Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 13 z 19 PierwszyPierwszy ... 31112131415 ... OstatniOstatni
Posty od 181 do 195 z 273
  1. #181
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    23 czerwiec 2018
    Skąd
    Łabiszyn
    Postów
    57
    Auto
    Opel Combo 1.4 T-Jet
    Rocznik
    02.2012
    Dzisiaj byłem u mojego tunera. Kombinował, kombinował i kombinował i stwierdził, że jedyne co mu do głowy przychodzi to uwalony sterownik ECU. Zadzwoniłem do Pana Marcina i po rozmowie z nim odechciało mi się do niego jechać. Rozmawiał ze mną podniesionym głosem i tłumaczył, że problem trzeba dobrze zdiagnozować (jak bym tego nie wiedział) tłumaczyłem, że kupę części było wymienianych zmieniane softy itp. Teraz jak mam jechać do niego i ma mi powiedzieć co reszta tunerów i mechaników to mnie chyba tam szlak trafi.
    Dzwoniłem też do speca od sterowników ECU i ma taki sam sterownik (takie same oznaczenia) ale od Fiata Doblo. Mówi, że może przegrać oprogramowanie do tamtego i sprawdzić tylko będę musiał do niego przyjechać (300km) a przez mój wyjazd i jego urlop przez 3 tygodnie nie dam rady. Jak mu wspomniałem że słyszałem o podobnym problemie w Tipo, że pomogła wymiana sterownika, to powiedział, że tam są sterowniki zupełnie inne - innej generacji.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #182
    Klubowicz
    Dołączył
    22 listopad 2016
    Skąd
    Wielka Brytania
    Wiek
    45
    Postów
    129
    Auto
    Fiat bravo 1.4 t jet
    Rocznik
    2009
    Siema tabasco6.No to nie zazdroszcze.Najlepiej jakby dało siè ten nasz temat " na tacy"a oni skasowali hajs. Dobrze zdiagnozować-to dobre
    he,he.A co z tego że sterownik jest innej generacji.Zadanie ma takie same.Ja i tak obstawiam sterownik.Mogę kupić używke ale nikt mi tutaj tego nie zrobi.Chyba jedynie ASO.Pozdro

  4. #183
    Klubowicz
    Dołączył
    22 sierpień 2017
    Skąd
    Pabianice
    Wiek
    38
    Postów
    120
    Auto
    Bravo 1.4 T-JET 120KM
    Rocznik
    2010
    tabasco6 , Artus1 moim zdaniem Pan Marcin dobrze powiedział , przecież nie będzie wymyślał na odległość prawdopodobnych przyczyn. Trzeba by było jechać na kompleksową diagnostykę. Zanim zrobiłem remap w swoim T-jecie w Cinsofcie , byłem z bratem jego Bravo 2.0mj na diagnostyce właśnie u Marcina (ponad 200km) . Auto miało wywalony dpf i zrobiony remap w innej firmie. Cinek w około 30min doszedł co jest z samochodem i dał rozwiązania problemów , wyjechaliśmy sprawnym autem które bezawaryjnie jeździ do dziś. Dodam jeszcze że jak Marcin sprawdził mapę zrobioną przez firmę z bardzo dobrymi opiniami złapał się za głowę.
    T-JET 120 VL38
    171 KM 268 Nm Cinsoft

  5. #184
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    23 czerwiec 2015
    Skąd
    Jastrzebie-Zdrój
    Wiek
    31
    Postów
    13
    Auto
    Alfa Romeo 156
    Rocznik
    2000
    Adam 1982, widzę że Ty na vl38, nie wiesz może czym się różni od vl36, w sensie doładowania i z której idzie więcej wykrzesać? I drugie pytanie, masz tylko remap zrobiony? Czy może jeszcze coś zmieniales? I kolejne, czy w Cinsofcie raczej tylko remap czy może coś takiego jak przelot i FMIC też by mi ogarnęli? Z góry dzięki😝 pzdr

  6. #185
    Klubowicz
    Dołączył
    22 sierpień 2017
    Skąd
    Pabianice
    Wiek
    38
    Postów
    120
    Auto
    Bravo 1.4 T-JET 120KM
    Rocznik
    2010
    VL38 i VL36 mają chyba podobną wydajność , VL38 jest pod euro5 i ma podobno wytrzymalsze żeliwo na temperatury . Mam tylko remap i tłumik końcowy Ultera , ale zamontowany po remapie więc nie wiem jak wpływa na parametry silnika , pewnie nie wpływa Ogarną mechanikę też , montują turbiny , robią wydechy , remonty , przeglądy itp Myślę że fmic to też nie problem.
    T-JET 120 VL38
    171 KM 268 Nm Cinsoft

  7. #186
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    23 czerwiec 2015
    Skąd
    Jastrzebie-Zdrój
    Wiek
    31
    Postów
    13
    Auto
    Alfa Romeo 156
    Rocznik
    2000
    Masz +50KM samym remapem?? Czy oryginalnie miałeś vl37/39?

  8. #187
    Klubowicz
    Dołączył
    22 sierpień 2017
    Skąd
    Pabianice
    Wiek
    38
    Postów
    120
    Auto
    Bravo 1.4 T-JET 120KM
    Rocznik
    2010
    Seryjnie miałem vl37 , po montażu vl38 bez remapu wyszło około 144KM i 220Nm , po mapie Cinsoft jest w podpisie , mam wykresy mogę Ci wysłać.
    T-JET 120 VL38
    171 KM 268 Nm Cinsoft

  9. #188
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    23 czerwiec 2015
    Skąd
    Jastrzebie-Zdrój
    Wiek
    31
    Postów
    13
    Auto
    Alfa Romeo 156
    Rocznik
    2000
    Chętnie obejrzę wykresy jak by to nie był problem😆

  10. #189
    Ozz
    Ozz jest nieaktywny
    Klubowicz
    Dołączył
    31 październik 2014
    Skąd
    W-wa
    Wiek
    38
    Postów
    131
    Auto
    Bravo 1.4 T-jet
    Rocznik
    06.2013
    Szarpanie występuje zawsze, względem klimatyzacji? Włączona czy wyłączona - szarpie zawsze?

    PS. Trochę się w temacie śmietnik zrobił...
    Ostatnio edytowane przez Ozz ; 02-08-2018 o 19:14 Powód: xxx

  11. #190
    Klubowicz
    Dołączył
    22 listopad 2016
    Skąd
    Wielka Brytania
    Wiek
    45
    Postów
    129
    Auto
    Fiat bravo 1.4 t jet
    Rocznik
    2009
    U mnie np. po włączeniu klimy drgania silnika na jałowych są ledwo wyczuwalne. Co do szarpania to raczej bez różnicy na klimie natomiast w trybie "sport" jakby mniej szarpał.

  12. #191
    Ozz
    Ozz jest nieaktywny
    Klubowicz
    Dołączył
    31 październik 2014
    Skąd
    W-wa
    Wiek
    38
    Postów
    131
    Auto
    Bravo 1.4 T-jet
    Rocznik
    06.2013
    A czy alternator sprawdzaliście? Połączenia masowe?
    Jakby ECU było drapnięte na ścieżce to objawy występowałyby cały czas. Przyjrzałbym się elektrowni i przemierzył wszystko...
    Ostatnio edytowane przez Ozz ; 03-08-2018 o 11:10 Powód: xxx

  13. #192
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    23 czerwiec 2018
    Skąd
    Łabiszyn
    Postów
    57
    Auto
    Opel Combo 1.4 T-Jet
    Rocznik
    02.2012
    No i padło całkowicie.
    W zeszłym tygodniu w zakładzie gdzie podmienili mi komputer, przejechałem się i dalej było to samo więc wsadzili stary.
    Wczoraj niestety podczas jazdy zaczął chodzić na 3 cylindry, że miałem kawałek do domu to jechałem dalej niestety po 2 km padł całkowicie i wrócił na lawecie. Dzisiaj okazało się, że spalił się bezpiecznik od komputera. Po wymianie bezpiecznika odpalił na 3 cylindrach. Komputer pokazał wypadanie zapłonów na 3. Po sprawdzeniu wszystkiego okazało się że nie ma iskry na 3 cylindrze i podmiana świecy i cewki wykazały brak impulsu na wtyczce. Wynika z tego że padł albo komputer albo wiązka nie przewodzi.
    Kolega mechanik powiedział że miał kilka przypadków w Toyotach gdzie cewki paliły końcówki mocy w komputerach. I prawdopodobnie też tam była elektronika Boscha.

  14. #193
    Klubowicz
    Dołączył
    22 sierpień 2017
    Skąd
    Pabianice
    Wiek
    38
    Postów
    120
    Auto
    Bravo 1.4 T-JET 120KM
    Rocznik
    2010
    tabasko6 coś Ty się tak uparł na ten komputer , przecież napisałeś że po podmianie komputera było to samo. Oba komputery są uszkodzone w ten sam sposób ? Nie sądzę. Dobry elektryk i dokładne sprawdzenie wiązki może być dobrą decyzją . W Cinsofcie podczas diagnostyki też byś miał to sprawdzone , ale już nic nie piszę .
    T-JET 120 VL38
    171 KM 268 Nm Cinsoft

  15. #194
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    23 czerwiec 2018
    Skąd
    Łabiszyn
    Postów
    57
    Auto
    Opel Combo 1.4 T-Jet
    Rocznik
    02.2012
    Cytat Napisał Adam1982 Zobacz post
    W Cinsofcie podczas diagnostyki też byś miał to sprawdzone , ale już nic nie piszę .
    Byłem w Cinsofcie przejazdem. Rozmawiałem z Panem Marcinem. Nie mam zamiaru ci Tłumaczyć dlaczego go tam nie odstawie. I nie uważam, że jest złym fachowcem tylko, że nie mam możliwości.

    Cytat Napisał Adam1982 Zobacz post
    tabasko6 coś Ty się tak uparł na ten komputer.
    Dlatego, że komputer walnął teraz. A wiązka, cewka lub inne badziewie mogła powodować przerywanie, a w efekcie końcowym uszkodziła końcówkę mocy w komputerze.

  16. #195
    Klubowicz
    Dołączył
    22 sierpień 2017
    Skąd
    Pabianice
    Wiek
    38
    Postów
    120
    Auto
    Bravo 1.4 T-JET 120KM
    Rocznik
    2010
    Masz potwierdzenie że to komputer , bo napisałeś albo komputer albo wiązka ? W Cinsofcie nie trzeba zostawiać auta na diagnostykę , przyjeżdżasz rano i masz wszystko sprawdzone.
    Z tym komputerem na razie to chyba tylko twoje przypuszczenia , a żadnej porządnej diagnostyki nie robiłeś.
    T-JET 120 VL38
    171 KM 268 Nm Cinsoft


 
Strona 13 z 19 PierwszyPierwszy ... 31112131415 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. szarpanie silnika na 2,3 biegu 1,9 120 kM
    Napisany przez gorylpl1 na forum Croma
    Odpowiedzi: 29
    Ostatni post: 03-06-2018, 21:03
  2. Drganie bądz szarpanie silnika
    Napisany przez Zadra na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 23-05-2014, 01:00
  3. błąd 303 i szarpanie silnika
    Napisany przez brygi na forum Stilo
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 19-10-2013, 11:48
  4. Szarpanie silnika
    Napisany przez kazar na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 28-11-2012, 18:21
  5. szarpanie silnika-19D dw-8
    Napisany przez scuter0 na forum Scudo
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 24-02-2010, 16:46

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

1.4 t-jet egr

1.4 t-jet szarpie

fiat bravo 1.4 t-jet egr

fait bravo 2 benzyna turbo szarpanie

1.4 t-jet szarpanie

przewod strona zimna 1.4 t jet

bravo tjet szarpie brak mocy

1.4 t jet spalanie stukowe

1.4 t jet czujnik spalania stukowego

fait bravo 2 szarpanie

wymiana sterownika 1.4 t jet

1.4 t jet pekniety kolektor

wymiana kolektora 1.4 t jet

szapanie po mapie ecu

1.4 t-jet peknieta turbina

cis.ienje w cylindrach fiat braco.2

bravo 2 obroty jalowe

blowoff t-jet

fiat 1.4 tjet reset adaptation

tjet pekniety kolektor opis

szarpanie na zimnym silniku Bravo 2

multiair szarpie przy dodawaniu gazu

ecu 1.4 t-jet

silnik 1 4 t-jet egr

przepustnica bravo ii t-jet

Tagi dla tego tematu

https://www.iparts.pl