Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 12 z 15 PierwszyPierwszy ... 21011121314 ... OstatniOstatni
Posty od 166 do 180 z 213
  1. #166
    Klubowicz
    Dołączył
    16 czerwiec 2010
    Skąd
    Opole
    Wiek
    35
    Postów
    457
    Auto
    BMW E46 Coupe
    Rocznik
    2001
    no z tym kolektorem w sienie to jest tak, że do przepustnicy jest plastikowy, dopiero za nią alu :/



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #167
    Master
    Dołączył
    07 wrzesień 2009
    Skąd
    Ząbki
    Wiek
    38
    Postów
    1,571
    Auto
    Dacia LOGAN MCV II STEPWAY OUTDOOR 0,9TCE 90km
    Rocznik
    2017
    kowal do sieny z motorem 1.2 8v 75km możesz bez problemu zamontować instalację gazową II generacji tz. mieszalnikową z emulacją sondy lambdy i silniczkiem krokowym ponieważ posiada ona aluminiowy kolektor dolotowy!!! . Taka instalację miałem u siebie w identycznym aucie jak Twoje i przy dynamicznej jeździe w mieście ( Warszawa) paliła mi 9,4l LPG na 100km. Ja jednak polecam Tobie założenie sekwencji, mniej problemów z regulacją ( nigdy dokładnie nie wyregulujesz instalacji mieszalnikowej , albo na niskich obrotach będzie uboga a na wysokich ok lub na odwrót) . Te parę stówek szybko ci sie zwróci jeżeli oczywiście założysz sekwencje na w miarę porządnych częściach. Według mnie silnik na sekwencji mniej dostaje po du..e niż na instalacji II generacji. Bierz sekwencję i się nie zastanawiaj !!!!

  4. #168
    Klubowicz
    Dołączył
    31 styczeń 2010
    Skąd
    Szczecin
    Postów
    413
    Auto
    Brava 1,6 103KM +LPG (BRC SQ24L)
    Rocznik
    1996
    Jak za przepustnicą jest plastik to tylko sekwencja.

  5. #169
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 październik 2010
    Skąd
    Łódź
    Postów
    39
    Auto
    Linea 1.4 8v Dynamic, Croma 1.9 Emotion Aut.
    Rocznik
    2007/2010
    Cena 2100 to podejrzanie tanio. Główny koszt to dobrej jakości wtryski. Np. Hana czarna to 120 - 140 PLN za sztukę... a gdzie reszta gratów...sam policz.
    Roczne przebiegi na poziomie 5000 - 10000 czynią operację nieopłacalną. Realna oszczędność przy takim motorze około 10 PLN na każde 100 przejechanych kilometrów. Zatem po około 20 tyś. km zwrócą się koszt montażu. W Twoim przypadku to minimum dwa lata jady, a auto chcesz użytkować trzy...
    Reasumując - osobiście bym nie zakładał, ale to musi być Twoja decyzja.
    Pamiętaj, prezentowane opinie stanowią tylko i wyłącznie moje zdanie na dany temat...

  6. #170
    Master
    Dołączył
    31 styczeń 2009
    Skąd
    Sosnowiec
    Postów
    1,811
    Auto
    GP estiva B&M,Laguna 2PH2 2,0 LPG grandtour, Clio 3PH1 1,2 75KM
    Rocznik
    2010 2007 2005
    tak jak pisze kolega wyżej, za tą cene to albo super promocja albo najtansze podzespoły i kiepskie wykonanie
    GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression

  7. #171
    Klubowicz
    Dołączył
    31 styczeń 2010
    Skąd
    Szczecin
    Postów
    413
    Auto
    Brava 1,6 103KM +LPG (BRC SQ24L)
    Rocznik
    1996
    Ja bym powiedział, że to nie jest montaż, a "wrzucenie" gratów pod maskę

  8. #172
    Klubowicz
    Dołączył
    16 czerwiec 2010
    Skąd
    Opole
    Wiek
    35
    Postów
    457
    Auto
    BMW E46 Coupe
    Rocznik
    2001
    no jak mam być szczery to gość mi mówił jakiej marki ta instalacja, ale nie zapamiętałem jakiej - w każdym razie pierwszy raz usłyszałem o tej marce.

  9. #173
    Klubowicz
    Dołączył
    31 styczeń 2010
    Skąd
    Szczecin
    Postów
    413
    Auto
    Brava 1,6 103KM +LPG (BRC SQ24L)
    Rocznik
    1996
    Marka mało ma do rzeczy, silniki stosowane wówczas w fiatach nie mają jakiegoś skomlikowanego algorytmu wtrysku, większość sterowników sobie poradzi. Pozostaje kwestia trwałości i jakości wykonania elementów instalacji (które wbrew pozorom nie są od jednego producenta, nawet często nie są sprzedawane pod jedną marką).
    Znane marki produkujące instalacje gazowe: BRC, KME, LOVATO, Elpigaz, AC (zwane Stag, od linii ich komputerów sterujących), ESGI, LpgTech, Agis, LandiRenzo, Prins. Jest jeszcze bardzo znana holenderska firma Vialle, produkują instalacje V generacji, niestety tylko do aut z koncernu VAG z bezpośrednim wtryskiem.

  10. #174
    Master
    Dołączył
    31 styczeń 2009
    Skąd
    Sosnowiec
    Postów
    1,811
    Auto
    GP estiva B&M,Laguna 2PH2 2,0 LPG grandtour, Clio 3PH1 1,2 75KM
    Rocznik
    2010 2007 2005
    własnie najlepiej sie dowiedziec dokładnie co za ta cene wkłada niech zrobi rozpiske - jakie wtryski, parownik, zbiornik ,wielozawów, komputer sterujacy a jak nie bedzie chciał ci powiedziec to coś bedzie kombinował
    GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression

  11. #175
    Administrator
    Dołączył
    11 styczeń 2008
    Skąd
    Pleszew
    Wiek
    42
    Postów
    3,720
    Auto
    Lancia Lybra Intensa 2,4 JTD 150KM CF3
    Rocznik
    2002
    A ja wam powiem, ze 2100 to normalna cena, bo u nas np. BRC sekwencje montują za 1999zł a ponad 2tys. to kosztowała 4lata temu
    VW Polo 9N 1,2 12V - żony
    LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
    LANCIA LYBRA INTENSA SW 2,4 JTD 150KM


    Lancia Lybra


    Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście

    Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa

  12. #176
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 październik 2010
    Skąd
    Łódź
    Postów
    39
    Auto
    Linea 1.4 8v Dynamic, Croma 1.9 Emotion Aut.
    Rocznik
    2007/2010
    Zdecydowanie nie zgadzam się z Twoją wyceną. Dobre części, montaż, a zwłaszcza jego czas będzie zawsze kosztować.
    Co do BRC... to całkiem dobre instalacje, prawie zawsze kiepsko i niechlujnie założone i wyregulowane.
    Wystarczy popatrzeć na ich zdjęcia w internetowych forach... istna Kasandra z węży i złączek.

    Poniżej "moja" instalacja.. takim rozliczeniu sporo przepłaciłem dając po sporych targach za nią 2500 PLN

    4 x Hana Czerwona (160 PLN sztuka) = 640 PLN
    Listwa wtryskowa z podgrzewaniem = 150 PLN
    Reduktor KME Silver + wielozawór = 250 PLN
    Zbiornik Bromech 55 L = 320 PLN
    Sterownik Stag 4+ = 380 PLN
    Reszta gratów... = 150 PLN

    Pozostają koszty montażu (zarobek instalatora) - dwa dni, ze zdjęciem kolektora i regulacjami w trasie...
    Ostatnio edytowane przez aixen ; 05-05-2012 o 23:29
    Pamiętaj, prezentowane opinie stanowią tylko i wyłącznie moje zdanie na dany temat...

  13. #177
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,637
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    O instalacjach można trochę poczytać na lpg forum.. Generalnie jedyny zakład który mi znajomi polecają w Bdg montuje instalacje AG-Centrum i u nich spokojnie za 2100 można założyć instalacje typu AGC Compact + valteki.. Z resztą nie piszę bo nie mam pamięci do nazw, generalnie jednak instalacja najtańsza z najtańszych ale wg. opini tych boków mają już wielu klientów którzy do 100tyś dobili na tych instalacjach i jest ok. Wielu znajomych u nich robiło i są wszyscy b. zadowoleni. Jako chyba jedyni albo jedni z niewielu normalnie kalibrują auto podczas jazdy. Trochę z nimi gadałem i o wielu tak bardzo wychwalanych podzespołach na lpg forum mieli mieszane uczucia. O Hanie włącznie gdzie wspominali o awariach (być może kiedyś z jakiejś felernej serii) i braku możliwości regeneracji wtrysku gdzie valteka regenerują i kalibrują (mają takie przyrządy do badania wydatku).

    Nie zamierzam nawet polonizować na temat danych elementów ale wniosek mój jest jeden - przede wszystkim (to pewnie z 80% sukcesu) dobry serwis, a reszta to już ich doświadczenie podpowie..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  14. #178
    Administrator
    Dołączył
    11 styczeń 2008
    Skąd
    Pleszew
    Wiek
    42
    Postów
    3,720
    Auto
    Lancia Lybra Intensa 2,4 JTD 150KM CF3
    Rocznik
    2002
    Cytat Napisał aixen Zobacz post
    Zdecydowanie nie zgadzam się z Twoją wyceną.
    To nie moja wycena, tylko faktyczny koszt insytalacji BRC, który montuje pewnien zakład w Kaliszu u nas zresztą jest to samo
    VW Polo 9N 1,2 12V - żony
    LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
    LANCIA LYBRA INTENSA SW 2,4 JTD 150KM


    Lancia Lybra


    Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście

    Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa

  15. #179
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 październik 2010
    Skąd
    Łódź
    Postów
    39
    Auto
    Linea 1.4 8v Dynamic, Croma 1.9 Emotion Aut.
    Rocznik
    2007/2010
    Przepraszam... dobór słów był błędny...
    Powinno być "Zdecydowanie nie zgadzam się z Taką wyceną."
    Moje doświadczenia z LPG nauczyły mnie, że nie warto oszczędzać na komponentach.
    Zgadzam się też, że uczciwy, rzetelny i "kumaty" gasmen jest bezcenny...
    Pamiętaj, prezentowane opinie stanowią tylko i wyłącznie moje zdanie na dany temat...

  16. #180
    Klubowicz
    Dołączył
    16 czerwiec 2010
    Skąd
    Opole
    Wiek
    35
    Postów
    457
    Auto
    BMW E46 Coupe
    Rocznik
    2001
    wiecie co ? odpuszczam... przekalkulowałem sobie to wszystko i może nie jest to kompletnie nieopłacalne, ale nie jest też zupełnie opłacalne. Przy okazji trochę za offtopuję, ale mam pewną ciekawostkę. Otóż, we wrześniu oddałem Sienę do "mechanika" który miał mi wynienić portki wydechu wraz z tłumikiem drgań... niestety pan "dwie lewe ręce" chyba za brutalnie obchodził się w układem wydechowym bo rozbił wkład katalizatora Ponieważ w 95% jeżdżę po mieście to spalanie lekko mówiąc jakoś mnie nie zachwycało. Raz w miesiącu robię trasę (65km w jedną stronę) do domu rodzinnego i tutaj ciekawostka - do tej pory przy średniej prędkości na tej trasie wynoszącej 80km/h samochód spalał mi ok 7,5l/100km, dwa dni temu mając średnią prędkość rzędu 110km/h uzyskałem wynik 6,4l/100km jak to możliwe ? na zdrowy rozum przy uszkodzonym katalizatorze i większych prędkościach spalanie powinno być o wiele większe a tutaj jakieś jaja wychodzą i nie pomyliłem się w obliczeniach !


    ps. gazownik chyba wspominał o Agis


 
Strona 12 z 15 PierwszyPierwszy ... 21011121314 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. [silnik] Jaka różnica między 1.9 GT TD a 1.9 JTD?
    Napisany przez waho na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post: 12-07-2015, 09:53
  2. Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 25-03-2009, 15:51
  3. jaka zmieniarka?
    Napisany przez mary$ na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 26-10-2008, 21:20
  4. Instalacja gazowa w Bravo
    Napisany przez adamusss na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 29-08-2008, 16:45
  5. Fiat Siena 1.6 na Castrolu Magnatecu 5W40 Jaka jest żywotnos
    Napisany przez arencio na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 24-07-2008, 17:30

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat sedici instalacja gazowa

instalacja gazowa do fiata sedici

instalacja gazowa fiat marea 2.0

fiat siena jaka instalacja gazowa

instalacja gazowa sedici

jaka instalacja gazowa do fiata stilo

polecane instalacje lpg do fiata

fiat brava jaka instalacja gazowa

instalacje lpg fiat siena 1.4

fiat stilo 1.6 jaka instalacja gazowa

jaka instalacja gazowa do fiata brava

instalacja gazowa siena 1.4 jaka

jak do fiata palio weekend zalozyc lpg sekwencja stag

instalacje gazowe fiat 1 1

instalacja gazowa fiat bravo 1.4

fiat brava 1.4 jaka instalacja

instalacja lpg fiat siena 1.4

fiat sedici gaz

fiat marea 1 6 16v 98r gaz 2 generacji

fiat fiorino instalacja gazowa

instalacja gazowa do punto 1.4 multiair

gaz do fiata sedici

piat punto 1.2 2013 jaka instalacje gazowa zalozyc najlepiej

koszt instalacji lpg sekwencja do silnika fiat bravo 1.4

jaka insta

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl