Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 5 z 19 PierwszyPierwszy ... 3456715 ... OstatniOstatni
Posty od 61 do 75 z 273
  1. #61
    Klubowicz
    Dołączył
    22 listopad 2016
    Skąd
    Wielka Brytania
    Wiek
    45
    Postów
    129
    Auto
    Fiat bravo 1.4 t jet
    Rocznik
    2009
    Zdarza sie czytalem ze dwumas gosciowi padl wlasnie przy 50 tys.km.Nie wiem jak poprzedni wlasciciel obchodzil sie ze sprzeglem oraz jazda.W pierwszej kolejnosci chcialbym wyeliminowac te pyrkanie.Mysle o lewym powietrzu gdzies przy kolektorze ssacym.Ale z tego co wiem to kolo napewno postukuje na wolnych obr.jak jest z nim nie tak.Ja mam 150 km tez chcialem podniesc moc .Ciekaw jestem jakby wgrac calkiem nowy program.W vw tfsi oraz fsi byla taka akcja serwisowa wlasnie zwiazana ze zla praca silnika.Serwisy wgrywaly nowe oprogramowania i bylo cacy.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #62
    Klubowicz
    Dołączył
    22 sierpień 2017
    Skąd
    Pabianice
    Wiek
    38
    Postów
    120
    Auto
    Bravo 1.4 T-JET 120KM
    Rocznik
    2010
    Jak już postukuje to jest to jakiś sygnał , że może mówi dość. W kole dwumasowym jest smar i zużywa się on nie tylko od przebiegu , ale też najzwyczajniej się starzeje i traci właściwości. Twoje auto jest 2009 rok , a to już prawie 9 lat.
    T-JET 120 VL38
    171 KM 268 Nm Cinsoft

  4. #63
    Klubowicz
    Dołączył
    22 listopad 2016
    Skąd
    Wielka Brytania
    Wiek
    45
    Postów
    129
    Auto
    Fiat bravo 1.4 t jet
    Rocznik
    2009
    Moze i tak jest ,tylko Ci mechanicy do ktorych jezdze nie twierdza ze to moze byc dwumasa.Jakies pojecie niby maja,pozyjemy ,zobaczymy.Albo wymienic albo poprostu sprzedac auto .Jakbym wymienial to czesci zamowie z Polski bo tutaj sa zbyt drogie,sama robocizna w granicach 350 funtow.

  5. #64
    Klubowicz
    Dołączył
    29 luty 2012
    Skąd
    Radlin
    Wiek
    45
    Postów
    265
    Auto
    Bravo 1,4 TJet 150 Sport Black
    Rocznik
    2010
    Ja mam przejechane 103 tys i na zimnym silniku szczególnie rano słychać delikatne pukanie dwumasy

  6. #65
    Klubowicz
    Dołączył
    22 listopad 2016
    Skąd
    Wielka Brytania
    Wiek
    45
    Postów
    129
    Auto
    Fiat bravo 1.4 t jet
    Rocznik
    2009
    No wlasnie dlatego u mnie wykluczyli kolo dwumasowe.Powiedz a czy w czasie jazdy wystepuja u Ciebie poszarpywania? Bo u mnie to jest problemem ze gdy jade rowna predkoscia i zawsze tylko przy 2000 obrotow do 2400,2500.Pozniej nic sie nie dzieje.Zapierdziela az milo.Rano cisza nic nieslychac,biegi wchodza plynnie.Probowalem takze jezdzic na niskich obr.1000 na 4 biegu i przygazowanie i nic.Nie szarpie.Wydaje mi sie problem lezy albo z powietrzem albo elektryka poniewaz slychac w wydechu cykliczne prychanie co swiadczy o zlym spalaniu mieszanki.Pozdro

  7. #66
    Klubowicz
    Dołączył
    29 luty 2012
    Skąd
    Radlin
    Wiek
    45
    Postów
    265
    Auto
    Bravo 1,4 TJet 150 Sport Black
    Rocznik
    2010
    Poza tym delikatnym pukaniem nic innego się nie dzieje. Dwumasa nie ma wpływu na szarpanie.Może łapie jakieś "lewe" powietrze.Od tego bym zaczął.

  8. #67
    Klubowicz
    Dołączył
    22 listopad 2016
    Skąd
    Wielka Brytania
    Wiek
    45
    Postów
    129
    Auto
    Fiat bravo 1.4 t jet
    Rocznik
    2009
    No wlasnie,tak mysle tylko gdzie to powietrze lapie i jak to sprawdzic.Mechanicy szukali po przewodach po kolektorze i nic.Napewno gdzies jest nieszczelnosc.Poprostu zagadka .

  9. #68
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    14 listopad 2017
    Skąd
    Śląsk
    Wiek
    35
    Postów
    20
    Auto
    Bravo 1.4 T-jet 120KM
    Rocznik
    2008
    Hej. Jestem po kolejnej wizycie - tym razem u elektryka. Pomierzył i niby wszystko jest ok. Maił też podpięte pod kompa i wtryski mi wywala jak przepala się bezpiecznik. Przemierzył wszystko i niby ok było tylko jedna cewka była zimna jak się ją dotknęło. Wywaliło mu też alarm z immobilisera raz. Powiedział że pierwsza rzecz którą trzeba by było wymienić to akumulator bo może wywalać błedy ze względu na swój sędziwy wiek. Potem pokombinować z cewką jakby aku nic nie dało i ewentualnie rozkodować immo. Tak więc zakupiłem wczoraj varte blue i po wymianie wywaliło błąd check engine. Uznałem że to z powodu wymiany akumulatora i to pewnie nic takiego (alarm nieskasowany do teraz). Uznałem, że trzeba się trochę przejechać żeby podładować aku, bo kto wie ile stał w sklepie. I tak sobie jechałem i jechałem... i w pewnym momencie na 4tym biegu stracił całkowicie moc ale tak całkowicie, jakby auto na luzie było, wywaliło znowu kontrolę silnika. Auto zgasiłem, zapaliłem i pojechało dalej, aż doszło do ponownego ruszania z 1ego biegu - znowu zaczęło szarpać. Jak się silnik zagrzał do 90 stopni to znowu jechał bez problemu. Czas chyba zakupić cewke...

  10. #69
    Klubowicz
    Dołączył
    22 listopad 2016
    Skąd
    Wielka Brytania
    Wiek
    45
    Postów
    129
    Auto
    Fiat bravo 1.4 t jet
    Rocznik
    2009
    Czesc.Ja mam nowy aku i nowe 4 cewki oraz zalozylem nowy alternator.Zero poprawy.Zaraz zloze drugiego bravo z tych czesci he,he.Pozdro.Nie wiem gdzie juz szukac przyczyny.W tygodniu wymienie dla pewnosci swiece i sonde.Rozmawialem ponownie z gosciem z serwisu i mowil o tym zaworze upustowym turbo i dlatego moze dawac taki efekt.

  11. #70
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    07 grudzień 2014
    Skąd
    Kraków
    Postów
    15
    Auto
    Bravo 1.4 T-Jet 120HP
    Rocznik
    2007
    U mnie jak wcześniej pisałem problem się sam rozwiązał bez wymiany niczego. Jedyna rzecz co zrobił gazowników to poprzepinal kable na wtrystkiwaczach gazowych. Po tym może jeszcze z 20 km (pół dnia) był problem z szarpaniem ale zaraz po tym ustal. Nie wiem na jak długo ale cały czas będę się upierał przy tym że powodem jest autokalibracji wtryskiwaczy silnika i komputera.

  12. #71
    Klubowicz
    Dołączył
    22 listopad 2016
    Skąd
    Wielka Brytania
    Wiek
    45
    Postów
    129
    Auto
    Fiat bravo 1.4 t jet
    Rocznik
    2009
    No moze tak byc.Nie twierdze ze nie.Tylko ja nie mam gazu u siebie.Uwazam ze problem jest w programie ,gdyby mozna bylo wgrac na nowo.Tak bylo jak juz wczesniej pisalem z silnikami vw- tsi i tfsi.Serwisy wgrywaly nowe oprogramowanie i auta jezdzily.

  13. #72
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    07 grudzień 2014
    Skąd
    Kraków
    Postów
    15
    Auto
    Bravo 1.4 T-Jet 120HP
    Rocznik
    2007
    Ja dziś zaraz po napisaniu tego postu pojechałem się przejechać i jak na złość jakoś dziwnie nim szarpnęło jak go zapaliłem ehhh.... 😑 Ale na razie na tym się skonczylo no ale nie o tym, chciałem zapytać uprzejmie szanownych forumowiczów czy ktoś przy tym szarpaniu nie miał może problemu z ubywającym płynem chłodniczym lub wahaniami wskazówki temp tuż po osiągnięciu pewnego nagrzania lub po dłuższej jeździe ?(wskazówka się cofa). Ja od momentu kiedy to się naprawiło tak mam, wsumie jakiś czas temu wymieniałem nagrzewnice może to być przyczyną, że jest gdzieś bombelek w układzie i wywala mi płyn przez korek. Nie mniej jednak kieruje zapytanie czy nie spotkaliście się z czymś takim?

  14. #73
    Klubowicz
    Dołączył
    22 listopad 2016
    Skąd
    Wielka Brytania
    Wiek
    45
    Postów
    129
    Auto
    Fiat bravo 1.4 t jet
    Rocznik
    2009
    U mnie raczej nic takiego sie nie dzieje.Po zagrzaniu wskazowka stoi jak wryta.Plynu nie ubywa.Sprawdz czy podczas jazdy nie mroga lampka przy lusterku wstecznym.Moze cos z pradem.Jeden z kolegow pisal ze u niego szarpie i w tym momencie mruga zarowka oswietlenia .

  15. #74
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    14 listopad 2017
    Skąd
    Śląsk
    Wiek
    35
    Postów
    20
    Auto
    Bravo 1.4 T-jet 120KM
    Rocznik
    2008
    Heja. U mnie niestety bez zmian. Już myślałem, że będzie ok, ale niestety się nie udało. Prawdopodobnie to wszystko przez elektrykę.
    Ostatnio edytowane przez janko11 ; 06-12-2017 o 21:27

  16. #75
    Klubowicz
    Dołączył
    22 listopad 2016
    Skąd
    Wielka Brytania
    Wiek
    45
    Postów
    129
    Auto
    Fiat bravo 1.4 t jet
    Rocznik
    2009
    Tez tak sadze,u mnie raz jest troche lepiej,raz gorzej ale zazwyczaj szarpie przy zblizaniu sie do 2000 obr.I to zawsze przy tych obrotach.Moze mapy paliwa .Podobno odlanczanie aku nic nie daje.Trzeba miec lepszy program aby wszystko zresetowac.Przypatrz sie po zagrzaniu silnika na wolnych obrotach czy delikatnie nie wpada w wibracje.U mnie cyklicznie drzy co 2,3 sekundy,ale naprawde delikatnie ale jest i to czuc jak poloze reke na obudowie silnika.Dlatego tez myslalem o tych swiecach denso lub sondzie lambda.Pisali wlasnie na forum ze ta sonda moze byc powodem szarpania i w zwyklym programie moze nie pokazac jej usterki.Cos cyklicznie obciaza silnik i powoduje te drgania,cewki mam nowe,aku nowy ,alternator nowy.


 
Strona 5 z 19 PierwszyPierwszy ... 3456715 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. szarpanie silnika na 2,3 biegu 1,9 120 kM
    Napisany przez gorylpl1 na forum Croma
    Odpowiedzi: 29
    Ostatni post: 03-06-2018, 21:03
  2. Drganie bądz szarpanie silnika
    Napisany przez Zadra na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 23-05-2014, 01:00
  3. błąd 303 i szarpanie silnika
    Napisany przez brygi na forum Stilo
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 19-10-2013, 11:48
  4. Szarpanie silnika
    Napisany przez kazar na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 28-11-2012, 18:21
  5. szarpanie silnika-19D dw-8
    Napisany przez scuter0 na forum Scudo
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 24-02-2010, 16:46

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

1.4 t-jet egr

1.4 t-jet szarpie

fiat bravo 1.4 t-jet egr

fait bravo 2 benzyna turbo szarpanie

1.4 t-jet szarpanie

przewod strona zimna 1.4 t jet

bravo tjet szarpie brak mocy

1.4 t jet spalanie stukowe

1.4 t jet czujnik spalania stukowego

fait bravo 2 szarpanie

wymiana sterownika 1.4 t jet

1.4 t jet pekniety kolektor

wymiana kolektora 1.4 t jet

szapanie po mapie ecu

1.4 t-jet peknieta turbina

cis.ienje w cylindrach fiat braco.2

bravo 2 obroty jalowe

blowoff t-jet

fiat 1.4 tjet reset adaptation

tjet pekniety kolektor opis

szarpanie na zimnym silniku Bravo 2

multiair szarpie przy dodawaniu gazu

ecu 1.4 t-jet

silnik 1 4 t-jet egr

przepustnica bravo ii t-jet

Tagi dla tego tematu

https://www.iparts.pl