Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 10 z 15 PierwszyPierwszy ... 89101112 ... OstatniOstatni
Posty od 136 do 150 z 213
  1. #136
    Klubowicz
    Dołączył
    31 styczeń 2010
    Skąd
    Szczecin
    Postów
    414
    Auto
    Brava 1,6 103KM +LPG (BRC SQ24L)
    Rocznik
    1996
    Spalanie na gazie musi być większe, bo przy tej samej objętości ma mniejszą wartość opałową od benzyny.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #137
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    34
    Postów
    5,290
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    Ja Lybrę mam od kwietnia tamtego roku. Prawie zaraz po kupnie dostała LPG. Co do spalania to zależy jak jeździsz. Na trasie zejdziesz do 6.5l/100km (nawet załadowanym) jeżeli będziesz jechał 80-100km/h, w mieście licz 9-10l jeżeli stoisz w korkach, trasa tak 100-120km/h 7.5-8l/100km.

    Wymieniłeś rozrząd? Wymień też pompę wody (polecam SKF). Uważaj na wkręty przy filtrze powietrza, lubią nie wykręcać się i ruszają w obudowie. Przepłukaj też układ hamulcowy.
    Co do prędkości V-max nigdy nie sprawdzałem. Jeździłem maksymalnie do 160km/h na LPG, dalej szła, ale nigdy nie rozpędzałem się więcej.

    Wciśnij na komputerze TRIP. Masz tam informacje na temat spalania. Polecam co tankowanie wyczyścić dane. Jeżeli tam na dole przestawisz na pozycję jak dobrze pamiętam "KEY" to będziesz miał chwilowe spalanie. Nie przestrasz się jeżeli ujrzysz 16l/100km zaraz po odpaleniu. Po resecie są to chwilowe wartości i jeszcze nie uśrednione. Ja kiedyś myślałem, że jest coś nie tak, ale tak ma być. On wtedy ma mało danych i jest mały mianownik, przez co pokazuje tak duże wartości. Po paru chwilach spanie do właściwych.

    Acha podświetlanie LCD ustawia się light (trzeba trzymać - ściemnia się/wyłącza/rozjaśnia).

    Ile dałeś za Lyberkę? Jeżeli autentyczny przebieg to fakt, nie jest dużo. Jak Ci coś zacznie stukać w zawieszeniu to duże prawdopodobieństwo, że to gumy drążka stabilizatora
    Fabryczne z czasem twardnieją i nie są elastyczne i ciut na wybojach stuka. Kupiłem nowe i wymieniłem. Bez kanały idzie to zrobić.

    Co do dynamiki. Rakietą to auto nie jest, ale silnik pamiętaj jest najmniejszy w tej gamie. Ja już zrobiłem trochę nią kilometrów i jest ok.
    Jeździłem w tym czasie Auris 1.4, Astra 1.4 i były mniej dynamiczne. Jeździłem też dieslami około 100 konnymi i wszyscy zależy od punktu siedzenia Diesel ma dobrego kopa, ale jakiś czas, a benzynę idzie pociągnąć. I często widzę jak stoi obok coś np. z grupy VW, rusza, ja mam 3,5tys. obrotów / min., a on już bieg zmienia.
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu,

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic
    Audi A6 2.8l V6, mulitronic (CVT)
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM


  4. #138
    Administrator
    Dołączył
    11 styczeń 2008
    Skąd
    Pleszew
    Wiek
    35
    Postów
    3,713
    Auto
    Lancia Lybra 1,9JTD 115KM CF3
    Rocznik
    2002
    Pompe wody oczywiscie mozna, ale nie trzeba w tych silnikach wymieniać razem z rozrządem
    VW Polo 9N 1,2 12V - żony
    LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM

    Fiat Brava
    Lancia Lybra


    Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście

    Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa

  5. #139
    Klubowicz
    Dołączył
    25 sierpień 2009
    Skąd
    W-aw
    Postów
    161
    Auto
    Fiat Bravo 1.9 Multijet
    Rocznik
    2008
    Cytat Napisał miszko Zobacz post
    Ja Lybrę mam od kwietnia tamtego roku. Prawie zaraz po kupnie dostała LPG. Co do spalania to zależy jak jeździsz. Na trasie zejdziesz do 6.5l/100km (nawet załadowanym) jeżeli będziesz jechał 80-100km/h, w mieście licz 9-10l jeżeli stoisz w korkach, trasa tak 100-120km/h 7.5-8l/100km.

    Wymieniłeś rozrząd? Wymień też pompę wody (polecam SKF). Uważaj na wkręty przy filtrze powietrza, lubią nie wykręcać się i ruszają w obudowie. Przepłukaj też układ hamulcowy.
    Co do prędkości V-max nigdy nie sprawdzałem. Jeździłem maksymalnie do 160km/h na LPG, dalej szła, ale nigdy nie rozpędzałem się więcej.

    Wciśnij na komputerze TRIP. Masz tam informacje na temat spalania. Polecam co tankowanie wyczyścić dane. Jeżeli tam na dole przestawisz na pozycję jak dobrze pamiętam "KEY" to będziesz miał chwilowe spalanie. Nie przestrasz się jeżeli ujrzysz 16l/100km zaraz po odpaleniu. Po resecie są to chwilowe wartości i jeszcze nie uśrednione. Ja kiedyś myślałem, że jest coś nie tak, ale tak ma być. On wtedy ma mało danych i jest mały mianownik, przez co pokazuje tak duże wartości. Po paru chwilach spanie do właściwych.

    Acha podświetlanie LCD ustawia się light (trzeba trzymać - ściemnia się/wyłącza/rozjaśnia).

    Ile dałeś za Lyberkę? Jeżeli autentyczny przebieg to fakt, nie jest dużo. Jak Ci coś zacznie stukać w zawieszeniu to duże prawdopodobieństwo, że to gumy drążka stabilizatora
    Fabryczne z czasem twardnieją i nie są elastyczne i ciut na wybojach stuka. Kupiłem nowe i wymieniłem. Bez kanały idzie to zrobić.

    Co do dynamiki. Rakietą to auto nie jest, ale silnik pamiętaj jest najmniejszy w tej gamie. Ja już zrobiłem trochę nią kilometrów i jest ok.
    Jeździłem w tym czasie Auris 1.4, Astra 1.4 i były mniej dynamiczne. Jeździłem też dieslami około 100 konnymi i wszyscy zależy od punktu siedzenia Diesel ma dobrego kopa, ale jakiś czas, a benzynę idzie pociągnąć. I często widzę jak stoi obok coś np. z grupy VW, rusza, ja mam 3,5tys. obrotów / min., a on już bieg zmienia.
    Dzięki za porady.
    Lybrę kupiłem z przebiegiem 71 105 km. Z całą pewnością, niewiarygodnym wyda się fakt, że oprócz małego przebiegu, auto jest po dużym przeglądzie, na 70 000 km.
    Poprzedni właściciel : Włoch z rocznika 1952 wymienił : rozrząd, pasek osprzętu, olej + wszystkie filtry.Klima ma przegląd z VII 2010,aku ma 2 lata, opony Michelin polatają jeszcze co najmniej dwa sezony. Jedynym mankamentem są niezindentyfikowane na razie, delikatne stuki- wibracje przy gwałtownym przyśpieszeniu, dochodzące z okolic lewego przedniego koła.
    Zestaw instalacji został mi polecony przez gazownika, po tym jak powiedziałem, ze cena nie gra roli i mamy się widzieć tylko na przeglądach.
    Auto kosztowało : 10 400 pln + 1 500 pln opłaty+2 700 gaz.
    Przebieg uważam za autentyczny ponieważ auto :
    - wygląda z zewnątrz na ten przebieg.
    -komora silnika, wszelkie zakamarki i podwozie wyglądają prawie jak nowe.
    - sprawdziłem w ASO po numerze VIN. Historia serwisowa : na 61 540 km w maju 2010 roku był kodowany kluczyk. Chyba dlatego posiadam 3 takie same kluczyki.
    Pozdrawiam.

    -
    Ostatnio edytowane przez piter ; 27-06-2011 o 19:03
    Gdy się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma.

  6. #140
    Klubowicz
    Dołączył
    31 styczeń 2010
    Skąd
    Szczecin
    Postów
    414
    Auto
    Brava 1,6 103KM +LPG (BRC SQ24L)
    Rocznik
    1996
    Tym nie mniej, auto pali za mało gazu, moim zdaniem warto sprawdzić analizatorem spalin co się dzieje. Ew. podpiąć się pod sondę lambda i zobaczyć jak to wygląda.

  7. #141
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    23 listopad 2011
    Skąd
    Syców
    Wiek
    24
    Postów
    1
    Auto
    Fiat fiorino
    Witam, jaki gaz do Fiata Fiorino 2008 ?

  8. #142
    Master
    Dołączył
    07 wrzesień 2009
    Skąd
    Ząbki
    Wiek
    31
    Postów
    1,492
    Auto
    BRAK
    na początku napisz jaki masz motor. Z pewnością będzie to instalacja co najmniej IV generacji czyli sekwencja. Niektórzy forumowicze mają więcej info na temat podzespołów więc powinni bez problemu polecić Tobie jakiś dobry reduktor, sterownik i listwę wtryskową.

  9. #143
    Master
    Dołączył
    31 styczeń 2009
    Skąd
    Sosnowiec
    Postów
    1,811
    Auto
    GP estiva B&M,Laguna 2PH2 2,0 LPG grandtour, Clio 3PH1 1,2 75KM
    Rocznik
    2010 2007 2005
    sądząc po fiacie to pewnie silnik 1,4 77KM taki jak w GP czy innych z tego okresu wiec pewnie albo instalacja oferowana przez fiata tartarini albo coś polskiego na STAGu
    GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression

  10. #144
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    15 grudzień 2011
    Skąd
    łódzkie
    Postów
    9
    Auto
    Doblo 1,2 8V 2005r
    WITAJCIE

    A jaką instalacje polecicie do DOBLO 2005 rok 1,2 8v??


    Pozdrawiam i dziękuje za podpowiedzi.

  11. #145
    Master
    Dołączył
    07 wrzesień 2009
    Skąd
    Ząbki
    Wiek
    31
    Postów
    1,492
    Auto
    BRAK
    do tego motoru wystarczy założyć zwykłą mieszalnikową instalację II generacji jeżeli masz metalowy kolektor. Natomiast jeśli masz kolektor plastikowy to tylko i wyłącznie sekwencję.

  12. #146
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Zawsze sekwencja będzie lepszym wyborem - koniec kropka.. Trochę szkoda pakować instalacje mieszalnikową do auta z 2005 roku - z resztą to się chyba nie uda, bo komp będzie głupiał (do samochodów z 2ma sondami lambda trzeba dość precyzyjnie dawkować gaz a tego instalacja II gen nie potrafi).
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  13. #147
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    15 grudzień 2011
    Skąd
    łódzkie
    Postów
    9
    Auto
    Doblo 1,2 8V 2005r
    [SIZE=3][SIZE=4]WITAJCIE PONOWNIE[/SIZE][/SIZE]

    Kolektor plastikowy posiada moje DOBLO.Pytam Was ponieważ właśnie jeden mechanik mówi ,,wystarczy II generacja" a inny ,,IV". Zbieram się do założenia gazu.Myślę żę mi fachowo i jednoznacznie powiecie co będzie dobre.

    Pozdrawiam i dziękuje za podpowiedzi.

  14. #148
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Nie zakładaj instalacji II generacji! Mają one to do siebie że gaz dawkują niedokładnie i mogą powstać (a raczej na pewno powstaną prędzej czy później) wybuchy w kolektorze.. Jeżeli masz plastikowy to jeden strzał i masz po nim.. Poza tym może pogiąć Ci się coś jeszcze tak więc serdecznie Ci odradzam..
    Poza tym silnik 8V ale w 2005 roku już na pewno 2 lambdy masz tak więc komputer silnika będzie wywalał błędy złej mieszanki.. Załóż sekwencję - będziesz zadowolony (byle przemyślaną i nie koniecznie najtańszą).
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  15. #149
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    34
    Postów
    5,290
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    Koszt sekwencji w tych czasach nie jest porażająco wyższy. Załóż sekwencję - będziesz miał mniej problemów, to już dobrze dawkująca gaz LPG instalacja i ryzyko tzw. cofki praktycznie nie występuje.
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu,

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic
    Audi A6 2.8l V6, mulitronic (CVT)
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM


  16. #150
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    03 luty 2012
    Skąd
    nikad
    Postów
    1
    Auto
    czolg
    ja jezdze na sekwencji i nie narzekam brc najlepsze


 
Strona 10 z 15 PierwszyPierwszy ... 89101112 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. [silnik] Jaka różnica między 1.9 GT TD a 1.9 JTD?
    Napisany przez waho na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post: 12-07-2015, 08:53
  2. Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 25-03-2009, 14:51
  3. jaka zmieniarka?
    Napisany przez mary$ na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 26-10-2008, 20:20
  4. Instalacja gazowa w Bravo
    Napisany przez adamusss na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 29-08-2008, 15:45
  5. Fiat Siena 1.6 na Castrolu Magnatecu 5W40 Jaka jest żywotnos
    Napisany przez arencio na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 24-07-2008, 16:30

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat sedici instalacja gazowa

instalacja gazowa do fiata sedici

instalacja gazowa fiat marea 2.0

fiat siena jaka instalacja gazowa

instalacja gazowa sedici

fiat brava jaka instalacja gazowa

polecane instalacje lpg do fiata

jaka instalacja gazowa do fiata stilo

jaka insta

jaka instalacja gazowa do fiata brava

fiat stilo 1.6 jaka instalacja gazowa

jak do fiata palio weekend zalozyc lpg sekwencja stag

instalacja gazowa do punto 1.4 multiair

instalacja gazowa fiat bravo 1.4

fiat fiorino instalacja gazowa

instalacje gazowe fiat 1 1

instalacja lpg fiat siena 1.4

instalacje lpg fiat siena 1.4

jaka instalacja lpg do fiata stilo 1 4

koszt instalacji lpg sekwencja do silnika fiat bravo 1.4

piat punto 1.2 2013 jaka instalacje gazowa zalozyc najlepiej

jaka instalacja gazowa do marei

fiat brava 1.4 jaka instalacja

gaz do fiata sedici

fiat sedici gaz

http://www.iparts.pl