Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 15 z 19 PierwszyPierwszy ... 51314151617 ... OstatniOstatni
Posty od 211 do 225 z 273
  1. #211
    Klubowicz
    Dołączył
    22 sierpień 2017
    Skąd
    Pabianice
    Wiek
    41
    Postów
    120
    Auto
    Bravo 1.4 T-JET 120KM
    Rocznik
    2010
    Czujnik spalania stukowego jest niedrogi około 70zł , także nawet jak nie to koszt niewielki.
    T-JET 120 VL38
    171 KM 268 Nm Cinsoft



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #212
    Klubowicz
    Dołączył
    22 listopad 2016
    Skąd
    Wielka Brytania
    Wiek
    48
    Postów
    129
    Auto
    Fiat bravo 1.4 t jet
    Rocznik
    2009
    Zamówiłem olej i swiece z Polski ,kurcze jakbym wiedział wczesniej to bym dorzucił ten czujnik.No ale trudno kupie tutaj.Faktycznie koszt nie duży.Powiem wam dziwne zjawisko miałem po zalaniu pełnego zbiornika paliwa z shell v-power 100 oktanów.na poczatku tygodnia. Bardzo duze drgania silnika na jałowym miałem i szarpanie niesamowicie duze. Dolałem w piatek 20 litrów normalnej 95 i drgania w duzym stopniu ustały.Coś nie trawi to moje auto takiego paliwa a i przy mapach ktoś musiał grzebać bo jak pisałem wcześniej ma 169 hp.No ale zobaczymy ,spróbuje wymienić ten czujnik jak beda wymieniać olej przy okazji.

  4. #213
    Klubowicz
    Dołączył
    22 sierpień 2017
    Skąd
    Pabianice
    Wiek
    41
    Postów
    120
    Auto
    Bravo 1.4 T-JET 120KM
    Rocznik
    2010
    Arturs1 Czujnik stukowego w T-JET jest pod kolektorem ssącym , przykręcony do bloku , pomiędzy 2 i 3 cylindrem. Możliwe że istotny jest moment obrotowy z jakim przykręcony jest czujnik. Daj znać czy pomogło.
    T-JET 120 VL38
    171 KM 268 Nm Cinsoft

  5. #214
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    22 czerwiec 2018
    Skąd
    Łabiszyn
    Postów
    57
    Auto
    Opel Combo 1.4 T-Jet
    Rocznik
    02.2012
    W T-Jet’ach niemal zawsze było z 10-15% więcej niż było w danych technicznych. Jak masz wersję 150KM to jest to całkiem możliwe, że wszystko jest oryginał. W moim jak mierzyłem ciśnienie sprężania to jest w granicach 13,5-14bar. Przy takim ciśnieniu jest bardzo łatwo o samozapłon a i osiągi powinny być bardzo dobre. Nadwyżki mocy może nie widać bo moje Combo ma pobór powietrza wewnątrz komory silnika co powoduje, że powietrze zasysane jest cieplejsze, a co zatym idzie to i gorsze osiągi silnika. W ostatnim pomiarze wyszło 122KM na BP i 125,5 KM na LPG.

    Nie jestem biegły w angielskim ale wczoraj znalazłem fajnego PDF’a:
    https://www.fiat-lancia.org.rs/Manua...TjetEngine.pdf
    Jak dobrze zrozumiałem to mapy się korygują na podstawie wskazań czujnika spalania stukowego. Patrząc na wskazania Piston’a widać w nich stałe i chwilowe korekty wtrysku, ale nie wiadomo jakie są stałe korekty mapy wyprzedzenia zapłonu. Chętnie mym porównał z innym sprawnym T-Jet’em, ale niestety w okolicy nikogo nie znam.

  6. #215
    Klubowicz
    Dołączył
    22 listopad 2016
    Skąd
    Wielka Brytania
    Wiek
    48
    Postów
    129
    Auto
    Fiat bravo 1.4 t jet
    Rocznik
    2009
    Jak będę po wymianie dam znać ,spoko.

  7. #216
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    22 czerwiec 2018
    Skąd
    Łabiszyn
    Postów
    57
    Auto
    Opel Combo 1.4 T-Jet
    Rocznik
    02.2012
    Dzisiaj się przejechałem i zarejestrowałem "amatorsko" troszkę danych. Może ktoś coś z tego odczyta albo da coś do porównania.
    https://www.youtube.com/watch?v=CI857yyuF0c&t=106s

  8. #217
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    22 czerwiec 2018
    Skąd
    Łabiszyn
    Postów
    57
    Auto
    Opel Combo 1.4 T-Jet
    Rocznik
    02.2012
    Pojeździłem i poobserwowałem parametry i moją uwagę przykuła temperatura zasysanego powietrza. Np. rano 15" na zewnątrz a czujnik wskazuje 22". Po zatrzymaniu maksymalnie osiąga 45" gdzie silnika ma 90 i czakram z 10-15 minut. Trochę mnie to zastanawia czy w tym nie będzie problemu. Muszę znaleźć kogoś w okolicy z takim silnikiem i mieć wyniki pomiarów że sprawnego.

  9. #218
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    22 czerwiec 2018
    Skąd
    Łabiszyn
    Postów
    57
    Auto
    Opel Combo 1.4 T-Jet
    Rocznik
    02.2012
    Wymieniłem czujnik spalania stukowego. Oczywiście żadnych zmian.
    Czujnik temperatury powietrza w kolektorze wykluczyłem jak obliczyłem jakie są różnice w masie powietrza przy błędzie kilku stopni (jakieś 3% przy 10"C).
    Teraz na obserwuje korekty wtrysku. Bo wydaje mi się, że korekty długoterminowe się znacznie zmieniają i przy ich wzroście zaczyna przerywać. I tutaj mam pytanie. Czy koś z "walczących" z problemem wymieniał sondę lambda? Jak tak to na jaką?

  10. #219
    Klubowicz
    Dołączył
    22 sierpień 2017
    Skąd
    Pabianice
    Wiek
    41
    Postów
    120
    Auto
    Bravo 1.4 T-JET 120KM
    Rocznik
    2010
    Jeżeli dobrze pamiętam to Arturs1 wymieniał sondę , ale nie wiem którą i na jaką.
    T-JET 120 VL38
    171 KM 268 Nm Cinsoft

  11. #220
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    22 czerwiec 2018
    Skąd
    Łabiszyn
    Postów
    57
    Auto
    Opel Combo 1.4 T-Jet
    Rocznik
    02.2012
    Cytat Napisał Adam1982 Zobacz post
    Jeżeli dobrze pamiętam to Arturs1 wymieniał sondę , ale nie wiem którą i na jaką.
    Też tak kojarzyłem. Ale może coś-ktoś jeszcze dlatego pytam ogólnie.

  12. #221
    Klubowicz
    Dołączył
    22 listopad 2016
    Skąd
    Wielka Brytania
    Wiek
    48
    Postów
    129
    Auto
    Fiat bravo 1.4 t jet
    Rocznik
    2009
    Witam.Odnośnie sondy to wymieniałem pierwszą -bosch.Bez rezultatu.Jestem po wymianie świec ,oleju i oczywiście czujnika spalania stukowego.Bez poprawyb

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Bez poprawy jak i u tabasco6.

  13. #222
    Klubowicz
    Dołączył
    22 sierpień 2017
    Skąd
    Pabianice
    Wiek
    41
    Postów
    120
    Auto
    Bravo 1.4 T-JET 120KM
    Rocznik
    2010
    A wymieniał ktoś mapsensor , ten w kolektorze ssącym po stronie rozrządu ?

  14. #223
    Klubowicz
    Dołączył
    22 listopad 2016
    Skąd
    Wielka Brytania
    Wiek
    48
    Postów
    129
    Auto
    Fiat bravo 1.4 t jet
    Rocznik
    2009
    Dwa razy go czyściłem.Może jest ktoś kto wymieniał,nie wiem.

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Gdzieś na filmiku widziałem ja gość miał problemy z fiatem bravo .Problem bodajże z ciśnieniem doładowania.Filmik z Włoch a koleś wymieniał ten zawór ciśnienia .Pewnie wiecie o czym mówie.Ten zawór nad przepustnicą .Montują w tym miejscu blow off.Może jemu też warto się przyjżeć.

  15. #224
    Klubowicz
    Dołączył
    22 sierpień 2017
    Skąd
    Pabianice
    Wiek
    41
    Postów
    120
    Auto
    Bravo 1.4 T-JET 120KM
    Rocznik
    2010
    To też jest blow off tylko cichy (zamknięty) , ciekawe może jak by nie trzymał ciśnienia pojawiało by się szarpanie ?
    Jest jeszcze zawór , chyba to się nazywa N75 , podłączony jest do turbo i do gruszki , steruje pracą turbosprężarki.
    Ale ten mapsensor w kolektorze ssącym po str rozrządu jak będzie nie sprawny to czyszczenie mu nie pomoże.
    T-JET 120 VL38
    171 KM 268 Nm Cinsoft

  16. #225
    Klubowicz
    Dołączył
    22 listopad 2016
    Skąd
    Wielka Brytania
    Wiek
    48
    Postów
    129
    Auto
    Fiat bravo 1.4 t jet
    Rocznik
    2009
    Tak wiem że czyszczenie nic nie da.Ale kiedyś próbowałem czyścić z cichą nadzieją.


 
Strona 15 z 19 PierwszyPierwszy ... 51314151617 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. szarpanie silnika na 2,3 biegu 1,9 120 kM
    Napisany przez gorylpl1 na forum Croma
    Odpowiedzi: 29
    Ostatni post: 03-06-2018, 20:03
  2. Drganie bądz szarpanie silnika
    Napisany przez Zadra na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 23-05-2014, 00:00
  3. błąd 303 i szarpanie silnika
    Napisany przez brygi na forum Stilo
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 19-10-2013, 10:48
  4. Szarpanie silnika
    Napisany przez kazar na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 28-11-2012, 17:21
  5. szarpanie silnika-19D dw-8
    Napisany przez scuter0 na forum Scudo
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 24-02-2010, 15:46

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

https:fiatklubpolska.plbravo-ii-467szarpanie-silnika-t-jet-34491

1.4 t-jet egr

https:fiatklubpolska.plbravo-ii-467szarpanie-silnika-t-jet-3449114

fiat bravo 1.4 t-jet egr

fait bravo 2 benzyna turbo szarpanie

https:fiatklubpolska.plbravo-ii-467szarpanie-silnika-t-jet-344919

https:fiatklubpolska.plbravo-ii-467szarpanie-silnika-t-jet-3449116

1.4 t-jet szarpie

https:fiatklubpolska.plbravo-ii-467szarpanie-silnika-t-jet-344912

wymiana kolektora 1.4 t jet

tjet pekniety kolektor opis

fiat 1.4 tjet reset adaptation

szarpanie na zimnym silniku Bravo 2

bravo 2 obroty jalowe

cis.ienje w cylindrach fiat braco.2

1.4 t-jet peknieta turbina

szapanie po mapie ecu

blowoff t-jet

1.4 t-jet szarpanie

https:fiatklubpolska.plbravo-ii-467szarpanie-silnika-t-jet-344918

Fiat bravo 2 szarpie podczas gazu

fiat bravo 1.4 t-jet silnik szarpie na wolnych obrotach

fiat bravo 1.4 t-jet szarpie

fiat bravo 2 szarpie podczas jazdy

1.4tjet linea szarpie przy przyspieszaniu

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl