Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 11 z 19 PierwszyPierwszy ... 910111213 ... OstatniOstatni
Posty od 151 do 165 z 273
  1. #151
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    09 lipiec 2018
    Skąd
    Sosnowiec
    Wiek
    44
    Postów
    4
    Auto
    Giulietta 1.4 T-jet 120@150KM, 315Nm :)
    Rocznik
    2014
    tabasco - szkoda, że nie pomogło czujnik na pewno możesz odesłać do sprzedawcy.
    ciekawe czy artusowi to pomoże



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #152
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    23 czerwiec 2018
    Skąd
    Łabiszyn
    Postów
    57
    Auto
    Opel Combo 1.4 T-Jet
    Rocznik
    02.2012
    Cytat Napisał jack76 Zobacz post
    tabasco - szkoda, że nie pomogło czujnik na pewno możesz odesłać do sprzedawcy.
    ciekawe czy artusowi to pomoże
    Czujnik kupowałem w hurtowni motoryzacyjnej. Ale mogę go podesłać Artusowi i jak mu pomorze to się dogadamy, a jak nie to odeśle mi i spróbuję oddać. Tylko niech poda adres to mu wyślę.
    Arturs1 jak zainteresowany to daj znać na priv.

  4. #153
    Klubowicz
    Dołączył
    22 listopad 2016
    Skąd
    Wielka Brytania
    Wiek
    45
    Postów
    129
    Auto
    Fiat bravo 1.4 t jet
    Rocznik
    2009
    Siema.Tabasco a Ty masz mapsensor czy czujnik powietrza na tej rurze po prawej stronie?A wyślesz mi do uk? Chociaż prawde mówiąc czy coś sie zmieni u mnie jak u Was nie pomogło.Cały czas mnie trapi ten rozrząd,chociaż mocy mu nie brakuje tylko to szarpanie denerwujące.Jeszcze jedną rzecz zauważyłem.Na jałowych obr.cyklicznie ,delikatnie co 3 sekundy bujnie silnikiem.I tak cały czas.Jakby świeca ,chociaż już drugi komplet wymieniłem.Cewki nowe.Kurde już nie wiem co mu jest.

  5. #154
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    06 lipiec 2018
    Skąd
    Rudnik nad Sanem
    Wiek
    26
    Postów
    5
    Auto
    Bravo II 1.4 T JET
    Rocznik
    2010
    Panowie, a takie pytanie jakie macie obroty na biegu jałowym?

  6. #155
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    23 czerwiec 2018
    Skąd
    Łabiszyn
    Postów
    57
    Auto
    Opel Combo 1.4 T-Jet
    Rocznik
    02.2012
    Cytat Napisał samel15 Zobacz post
    Panowie, a takie pytanie jakie macie obroty na biegu jałowym?
    Rozumiem, że mówimy o ciepłym silniku. Ja mam normalnie około 800 a jak się wentylator włącza to około 1000.

    Arturs1. Masz rację że do UK nie ma zbytnio sensu. Tym bardziej że u mnie to nie pomogło.

    Mój kolega mechanik zapoznał się ostatnio z moim problemem i też nie miał pomysłu co może być. Zasięgnął języka u znajomego tunera i ten powiedział że problem jest w zapłonie i można to spróbować naprawić przez korektę mapy, zmieniając kąt przyśpieszenia zapłonu.

  7. #156
    Klubowicz
    Dołączył
    22 sierpień 2017
    Skąd
    Pabianice
    Wiek
    38
    Postów
    120
    Auto
    Bravo 1.4 T-JET 120KM
    Rocznik
    2010
    Ja mam niższe obroty , na ciepłym silniku około 740 - 750 obr min . Być może problem jest w kącie wyprzedzenia zapłonu , ale skoro wcześniej auto jeździło dobrze to mapa się chyba sama nie zmieniła , może uwaliło się coś co ma wpływ (steruje) na kąt zapłonu.
    Ja nie mam szarpania podczas przyśpieszania , ale mam małe wibracje (drgania ) na wolnych obrotach.
    T-JET 120 VL38
    171 KM 268 Nm Cinsoft

  8. #157
    Klubowicz
    Dołączył
    22 listopad 2016
    Skąd
    Wielka Brytania
    Wiek
    45
    Postów
    129
    Auto
    Fiat bravo 1.4 t jet
    Rocznik
    2009
    Ja mam u siebie 800 obr.i drgania minimalne wewnatrz auta.Czuć to na kierownicy i zagłówku fotela pasażera .Wymieniałem poduszke silnika tą przy rozrządzie oraz pod skrzynią tzw.lizak.

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Panowie,ja uważam że przyczyną jest sterownik silnika.Każdy z nas wymienił w sumie " pół silnika"i nadal nic.Przyjżyjcie się na silnik na wolnych obrotach czy u Was idealnie stoi w miejscu czy kiwnie co jakiś czas.Ja pyrkanie z wydechu zauważyłem po wstawieniu prostej rury zamiast końcowego tłumika.Oczywiscie podwójna końcowka została.To pyrkanie to zły skład mieszanki i uważam że dlatego mamy te szarpania do 3000 obr.,potem się to rozmywa i tego tak nie czujemy.

  9. #158
    Klubowicz
    Dołączył
    22 sierpień 2017
    Skąd
    Pabianice
    Wiek
    38
    Postów
    120
    Auto
    Bravo 1.4 T-JET 120KM
    Rocznik
    2010
    Czym sprawdzacie te obroty , na oko patrzycie na wskazówkę ? Ja pisałem o odczycie z programu diagnostycznego.
    Ostatnio edytowane przez Adam1982 ; 13-07-2018 o 15:37
    T-JET 120 VL38
    171 KM 268 Nm Cinsoft

  10. #159
    Klubowicz
    Dołączył
    22 listopad 2016
    Skąd
    Wielka Brytania
    Wiek
    45
    Postów
    129
    Auto
    Fiat bravo 1.4 t jet
    Rocznik
    2009
    Adam1982 a Ty skąd odczytałeś swoje obroty?Ja np.podałem jakie mam u siebie z obrotomierza ogólnikowo.Można podpiąć sie i sprawdzić rzeczywiste obroty.Ale ogólnie troche za niskie u Ciebie.Zwłaszcza jak powłanczasz pożeracze prądu to jeszcze spadną.A po włączeniu klimy co się dzieje?

  11. #160
    Klubowicz
    Dołączył
    22 sierpień 2017
    Skąd
    Pabianice
    Wiek
    38
    Postów
    120
    Auto
    Bravo 1.4 T-JET 120KM
    Rocznik
    2010
    Sprawdzałem jakimś programem , nie są za niskie . Ogólnikowo z obrotomierza to sobie możesz sprawdzić jak Ci się równo na kresce ustawi. Obroty nie powinny się zmieniać jak jest większe zapotrzebowanie na prąd. Z klimą nie sprawdzałem. Nie pamiętam nazwy programu. Ale kiedyś też sprawdzałem u znajomego mechanika FESem i obroty były OK. A skąd masz takie info że za niskie ?
    T-JET 120 VL38
    171 KM 268 Nm Cinsoft

  12. #161
    Klubowicz
    Dołączył
    22 listopad 2016
    Skąd
    Wielka Brytania
    Wiek
    45
    Postów
    129
    Auto
    Fiat bravo 1.4 t jet
    Rocznik
    2009
    Już teraz nie pamiętam gdzie wyczytałem że obroty powinny wahać się w granicach 820 /850.A w to nie wierze że nie spadną obroty szczególnie zimą po włączeniu podgrzewania szyby lub nadmuchu .U mnie jak już pisałem na obrotomierzu jest nawet lekko ponad 800 .

  13. #162
    Klubowicz
    Dołączył
    05 czerwiec 2016
    Skąd
    Sierpc
    Wiek
    46
    Postów
    128
    Auto
    Lancia Delta 1.4 T-Jet 120 KM
    Rocznik
    2009
    Może przyda się Wam trochę wiedzy teoretycznej...?
    Dołączone pliki Dołączone pliki

  14. #163
    Klubowicz
    Dołączył
    22 sierpień 2017
    Skąd
    Pabianice
    Wiek
    38
    Postów
    120
    Auto
    Bravo 1.4 T-JET 120KM
    Rocznik
    2010
    Artus1 piszesz bzdury bez żadnego potwierdzenia , tu z danych tech Bravo T-JET :

    Ustawienie zapłonu i test spalin
    Nastawy podstawowe - przed GMP °KW/1/min Nie podlega regulacji
    Zmiana kąta wyprzedzenia zapłonu °KW/1/min Regulowany przez komputer sterujący
    Liczba obrotów biegu jałowego 1/min 750 plus-minus 50 Nie podlega regulacji
    Temperatura oleju silnikowego podczas testu CO °C 80
    Zawartość CO na biegu jałowym - rura układu wydechowego Objętość % CO 0,3 Max Nie podlega regulacji
    Wskaźnik HC na obrotach biegu jałowego ppm 100
    Wskaźnik CO2 na obrotach biegu jałowego Objętość % CO2 14,5-16
    Wskaźnik O2 na obrotach biegu jałowego Objętość % O2 0,1-0,5
    Podwyższona liczba obrotów biegu jałowego 1/min 2500-2900
    Zawartość CO przy podwyższonej liczbie obrotów biegu jałowego Objętość % 0,2
    Wartość lambda przy podwyższonej liczbie obrotów biegu jałowego Îť 0,97-1,03

    Czyli obroty nominalne 750 .
    W moim Punto Evo 1.4 8V EURO5 obroty są około 700 , odczytane programem.
    T-JET 120 VL38
    171 KM 268 Nm Cinsoft

  15. #164
    Klubowicz
    Dołączył
    22 listopad 2016
    Skąd
    Wielka Brytania
    Wiek
    45
    Postów
    129
    Auto
    Fiat bravo 1.4 t jet
    Rocznik
    2009
    Adam1982 ,czegoś nie rozumiem.Wynalazłeś dane do tjeta.Ok,jest tam że obroty powinny wahać sie w granicach 750 obr.A wczoraj pisałeś że masz 740/750 i są za niskie.To Ty nie pisz bzdur jak sam nie wiesz co piszesz albo poprostu szukaj problemu gdzie indziej skoro z tego co wynika obroty masz książkowe.Ja uważam że obroty biegu jałowego (740 obr,) są niskie i nie tylko dla tjeta.

  16. #165
    Klubowicz
    Dołączył
    22 sierpień 2017
    Skąd
    Pabianice
    Wiek
    38
    Postów
    120
    Auto
    Bravo 1.4 T-JET 120KM
    Rocznik
    2010
    Czytaj ze zrozumieniem , nigdzie nie pisałem że są za niskie , napisałem że mam niższe niż tabasco6 który też prawdopodobnie podał orientacyjnie z obrotomierza . Ktoś zapytał jakie są to napisałem jakie mam , nie z obrotomierza ale z programu. To że Ty sobie coś uważasz jest mało ważne , manual silnika mówi że są OK. Już chyba wiem dlaczego wymieniłeś "pół" silnika na pałę bez rezultatu.
    T-JET 120 VL38
    171 KM 268 Nm Cinsoft


 
Strona 11 z 19 PierwszyPierwszy ... 910111213 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. szarpanie silnika na 2,3 biegu 1,9 120 kM
    Napisany przez gorylpl1 na forum Croma
    Odpowiedzi: 29
    Ostatni post: 03-06-2018, 21:03
  2. Drganie bądz szarpanie silnika
    Napisany przez Zadra na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 23-05-2014, 01:00
  3. błąd 303 i szarpanie silnika
    Napisany przez brygi na forum Stilo
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 19-10-2013, 11:48
  4. Szarpanie silnika
    Napisany przez kazar na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 28-11-2012, 18:21
  5. szarpanie silnika-19D dw-8
    Napisany przez scuter0 na forum Scudo
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 24-02-2010, 16:46

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

1.4 t-jet egr

1.4 t-jet szarpie

fiat bravo 1.4 t-jet egr

fait bravo 2 benzyna turbo szarpanie

1.4 t-jet szarpanie

przewod strona zimna 1.4 t jet

bravo tjet szarpie brak mocy

1.4 t jet spalanie stukowe

1.4 t jet czujnik spalania stukowego

fait bravo 2 szarpanie

wymiana sterownika 1.4 t jet

1.4 t jet pekniety kolektor

wymiana kolektora 1.4 t jet

szapanie po mapie ecu

1.4 t-jet peknieta turbina

cis.ienje w cylindrach fiat braco.2

bravo 2 obroty jalowe

blowoff t-jet

fiat 1.4 tjet reset adaptation

tjet pekniety kolektor opis

szarpanie na zimnym silniku Bravo 2

multiair szarpie przy dodawaniu gazu

ecu 1.4 t-jet

silnik 1 4 t-jet egr

przepustnica bravo ii t-jet

Tagi dla tego tematu

https://www.iparts.pl