Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 15 z 19 PierwszyPierwszy ... 51314151617 ... OstatniOstatni
Posty od 211 do 225 z 273
  1. #211
    Klubowicz
    Dołączył
    22 sierpień 2017
    Skąd
    Pabianice
    Wiek
    38
    Postów
    120
    Auto
    Bravo 1.4 T-JET 120KM
    Rocznik
    2010
    Czujnik spalania stukowego jest niedrogi około 70zł , także nawet jak nie to koszt niewielki.
    T-JET 120 VL38
    171 KM 268 Nm Cinsoft



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #212
    Klubowicz
    Dołączył
    22 listopad 2016
    Skąd
    Wielka Brytania
    Wiek
    45
    Postów
    129
    Auto
    Fiat bravo 1.4 t jet
    Rocznik
    2009
    Zamówiłem olej i swiece z Polski ,kurcze jakbym wiedział wczesniej to bym dorzucił ten czujnik.No ale trudno kupie tutaj.Faktycznie koszt nie duży.Powiem wam dziwne zjawisko miałem po zalaniu pełnego zbiornika paliwa z shell v-power 100 oktanów.na poczatku tygodnia. Bardzo duze drgania silnika na jałowym miałem i szarpanie niesamowicie duze. Dolałem w piatek 20 litrów normalnej 95 i drgania w duzym stopniu ustały.Coś nie trawi to moje auto takiego paliwa a i przy mapach ktoś musiał grzebać bo jak pisałem wcześniej ma 169 hp.No ale zobaczymy ,spróbuje wymienić ten czujnik jak beda wymieniać olej przy okazji.

  4. #213
    Klubowicz
    Dołączył
    22 sierpień 2017
    Skąd
    Pabianice
    Wiek
    38
    Postów
    120
    Auto
    Bravo 1.4 T-JET 120KM
    Rocznik
    2010
    Arturs1 Czujnik stukowego w T-JET jest pod kolektorem ssącym , przykręcony do bloku , pomiędzy 2 i 3 cylindrem. Możliwe że istotny jest moment obrotowy z jakim przykręcony jest czujnik. Daj znać czy pomogło.
    T-JET 120 VL38
    171 KM 268 Nm Cinsoft

  5. #214
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    23 czerwiec 2018
    Skąd
    Łabiszyn
    Postów
    57
    Auto
    Opel Combo 1.4 T-Jet
    Rocznik
    02.2012
    W T-Jet’ach niemal zawsze było z 10-15% więcej niż było w danych technicznych. Jak masz wersję 150KM to jest to całkiem możliwe, że wszystko jest oryginał. W moim jak mierzyłem ciśnienie sprężania to jest w granicach 13,5-14bar. Przy takim ciśnieniu jest bardzo łatwo o samozapłon a i osiągi powinny być bardzo dobre. Nadwyżki mocy może nie widać bo moje Combo ma pobór powietrza wewnątrz komory silnika co powoduje, że powietrze zasysane jest cieplejsze, a co zatym idzie to i gorsze osiągi silnika. W ostatnim pomiarze wyszło 122KM na BP i 125,5 KM na LPG.

    Nie jestem biegły w angielskim ale wczoraj znalazłem fajnego PDF’a:
    https://www.fiat-lancia.org.rs/Manua...TjetEngine.pdf
    Jak dobrze zrozumiałem to mapy się korygują na podstawie wskazań czujnika spalania stukowego. Patrząc na wskazania Piston’a widać w nich stałe i chwilowe korekty wtrysku, ale nie wiadomo jakie są stałe korekty mapy wyprzedzenia zapłonu. Chętnie mym porównał z innym sprawnym T-Jet’em, ale niestety w okolicy nikogo nie znam.

  6. #215
    Klubowicz
    Dołączył
    22 listopad 2016
    Skąd
    Wielka Brytania
    Wiek
    45
    Postów
    129
    Auto
    Fiat bravo 1.4 t jet
    Rocznik
    2009
    Jak będę po wymianie dam znać ,spoko.

  7. #216
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    23 czerwiec 2018
    Skąd
    Łabiszyn
    Postów
    57
    Auto
    Opel Combo 1.4 T-Jet
    Rocznik
    02.2012
    Dzisiaj się przejechałem i zarejestrowałem "amatorsko" troszkę danych. Może ktoś coś z tego odczyta albo da coś do porównania.
    https://www.youtube.com/watch?v=CI857yyuF0c&t=106s

  8. #217
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    23 czerwiec 2018
    Skąd
    Łabiszyn
    Postów
    57
    Auto
    Opel Combo 1.4 T-Jet
    Rocznik
    02.2012
    Pojeździłem i poobserwowałem parametry i moją uwagę przykuła temperatura zasysanego powietrza. Np. rano 15" na zewnątrz a czujnik wskazuje 22". Po zatrzymaniu maksymalnie osiąga 45" gdzie silnika ma 90 i czakram z 10-15 minut. Trochę mnie to zastanawia czy w tym nie będzie problemu. Muszę znaleźć kogoś w okolicy z takim silnikiem i mieć wyniki pomiarów że sprawnego.

  9. #218
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    23 czerwiec 2018
    Skąd
    Łabiszyn
    Postów
    57
    Auto
    Opel Combo 1.4 T-Jet
    Rocznik
    02.2012
    Wymieniłem czujnik spalania stukowego. Oczywiście żadnych zmian.
    Czujnik temperatury powietrza w kolektorze wykluczyłem jak obliczyłem jakie są różnice w masie powietrza przy błędzie kilku stopni (jakieś 3% przy 10"C).
    Teraz na obserwuje korekty wtrysku. Bo wydaje mi się, że korekty długoterminowe się znacznie zmieniają i przy ich wzroście zaczyna przerywać. I tutaj mam pytanie. Czy koś z "walczących" z problemem wymieniał sondę lambda? Jak tak to na jaką?

  10. #219
    Klubowicz
    Dołączył
    22 sierpień 2017
    Skąd
    Pabianice
    Wiek
    38
    Postów
    120
    Auto
    Bravo 1.4 T-JET 120KM
    Rocznik
    2010
    Jeżeli dobrze pamiętam to Arturs1 wymieniał sondę , ale nie wiem którą i na jaką.
    T-JET 120 VL38
    171 KM 268 Nm Cinsoft

  11. #220
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    23 czerwiec 2018
    Skąd
    Łabiszyn
    Postów
    57
    Auto
    Opel Combo 1.4 T-Jet
    Rocznik
    02.2012
    Cytat Napisał Adam1982 Zobacz post
    Jeżeli dobrze pamiętam to Arturs1 wymieniał sondę , ale nie wiem którą i na jaką.
    Też tak kojarzyłem. Ale może coś-ktoś jeszcze dlatego pytam ogólnie.

  12. #221
    Klubowicz
    Dołączył
    22 listopad 2016
    Skąd
    Wielka Brytania
    Wiek
    45
    Postów
    129
    Auto
    Fiat bravo 1.4 t jet
    Rocznik
    2009
    Witam.Odnośnie sondy to wymieniałem pierwszą -bosch.Bez rezultatu.Jestem po wymianie świec ,oleju i oczywiście czujnika spalania stukowego.Bez poprawyb

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Bez poprawy jak i u tabasco6.

  13. #222
    Klubowicz
    Dołączył
    22 sierpień 2017
    Skąd
    Pabianice
    Wiek
    38
    Postów
    120
    Auto
    Bravo 1.4 T-JET 120KM
    Rocznik
    2010
    A wymieniał ktoś mapsensor , ten w kolektorze ssącym po stronie rozrządu ?

  14. #223
    Klubowicz
    Dołączył
    22 listopad 2016
    Skąd
    Wielka Brytania
    Wiek
    45
    Postów
    129
    Auto
    Fiat bravo 1.4 t jet
    Rocznik
    2009
    Dwa razy go czyściłem.Może jest ktoś kto wymieniał,nie wiem.

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Gdzieś na filmiku widziałem ja gość miał problemy z fiatem bravo .Problem bodajże z ciśnieniem doładowania.Filmik z Włoch a koleś wymieniał ten zawór ciśnienia .Pewnie wiecie o czym mówie.Ten zawór nad przepustnicą .Montują w tym miejscu blow off.Może jemu też warto się przyjżeć.

  15. #224
    Klubowicz
    Dołączył
    22 sierpień 2017
    Skąd
    Pabianice
    Wiek
    38
    Postów
    120
    Auto
    Bravo 1.4 T-JET 120KM
    Rocznik
    2010
    To też jest blow off tylko cichy (zamknięty) , ciekawe może jak by nie trzymał ciśnienia pojawiało by się szarpanie ?
    Jest jeszcze zawór , chyba to się nazywa N75 , podłączony jest do turbo i do gruszki , steruje pracą turbosprężarki.
    Ale ten mapsensor w kolektorze ssącym po str rozrządu jak będzie nie sprawny to czyszczenie mu nie pomoże.
    T-JET 120 VL38
    171 KM 268 Nm Cinsoft

  16. #225
    Klubowicz
    Dołączył
    22 listopad 2016
    Skąd
    Wielka Brytania
    Wiek
    45
    Postów
    129
    Auto
    Fiat bravo 1.4 t jet
    Rocznik
    2009
    Tak wiem że czyszczenie nic nie da.Ale kiedyś próbowałem czyścić z cichą nadzieją.


 
Strona 15 z 19 PierwszyPierwszy ... 51314151617 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. szarpanie silnika na 2,3 biegu 1,9 120 kM
    Napisany przez gorylpl1 na forum Croma
    Odpowiedzi: 29
    Ostatni post: 03-06-2018, 21:03
  2. Drganie bądz szarpanie silnika
    Napisany przez Zadra na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 23-05-2014, 01:00
  3. błąd 303 i szarpanie silnika
    Napisany przez brygi na forum Stilo
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 19-10-2013, 11:48
  4. Szarpanie silnika
    Napisany przez kazar na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 28-11-2012, 18:21
  5. szarpanie silnika-19D dw-8
    Napisany przez scuter0 na forum Scudo
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 24-02-2010, 16:46

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

1.4 t-jet egr

1.4 t-jet szarpie

fiat bravo 1.4 t-jet egr

fait bravo 2 benzyna turbo szarpanie

1.4 t-jet szarpanie

przewod strona zimna 1.4 t jet

bravo tjet szarpie brak mocy

1.4 t jet spalanie stukowe

1.4 t jet czujnik spalania stukowego

fait bravo 2 szarpanie

wymiana sterownika 1.4 t jet

1.4 t jet pekniety kolektor

wymiana kolektora 1.4 t jet

szapanie po mapie ecu

1.4 t-jet peknieta turbina

cis.ienje w cylindrach fiat braco.2

bravo 2 obroty jalowe

blowoff t-jet

fiat 1.4 tjet reset adaptation

tjet pekniety kolektor opis

szarpanie na zimnym silniku Bravo 2

multiair szarpie przy dodawaniu gazu

ecu 1.4 t-jet

silnik 1 4 t-jet egr

przepustnica bravo ii t-jet

Tagi dla tego tematu

https://www.iparts.pl