KM i 311 Nm
    dejv667 a co ty masz u siebie za zestaw ??
    Jest Bravo 1.9 JTD 142 KM i 311 Nm
    Było Bravo 1.9D zwane Morski Ślimakiem
    Była Fiesta 1.8 D -> 2.0 Turbo - Zwana Białą Strzałą
    Był Austin METRO - Zwany Szkaradnym Betonem

  4. #153
    BS
    BS jest nieaktywny
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    03 lipiec 2009
    Skąd
    Granica
    Wiek
    35
    Postów
    703
    Auto
    Stilo Active Multiwagon 1.9 JTD 115KM
    Rocznik
    2003
    Ferrodo premier polecam.
    Dobre klocki, które nie piszczą.
    W swoim stilo mam takie na przodzie i na tyle
    i sprawują się świetnie.
    Stilo W P R

  5. #154
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    20 lipiec 2012
    Skąd
    Niemcy
    Wiek
    40
    Postów
    800
    Auto
    Fiat Coupe Turbo 16v
    Rocznik
    1994
    Cytat Napisał QBOSS Zobacz post
    dejv667 a co ty masz u siebie za zestaw ??
    Ferodo DS PERFORMANCE albo DS2500 i gładkie tarcze Boscha. Nie pamiętam szczerze mówiąc.
    Dość ważne jest aby klocki właściwie ułożyć (pad bedding). Po układaniu klocki trzeba schłodzić spokojną jazdą. Popularnym błędem jest zatrzymanie się z czerwonymi hamulcami i trzymanie naciśnietego hamulca.
    Dobrze jest tez mieć jakiś płyn z prawdziwego zdarzenia i czysty układ bez resztek starego płynu.

    Wbrew pozorom porządnie ułożone hamulce znoszą bardzo dużo. Jeśli dodatkowo z głową dajemy im po wszystkim dojść do siebie to służą długo.
    Naturalnie klocki typu Premier czy inne zamienniki seryjnego klocka tego nie wytrzymają. Przeważnie klocek się szkli. A, i im bardziej agresywny klocek się wybierze tym mocniej będzie jadł tarczę. Odradzam jakieś typowo wyścigowe klocki - na zimno nie działają.


    Ferrodo premier polecam.
    Dobre klocki, które nie piszczą.

    Read more: http://fiatklubpolska.pl/newreply.ph...#ixzz3YbDSch1F
    Przyczyna piszczenia klocków nie jest materiał z jakiego są wykonane a przynajmniej nie w wypadku stalowych tarcz i klocków jakie można dostać do naszych aut
    Ostatnio edytowane przez dejv667 ; 28-04-2015 o 13:38

  6. #155
    Klubowicz
    Dołączył
    15 kwiecień 2012
    Skąd
    Rawa Mazowiecka
    Wiek
    42
    Postów
    198
    Auto
    Bravo 1.9JTD 140KM i 311 Nm
    Kurde widzisz nie chciałem wydawać kroci na klocki ( DS2500 prawie 700 zł) bo mam jeszcze sporo do skompletowania pod nowy silnik i kupiłem Ferodo Premier. Co do układania klocków to ja zawsze po założeniu robię serie hamowań z 80 do 5-10 km i później je studzę - tak było też w tym przypadku - widocznie te klocki to szajs bo jak się rozgrzeją to piszczą a po mocniejszym hamowaniu słychać tarcie o tarczę więc myślę że się zeszkliły
    Ostatnio edytowane przez QBOSS ; 28-04-2015 o 15:27
    Jest Bravo 1.9 JTD 142 KM i 311 Nm
    Było Bravo 1.9D zwane Morski Ślimakiem
    Była Fiesta 1.8 D -> 2.0 Turbo - Zwana Białą Strzałą
    Był Austin METRO - Zwany Szkaradnym Betonem

  7. #156
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    20 lipiec 2012
    Skąd
    Niemcy
    Wiek
    40
    Postów
    800
    Auto
    Fiat Coupe Turbo 16v
    Rocznik
    1994
    Piszczenie to kwestia montażu.

  8. #157
    Klubowicz
    Dołączył
    15 kwiecień 2012
    Skąd
    Rawa Mazowiecka
    Wiek
    42
    Postów
    198
    Auto
    Bravo 1.9JTD 140KM i 311 Nm
    Akurat tutaj jestem pewien ze to nie jest wina montażu pierwszy zestaw zakładałem na świeżo zregenerowanych zaciskach piasty zawsze czyszcze. Druga sprawa przez pierwsze 2tys. km. byla cisza dopiero teraz zaczęły piszczec ale tylko jak sie rozgrzeja
    Ostatnio edytowane przez QBOSS ; 28-04-2015 o 19:14
    Jest Bravo 1.9 JTD 142 KM i 311 Nm
    Było Bravo 1.9D zwane Morski Ślimakiem
    Była Fiesta 1.8 D -> 2.0 Turbo - Zwana Białą Strzałą
    Był Austin METRO - Zwany Szkaradnym Betonem

  9. #158
    Klubowicz
    Dołączył
    15 kwiecień 2012
    Skąd
    Rawa Mazowiecka
    Wiek
    42
    Postów
    198
    Auto
    Bravo 1.9JTD 140KM i 311 Nm
    Ok Klocki założone i ułożone - jak na razie po normalnej jeździe zaciski są chłodne a tarcze w normalnej temp. więc podstawowy cel zmiany klocków można powiedzieć że osiągnięty - zobaczymy jak już kompletnie się ułożą czy będą piszczeć i jak będzie z temp. oczywiście przed założeniem tarcze przemyłem a same klocki posmarowałem pastą miedzianą w miejscy styku z tłoczkami - luzów nie ma
    Jest Bravo 1.9 JTD 142 KM i 311 Nm
    Było Bravo 1.9D zwane Morski Ślimakiem
    Była Fiesta 1.8 D -> 2.0 Turbo - Zwana Białą Strzałą
    Był Austin METRO - Zwany Szkaradnym Betonem

  10. #159
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    20 lipiec 2012
    Skąd
    Niemcy
    Wiek
    40
    Postów
    800
    Auto
    Fiat Coupe Turbo 16v
    Rocznik
    1994
    Akurat temperaturą bym się nie martwił, dość logiczne jest że dwa cierne elementy wytwarzają ciepło. Im tarcia więcej tym cieplej 😉

  11. #160
    Klubowicz
    Dołączył
    15 kwiecień 2012
    Skąd
    Rawa Mazowiecka
    Wiek
    42
    Postów
    198
    Auto
    Bravo 1.9JTD 140KM i 311 Nm
    Akurat to jest normalne ale w przypadku poprzednich klocków nawet po spokojnym hamowaniu tarcze były niemiłosiernie zgrzane teraz jest ok nawet po dość agresywnej jeździe - jak dla mnie dobrze to rokuje zobaczymy co będzie po przejechaniu tych 2k km
    Jest Bravo 1.9 JTD 142 KM i 311 Nm
    Było Bravo 1.9D zwane Morski Ślimakiem
    Była Fiesta 1.8 D -> 2.0 Turbo - Zwana Białą Strzałą
    Był Austin METRO - Zwany Szkaradnym Betonem


 
Strona 11 z 11 PierwszyPierwszy ... 91011

Podobne tematy

  1. Bravo 1.9JTD nie pali na zimnym
    Napisany przez adrian23.u na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 95
    Ostatni post: 23-01-2015, 14:55
  2. Rozrusznik Fiat Bravo 1.9JTD
    Napisany przez dawidek na forum Sprzedam
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 30-11-2011, 09:27
  3. [kupie] Fiat Bravo 1.9JTD
    Napisany przez jacjacek na forum Kupię
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 11-11-2011, 22:25
  4. konttrolki w fiacie bravo gt 1,9jtd
    Napisany przez Goliat na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 13-11-2010, 15:02
  5. Ksiązka do Bravo 1.9jtd
    Napisany przez MichaelloEs na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 22-10-2008, 20:20

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

bravo 1.9jtd modyfikacje

bravo qboss

fiatklubpolska.pl 6

1.9jtd wymiana tarcz

stilo tomason

zawor overboost bravo

fiat multipla adaptery hamulec

bravo tomason tn1

colombo bariani jtd

fiat multipla samulfiat bravo dokladka zderzakaate wymiana tarczstilo 1.9jtd jednomashttp:fiatklubpolska.plmoje-auto-462qboss-bravo-1-9jtd-142-km-311nm-18164tomason tn1 bravotextar pro stilojednomasa do 1 9 jtdsoczewki fiat mareatomason tn1 fiat bravo 2bbtp qboss

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl