A jak wtryskiwacze leją w sposób niekontrolowany? Wtedy problem będzie i na gazie i na benzynie.
A jak wtryskiwacze leją w sposób niekontrolowany? Wtedy problem będzie i na gazie i na benzynie.
możliwe ze padnieta UPG ale to by wyszlo przy pomiarze kompresji
[COLOR="gray"](Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.[/COLOR]
wtryski mozna sprawdzic zwiekszajac cisnienie paliwa na listwie wtryskowej
oczywiście. nawet dwa wtryskiwacze u siebie wymieniłem. jeden lał, a uszkodzenie drugiego zgłaszała diagnostyka komputerowa. teraz raczej nic takiego nie ma miejsca ponieważ
a) nie znika mi paliwo w trakcie jazdy na LPG
b) silnik pracuje równo i nie telepie mi autem po odpaleniu na zimnym
c) nie zapala się kontrolka układu wtryskowo-zapłonowego
a to są ewidentne objawy uwalonych wtrysków benzyny. poza tym, ja u siebie problem właściwie już zażegnałem. po ostatniej regulacji gazu, zjawisko przygasania przestało mnie interesować. oczywiście nie jest idealnie. czasami wkazówka zleci troszkę niżej, ale generalnie jest ok. na benzynie tak jak pisałem, na pierwszych metrach po pierwszym wciśnięciu sprzęgła lekko go zdusi. później jest już ok.
u mnie gazownik zrobił dodatkowo takie coś, że jeśli obroty na gazie spadną poniżej 700 to auto automatycznie przełączy się na benzynę. Podobno jest jakaś taka opcja w programiku...
opcja jest, ale użycie jej w takim przypadku to tzw. pudrowanie syfa. na Twoim miejscu rozejrzałbym się za nową, porządną listwą wtryskową. jaką masz w ogóle instalację?
ja? ja mam valeo ale u mnie już nie ma problemu. Nawet pomimo tej opcji, ponieważ zauważyłbym, że obroty lecą poniżej normalnej wartości, a nic takiego teraz nie widzę.
SORY, wybacz. Nie valeo. Pomyłka. Valteki czerwone
to już masz odpowiedź to nie są dobre wtryskiwacze. to są tanie wtryskiwacze
Jedne z najtańszych i w sumie najbardziej kontrowersyjnych listw wtryskowych
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
Ja niestety muszę ja wymienić przed sprzedażą auta na Rail-e bo wczoraj owa listwa padła. Po całych 20 tyś.km.
[COLOR="#FF0000"]Blacharstwo i lakiernictwo samochodowe
Katowice. Tanio[/COLOR]
[color=blue]
Marea Weekend 1.8 16V ELX 01
Marea Weekend 1.8 16V HLX 99'
Marea 1.6 16V ELX 00'
Marea Weekend 1.6 16V SX 97'
Marea 1.6 16V SX 97'
Tempra 1.6 SX 92'
Tempra 1.6 Top 92'
Cinquecento 700 96'[/color]
nie mówcie na valteki - wtryski - to są elektrozaworki
prawdziwe wtryski to KEIHIN i MED'y
GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression
w czasach kiedy jeszcze Valteka posiadałem i auto mi gasło, woziłem się z moim problemem po wszystkich okolicznych gazownikach. każdy kręcił głową, robił autoadaptację, sprawdzał parametry i nic z tego nie wynikało. żaden, ale to absolutnie żaden nie pokusił się aby się do auta zapakować z kompem i sprawdzić co się dzieje w czasie wysprzęglania. i tak trafiłem na forum elektrody gdzie dowiedziałem się, że asortyment LPG to zarówno dolna jak i górna półka, a to co mam założone w swoim aucie to absolutnie półka najniższa. usłyszałem, że póki nie zmienię wtryskiwaczy problem gaśnięcia będzie występował. zmieniłem zatem listwę z Valteka na właściwie identyczną listwę MASTER promowaną przez producenta mojej instalacji gazowej i od tamtej pory auto nie zgasło mi ani razu. tak jak wspomniałem, występowało jedynie falowanie obrotów, które po regeneracji reduktora i ponownej regulacji gazu udało mi się ogarnąć. oczywiście problem nie jest rozwiązany do końca. zastanawia wciąż bardzo szybko opadająca wskazówka obrotomierza po wciśnięciu sprzęgła, która opada momentalnie do 800 obr./min odbija do 1000 i wraca do 800. czasami (raz na 20 razy) wskazówka opada powoli i z punktem pośrednim. i tak moim zdaniem powinna wyglądać prawidłowa praca silnika. czemu tak nie jest za każdym razem, wciąż nie wiem. nikt nie wie
także rada dla posiadaczy Valteków. weźcie załóżcie coś lepszego. jeśli nie wyjdzie mi w tym roku zmiana auta, sam planuje zakup AC W01.
tutaj jakiś gość handluje tymi listwami w całkiem przyjaznej cenie
http://lpg-forum.pl/listwe-acw01-t33168.html
Jedna podstawowa sprawa chociaż nie o tym jest temat.. Waldemary da się zestroić i jeździć bezawaryjnie tyle tylko, że one są bardzo niestabilne w czasie i się rozkalibrowują.. Co 10tyś km trzeba je kalibrować i czyścić a wtedy i 100tyś przejadą..
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
[COLOR="#FF0000"]Blacharstwo i lakiernictwo samochodowe
Katowice. Tanio[/COLOR]
[color=blue]
Marea Weekend 1.8 16V ELX 01
Marea Weekend 1.8 16V HLX 99'
Marea 1.6 16V ELX 00'
Marea Weekend 1.6 16V SX 97'
Marea 1.6 16V SX 97'
Tempra 1.6 SX 92'
Tempra 1.6 Top 92'
Cinquecento 700 96'[/color]
Listwa wymieniona na AC W01. Koniec wydatków na parcha.
Obroty dalej takie a nie inne.
[COLOR="#FF0000"]Blacharstwo i lakiernictwo samochodowe
Katowice. Tanio[/COLOR]
[color=blue]
Marea Weekend 1.8 16V ELX 01
Marea Weekend 1.8 16V HLX 99'
Marea 1.6 16V ELX 00'
Marea Weekend 1.6 16V SX 97'
Marea 1.6 16V SX 97'
Tempra 1.6 SX 92'
Tempra 1.6 Top 92'
Cinquecento 700 96'[/color]