Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 7 z 19 PierwszyPierwszy ... 5678917 ... OstatniOstatni
Posty od 91 do 105 z 273
  1. #91
    Tomek Tipo 2017
    Guest
    Cześć Arturs. Nie wiem czy twoje szarpanie aktualne po takim czasie, ale mam takie szarpanie w nowym tipo t-jet. Ustaliłeś w końcu przyczynę? Ja "na szczęście" mam na gwarancji, ale na razie nie mam kiedy umówić się do ASO. Jak mi naprawią, dam znać.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #92
    Klubowicz
    Dołączył
    22 listopad 2016
    Skąd
    Wielka Brytania
    Wiek
    45
    Postów
    129
    Auto
    Fiat bravo 1.4 t jet
    Rocznik
    2009
    Czesc.Niestety nie udało mi sie zniwelowac szarpania.Jak juz moze wczesniej czytales moje wpisy to pewnie doczytales ze sporo rzeczy wymienilem " niepotrzebnie" niestety.Chociaz nieukrywam ze caly czas mysle o sterowniku silnika.Gdyby mozna bylo gdzies wgrac na nowo program.Szarpie ( zawsze przy tych samych obrotach silnika ). Gdyby byla to usterka mechaniczna szarpalby w roznych zakresach predkosci obr.silnika.Ty masz Tomek ta mozliwosc ze auto jest na gwarancji i mozesz zapytac o program sterownika lub zapytaj czy mieli kiedys podobny problem?

  4. #93
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    14 listopad 2017
    Skąd
    Śląsk
    Wiek
    35
    Postów
    20
    Auto
    Bravo 1.4 T-jet 120KM
    Rocznik
    2008
    Hej. U mnie po wymianie centralki silnika wszystko śmiga bez szarpania i innych problemów. Niech jakiś elektryk rozbierze komputer i wtedy zobaczy czy nie masz tak jak ja zimnych lutów.

  5. #94
    Klubowicz
    Dołączył
    22 listopad 2016
    Skąd
    Wielka Brytania
    Wiek
    45
    Postów
    129
    Auto
    Fiat bravo 1.4 t jet
    Rocznik
    2009
    Czesc.Dzieki,wiec tak jak myslalem ze cos z elektryka komputera.Fajnie ze Ci usuneli usterke.Popytam znajomego elektryka tylko nie wiem czy da rade to naprawic.Pozdrawiam.

  6. #95
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    14 listopad 2017
    Skąd
    Śląsk
    Wiek
    35
    Postów
    20
    Auto
    Bravo 1.4 T-jet 120KM
    Rocznik
    2008
    Najlepiej jakbyś miał najpierw coś na podmianę żeby się upewnić. Jak już będziesz miał pewność że to jest usterką to polecam allegro i firmę Ko-Car z Tychów. U mnie było tak że elektryk doszedł do tego, że są zimne luty w centralce i po nieudanej próbie naprawy miałem własnie centralke z tej firmy i do tej pory auto ani nie jęknęło. Mam nadzieję, że uda Ci się uporać z problemem jak najszybciej.

  7. #96
    Klubowicz
    Dołączył
    22 listopad 2016
    Skąd
    Wielka Brytania
    Wiek
    45
    Postów
    129
    Auto
    Fiat bravo 1.4 t jet
    Rocznik
    2009
    Czesc.Mam niedaleko kolege ktory takze ma ten sam problem z szarpaniem( nawet rocznik i kolor auta ten sam). Umowilem sie na piatek z elektrykiem.Uzgodnilem z nim ze podrzuce mu sterownik. A ta firma z Tych to oni naprawiaj czy wymieniaja? Mieszkam w UK i nie znam nikogo kto moglby mi pozyczyc na chwile ta centralke.Narazie zobacze i zawioze do elektryka strownik.Wymontowac nie problem a i pieniadze nie duze za naprawe,.Zobaczymy co z tego wyjdzie.Najwyzej zostane na weekend bez auta. A u Ciebie wymienili na nowa czy udalo sie naprawic ta z auta?

  8. #97
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    14 listopad 2017
    Skąd
    Śląsk
    Wiek
    35
    Postów
    20
    Auto
    Bravo 1.4 T-jet 120KM
    Rocznik
    2008
    Hej. Sorry, ze tak późno odpisuję, ale chyba lepiej późno niż wcale. Często jest tak że chcą starą centralkę za "nową" czyli często jest to centralka używana, naprawiona z wyczyszczoną pamięcią, a następnie wgranym softem pod konkretny silnik. Z tego co pamiętam to była różnica w cenie pomiędzy nową a "nową". A skoro problem w 100% może zostać załatwiony przez taką po naprawie to nie widzę sensu przepłacać. Doszliście z elektrykiem do czegoś nowego?

  9. #98
    Klubowicz
    Dołączył
    22 listopad 2016
    Skąd
    Wielka Brytania
    Wiek
    45
    Postów
    129
    Auto
    Fiat bravo 1.4 t jet
    Rocznik
    2009
    Cześć.Wymontowalem sterownik tydzień temu i zawiozłem do elektryka. Niby cos tam posprawdzal ,poprawil sciezki" podobno".no i niestety bez poprawy. Nowy jest drogi i kurcze nie wiem co robić.Najlepsze jest to ze sto mil odemnie kolega tez ma identyczny problem .Ten sam rocznik i nawet kolor.Pewnie jakby wgrano nowy program to moze by pomoglo.Ciekaw jestem czy serwis moze cos takiego zrobic.

  10. #99
    Ozz
    Ozz jest nieaktywny
    Klubowicz
    Dołączył
    31 październik 2014
    Skąd
    W-wa
    Wiek
    38
    Postów
    131
    Auto
    Bravo 1.4 T-jet
    Rocznik
    06.2013
    Serwis na pewno, tuner także. Skłaniałbym się do drugiej opcji. Spróbuj jeszcze z używanym sterownikiem, tylko szukaj na alle, bo w GB ceny x4.

  11. #100
    Klubowicz
    Dołączył
    22 sierpień 2017
    Skąd
    Pabianice
    Wiek
    38
    Postów
    120
    Auto
    Bravo 1.4 T-JET 120KM
    Rocznik
    2010
    Ja jak bym miał takie problemy ze swoim t-jetem to mimo 200km trasy pojechał bym do Cinsoftu , myślę że jedna wizyta i problem rozwiązany. Pewnie już na hamowni wyszło by co jest przyczyną.
    T-JET 120 VL38
    171 KM 268 Nm Cinsoft

  12. #101
    Klubowicz
    Dołączył
    22 listopad 2016
    Skąd
    Wielka Brytania
    Wiek
    45
    Postów
    129
    Auto
    Fiat bravo 1.4 t jet
    Rocznik
    2009
    No nie wiem odnosnie uzywki.Bo przykladowo,kupie.Elektrykiem nie jestem ale pewnie trzeba wgrac program pod dany silnik.Mieszkam w uk i nie wiem czy jest roznica dla wersji mojej a tej w Polsce.Kurde metlik w glowie.Moze tez pomysle o tej hamowni lub ktos kto moze wgralby nowy soft.Elektronik mi to sprawdzal.Chyba ze tak sprawdzil .

  13. #102
    Ozz
    Ozz jest nieaktywny
    Klubowicz
    Dołączył
    31 październik 2014
    Skąd
    W-wa
    Wiek
    38
    Postów
    131
    Auto
    Bravo 1.4 T-jet
    Rocznik
    06.2013
    Adam, do Cinsoftu Artur będzie miał z 1500km...

    Tyle się już szarpiesz z tą zagadką...
    Co mi do głowy przyszło "na szybko":
    masy do sprawdzenia (możesz dołożyć 1 przewód masowy i podać go w okolicę przepustnicy, albo od razu "big 3" ), podciśnienia i e-zawór(być może któryś wąż przyparciał i czasem popuszcza), potencjometr gazu, wyczyść/sprawdź map sensor, dolot i jego szczelność z intercoolerem włącznie (najwygodniej zrzucić zderzak), rozjechana mapa lub przerwana ścieżka...

    FIAT BRAVO II 1.4 T-JET KOMPUTER SILNIKA 51805023 (6136395799) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.
    Sterownik tjet 150 - 350zł. Taki sam jak Twój. Sprawdź nry.

