Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 3 z 18 PierwszyPierwszy 1234513 ... OstatniOstatni
Posty od 31 do 45 z 270
  1. #31
    Klubowicz
    Dołączył
    22 listopad 2016
    Skąd
    Wielka Brytania
    Wiek
    43
    Postów
    128
    Auto
    Fiat bravo 1.4 t jet
    Rocznik
    2009
    Dwie rzeczy nad którymi myśle to,; sonda lambda oraz zawór overboost który upuszcza powietrze.Jakby było coś nie tak z turbo to by nie miał mocy a u mnie powyżej 2500 obr. ciągnie do przodu aż miło.Jedna jesze przypadlosc jaka zauwazylem to ,to ze na wolnych obr.slychac z rury wydech. lekkie pyrkniecia co mysle o lewym powietrzu gdzies albo wtryskiwacz i dlatego mamy te szarpania.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #32
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    14 listopad 2017
    Skąd
    Śląsk
    Wiek
    34
    Postów
    20
    Auto
    Bravo 1.4 T-jet 120KM
    Rocznik
    2008
    U mnie raczej pyrknięć nie ma. Nawet jak jest na dworze suche powietrze to nie mam problemów zbytnio. Tylko jak jest wilgoć i to na czas zagrzania silnika do 90 stopni. Potem już idzie jak marzenie - chyba wilgoć się traci, a z nią problem. Na kompie wyskoczył mi problem na każdym wtrysku więc jeden odpada (przerwany obwód wtryskiwacza cylindra).

  4. #33
    Klubowicz
    Dołączył
    22 listopad 2016
    Skąd
    Wielka Brytania
    Wiek
    43
    Postów
    128
    Auto
    Fiat bravo 1.4 t jet
    Rocznik
    2009
    Ja jakis czas temu usunalem ostatni tlumik.Poprostu rozwarstwil sie i wstawilem prosta rure.Ladnie brzmi ale bardziej slychac te cykliczne pyrkania.Dodatkowo na wolnych obrotach delikatnie co kilka sekund zadrzy silnikiem.Jest to slabo widoczne ale jest.Dlatego wydaje mi sie ze ma to zwiazek z ktoryms z wtryskiwaczy.Swiece nowe oraz cewki.Moze tez ma to zwiazek z mapami silnika ktore w tjetach lubia sie rozjechac i z tad ten problem.Pomysle jeszcze nad nowa pierwsza sondà lambda.

  5. #34
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    07 grudzień 2014
    Skąd
    Kraków
    Postów
    15
    Auto
    Bravo 1.4 T-Jet 120HP
    Rocznik
    2007
    Od wczoraj auto ozdrowialo ni z tego ni z owego zaczęło jeździć odpaliłem zrobiłem 500km, zero szarpania(każdy bieg pełen zakres i nic ani nie drgelo) później kilka dojazdowek i nic zero problemu. Jakby się przestraszył wizyty w ASO 😁 zobaczymy co będzie jutro. Może coś się dostroiło... Czekam na jutro i zobaczymy co będzie.

  6. #35
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    14 listopad 2017
    Skąd
    Śląsk
    Wiek
    34
    Postów
    20
    Auto
    Bravo 1.4 T-jet 120KM
    Rocznik
    2008
    Jednak zdarza się że na ciepłym też poszarpie i jak jest check engine to szarpie non stop, trzeba zjechać na bok, zgasić samochód i jeszcze raz zapalić, a wtedy jedzie już bez większych problemów. Jak nim tak szarpie to aż światła przygasają. Dzisiaj rano, albo mi się wydawało już przez te wszystkie problemy z nim, albo rzeczywiście tak było, wydawało mi się, że czułem benzyne po zapaleniu samochodu jak stanąłem za nim. I to wtedy sugerowałoby jednak zawór regulujący ciśnienie paliwa. Wczoraj znowu zdarzyło mu się spalić bezpiecznik :/

  7. #36
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    19 lipiec 2017
    Skąd
    Miechów
    Wiek
    27
    Postów
    43
    Auto
    Bravo 1.4 T-jet 120
    Rocznik
    2008
    U mnie tez auto ma dziwne szarpania i dziwne przerywy mocy, po wizycie u gazownika stwierdzilismy ze czasy wtryskow sa dziwne raz przekraczaly skale 25ms a ostatecznie unormowaly siew okolicy 17 a.koledzy na forum pisza,ze chyba powinni.byc 10. Turbo swiezo po regeneracji zamienalam tez sondy i jest.prawie nowy katalizator, nowy kolektor wydechowy i chyba teraz jeszcze pokombinuje tez z tym czasem z mapa... może to pomoze

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    A swiece ngk to jest teraz najwieksze gowno i jak to znajomy powiedział one sa juz zjebane w pudelkach.

  8. #37
    Klubowicz
    Dołączył
    22 listopad 2016
    Skąd
    Wielka Brytania
    Wiek
    43
    Postów
    128
    Auto
    Fiat bravo 1.4 t jet
    Rocznik
    2009
    To jakie swiece zalozyc.Dwa razy zmienialem w przeciagu dwoch miesiecy.Najechane maja po 2000 mil.A sonda nic nie pomogla?

  9. #38
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    19 lipiec 2017
    Skąd
    Miechów
    Wiek
    27
    Postów
    43
    Auto
    Bravo 1.4 T-jet 120
    Rocznik
    2008
    Sondy nic nie pomogly, wiesz co mówią,ze denso albo beru. Tez kupowałem 2razy ngk i nie chciało auto jeździć w ogole na gazie teraz sa denso i auto jeździ, ale teraz muszę jeszcze te czasy wtrysku zobaczyć

  10. #39
    Klubowicz
    Dołączył
    22 listopad 2016
    Skąd
    Wielka Brytania
    Wiek
    43
    Postów
    128
    Auto
    Fiat bravo 1.4 t jet
    Rocznik
    2009
    Na benzynie tez nie chcial Ci jezdzic?Bo ja gazu nie mam u siebie.Sprobuje zamowic jeszcze raz te swiece innej firmy jak piszesz.

  11. #40
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    19 lipiec 2017
    Skąd
    Miechów
    Wiek
    27
    Postów
    43
    Auto
    Bravo 1.4 T-jet 120
    Rocznik
    2008
    Na benzynie jest tak teraz,ze rano jak jest zimny to jak dotykam gazu caly czas tak samo to ma takie zrywy, ciągnie przestaje ciągnie trzymajac gaz caly czas tak samo... juz mnie wkurza ten fiat i coraz bardziej potwierdzają sie stereotypy niestety...

  12. #41
    Klubowicz
    Dołączył
    22 listopad 2016
    Skąd
    Wielka Brytania
    Wiek
    43
    Postów
    128
    Auto
    Fiat bravo 1.4 t jet
    Rocznik
    2009
    U mnie wkurza to popyrkiwanie.Przez to jak pisalem wczesniej nie mam ostatniego tlumika i slychac teraz bardziej.Ale caly czas obstawiam ze cos jest nie tak z elektryka.Moze faktycznie sprobuje kupic te swiece ale to w przyszlym tygodniu poniewaz czeka mnie w czwartek ponowny wydatek.Tym razem kapie plyn z oringu na rurce przy pompie wody. Myslalem ze to ponownie z pompy wody ale tym razem cieknie za nia.Pomalu zaczyna mnie przytlaczac to auto.Przebieg 32 tys.mil ,kolor maranello ,bardzo zadbany.ale co z tego jak przez rok wpakowalem tyle kasy ze to juz naprawde przesada.W Polsce mialem rozne auta a przed wyjazdem mercedesa 124 ,2.5 turbodiesla z przebiegiem 326 tys.km. juz takich aut niestety nie robia.Ciekaw jestem co mnie jeszcze czeka w moim bravo,bo juz naprawde wymienilem i poprawilem mase rzeczy.

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    A czy faktycznie na tych swiecach denso jest lepiej?Moze faktycznie te ngk to szmelc.

