Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 13 z 19 PierwszyPierwszy ... 31112131415 ... OstatniOstatni
Posty od 181 do 195 z 273
  1. #181
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    23 czerwiec 2018
    Skąd
    Łabiszyn
    Postów
    57
    Auto
    Opel Combo 1.4 T-Jet
    Rocznik
    02.2012
    Dzisiaj byłem u mojego tunera. Kombinował, kombinował i kombinował i stwierdził, że jedyne co mu do głowy przychodzi to uwalony sterownik ECU. Zadzwoniłem do Pana Marcina i po rozmowie z nim odechciało mi się do niego jechać. Rozmawiał ze mną podniesionym głosem i tłumaczył, że problem trzeba dobrze zdiagnozować (jak bym tego nie wiedział) tłumaczyłem, że kupę części było wymienianych zmieniane softy itp. Teraz jak mam jechać do niego i ma mi powiedzieć co reszta tunerów i mechaników to mnie chyba tam szlak trafi.
    Dzwoniłem też do speca od sterowników ECU i ma taki sam sterownik (takie same oznaczenia) ale od Fiata Doblo. Mówi, że może przegrać oprogramowanie do tamtego i sprawdzić tylko będę musiał do niego przyjechać (300km) a przez mój wyjazd i jego urlop przez 3 tygodnie nie dam rady. Jak mu wspomniałem że słyszałem o podobnym problemie w Tipo, że pomogła wymiana sterownika, to powiedział, że tam są sterowniki zupełnie inne - innej generacji.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #182
    Klubowicz
    Dołączył
    22 listopad 2016
    Skąd
    Wielka Brytania
    Wiek
    49
    Postów
    129
    Auto
    Fiat bravo 1.4 t jet
    Rocznik
    2009
    Siema tabasco6.No to nie zazdroszcze.Najlepiej jakby dało siè ten nasz temat " na tacy"a oni skasowali hajs. Dobrze zdiagnozować-to dobre
    he,he.A co z tego że sterownik jest innej generacji.Zadanie ma takie same.Ja i tak obstawiam sterownik.Mogę kupić używke ale nikt mi tutaj tego nie zrobi.Chyba jedynie ASO.Pozdro

  4. #183
    Klubowicz
    Dołączył
    22 sierpień 2017
    Skąd
    Pabianice
    Wiek
    42
    Postów
    120
    Auto
    Bravo 1.4 T-JET 120KM
    Rocznik
    2010
    tabasco6 , Artus1 moim zdaniem Pan Marcin dobrze powiedział , przecież nie będzie wymyślał na odległość prawdopodobnych przyczyn. Trzeba by było jechać na kompleksową diagnostykę. Zanim zrobiłem remap w swoim T-jecie w Cinsofcie , byłem z bratem jego Bravo 2.0mj na diagnostyce właśnie u Marcina (ponad 200km) . Auto miało wywalony dpf i zrobiony remap w innej firmie. Cinek w około 30min doszedł co jest z samochodem i dał rozwiązania problemów , wyjechaliśmy sprawnym autem które bezawaryjnie jeździ do dziś. Dodam jeszcze że jak Marcin sprawdził mapę zrobioną przez firmę z bardzo dobrymi opiniami złapał się za głowę.
    T-JET 120 VL38
    171 KM 268 Nm Cinsoft

  5. #184
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    23 czerwiec 2015
    Skąd
    Jastrzebie-Zdrój
    Wiek
    35
    Postów
    13
    Auto
    Alfa Romeo 156
    Rocznik
    2000
    Adam 1982, widzę że Ty na vl38, nie wiesz może czym się różni od vl36, w sensie doładowania i z której idzie więcej wykrzesać? I drugie pytanie, masz tylko remap zrobiony? Czy może jeszcze coś zmieniales? I kolejne, czy w Cinsofcie raczej tylko remap czy może coś takiego jak przelot i FMIC też by mi ogarnęli? Z góry dzięki😝 pzdr

  6. #185
    Klubowicz
    Dołączył
    22 sierpień 2017
    Skąd
    Pabianice
    Wiek
    42
    Postów
    120
    Auto
    Bravo 1.4 T-JET 120KM
    Rocznik
    2010
    VL38 i VL36 mają chyba podobną wydajność , VL38 jest pod euro5 i ma podobno wytrzymalsze żeliwo na temperatury . Mam tylko remap i tłumik końcowy Ultera , ale zamontowany po remapie więc nie wiem jak wpływa na parametry silnika , pewnie nie wpływa Ogarną mechanikę też , montują turbiny , robią wydechy , remonty , przeglądy itp Myślę że fmic to też nie problem.
    T-JET 120 VL38
    171 KM 268 Nm Cinsoft

  7. #186
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    23 czerwiec 2015
    Skąd
    Jastrzebie-Zdrój
    Wiek
    35
    Postów
    13
    Auto
    Alfa Romeo 156
    Rocznik
    2000
    Masz +50KM samym remapem?? Czy oryginalnie miałeś vl37/39?

  8. #187
    Klubowicz
    Dołączył
    22 sierpień 2017
    Skąd
    Pabianice
    Wiek
    42
    Postów
    120
    Auto
    Bravo 1.4 T-JET 120KM
    Rocznik
    2010
    Seryjnie miałem vl37 , po montażu vl38 bez remapu wyszło około 144KM i 220Nm , po mapie Cinsoft jest w podpisie , mam wykresy mogę Ci wysłać.
    T-JET 120 VL38
    171 KM 268 Nm Cinsoft

  9. #188
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    23 czerwiec 2015
    Skąd
    Jastrzebie-Zdrój
    Wiek
    35
    Postów
    13
    Auto
    Alfa Romeo 156
    Rocznik
    2000
    Chętnie obejrzę wykresy jak by to nie był problem😆

  10. #189
    Ozz
    Ozz jest nieaktywny
    Klubowicz
    Dołączył
    31 październik 2014
    Skąd
    W-wa
    Wiek
    43
    Postów
    155
    Auto
    Bravo 1.4 T-jet
    Rocznik
    06.2013
    Szarpanie występuje zawsze, względem klimatyzacji? Włączona czy wyłączona - szarpie zawsze?

    PS. Trochę się w temacie śmietnik zrobił...
    Ostatnio edytowane przez Ozz ; 02-08-2018 o 19:14 Powód: xxx

  11. #190
    Klubowicz
    Dołączył
    22 listopad 2016
    Skąd
    Wielka Brytania
    Wiek
    49
    Postów
    129
    Auto
    Fiat bravo 1.4 t jet
    Rocznik
    2009
    U mnie np. po włączeniu klimy drgania silnika na jałowych są ledwo wyczuwalne. Co do szarpania to raczej bez różnicy na klimie natomiast w trybie "sport" jakby mniej szarpał.

  12. #191
    Ozz
    Ozz jest nieaktywny
    Klubowicz
    Dołączył
    31 październik 2014
    Skąd
    W-wa
    Wiek
    43
    Postów
    155
    Auto
    Bravo 1.4 T-jet
    Rocznik
    06.2013
    A czy alternator sprawdzaliście? Połączenia masowe?
    Jakby ECU było drapnięte na ścieżce to objawy występowałyby cały czas. Przyjrzałbym się elektrowni i przemierzył wszystko...
    Ostatnio edytowane przez Ozz ; 03-08-2018 o 11:10 Powód: xxx

  13. #192
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    23 czerwiec 2018
    Skąd
    Łabiszyn
    Postów
    57
    Auto
    Opel Combo 1.4 T-Jet
    Rocznik
    02.2012
    No i padło całkowicie.
    W zeszłym tygodniu w zakładzie gdzie podmienili mi komputer, przejechałem się i dalej było to samo więc wsadzili stary.
    Wczoraj niestety podczas jazdy zaczął chodzić na 3 cylindry, że miałem kawałek do domu to jechałem dalej niestety po 2 km padł całkowicie i wrócił na lawecie. Dzisiaj okazało się, że spalił się bezpiecznik od komputera. Po wymianie bezpiecznika odpalił na 3 cylindrach. Komputer pokazał wypadanie zapłonów na 3. Po sprawdzeniu wszystkiego okazało się że nie ma iskry na 3 cylindrze i podmiana świecy i cewki wykazały brak impulsu na wtyczce. Wynika z tego że padł albo komputer albo wiązka nie przewodzi.
    Kolega mechanik powiedział że miał kilka przypadków w Toyotach gdzie cewki paliły końcówki mocy w komputerach. I prawdopodobnie też tam była elektronika Boscha.