    Pisałeś, że przepustnica, wtryski i pompa sprawdzane.
    Logi były robione?
    Ostatnio edytowane przez Ozz ; 05-05-2018 o 03:11 Powód: ***

  14. #103
    Klubowicz
    Dołączył
    22 listopad 2016
    Skąd
    Wielka Brytania
    Wiek
    45
    Postów
    129
    Auto
    Fiat bravo 1.4 t jet
    Rocznik
    2009
    Tylko bledy byly sprawdzane ,godzinka jazdy z podpietym kompem i to wszystko.Niby podstawowe parametry w normie.Myslalem jeszcze podjechac do jednego z warsztatu .Mechanik obiecal zalatwic blokady rozrzadu bo poprzedni mechanik wymienil na przyslowiowy mazak.Nie wiem czy by cos nie wyskoczylo poniewaz sa czujniki na wale i rozrzadzie.Tak naprawde to walcze 1.5 roku z tym tematem od momentu wlasnie wymiany tego paska.A mozliwosci demontazu czegokolwiek to nie mam mozliwosci.Ani kanalu ani kluczy niestety.Masowy przewod byl czyszczony.Moze faktycznie dolozyc tak jak mowisz.

  15. #104
    Ozz
    Ozz jest nieaktywny
    Klubowicz
    Dołączył
    31 październik 2014
    Skąd
    W-wa
    Wiek
    38
    Postów
    131
    Auto
    Bravo 1.4 T-jet
    Rocznik
    06.2013
    Skoro problem występuje od czasu wymiany rozrządu to chyba mamy winowajcę? Przestawiony o 1 ząbek i gotowe.
    Tylko odpuść sobie tego magika od mazaków.

  16. #105
    Klubowicz
    Dołączył
    22 listopad 2016
    Skąd
    Wielka Brytania
    Wiek
    45
    Postów
    129
    Auto
    Fiat bravo 1.4 t jet
    Rocznik
    2009
    Ja juz od dawna myslalem o tym rozrzadzie ale dopiero niedawno znalazlem mechanika ktory ma znajomego od wloskich aut i moze pozyczyc blokady .W przyszlym tygodniu dam do sprawdzenia no bo teraz mamy dlugi weekend i wszyscy odpoczywaja.W Polsce za tyle kasy co wywalilem tutaj u tych partaczy to pewnie zapomnialbym o problemie.Ktos kto jest dobrym mechanikiem w Polsce to nie wyjezdza .Pozdro


 
Strona 7 z 19 PierwszyPierwszy ... 5678917 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. szarpanie silnika na 2,3 biegu 1,9 120 kM
    Napisany przez gorylpl1 na forum Croma
    Odpowiedzi: 29
    Ostatni post: 03-06-2018, 21:03
  2. Drganie bądz szarpanie silnika
    Napisany przez Zadra na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 23-05-2014, 01:00
  3. błąd 303 i szarpanie silnika
    Napisany przez brygi na forum Stilo
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 19-10-2013, 11:48
  4. Szarpanie silnika
    Napisany przez kazar na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 28-11-2012, 18:21
  5. szarpanie silnika-19D dw-8
    Napisany przez scuter0 na forum Scudo
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 24-02-2010, 16:46

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

1.4 t-jet egr

1.4 t-jet szarpie

fiat bravo 1.4 t-jet egr

fait bravo 2 benzyna turbo szarpanie

1.4 t-jet szarpanie

przewod strona zimna 1.4 t jet

bravo tjet szarpie brak mocy

1.4 t jet spalanie stukowe

1.4 t jet czujnik spalania stukowego

fait bravo 2 szarpanie

wymiana sterownika 1.4 t jet

1.4 t jet pekniety kolektor

wymiana kolektora 1.4 t jet

szapanie po mapie ecu

1.4 t-jet peknieta turbina

cis.ienje w cylindrach fiat braco.2

bravo 2 obroty jalowe

blowoff t-jet

fiat 1.4 tjet reset adaptation

tjet pekniety kolektor opis

szarpanie na zimnym silniku Bravo 2

multiair szarpie przy dodawaniu gazu

ecu 1.4 t-jet

silnik 1 4 t-jet egr

przepustnica bravo ii t-jet

Tagi dla tego tematu

https://www.iparts.pl