to juz 3 sezon..w tym akurat widac ze za malo czasu antenowego juz ma..A samochod jeden robi jakies 2 tygodnie.
Ogolnie dodal bys jakies fotki ciekawe..bo tak to znowu nudny temat sie powoli robi
to juz 3 sezon..w tym akurat widac ze za malo czasu antenowego juz ma..A samochod jeden robi jakies 2 tygodnie.
Ogolnie dodal bys jakies fotki ciekawe..bo tak to znowu nudny temat sie powoli robi
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
czekamy na twój odcinek " samochód marzeń"
GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression
Niestety ale to pewnie nie z tym autem 6tyś złotych (takie mieli budżet na tą Astre) ładować w auto warte 4 to z lekka nierentowne
No ale - dziś zabrałem się za uszczelkę i wrzucam małą fotorelację..
1. Początek:
CameraZOOM-20130518093656746.jpg CameraZOOM-20130518095032180.jpg
2. Czyszczenie:
CameraZOOM-20130518103846093.jpg CameraZOOM-20130518104638498.jpg
3. Tu w chwilę przed złożeniem całości w kupę:
CameraZOOM-20130518104648876.jpg
4. I jeszcze zbliżenia jak wyglądają wałki po 267tyś przebiegu - domniewam, że oryginalne:
CameraZOOM-20130518104716507.jpg CameraZOOM-20130518104724439.jpg
CameraZOOM-20130518104732865.jpg CameraZOOM-20130518104752975.jpg
Poprzednio jak rozbierałem całość byłem załamany tym nagarem. Teraz miałem nadzieje, że będzie trochę lepiej bo w między czasie robiłem płukankę tym Liqui Moly Flush. Niestety widać że jest tak samo źle albo i gorzej - trudno mi ocenić.. Trochę takiego błota i syfu powyciągałem wkrętakiem - normalnie jakby stary smar z piachem tak to wyglądało Oczywiście to nie to że wszędzie ale są takie zakamarki gdzie to się zebrało.. Chyba zatem znów pójdzie płukanka i już na pewno zmiana oleju z Mobila 10W40 na Valvoline 5W40.
Auto puki co stoi złożone i jeszcze tak do wieczora postoi przed odpaleniem. Dam masie Victor Reinz trochę związać.. Mam nadzieje, że to ostatnia wymiana tej uszczelki w tym aucie.
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
moge tyle powiedziec ze to własnie mobil zostawia takie dziadostwo w silniku
a jak stosowałes płukanke - tak jak pisze na opakowaniu wlac na ciepłym odpalic niech podziałą z 10minut i zlac olej ?
GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression
Tak właśnie go używałem..
Panowie myślałem aby wlać teraz Valvoline 5W40, ale "dobierajka" oleju ze strony producenta pokazuje mi takie stosowne smarowidła:
- MaxLife FE SAE 5W-30
- MaxLife 10W-40
- DuraBlend FE 5W-30
- DuraBlend 10W-40
- Nextgen motor oil 10W-40
Co Wy o tym myślicie? Lać MaxLife 10W40 czy mimo tej wyszukiwarki wybrać olej 5W40 (taki jaki był lany fabrycznie jak auto było nowe)? 5W30 chyba jest klasowo trochę gorsze od 5W40?
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
Mi też niby wyszukiwarka pokazywała 5W40 a w sklepie gość doradził 10W40 i cieszę się że wlałem ten co doradził, silniczek jakby ciszej chodzi,olej jest a wcześniej go ubywało
5W40 jest olejem lepszym od 10W40.. Tyle, że Ci strona doradziła lać 5W40 a do bravo mimo, że dokumentacja fiata mówi o 5W40 to strona valvoline podaje 5W30..
Chyba faktycznie kombinować już z tym pełnym syntetykiem nie będę tylko zaleje MaxLife 10W40.
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
ja polece liqui moly MoS2 oczywiscie 10W40 - ale jak nie masz wycieków i nie pali za duzo oleju to mozesz przeskoczyc na 5W30 lub 40 - lejąc max live który jest dla dużych przebiegów nazwiesz go dziadkiem
GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression
Wczoraj zabrałem się za za parę pierdół typu:
- umycie silnika z oleju po uszkodzonej uszczelce,
- dokręcenie i nasmarowanie ograniczników w drzwiach (zaczęły jęczeć/skrzypieć przy otwieraniu),
- zamalowanie rysy wzdłuż auta..
Kilka fotek z tej ostatniej czynności:
CameraZOOM-20130519123916880.jpg CameraZOOM-20130519124338782.jpg CameraZOOM-20130519131234930.jpg
CameraZOOM-20130519131245797.jpg CameraZOOM-20130519134402261.jpg
Najpierw dokładne mycie, potem szorowanie wręcz rysy rozpuszczalnikiem sylikonowym, następnie dokładne oklejanie i siknięcie bazą a potem bezbarwnym. To i to w jednej warstwie bo i tak i tak będzie tą rysę widać - chodzi raczej o jej zniwelowanie tak aby z 10 metrów nie rzucała się w oczy oraz dla zabezpieczenia metalu. Teraz odczekam parę dni i będę starał się trochę to spolerować. Lakier pod kolor auta miałem z poprzedniej naprawy lakierniczej ale były już takie resztki że cudem udało się siknąć tylko drzwi i przednie nadkole. Tyłu niestety nie ruszałem. Jak będzie to jako tako wyglądać najwyżej zamówię znów puszkę i siknę..
Fotki jak to wyszło wrzucę jak już będę to polerowaniu.
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
Kawał dobrej roboty
a miałes tylko zrobic uszczelke - ale jak zawsze zrobiłęs ponad plan
GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression
prosimy zdj[COLOR="#FF0000"]ęcia[/COLOR] z fina[COLOR="#FF0000"]ł[/COLOR]u nad rys[COLOR="#FF0000"]ą[/COLOR]
Ostatnio edytowane przez byrrt ; 21-05-2013 o 08:08 Powód: ort