  14. #193
    Klubowicz
    Dołączył
    22 sierpień 2017
    Skąd
    Pabianice
    Wiek
    42
    Postów
    120
    Auto
    Bravo 1.4 T-JET 120KM
    Rocznik
    2010
    tabasko6 coś Ty się tak uparł na ten komputer , przecież napisałeś że po podmianie komputera było to samo. Oba komputery są uszkodzone w ten sam sposób ? Nie sądzę. Dobry elektryk i dokładne sprawdzenie wiązki może być dobrą decyzją . W Cinsofcie podczas diagnostyki też byś miał to sprawdzone , ale już nic nie piszę .
    T-JET 120 VL38
    171 KM 268 Nm Cinsoft

  15. #194
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    23 czerwiec 2018
    Skąd
    Łabiszyn
    Postów
    57
    Auto
    Opel Combo 1.4 T-Jet
    Rocznik
    02.2012
    Cytat Napisał Adam1982 Zobacz post
    W Cinsofcie podczas diagnostyki też byś miał to sprawdzone , ale już nic nie piszę .
    Byłem w Cinsofcie przejazdem. Rozmawiałem z Panem Marcinem. Nie mam zamiaru ci Tłumaczyć dlaczego go tam nie odstawie. I nie uważam, że jest złym fachowcem tylko, że nie mam możliwości.

    Cytat Napisał Adam1982 Zobacz post
    tabasko6 coś Ty się tak uparł na ten komputer.
    Dlatego, że komputer walnął teraz. A wiązka, cewka lub inne badziewie mogła powodować przerywanie, a w efekcie końcowym uszkodziła końcówkę mocy w komputerze.

  16. #195
    Klubowicz
    Dołączył
    22 sierpień 2017
    Skąd
    Pabianice
    Wiek
    42
    Postów
    120
    Auto
    Bravo 1.4 T-JET 120KM
    Rocznik
    2010
    Masz potwierdzenie że to komputer , bo napisałeś albo komputer albo wiązka ? W Cinsofcie nie trzeba zostawiać auta na diagnostykę , przyjeżdżasz rano i masz wszystko sprawdzone.
    Z tym komputerem na razie to chyba tylko twoje przypuszczenia , a żadnej porządnej diagnostyki nie robiłeś.
    T-JET 120 VL38
    171 KM 268 Nm Cinsoft


 
Strona 13 z 19 PierwszyPierwszy ... 31112131415 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. szarpanie silnika na 2,3 biegu 1,9 120 kM
    Napisany przez gorylpl1 na forum Croma
    Odpowiedzi: 29
    Ostatni post: 03-06-2018, 21:03
  2. Drganie bądz szarpanie silnika
    Napisany przez Zadra na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 23-05-2014, 01:00
  3. błąd 303 i szarpanie silnika
    Napisany przez brygi na forum Stilo
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 19-10-2013, 11:48
  4. Szarpanie silnika
    Napisany przez kazar na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 28-11-2012, 18:21
  5. szarpanie silnika-19D dw-8
    Napisany przez scuter0 na forum Scudo
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 24-02-2010, 16:46

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

https:fiatklubpolska.plbravo-ii-467szarpanie-silnika-t-jet-34491

https:fiatklubpolska.plbravo-ii-467szarpanie-silnika-t-jet-344919

https:fiatklubpolska.plbravo-ii-467szarpanie-silnika-t-jet-344912

https:fiatklubpolska.plbravo-ii-467szarpanie-silnika-t-jet-3449116

1.4 t-jet egr

https:fiatklubpolska.plbravo-ii-467szarpanie-silnika-t-jet-3449114

https:fiatklubpolska.plbravo-ii-467szarpanie-silnika-t-jet-3449115

fiat bravo 1.4 t-jet egr

fait bravo 2 benzyna turbo szarpanie

1.4 t-jet szarpie

fiat 1.4 tjet reset adaptationblowoff t-jettjet pekniety kolektor opisbravo 2 obroty jalowecis.ienje w cylindrach fiat braco.21.4 t-jet peknieta turbinaszapanie po mapie ecuszarpanie na zimnym silniku Bravo 21.4 t-jet szarpaniefiat bravo migajacy czek i szarpanie przy dodawaniu gazuhttps:fiatklubpolska.plbravo-ii-467szarpanie-silnika-t-jet-3449111https:fiatklubpolska.plbravo-ii-467szarpanie-silnika-t-jet-3449112https:fiatklubpolska.plbravo-ii-467szarpanie-silnika-t-jet-344918szarpanie na.gazie bravo 2Fiat bravo 2 szarpie podczas gazu

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl