Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 59 z 86 PierwszyPierwszy ... 949575859606169 ... OstatniOstatni
Posty od 871 do 885 z 1287
Like Tree16lubi to!

Temat: Fiat Bravo 1.8GT byrrt'a ;)  

  1. #871
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    27 lipiec 2012
    Skąd
    Turek
    Postów
    596
    Auto
    fiat siena 1.2 8v
    Rocznik
    2001/2006
    ale w jaki sposób pękła ?



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #872
    Administrator
    Dołączył
    11 styczeń 2008
    Skąd
    Pleszew
    Wiek
    35
    Postów
    3,713
    Auto
    Lancia Lybra 1,9JTD 115KM CF3
    Rocznik
    2002
    No to nie ciekawie, ale pewnie dasz sobie z tym rade
    VW Polo 9N 1,2 12V - żony
    LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM

    Fiat Brava
    Lancia Lybra


    Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście

    Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa

  4. #873
    Klubowicz
    Dołączył
    06 październik 2012
    Skąd
    Radom
    Postów
    396
    Auto
    Brava 1.6 16v Stilo 1.9 16v Punto 1.2 16v ELX Speedgear
    Rocznik
    1996 2005 2001
    Jednak przebieg swoje robi, nigdy śruba nie wykręcana po tylu latach z takim przebiegiem to więcej niż pewne że zostanie w środku, teraz to szykuj nową uszczelkę kolektora, komplet dobrych wierteł i przygotuj się na rozwiercanie kilku innych resztek które zostaną w silniku, najlepiej wykręcać to na rozgrzanym silniku, większe prawdopodobieństwo że śruba wyjdzie cała. Jeżeli to prawda że olej leciał przez szpilki to zdejmuj dekiel zaworów żeby opiłki łapać. Niestety narobiłeś sobie roboty, współczuję ;( Ciekawie będzie wyglądało to rozwiercanie chyba że śruba puści to jest takie coś że wkręcasz się w tą śrubę i później wykręcasz całość.

  5. #874
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    07 luty 2012
    Skąd
    Kielce
    Wiek
    24
    Postów
    306
    Auto
    Brava 1.9 TD 75 KM/ Cinquecento 1.2 A grupa
    Niedobrze, ale wierzę że kolega to ogarnie!!! Powodzenia

  6. #875
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał mati16v Zobacz post
    Jednak przebieg swoje robi, nigdy śruba nie wykręcana po tylu latach z takim przebiegiem to więcej niż pewne że zostanie w środku
    Wcale to nie jest takie pewne. Fakt faktem, że to przy kolektorze wydechowym, ale wszystko co tam już robiłem szło bez najmniejszego problemu łącznie z tymi najbardziej zardzewiałymi śrubami.. W sumie nawet mnie to szokowało. Żeby dobrać się do tej głupiej śruby musiałbym zdemontować chłodnicę - albo ją chociaż jakoś opuścić.. Tym zajmę się w wolnej chwili puki co śmigam jak jest..

    Dziś miałem chwilę w której powinienem pisać pracę mgr ale wiadomo - jak trzeba pisać takie g. to człowiek sobie szuka zajęć

    A więc:
    1. ściągnąłem i nawinąłem nową taśmę parcianą na trzpienie, które trzymają zamki tylej kanapy - wydaje mi się że usunąłem tym uciążliwe stukanie z tyłu ale to się okaże po paruset kilometrach pewnie,
    2. zrobiłem porządek w kablach przy skrzynce bezpiecznikowej. Nie mam zdjęcia przed ale było masę trytytek, wszystkie kable luzem i ogólny burdel. Człowiek by robił 2gi raz to wszystko inaczej by podłączył. Przy okazji na 2 i 3 fotce pokazuje gdzie podłączać kierunkowskazy z alarmu bo wiele osób o to pyta - w Bravo właśnie na tych 2ch wtyczkach są lewe i prawe kierunki. Patrząc na rozdzielnicę są to skrajne prawe górne kable - tu widać te z taśmą izolacyjną..

    CameraZOOM-20130602184024850.jpg CameraZOOM-20130602174653303.jpg CameraZOOM-20130602174928385.jpg

    3. zrobiłem porządek w bagażniku, w żarówkach zapasowych, bezpieczniki schowałem, nawet apteczkę przejrzałem
    4. umyłem autko bo choć było mytę w czwartek to w piątek wracaliśmy 100km z nad jeziora w deszczu drogą leśną - całe auto w błocie

    CameraZOOM-20130602193942888.jpg CameraZOOM-20130602195255299.jpg

    5. wypucowałem środek plakiem
    6. obejrzałem rozrząd pod pokrywą jak wygląda i czy nie ma się czym martwić - wg. mnie spoko (rozrząd ma ok 45tyś - pasek Contitech, reszta wraz z pompą SKF)
    7. upewniłem się że olej na 100% nie leci deklem zaworów - to ewidentnie cieknie którąś ze śrub
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  7. #876
    Klubowicz
    Dołączył
    06 październik 2012
    Skąd
    Radom
    Postów
    396
    Auto
    Brava 1.6 16v Stilo 1.9 16v Punto 1.2 16v ELX Speedgear
    Rocznik
    1996 2005 2001
    Cytat Napisał stilo_kielce Zobacz post
    Fakt faktem, że to przy kolektorze wydechowym, ale wszystko co tam już robiłem szło bez najmniejszego problemu łącznie z tymi najbardziej zardzewiałymi śrubami..
    tak tylko że tu oprócz lat działają też różnice temperatur, dlatego często wykręca je się albo podgrzane palnikiem albo na rozgrzanym silniku(jeżeli jest możliwość nie poparzenia się)

    Co do elektryki to ja nigdy nie dopuszczam do burdelu w wiązkach. Wszystkie dokładane przeze mnie przewody idą wraz z oryginalną wiązką. Dodatkowo do każdej wydumki jest mój schemat żeby po 2-3 latach wiedzieć od czego jest który kabel

    Izolacja parciana jest może trochę lepsza od zwykłej ale też po jakimś czasie się przetrze i będzie waliło. Ja dałem sobie z tym spokój i co kilka miesięcy zmieniam izolację

  8. #877
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    07 maj 2012
    Skąd
    zielonki
    Wiek
    25
    Postów
    589
    Auto
    Passat CC 3.6 DSG 4motion
    Rocznik
    2009
    Cytat Napisał mati16v Zobacz post
    tak tylko że tu oprócz lat działają też różnice temperatur, dlatego często wykręca je się albo podgrzane palnikiem albo na rozgrzanym silniku(jeżeli jest możliwość nie poparzenia się)
    no nie całkiem, paręnaście kolektorów wyciągałem i w żadnym nie ukręciła się szpilka, z regóły to wykręcała się nakrętka razem z szpilką z głowicy

  9. #878
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Panowie z pukaniem jak makiem zasiał.. Coś niesamowitego..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  10. #879
    Klubowicz
    Dołączył
    16 czerwiec 2009
    Skąd
    Katowice
    Wiek
    36
    Postów
    137
    Auto
    Fiat Linea 1.4
    Rocznik
    2008
    Te 1.8 z cieknącym olejem z pokrywy zaworów to jakiś dramat. 20 tyś.km i na nowo. Swoją drogą co za kretyn wymyslił aby śruby były na wylot.
    [COLOR="#FF0000"]Blacharstwo i lakiernictwo samochodowe
    Katowice. Tanio[/COLOR]



    [color=blue]
    Marea Weekend 1.8 16V ELX 01
    Marea Weekend 1.8 16V HLX 99'
    Marea 1.6 16V ELX 00'
    Marea Weekend 1.6 16V SX 97'
    Marea 1.6 16V SX 97'
    Tempra 1.6 SX 92'
    Tempra 1.6 Top 92'
    Cinquecento 700 96'
    [/color]

  11. #880
    Master
    Dołączył
    04 grudzień 2012
    Skąd
    Łęczyca
    Wiek
    23
    Postów
    1,564
    Auto
    1.6 16V Brava
    Cytat Napisał lukq Zobacz post
    Będzie szarpać dolej paliwa.
    ja to wlałem na 15l paliwa cały i żadnego szarpania nie było..

  12. #881
    Klubowicz
    Dołączył
    16 czerwiec 2009
    Skąd
    Katowice
    Wiek
    36
    Postów
    137
    Auto
    Fiat Linea 1.4
    Rocznik
    2008
    Ja na 7 Nie odczułem dolegliwości. Może te specyfiki są .... warte?
    [COLOR="#FF0000"]Blacharstwo i lakiernictwo samochodowe
    Katowice. Tanio[/COLOR]



    [color=blue]
    Marea Weekend 1.8 16V ELX 01
    Marea Weekend 1.8 16V HLX 99'
    Marea 1.6 16V ELX 00'
    Marea Weekend 1.6 16V SX 97'
    Marea 1.6 16V SX 97'
    Tempra 1.6 SX 92'
    Tempra 1.6 Top 92'
    Cinquecento 700 96'
    [/color]

  13. #882
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    U mojej kobitki w Peugeocie 206 po wlaniu takiego czegoś na pełen bak i przebutowaniu auta miałem i mam nadal wrażenie poprawy tak więc cośtam czasem chyba dają, chociaż u mnie chyba licho coś

    Wczoraj wracając do domu straciłem całkowicie ładowanie. Od czasu wymiany łożysk czasem ginęło aż w końcu padło. Dziś z kolegą wyciągnęliśmy altek i polutowaliśmy połączenia uzwojeń z regulatorem. Altek z powrotem na swoje miejsce i jest gitara. Oby już tak pozostało..

    Jedyna fotka z prac:

    uploadfromtaptalk1370458047239.jpg

    Następnym razem to altek w ciągu godziny out i z powrotem
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  14. #883
    Master
    Dołączył
    31 styczeń 2009
    Skąd
    Sosnowiec
    Postów
    1,811
    Auto
    GP estiva B&M,Laguna 2PH2 2,0 LPG grandtour, Clio 3PH1 1,2 75KM
    Rocznik
    2010 2007 2005
    dochodzisz do wprawy pitstop juz blisko
    GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression

  15. #884
    Master
    Dołączył
    04 grudzień 2012
    Skąd
    Łęczyca
    Wiek
    23
    Postów
    1,564
    Auto
    1.6 16V Brava
    zalezy to tez czy autem sie toczymy czy troche go cisniemy.. jak sie jezdzi agresywniej to nie zbiera sie ten nalot tak

  16. #885
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Dziś przyszły drobiazgi dla Bravo:

    CameraZOOM-20130611200601263.jpg

    Robiąc ostatnio ten alternator widziałem, że pękł jeden wieszak tłumika (a niby nowy wymieniany razem z tłumikiem parę miesięcy temu). Dzwonię do tłumikarzy u mnie ile to kosztuje z wymianą i słyszę że 20zeta (jedna guma). Za 21zł zamówiłem na allegro komplet wieszaków (3 sztuki), dwie szpilki M8 do wkręcenia w blok (przypominam - pękła mi jedna przy kolektorze) oraz 3 nakrętki miedziane M8 (używane właśnie przy kolektorze wydechowym). Prawda że dobry interes?
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT


 

Podobne tematy

  1. Odpowiedzi: 37
    Ostatni post: 26-05-2012, 09:03
  2. Wymiana filtra paliwa 1.8GT
    Napisany przez piter64 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 21-08-2011, 22:43
  3. Szybkie pytanie - opony 185/65 czy 185/60 - Bravo 1.8GT
    Napisany przez byrrt na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 15-12-2010, 13:24
  4. Bravo 1.8GT - sygnał "samochód jedzie" elektryka
    Napisany przez byrrt na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 22-11-2010, 03:25
  5. Fiat Bravo I
    Napisany przez RazoR na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 36
    Ostatni post: 01-10-2010, 17:58

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat bravo 1.8

fiat brava 1.8

tk5530hm300

fiat bravo 1.8 gt

filtr oleju do fiat bravo 1 8gt

fiat bravo gt

fiat bravo gt 1.8

sonda paliwa fiat brawa 1 8 16v 118 km cena

ceny fiata brawo gtfiat brawo gtbyrrtfiat bravo 1.8 opiniewymiana oleju fiat brava 1.8 sonda lambda fiat bravo 1.8fiat bravo 1.8 gt opiniefiat bravo 18 gt wymiana swiecfiat 1.8 16v gt filtr paliwa1.8 fiat bravo opiniejakie diody do alternatora fiat brava 1.8 16vbravo 1.8 opiniebravo byrrtco jaki czas wymiana filtra paliw afiat 1.4
http://www.iparts.pl