Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 11 z 19 PierwszyPierwszy ... 910111213 ... OstatniOstatni
Posty od 151 do 165 z 273
  1. #151
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    09 lipiec 2018
    Skąd
    Sosnowiec
    Wiek
    48
    Postów
    4
    Auto
    Giulietta 1.4 T-jet 120@150KM, 315Nm :)
    Rocznik
    2014
    tabasco - szkoda, że nie pomogło czujnik na pewno możesz odesłać do sprzedawcy.
    ciekawe czy artusowi to pomoże



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #152
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    23 czerwiec 2018
    Skąd
    Łabiszyn
    Postów
    57
    Auto
    Opel Combo 1.4 T-Jet
    Rocznik
    02.2012
    Cytat Napisał jack76 Zobacz post
    tabasco - szkoda, że nie pomogło czujnik na pewno możesz odesłać do sprzedawcy.
    ciekawe czy artusowi to pomoże
    Czujnik kupowałem w hurtowni motoryzacyjnej. Ale mogę go podesłać Artusowi i jak mu pomorze to się dogadamy, a jak nie to odeśle mi i spróbuję oddać. Tylko niech poda adres to mu wyślę.
    Arturs1 jak zainteresowany to daj znać na priv.

  4. #153
    Klubowicz
    Dołączył
    22 listopad 2016
    Skąd
    Wielka Brytania
    Wiek
    49
    Postów
    129
    Auto
    Fiat bravo 1.4 t jet
    Rocznik
    2009
    Siema.Tabasco a Ty masz mapsensor czy czujnik powietrza na tej rurze po prawej stronie?A wyślesz mi do uk? Chociaż prawde mówiąc czy coś sie zmieni u mnie jak u Was nie pomogło.Cały czas mnie trapi ten rozrząd,chociaż mocy mu nie brakuje tylko to szarpanie denerwujące.Jeszcze jedną rzecz zauważyłem.Na jałowych obr.cyklicznie ,delikatnie co 3 sekundy bujnie silnikiem.I tak cały czas.Jakby świeca ,chociaż już drugi komplet wymieniłem.Cewki nowe.Kurde już nie wiem co mu jest.

  5. #154
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    06 lipiec 2018
    Skąd
    Rudnik nad Sanem
    Wiek
    30
    Postów
    5
    Auto
    Bravo II 1.4 T JET
    Rocznik
    2010
    Panowie, a takie pytanie jakie macie obroty na biegu jałowym?

  6. #155
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    23 czerwiec 2018
    Skąd
    Łabiszyn
    Postów
    57
    Auto
    Opel Combo 1.4 T-Jet
    Rocznik
    02.2012
    Cytat Napisał samel15 Zobacz post
    Panowie, a takie pytanie jakie macie obroty na biegu jałowym?
    Rozumiem, że mówimy o ciepłym silniku. Ja mam normalnie około 800 a jak się wentylator włącza to około 1000.

    Arturs1. Masz rację że do UK nie ma zbytnio sensu. Tym bardziej że u mnie to nie pomogło.

    Mój kolega mechanik zapoznał się ostatnio z moim problemem i też nie miał pomysłu co może być. Zasięgnął języka u znajomego tunera i ten powiedział że problem jest w zapłonie i można to spróbować naprawić przez korektę mapy, zmieniając kąt przyśpieszenia zapłonu.

  7. #156
    Klubowicz
    Dołączył
    22 sierpień 2017
    Skąd
    Pabianice
    Wiek
    42
    Postów
    120
    Auto
    Bravo 1.4 T-JET 120KM
    Rocznik
    2010
    Ja mam niższe obroty , na ciepłym silniku około 740 - 750 obr min . Być może problem jest w kącie wyprzedzenia zapłonu , ale skoro wcześniej auto jeździło dobrze to mapa się chyba sama nie zmieniła , może uwaliło się coś co ma wpływ (steruje) na kąt zapłonu.
    Ja nie mam szarpania podczas przyśpieszania , ale mam małe wibracje (drgania ) na wolnych obrotach.
    T-JET 120 VL38
    171 KM 268 Nm Cinsoft

  8. #157
    Klubowicz
    Dołączył
    22 listopad 2016
    Skąd
    Wielka Brytania
    Wiek
    49
    Postów
    129
    Auto
    Fiat bravo 1.4 t jet
    Rocznik
    2009
    Ja mam u siebie 800 obr.i drgania minimalne wewnatrz auta.Czuć to na kierownicy i zagłówku fotela pasażera .Wymieniałem poduszke silnika tą przy rozrządzie oraz pod skrzynią tzw.lizak.

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Panowie,ja uważam że przyczyną jest sterownik silnika.Każdy z nas wymienił w sumie " pół silnika"i nadal nic.Przyjżyjcie się na silnik na wolnych obrotach czy u Was idealnie stoi w miejscu czy kiwnie co jakiś czas.Ja pyrkanie z wydechu zauważyłem po wstawieniu prostej rury zamiast końcowego tłumika.Oczywiscie podwójna końcowka została.To pyrkanie to zły skład mieszanki i uważam że dlatego mamy te szarpania do 3000 obr.,potem się to rozmywa i tego tak nie czujemy.

  9. #158
    Klubowicz
    Dołączył
    22 sierpień 2017
    Skąd
    Pabianice
    Wiek
    42
    Postów
    120
    Auto
    Bravo 1.4 T-JET 120KM
    Rocznik
    2010
    Czym sprawdzacie te obroty , na oko patrzycie na wskazówkę ? Ja pisałem o odczycie z programu diagnostycznego.
    Ostatnio edytowane przez Adam1982 ; 13-07-2018 o 15:37
    T-JET 120 VL38
    171 KM 268 Nm Cinsoft

  10. #159
    Klubowicz
    Dołączył
    22 listopad 2016
    Skąd
    Wielka Brytania
    Wiek
    49
    Postów
    129
    Auto
    Fiat bravo 1.4 t jet
    Rocznik
    2009
    Adam1982 a Ty skąd odczytałeś swoje obroty?Ja np.podałem jakie mam u siebie z obrotomierza ogólnikowo.Można podpiąć sie i sprawdzić rzeczywiste obroty.Ale ogólnie troche za niskie u Ciebie.Zwłaszcza jak powłanczasz pożeracze prądu to jeszcze spadną.A po włączeniu klimy co się dzieje?

  11. #160
    Klubowicz
    Dołączył
    22 sierpień 2017
    Skąd
    Pabianice
    Wiek
    42
    Postów
    120
    Auto
    Bravo 1.4 T-JET 120KM
    Rocznik
    2010
    Sprawdzałem jakimś programem , nie są za niskie . Ogólnikowo z obrotomierza to sobie możesz sprawdzić jak Ci się równo na kresce ustawi. Obroty nie powinny się zmieniać jak jest większe zapotrzebowanie na prąd. Z klimą nie sprawdzałem. Nie pamiętam nazwy programu. Ale kiedyś też sprawdzałem u znajomego mechanika FESem i obroty były OK. A skąd masz takie info że za niskie ?
    T-JET 120 VL38
    171 KM 268 Nm Cinsoft

  12. #161
    Klubowicz
    Dołączył
    22 listopad 2016
    Skąd
    Wielka Brytania
    Wiek
    49
    Postów
    129
    Auto
    Fiat bravo 1.4 t jet
    Rocznik
    2009
    Już teraz nie pamiętam gdzie wyczytałem że obroty powinny wahać się w granicach 820 /850.A w to nie wierze że nie spadną obroty szczególnie zimą po włączeniu podgrzewania szyby lub nadmuchu .U mnie jak już pisałem na obrotomierzu jest nawet lekko ponad 800 .

  13. #162
    Klubowicz
    Dołączył
    05 czerwiec 2016
    Skąd
    Sierpc
    Wiek
    50
    Postów
    133
    Auto
    Lancia Delta 1.4 T-Jet 120 KM
    Rocznik
    2009
    Może przyda się Wam trochę wiedzy teoretycznej...?
    Dołączone pliki Dołączone pliki

  14. #163
    Klubowicz
    Dołączył
    22 sierpień 2017
    Skąd
    Pabianice
    Wiek
    42
    Postów
    120
    Auto
    Bravo 1.4 T-JET 120KM
    Rocznik
    2010
    Artus1 piszesz bzdury bez żadnego potwierdzenia , tu z danych tech Bravo T-JET :

    Ustawienie zapłonu i test spalin
    Nastawy podstawowe - przed GMP °KW/1/min Nie podlega regulacji
    Zmiana kąta wyprzedzenia zapłonu °KW/1/min Regulowany przez komputer sterujący
    Liczba obrotów biegu jałowego 1/min 750 plus-minus 50 Nie podlega regulacji
    Temperatura oleju silnikowego podczas testu CO °C 80
    Zawartość CO na biegu jałowym - rura układu wydechowego Objętość % CO 0,3 Max Nie podlega regulacji
    Wskaźnik HC na obrotach biegu jałowego ppm 100
    Wskaźnik CO2 na obrotach biegu jałowego Objętość % CO2 14,5-16
    Wskaźnik O2 na obrotach biegu jałowego Objętość % O2 0,1-0,5
    Podwyższona liczba obrotów biegu jałowego 1/min 2500-2900
    Zawartość CO przy podwyższonej liczbie obrotów biegu jałowego Objętość % 0,2
    Wartość lambda przy podwyższonej liczbie obrotów biegu jałowego Îť 0,97-1,03

    Czyli obroty nominalne 750 .
    W moim Punto Evo 1.4 8V EURO5 obroty są około 700 , odczytane programem.
    T-JET 120 VL38
    171 KM 268 Nm Cinsoft

  15. #164
    Klubowicz
    Dołączył
    22 listopad 2016
    Skąd
    Wielka Brytania
    Wiek
    49
    Postów
    129
    Auto
    Fiat bravo 1.4 t jet
    Rocznik
    2009
    Adam1982 ,czegoś nie rozumiem.Wynalazłeś dane do tjeta.Ok,jest tam że obroty powinny wahać sie w granicach 750 obr.A wczoraj pisałeś że masz 740/750 i są za niskie.To Ty nie pisz bzdur jak sam nie wiesz co piszesz albo poprostu szukaj problemu gdzie indziej skoro z tego co wynika obroty masz książkowe.Ja uważam że obroty biegu jałowego (740 obr,) są niskie i nie tylko dla tjeta.

  16. #165
    Klubowicz
    Dołączył
    22 sierpień 2017
    Skąd
    Pabianice
    Wiek
    42
    Postów
    120
    Auto
    Bravo 1.4 T-JET 120KM
    Rocznik
    2010
    Czytaj ze zrozumieniem , nigdzie nie pisałem że są za niskie , napisałem że mam niższe niż tabasco6 który też prawdopodobnie podał orientacyjnie z obrotomierza . Ktoś zapytał jakie są to napisałem jakie mam , nie z obrotomierza ale z programu. To że Ty sobie coś uważasz jest mało ważne , manual silnika mówi że są OK. Już chyba wiem dlaczego wymieniłeś "pół" silnika na pałę bez rezultatu.
    T-JET 120 VL38
    171 KM 268 Nm Cinsoft


 
Strona 11 z 19 PierwszyPierwszy ... 910111213 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. szarpanie silnika na 2,3 biegu 1,9 120 kM
    Napisany przez gorylpl1 na forum Croma
    Odpowiedzi: 29
    Ostatni post: 03-06-2018, 21:03
  2. Drganie bądz szarpanie silnika
    Napisany przez Zadra na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 23-05-2014, 01:00
  3. błąd 303 i szarpanie silnika
    Napisany przez brygi na forum Stilo
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 19-10-2013, 11:48
  4. Szarpanie silnika
    Napisany przez kazar na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 28-11-2012, 18:21
  5. szarpanie silnika-19D dw-8
    Napisany przez scuter0 na forum Scudo
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 24-02-2010, 16:46

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

https:fiatklubpolska.plbravo-ii-467szarpanie-silnika-t-jet-34491

https:fiatklubpolska.plbravo-ii-467szarpanie-silnika-t-jet-344919

https:fiatklubpolska.plbravo-ii-467szarpanie-silnika-t-jet-3449116

1.4 t-jet egr

https:fiatklubpolska.plbravo-ii-467szarpanie-silnika-t-jet-3449114

https:fiatklubpolska.plbravo-ii-467szarpanie-silnika-t-jet-3449115

fiat bravo 1.4 t-jet egr

fait bravo 2 benzyna turbo szarpanie

1.4 t-jet szarpie

https:fiatklubpolska.plbravo-ii-467szarpanie-silnika-t-jet-344912

szapanie po mapie ecu1.4 t-jet peknieta turbinacis.ienje w cylindrach fiat braco.2bravo 2 obroty jaloweblowoff t-jetfiat 1.4 tjet reset adaptationszarpanie na zimnym silniku Bravo 2tjet pekniety kolektor opis1.4 t-jet szarpaniehttps:fiatklubpolska.plbravo-ii-467szarpanie-silnika-t-jet-3449112https:fiatklubpolska.plbravo-ii-467szarpanie-silnika-t-jet-344918Fiat bravo 2 szarpie podczas gazufiat bravo 1.4 t-jet silnik szarpie na wolnych obrotachfiat bravo 1.4 t-jet szarpiefiat bravo 2 szarpie podczas jazdy

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl