Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 12 z 19 PierwszyPierwszy ... 21011121314 ... OstatniOstatni
Posty od 166 do 180 z 273
  1. #166
    Klubowicz
    Dołączył
    22 listopad 2016
    Skąd
    Wielka Brytania
    Wiek
    49
    Postów
    129
    Auto
    Fiat bravo 1.4 t jet
    Rocznik
    2009
    Nie będe komentował,koniec kropka.Wymieniłem pozatym za swoje nie za twoje.I chu.... Ci do tego.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #167
    Klubowicz
    Dołączył
    22 sierpień 2017
    Skąd
    Pabianice
    Wiek
    42
    Postów
    120
    Auto
    Bravo 1.4 T-JET 120KM
    Rocznik
    2010
    Oczywiście spoko , diagnosto wróżbito . Wymień jeszcze sterownik , bo też pisałeś że uważasz że to jego wina. Przez takich wymieniaczy dobrego na nowe jest później płacz jaki fiat niedobry i awaryjny . Bo widziałem już Twoje żale na tym forum i jeszcze innym. Pisałem Ci już wcześniej , podawałem namiary do fachowców od włoszczyzny , jedź porządnie zdiagnozuj auto a później wymieniaj.
    T-JET 120 VL38
    171 KM 268 Nm Cinsoft

  4. #168
    Klubowicz
    Dołączył
    22 listopad 2016
    Skąd
    Wielka Brytania
    Wiek
    49
    Postów
    129
    Auto
    Fiat bravo 1.4 t jet
    Rocznik
    2009
    Juz Tobie raz pisałem że nie mówie że fiat jest zły.Chyba widzisz że nie jestem sam z tym problemem i nie tylko ja wymieniłem kupe rzeczy.Myśle że poprostu brak dobrych fachowców a nie szukać i wymieniać metodą prób i błędów.A jeśli chodzi o sterownik to kolega na forum pisał o nowym fiacie tipo w którym objawy miał identyczne do moich .Wymienili sterownik w ramach gwarancji na nowy i jest ok.A jeżeli coś wymieniłem to zawsze odpisałem na forum czy pomogło czy też nie.

  5. #169
    Klubowicz
    Dołączył
    22 sierpień 2017
    Skąd
    Pabianice
    Wiek
    42
    Postów
    120
    Auto
    Bravo 1.4 T-JET 120KM
    Rocznik
    2010
    To może podsumuj w punktach co wymieniłeś po kolei , będzie wiadomo co nie ma wpływu na ten problem . Wyczytałem w tych danych które podał ceva , że ten drugi map sensor który jest w kolektorze ssącym po str rozrządu jest od ciśnienia i temperatury , ciekawe czy on może powodować takie objawy ?
    T-JET 120 VL38
    171 KM 268 Nm Cinsoft

  6. #170
    Klubowicz
    Dołączył
    22 listopad 2016
    Skąd
    Wielka Brytania
    Wiek
    49
    Postów
    129
    Auto
    Fiat bravo 1.4 t jet
    Rocznik
    2009
    Opisze co do tej pory zostało zrobione.

  7. #171
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    23 czerwiec 2018
    Skąd
    Łabiszyn
    Postów
    57
    Auto
    Opel Combo 1.4 T-Jet
    Rocznik
    02.2012
    Adam1982 jak widzę twoje posty to piszesz same mądrości. Wg ciebie wszyscy robią nielogiczne posunięcia by rozwiązać problem. To teraz mi odpowiedz co ty byś zrobił na moim miejscu:
    Wymieniłem mapsensor i zrobiłem na nim jakieś 500km i zauważyłem, że maksymalne ciśnienie doładowania jest niższe niż na poprzednim o około 0,1 bara (odczyt nie z komputera - mam dodatkowy wskaźnik) i dodatkowo zaczął przydławiać się przy około 4000 obr/min przy przyśpieszaniu z gazem do oporu i może to jest ledwo odczuwalne ale wcześniej tego nie było. I teraz:
    - Oddać na gwarancję? - a może walnięty był stary i mapa się do niego dostosowała i pracował prawidłowo.
    - Jechać na reset ECU? - Wiem, że odłączanie akumulatora nie resetuje map w T-Jet'ach
    - Może oba są dobre i mają odczyty w różnych zakresach tolerancji i z czasem się to wyrówna.
    Piszesz i pouczasz "jedź z problemem do speca od włoskich aut" ja już odwiedziłem kilku i każdy proponował wymianę świec, cewek a potem stwierdzał że nie wie co jest i nie ma czasu szukać przyczyny. Może polecisz jakiegoś dobrego fachowca od T-Jet'ów i poświęci chwilę zapozna się z problemem i może uda mu się go rozwiązać. Co do podmieniania części to szczerze co ja mam podmieniać jak już wszystko powymieniane co można podmienić. Bo co mam podmienić? ECU - trzeba zaprogramować, może ustawienie rozrządu można podmienić? może to wina szklanek zaworowych i pożyczysz ze swojego? może przepustnica jest walnięta - wyciągnął byś ze swojego, żeby ktoś sprawdził w swoim? Może wina jest w wiązce elektrycznej - to pozostawię bez komentarza jeżeli chodzi o podmienianie.
    Ostatnio edytowane przez tabasco6 ; 13-07-2018 o 23:00

  8. #172
    Klubowicz
    Dołączył
    22 sierpień 2017
    Skąd
    Pabianice
    Wiek
    42
    Postów
    120
    Auto
    Bravo 1.4 T-JET 120KM
    Rocznik
    2010
    Mogę polecić Ci dobrego fachowca , ale będziesz miał do niego sporo kilometrów Nie wiem co masz zrobić z tym mapsensorem , sam go kupiłeś sam pomyśl. Rozrząd można łatwo sprawdzić , podmiana przepustnicy to też nie problem. Ja z takimi problemami pojechał bym tam gdzie robiłem remap : Cinsoft . Chyba najlepszy spec od włoszczyzny w Polsce , moim zdaniem oczywiście. Masz daleko , ale jak od razu byś tam pojechał i tak byś zaoszczędził. Pan Marcin ma hamownie i odpowiedni sprzęt.
    Tu masz coś o firmie:

    https://www.youtube.com/watch?v=rbjD-4Ep6Js&t=583s

    Wybierzesz się ?
    T-JET 120 VL38
    171 KM 268 Nm Cinsoft

  9. #173
    Ozz
    Ozz jest nieaktywny
    Klubowicz
    Dołączył
    31 październik 2014
    Skąd
    W-wa
    Wiek
    43
    Postów
    157
    Auto
    Bravo 1.4 T-jet
    Rocznik
    06.2013
    Jest to jakiś pomysł. Ale po co gnać przeszło 400km? Tabasco6, P. Marcin to przesympatyczna kopalnia wiedzy i ciekawostek, której się buzia nie zamyka. Roboty ma w bród i bywa, że ciężko się dodzwonić. Spiszcie się mailowo lub umówicie na dłuższy telefon. On naprawdę może podsunąć rozwiązanie lub chociaż trop.
    Jakby Cię zrzucał lub nie odpisywał, ponawiaj próby.
    PS. Kiedy oddawałem swoje auto, telefon praktycznie nie przestawał Mu dzwonić.
    I sam jestem ciekaw co za licho Wam krew psuje?
    Sorry za ot.
    Powodzenia!
    Ostatnio edytowane przez Ozz ; 14-07-2018 o 02:47 Powód: Xxx

  10. #174
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    23 czerwiec 2018
    Skąd
    Łabiszyn
    Postów
    57
    Auto
    Opel Combo 1.4 T-Jet
    Rocznik
    02.2012
    Nie mogę się skontaktować z Panem Marcinem. Jeżdżę po całej Polsce i może jak będę w tamtych stronach i nie rozwiąże problemu to go odwiedzę.
    W poniedziałek odstawiam samochód do tunera i może on coś "wyczaruje". Zastanawiam się jeszcze nad wymianą czujnika położenia wału (mały koszt łatwy dostęp). Fakt, że wszyscy mechanicy mówią, że raczej to nie on, ale jeden spec od kompów ECU zapytany o naprawy komputerów do T-Jet'ów mi powiedział, że raczej to nie komputer i żebym wymienił czujnik położenia wału.
    Kolejną sprawą, która mnie zastanawia to odpowietrzenie zbiornika paliwa. W Fordzie mojej żony to na stacji przy odkręcaniu wlewu słychać i czuć wyraźnie jak zasysa do zbiornika. W Combo nie mam takiego zjawiska. Jak to jest w waszych T-Jet'ach?

  11. #175
    Klubowicz
    Dołączył
    22 sierpień 2017
    Skąd
    Pabianice
    Wiek
    42
    Postów
    120
    Auto
    Bravo 1.4 T-JET 120KM
    Rocznik
    2010
    U mnie nie słychać żadnego zasysania po odkręceniu korka.
    Czujnik położenia wału może być dobrym tropem , a tak jak mówisz koszt mały i wymiana prosta.
    Czytałem kiedyś w necie o problemach w pewnym BMW , dłuższe odpalanie , drgania na wolnych , słabe wkręcanie na obroty . Powodem był uszkodzony czujnik położenia wału.
    T-JET 120 VL38
    171 KM 268 Nm Cinsoft

  12. #176
    Klubowicz
    Dołączył
    22 listopad 2016
    Skąd
    Wielka Brytania
    Wiek
    49
    Postów
    129
    Auto
    Fiat bravo 1.4 t jet
    Rocznik
    2009
    Siema.Auto dzisiaj było na hamowni.Test 0001 V -165.6 HP @5225 RPM, 288 Nm@2828 RPM. Test 0003V-169.6HP @5329RPM, 281 Nm@2948, pressure 1009hPa, temp.25.0C. Taki otrzymałem wynik.Wszystko niby ok.

  13. #177
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    23 czerwiec 2018
    Skąd
    Łabiszyn
    Postów
    57
    Auto
    Opel Combo 1.4 T-Jet
    Rocznik
    02.2012
    Arturs1
    Co z poszarpywaniem?
    Jakie ty miałeś dane fabryczne?
    Czy robiłeś mapę? Czy to jest na oryginale?

    P.S. Odpowiedział mi Pan Marcin:
    "...Szczerze zaskoczył mnie Pan informacją, że combo bliżniacze z doblo ma tjeta. (...) Problem szarpania występuję czasem ale temat daje się rozwiązać."

  14. #178
    Klubowicz
    Dołączył
    22 listopad 2016
    Skąd
    Wielka Brytania
    Wiek
    49
    Postów
    129
    Auto
    Fiat bravo 1.4 t jet
    Rocznik
    2009
    Siema.Właśnie nic nie robiłem w mapach,niby tak ja w oryginale.Nie wiem może poprzedni właściciel coś grzebał.O poszarpywaniu mówiłem im już wcześniej .Ale wszystko niby wyszło dobrze.Może coś było robione bo dziwi mnie wynik 169.6 ps.Nie za dużo? A pan Marcin może spotkał się już z podobnym problemem,gdzieś? I jak to mówią ,( sprawa stanęła w martwym punkcie).

  15. #179
    Klubowicz
    Dołączył
    22 sierpień 2017
    Skąd
    Pabianice
    Wiek
    42
    Postów
    120
    Auto
    Bravo 1.4 T-JET 120KM
    Rocznik
    2010
    T-jet 150KM ma zazwyczaj bonus w serii około 160KM i 240Nm . W Twoim przypadku albo ktoś grzebał w mapie , albo hamownia bardzo optymistyczna ( są takie ) . Jaka to była hamownia inercyjna czy obciążeniowa ? Fajnie jak byś wykres wrzucił , bo takie dane mało mówią.

    tabasco6 Będziesz jechał do Cinsoftu ? Pan Marcin zalecał diagnostykę ? Jaki plan gry ? Dał jakieś wskazówki w mailu ?
    T-JET 120 VL38
    171 KM 268 Nm Cinsoft

  16. #180
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    23 czerwiec 2018
    Skąd
    Łabiszyn
    Postów
    57
    Auto
    Opel Combo 1.4 T-Jet
    Rocznik
    02.2012
    Czy będę jechał do Cinsoftu? Jeszcze nie wiem. Obecnie w poniedziałek mam wizytę u tunera, który już raz mi robił mapę (niestety w ASO nie świadomie zrobili mi aktualizację softu i straciłem mapę). Problem mu naświetliłem i ma sprawdzić, co się da zrobić. Jak ogarnie to wiadomo, że nie pojadę, a jak nie da rady to pewnie będę kiedyś musiał.
    Co do maila Pana Marcina z Cinsoftu to jak to ujął w mailu "Problem szarpania występują czasem, ale temat daje się rozwiązać." i tyle. Więc nic konkretnego, ale że zna problem i wie jak go rozwiązać. Przypuszczam, że nie może zbyt dużo powiedzieć. Z kilku powodów:
    1. Wróżył z fusów nie będzie.
    2. Mógł spotkać się z problemem nie raz i nie zawsze był ten sam powód.
    3. To może być jego "słodka tajemnica". Jak to kiedyś w jednej anegdocie było: Przyjechał klient do mechanika i poprosił o naprawę, bo coś nie pracowało tak jak trzeba. Mechanik puknął młotkiem i auto się naprawiło. Klient: "Ile płacę?" Mechanik: "500zł" Klient: "10zł za puknięcie młotkiem?" Mechanik: "Nie! Za puknięcie to 10zł a reszta za to, że wiem Gdzie i jak uderzyć"
    Na razie napisałem mu odpowiedź z numerami sterownika i czekam na odpowiedź.
    Ostatnio edytowane przez tabasco6 ; 21-07-2018 o 22:25


 
Strona 12 z 19 PierwszyPierwszy ... 21011121314 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. szarpanie silnika na 2,3 biegu 1,9 120 kM
    Napisany przez gorylpl1 na forum Croma
    Odpowiedzi: 29
    Ostatni post: 03-06-2018, 21:03
  2. Drganie bądz szarpanie silnika
    Napisany przez Zadra na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 23-05-2014, 01:00
  3. błąd 303 i szarpanie silnika
    Napisany przez brygi na forum Stilo
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 19-10-2013, 11:48
  4. Szarpanie silnika
    Napisany przez kazar na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 28-11-2012, 18:21
  5. szarpanie silnika-19D dw-8
    Napisany przez scuter0 na forum Scudo
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 24-02-2010, 16:46

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

https:fiatklubpolska.plbravo-ii-467szarpanie-silnika-t-jet-34491

https:fiatklubpolska.plbravo-ii-467szarpanie-silnika-t-jet-344919

https:fiatklubpolska.plbravo-ii-467szarpanie-silnika-t-jet-3449116

1.4 t-jet egr

https:fiatklubpolska.plbravo-ii-467szarpanie-silnika-t-jet-3449114

https:fiatklubpolska.plbravo-ii-467szarpanie-silnika-t-jet-3449115

fiat bravo 1.4 t-jet egr

fait bravo 2 benzyna turbo szarpanie

1.4 t-jet szarpie

https:fiatklubpolska.plbravo-ii-467szarpanie-silnika-t-jet-344912

szapanie po mapie ecu1.4 t-jet peknieta turbinacis.ienje w cylindrach fiat braco.2bravo 2 obroty jaloweblowoff t-jetfiat 1.4 tjet reset adaptationszarpanie na zimnym silniku Bravo 2tjet pekniety kolektor opis1.4 t-jet szarpaniehttps:fiatklubpolska.plbravo-ii-467szarpanie-silnika-t-jet-3449112https:fiatklubpolska.plbravo-ii-467szarpanie-silnika-t-jet-344918Fiat bravo 2 szarpie podczas gazufiat bravo 1.4 t-jet silnik szarpie na wolnych obrotachfiat bravo 1.4 t-jet szarpiefiat bravo 2 szarpie podczas jazdy

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl