Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 1 z 18 12311 ... OstatniOstatni
Posty od 1 do 15 z 270
  1. #1
    Klubowicz
    Dołączył
    22 listopad 2016
    Skąd
    Wielka Brytania
    Wiek
    43
    Postów
    128
    Auto
    Fiat bravo 1.4 t jet
    Rocznik
    2009

    Szarpanie silnika t jet

    Witam wszystkich.Chcialbym przedstawic swoj problem z fiatem bravo t jet ,z ktorym to problemem walcze juz od 3 miesiecy . Auto jest z 2009 roku. Ma przejechane 27 tys.mil czyli okolo 40 tys.km. Problem jest taki ze auto szarpie od 2000 obr.do 2500.szarpie w tych granicach obrotow. Jest po wymianie swiec NGK ,czyszczeniu przepustnicy .wymieniono rozrzd ,olej w silniku oraz w skrzyni biegow.czyscilem czujniki doladowania .Jezdzilem juz na paliwie 95,97 i 100 oktanow shell v power.Nadal to samo. Pozdrawiam Artur (nowy na forum).



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Master
    Dołączył
    11 kwiecień 2012
    Skąd
    Łódź
    Postów
    2,298
    Auto
    Bravo 1.4 tjet '09
    Rocznik
    2009
    Może cewki zapłonowe szwankuja ?
    Jest: Nuova Bravo 1.4 tjet '09
    Było: Brava 1.2 16V '00 LPG, Uno 1.4 '97 LPG, Uno 1.1 '94 LPG
    Nie pomagam na priv

  4. #3
    Klubowicz
    Dołączył
    22 listopad 2016
    Skąd
    Wielka Brytania
    Wiek
    43
    Postów
    128
    Auto
    Fiat bravo 1.4 t jet
    Rocznik
    2009
    Jezdzilem z elektronikiem z podlaczonym komputerem i sprawdzane byly bledy , nic nie wykazalo. Tez myslalem o cewkach ale chyba by cos wyswietlilo.

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    A tak z ciekawosci spytam was koledzy na jakim paliwie jezdzicie t jetami? Ja tankuje teraz 95 ale wydaje mi sie ze na 97 (bp ultimate) jakosc spokojniej pracowal na wolnych obrotach.Chwilami czuje wibracje na kierownicy.

  5. #4
    Master
    Dołączył
    11 kwiecień 2012
    Skąd
    Łódź
    Postów
    2,298
    Auto
    Bravo 1.4 tjet '09
    Rocznik
    2009
    Cytat Napisał Arturs1 Zobacz post
    Tez myslalem o cewkach ale chyba by cos wyswietlilo.
    Nie wyświetliłoby.
    Ja jeżdżę na zwykłej 95 i jest ok. Ten silnik jest zestrojony pod 95 wiec nie ma sensu lać lepszej, jedynie co to 98 ma więcej dodatków uszlachetniających, ale kuni to więcej to nie da.
    Jest: Nuova Bravo 1.4 tjet '09
    Było: Brava 1.2 16V '00 LPG, Uno 1.4 '97 LPG, Uno 1.1 '94 LPG
    Nie pomagam na priv

  6. #5
    Klubowicz
    Dołączył
    22 listopad 2016
    Skąd
    Wielka Brytania
    Wiek
    43
    Postów
    128
    Auto
    Fiat bravo 1.4 t jet
    Rocznik
    2009
    Dzieki. Dlatego od pewnego czasu wlasnie jezdze na 95. Sprobuje zajac sie cewkami. Tylko problem w tym ze nie bedzie wiadomo ktora,wiec bede musial kupic 4 lub jedna i przekladac .Na wtorek umowilem sie do znajomego mechanika na czyszczenie wtryskow bo mowil mi ze to moze od nich mam te poszarpywanie. No nie jestem w 100 % przekonany co do tego no ale zobaczymy. Jak nie pomoze to zostaja cewki,bo juz naprawde nie wiem co dalej. Ale dzieki bardzo za odpowiedz .!

  7. #6
    Klubowicz
    Dołączył
    22 listopad 2016
    Skąd
    Wielka Brytania
    Wiek
    43
    Postów
    128
    Auto
    Fiat bravo 1.4 t jet
    Rocznik
    2009
    Witam.Wrocilem wlasnie od mechanika gdzie byly czyszczone wtryskiwacze. I tak jak myslalem ,zero poprawy. Jak szarpal tak szarpie.Wiec jednak pozostaja cewki jak kolega mi na forum podpowiadal. I tez tak mysle chociaz mialem lekka nadzieje ze to ta usterka.

  8. #7
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    10 grudzień 2014
    Skąd
    Ślask
    Wiek
    21
    Postów
    2
    Auto
    Bravo 1.4 T-Jet 150KM
    Rocznik
    2008
    Cytat Napisał Arturs1 Zobacz post
    Witam.Wrocilem wlasnie od mechanika gdzie byly czyszczone wtryskiwacze. I tak jak myslalem ,zero poprawy. Jak szarpal tak szarpie.Wiec jednak pozostaja cewki jak kolega mi na forum podpowiadal. I tez tak mysle chociaz mialem lekka nadzieje ze to ta usterka.
    I jak, problem rozwiązany? Mam to samo, wymieniłem dzisiaj świece i szarpanie nadal występuje

  9. #8
    Klubowicz
    Dołączył
    22 listopad 2016
    Skąd
    Wielka Brytania
    Wiek
    43
    Postów
    128
    Auto
    Fiat bravo 1.4 t jet
    Rocznik
    2009
    Witam,nadal problem z szarpaniem nie zostal rozwiazany. Kolejny mechanik twierdzi ze cewki sa w porzadku . Przejechal sie autem i stwierdzil ze to moze byc problem z mapami. Nie wiem czy ktos z kolegow robil juz aktualizacje kiedykolwiek. Mowil ze rzadko sie to zdarza ale moze w tym tkwi problem. Moze ktos z kolegow ma jakies namiary na kogos lub firme co zrobiliby" update". A u siebie tez masz takie poszarpywania?

  10. #9
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    20 styczeń 2017
    Skąd
    Uk
    Wiek
    36
    Postów
    3
    Auto
    bravo
    Rocznik
    2009

    Szarpie

    Hej. Problem podobny. Szarpie dosc mocno gdy zimno. Jak sie auto rozgrzeje lekko poszarpuje przy stalej predkosci. Ktos juz doszedl?
    Btw swiece, oleje, filtry po wymianie

  11. #10
    Klubowicz
    Dołączył
    22 listopad 2016
    Skąd
    Wielka Brytania
    Wiek
    43
    Postów
    128
    Auto
    Fiat bravo 1.4 t jet
    Rocznik
    2009
    U mnie nie ma znaczenia szarpie na zimnym i na cieplym,ale nie wiem juz gdzie szukac przyczyny.Swiece NGK (takie zaleca producent) nowe,nowy rozrzad,oleje w skrzyni i silniku,filtry,czyscilem przepustnice,wtryski specjalna aparatura,cewki podmienialem,sprawdzone bledy na kompie i nic.Dalej szarpie jak szarpal,rece opadaja a auto ma przejechane 27000 mil,pozdro

  12. #11
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    20 styczeń 2017
    Skąd
    Uk
    Wiek
    36
    Postów
    3
    Auto
    bravo
    Rocznik
    2009
    Hej. W przyslym tyg zostawiam auto w warsztacie co specializuje sie we wloskich autach. Zobaczymy. Dziwny problem, czasami jest zupelnie dobrze, czasami tragedia. Przez wiekszosc czasu lekko szarpie. Na autostradzie zupelnie normalnie zawsze. Przebieg 53k mil. Jesli w warsztacie nic nie znajda wgram nowe mapy. Mysle o max 20koni +. Z ciekawosci sprawdze wczesniej race chip. W trybie sport jakby troszke lepiej bylo. Jesli zmiana trybu zmniejsza problem moze rzeczywiscie cos z mapami
    Wyczytalem gdzies ze problemem moze byc kolo pasowe alternatora :\