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Dodatkowo jadac spokojnie,trzymajac gaz w jednej pozycji i tylko w zakresie od 2000 do 2500 szarpie.Pozniej jest ok.

  13. #42
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    19 lipiec 2017
    Skąd
    Miechów
    Wiek
    27
    Postów
    43
    Auto
    Bravo 1.4 T-jet 120
    Rocznik
    2008
    U mnie jest mega poprawa, te ngk to porazka 2x 150 czy 160 zl wyrzucone w bloto. Tylko kup dedykowane zamienniki nie byle denso czy beru. Tylko dedykowane do tego.silnika i ja mam teraz zalozone denso za 40 czy. 50 zl

  14. #43
    Klubowicz
    Dołączył
    22 sierpień 2017
    Skąd
    Pabianice
    Wiek
    37
    Postów
    118
    Auto
    Bravo 1.4 T-JET 120KM
    Rocznik
    2010
    Denso do t-jeta to IXU27 . Jeździłem na tych świecach przez około 20tyś km i było spoko , teraz mam ori 55249868 i też jest OK.
    T-JET 120 VL38
    171 KM 268 Nm Cinsoft

  15. #44
    Klubowicz
    Dołączył
    22 listopad 2016
    Skąd
    Wielka Brytania
    Wiek
    43
    Postów
    128
    Auto
    Fiat bravo 1.4 t jet
    Rocznik
    2009
    Zamowie te swiece denso,założe i zobaczymy jaki bedzie efekt.Sprawdzalem dzisiaj pudelko ze swiecami ngk.I nie znalazlem na glownym pudelku oraz na pojedynczym opakowaniu tego numeru 552......dziwne.Czyli pewnie jakies podróby.A zaplacilem za nie 60 funtow.Nie malo.

  16. #45
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    14 listopad 2017
    Skąd
    Śląsk
    Wiek
    34
    Postów
    20
    Auto
    Bravo 1.4 T-jet 120KM
    Rocznik
    2008
    Mój jutro albo w piątek będzie podłączony znowu pod komputer. Co wspólnego miałyby z tym świece? Skoro pali bez problemu... Może immobiliser coś też szwankuje i odcina paliwo? Albo czujnik położenia wału?


 
Strona 3 z 18 PierwszyPierwszy 1234513 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. szarpanie silnika na 2,3 biegu 1,9 120 kM
    Napisany przez gorylpl1 na forum Croma
    Odpowiedzi: 29
    Ostatni post: 03-06-2018, 20:03
  2. Drganie bądz szarpanie silnika
    Napisany przez Zadra na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 23-05-2014, 00:00
  3. błąd 303 i szarpanie silnika
    Napisany przez brygi na forum Stilo
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 19-10-2013, 10:48
  4. Szarpanie silnika
    Napisany przez kazar na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 28-11-2012, 17:21
  5. szarpanie silnika-19D dw-8
    Napisany przez scuter0 na forum Scudo
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 24-02-2010, 15:46

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

1.4 t-jet egr

fiat bravo 1.4 t-jet egr

fait bravo 2 benzyna turbo szarpanie

1.4 t jet klekotanie zaworow

1.4 tjet szarpie przy dodaniu gazu

1.4 t-jet szarpie na zimnym silniku

pekniete ihi objawy

1.4 tjet szarpie po dodanou gazu

ecu 1.4 t-jet

multiair szarpie przy dodawaniu gazu

wymiana sterownika 1.4 t jet

fait bravo 2 szarpanie

1.4 t jet spalanie stukowe

1.4 t jet czujnik spalania stukowego

fiat bravo 2 t-jet szarpie przy rozpalaniu

1.4 tjet klekotanie

silnik 1 4 t-jet egr

przepustnica bravo ii t-jet

check engine fiat bravo tjet

adaptacja gazu fiat t-jet

na niskich obrotach delikatnie szarpie fiat bravo 2

t jet trzesie silnikiem

tjet przerywa

1.4 tjet szarpanie na wolnych obrotach

bravo 2 czasem szarpnie

Tagi dla tego tematu

https://www.iparts.pl