Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 6 z 19 PierwszyPierwszy ... 4567816 ... OstatniOstatni
Posty od 76 do 90 z 273
  1. #76
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    14 listopad 2017
    Skąd
    Śląsk
    Wiek
    35
    Postów
    20
    Auto
    Bravo 1.4 T-jet 120KM
    Rocznik
    2008
    A pojawia Ci się check engine przy tym szarpaniu? Albo czasem key code i nie mozna zapalić?



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #77
    Klubowicz
    Dołączył
    22 listopad 2016
    Skąd
    Wielka Brytania
    Wiek
    45
    Postów
    129
    Auto
    Fiat bravo 1.4 t jet
    Rocznik
    2009
    Nic nie wyswietla i zawsze mi odpala bez rzadnych problemow.A u ciebie zapala sie check engine?

  4. #78
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    14 listopad 2017
    Skąd
    Śląsk
    Wiek
    35
    Postów
    20
    Auto
    Bravo 1.4 T-jet 120KM
    Rocznik
    2008
    Tak, u mnie zdarza się że zaświeci się check engine. Do tego jak go zapale pierwszy raz na zimnym silniku to zdarza mu się samoistnie na biegu jałowym po kilku sekundach zgasnąć. I jeszcze jak jade a silnik nie jest zagrzany to bywa, ze po redukcji np. z 3 na 2 bieg auto też zgaśnie. Czasem pojawia mu się kłódka i po pięciokrotnym przekręceniu kluczyka gaśnie i wtedy można zapalić samochód. Do tego wszystkiego często do skasowania jest błąd P0605.

  5. #79
    Klubowicz
    Dołączył
    22 listopad 2016
    Skąd
    Wielka Brytania
    Wiek
    45
    Postów
    129
    Auto
    Fiat bravo 1.4 t jet
    Rocznik
    2009
    A co to jest za blad?I dlaczego gasnie?U Ciebie chociaż jakis błąd jest a u mnie nic i w tym jest najwiekszy problem bo niewiadomo gdzie szukac przyczyny.Poł roku temu jezdziłem z mechanikiem ponad godzine z podpietym kompem i nic nie wykazalo,zero nieprawidlowosci w parametrach.Sprawdz najpierw u siebie ten blad .Jak dla mnie elektryka.

  6. #80
    Ozz
    Ozz jest nieaktywny
    Klubowicz
    Dołączył
    31 październik 2014
    Skąd
    W-wa
    Wiek
    38
    Postów
    131
    Auto
    Bravo 1.4 T-jet
    Rocznik
    06.2013
    Błąd P0605 to wewnętrzny moduł sterownika, uszkodzona pamięć ROM. ECU do sprawdzenia, niestety.

  7. #81
    Klubowicz
    Dołączył
    22 listopad 2016
    Skąd
    Wielka Brytania
    Wiek
    45
    Postów
    129
    Auto
    Fiat bravo 1.4 t jet
    Rocznik
    2009
    A z ciekawosci zapytam ,czy mozna wgrac w jakis sposob nowy program czy sterownik trzeba wymienic.Bo u mnie mam te szarpania ale zawsze przy obr.2000 ,niewazne na jakim biegu.Moze cos z mapami?

  8. #82
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    14 listopad 2017
    Skąd
    Śląsk
    Wiek
    35
    Postów
    20
    Auto
    Bravo 1.4 T-jet 120KM
    Rocznik
    2008
    Możliwe, że to przewody są gdzieś walnięte. Auto jest u kolejnego magika mam nadzieję, że to już ostatni... A co do pytania to tak, można wgrać nowy program, są przecież aktualizacje softów, ale sam zapewne nie jesteś w stanie tego ogarnąć.

  9. #83
    Klubowicz
    Dołączył
    22 listopad 2016
    Skąd
    Wielka Brytania
    Wiek
    45
    Postów
    129
    Auto
    Fiat bravo 1.4 t jet
    Rocznik
    2009
    Moze ostatni bedzie najlepszy i ogarnie temat.Trzymam kciuki.A program to tylko serwis? Czy elektronik by sobie z tym poradzil? Juz dawno o tym myslalem zeby wgrac nowy soft.Jak juz wczesniej pisalem w grupie vw to pomogło.

  10. #84
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    14 listopad 2017
    Skąd
    Śląsk
    Wiek
    35
    Postów
    20
    Auto
    Bravo 1.4 T-jet 120KM
    Rocznik
    2008
    Hej. Jakiś progres w Twoim samochodzie? U mnie elektrykowi troszkę zeszło, ale (chyba) w końcu problem został rozwiązany instalacja była kabel po kabelku przeglądana Wszystkie kabelki, które były poprzecierane zostały zaizolowane, m.in. ze skrzynki bezpieczników i na wtryskach. Jednak ciągle pojawiał się błąd pamięci ROM i czasem nie można było zapalić samochodu bo wyskakiwał key code. Okazało się, że przyczyną była centralka (bodajże ECU się to nazywa). Były w niej zimne luty i dlatego auto tak szalało. Po wymianie na używkę, zaprogramowaną pod ten silnik, autko śmiga bez problemu (fakt że dopiero drugi dzień, ale nie ma najmniejszych problemów).

  11. #85
    Klubowicz
    Dołączył
    22 listopad 2016
    Skąd
    Wielka Brytania
    Wiek
    45
    Postów
    129
    Auto
    Fiat bravo 1.4 t jet
    Rocznik
    2009
    Czesc. Po nowym roku jade do mechanikow .Jeden z kolegow pisal ze ogarnieto u niego problem szarpania.Winna okazala sie wtyczka na jednym z wtryskiwaczy.Byla podsniedziala i podgieli zatrzaski na wtyczce i auto mu smiga.Pozdrawiam i zycze Szczesliwego Nowego Roku.

  12. #86
    Klubowicz
    Dołączył
    22 listopad 2016
    Skąd
    Wielka Brytania
    Wiek
    45
    Postów
    129
    Auto
    Fiat bravo 1.4 t jet
    Rocznik
    2009
    Witam kolegow.Wymieniona dzisiaj sonda lambda ,ta przed katalizatorem.Mechanik sprawdzal wtyczki na wtryskach( wszystko czyste ).Nadal szarpie.Mysle jednak jeszcze nad zmiana swiec na denso .Zobaczymy.

  13. #87
    Klubowicz
    Dołączył
    22 sierpień 2017
    Skąd
    Pabianice
    Wiek
    38
    Postów
    120
    Auto
    Bravo 1.4 T-JET 120KM
    Rocznik
    2010
    Przestań wymieniać dobre części na nowe , zmień mechanika , jedź do dobrego fachowca. Później znowu będziesz psioczył na Fiata , a jak czytam o tych twoich naprawach na czuja to ... .
    T-JET 120 VL38
    171 KM 268 Nm Cinsoft

  14. #88
    Klubowicz
    Dołączył
    22 listopad 2016
    Skąd
    Wielka Brytania
    Wiek
    45
    Postów
    129
    Auto
    Fiat bravo 1.4 t jet
    Rocznik
    2009
    To juz trzeci warsztat do ktorego teraz jezdze.Wiem ze nie tylko ja mam ten problem z szarpaniem auta.Wymienilem sonde poniewaz kolega na forum opisywal swoj problem i tym sie sugerowalem.Nie mam juz do kogo jechac z tym problemem.Mechanicy do ktorych obecnie jezdze sa dobrymi fachowcami ale niestety nie moga mi pomoc.Na komputerze nic ,zadnych bledow.Jezdzilem z elektrykiem przeszło godzine i wszystkie parametry niby ok.

  15. #89
    Klubowicz
    Dołączył
    22 sierpień 2017
    Skąd
    Pabianice
    Wiek
    38
    Postów
    120
    Auto
    Bravo 1.4 T-JET 120KM
    Rocznik
    2010
    Widzę , źe mieszkasz w UK, ale może dobrze było by zrobić wycieczkę do ludzi którzy naprawdę specjalizują się w naprawach włoskich aut np:
    CINSOFT - CHIPTUNING, MODYFIKACJE, MECHANIKA, DIAGNOSTYKA
    TRS-Racing
    PabloGarage.pl | oilserwis.pl
    T-JET 120 VL38
    171 KM 268 Nm Cinsoft

  16. #90
    Klubowicz
    Dołączył
    22 listopad 2016
    Skąd
    Wielka Brytania
    Wiek
    45
    Postów
    129
    Auto
    Fiat bravo 1.4 t jet
    Rocznik
    2009
    Tez juz nad tym myslalem ale powiem szczerze ze juz jestem troche zmeczony .Pomysle w przyszlym miesiacu poniewaz teraz mam troche pracy w domu.Wyszukalem u siebie takze dobry warsztat (opinie forum) zobacze moze sie przejade do nich za jakis czas.


 
Strona 6 z 19 PierwszyPierwszy ... 4567816 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. szarpanie silnika na 2,3 biegu 1,9 120 kM
    Napisany przez gorylpl1 na forum Croma
    Odpowiedzi: 29
    Ostatni post: 03-06-2018, 21:03
  2. Drganie bądz szarpanie silnika
    Napisany przez Zadra na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 23-05-2014, 01:00
  3. błąd 303 i szarpanie silnika
    Napisany przez brygi na forum Stilo
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 19-10-2013, 11:48
  4. Szarpanie silnika
    Napisany przez kazar na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 28-11-2012, 18:21
  5. szarpanie silnika-19D dw-8
    Napisany przez scuter0 na forum Scudo
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 24-02-2010, 16:46

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

1.4 t-jet egr

1.4 t-jet szarpie

fiat bravo 1.4 t-jet egr

fait bravo 2 benzyna turbo szarpanie

1.4 t-jet szarpanie

przewod strona zimna 1.4 t jet

bravo tjet szarpie brak mocy

1.4 t jet spalanie stukowe

1.4 t jet czujnik spalania stukowego

fait bravo 2 szarpanie

wymiana sterownika 1.4 t jet

1.4 t jet pekniety kolektor

wymiana kolektora 1.4 t jet

szapanie po mapie ecu

1.4 t-jet peknieta turbina

cis.ienje w cylindrach fiat braco.2

bravo 2 obroty jalowe

blowoff t-jet

fiat 1.4 tjet reset adaptation

tjet pekniety kolektor opis

szarpanie na zimnym silniku Bravo 2

multiair szarpie przy dodawaniu gazu

ecu 1.4 t-jet

silnik 1 4 t-jet egr

przepustnica bravo ii t-jet

Tagi dla tego tematu

https://www.iparts.pl