  13. #12
    Klubowicz
    Dołączył
    22 listopad 2016
    Skąd
    Wielka Brytania
    Wiek
    43
    Postów
    128
    Auto
    Fiat bravo 1.4 t jet
    Rocznik
    2009
    Wlasnie dlatego myslalem takze o tym aby podlubali w mapach,O mnie tez na autostradzie jest lepiej i takze w trybie sport . Moze i faktycznie cos z alternatorem bo slysze lekkie szumy z okolic paska,moze klima a moze alternator.Daj jak najszybciej znac jak poradza sobie z problemem bo mi juz rece opadaja a auto ma przejechane 27000 mil Dzieki,pozdro

  14. #13
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    20 styczeń 2017
    Skąd
    Uk
    Wiek
    36
    Postów
    3
    Auto
    bravo
    Rocznik
    2009
    Hej. U mnie alternator pracuje normalnie. W pewnym momecie poszedl do goscia co sie zajmuje regeneracja. Podpial go do "maszyny". Sprawdzal jak sie zacbowuje pod obciazeniem itd. Sprawny. O kole pasowym wspomnialem dlatego ze ktos tak pisal. Nie wiem jak i dlaczego. U mnie raczej niebardzo bo problem jest mocno odczuwalny na zimnym silniku tylko tylko w zakresie obrotow 1800 moze od 2000 to 2500. Jak sie przejade z 5 km problem praktycznie znika. Nie szarpie przy pryspieszaniu. Lekko przy jazdzie ze stala predkoscia i zwalnianiu silnikiem. Nie zawsze i trzeba naprawde rowny asfalt zeby wiedziec ze to nie droga. Zastanawia mnie jeszce egr i sterowanie zmienna geometria. Osobiscie sie poddaje i reygnuje ze starego mechanika. Zobaczymy czy cos wymysla goscie z turin motors

  15. #14
    Klubowicz
    Dołączył
    22 listopad 2016
    Skąd
    Wielka Brytania
    Wiek
    43
    Postów
    128
    Auto
    Fiat bravo 1.4 t jet
    Rocznik
    2009
    Z tego co wiem to zaworu egr nie ma.Ja czyscilem ten czujnik od cisnienia doladowania i przepustnice.nic nie pomoglo.moze cos z turbina ale za male przebiegi zeby to bylo to.Mysle tez o overboost,po prawej stronie pod odma ,wspominal cos moj mechanik.

  16. #15
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    27 grudzień 2013
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    39
    Postów
    13
    Auto
    Fiat Bravo 1.4 T-jet
    Rocznik
    2007
    Z dwumasa nie ma to nic wspólnego?
    Nuova Bravo T-jet


 
Strona 1 z 18 12311 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. szarpanie silnika na 2,3 biegu 1,9 120 kM
    Napisany przez gorylpl1 na forum Croma
    Odpowiedzi: 29
    Ostatni post: 03-06-2018, 20:03
  2. Drganie bądz szarpanie silnika
    Napisany przez Zadra na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 23-05-2014, 00:00
  3. błąd 303 i szarpanie silnika
    Napisany przez brygi na forum Stilo
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 19-10-2013, 10:48
  4. Szarpanie silnika
    Napisany przez kazar na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 28-11-2012, 17:21
  5. szarpanie silnika-19D dw-8
    Napisany przez scuter0 na forum Scudo
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 24-02-2010, 15:46

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

1.4 t-jet egr

fiat bravo 1.4 t-jet egr

fait bravo 2 benzyna turbo szarpanie

1.4 t jet klekotanie zaworow

1.4 tjet szarpie przy dodaniu gazu

1.4 t-jet szarpie na zimnym silniku

pekniete ihi objawy

1.4 tjet szarpie po dodanou gazu

ecu 1.4 t-jet

multiair szarpie przy dodawaniu gazu

wymiana sterownika 1.4 t jet

fait bravo 2 szarpanie

1.4 t jet spalanie stukowe

1.4 t jet czujnik spalania stukowego

fiat bravo 2 t-jet szarpie przy rozpalaniu

1.4 tjet klekotanie

silnik 1 4 t-jet egr

przepustnica bravo ii t-jet

check engine fiat bravo tjet

adaptacja gazu fiat t-jet

na niskich obrotach delikatnie szarpie fiat bravo 2

t jet trzesie silnikiem

tjet przerywa

1.4 tjet szarpanie na wolnych obrotach

bravo 2 czasem szarpnie

Tagi dla tego tematu

https://www.iparts.pl