molej - moja listwa to valtek żółty type 30, a auto na tej listwie przejechało już około 40 tys.
molej - moja listwa to valtek żółty type 30, a auto na tej listwie przejechało już około 40 tys.
http://www.naskrooty.pl/
habaz, wymień całą listwę, najlepiej, żeby nie był to Valtec Podobno nie są za dobre
VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
LANCIA LYBRA INTENSA SW 2,4 JTD 150KM
Lancia Lybra
Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa
habaz - słyszałem że na tych listwach to jak 50k się zrobi to dobrze... Także wymień całą. Jak będziesz chciał valtek-i - to kup czerwone, nie żółte... Możesz zamontować lepsze (podobno) firmy Magic Jet... Matrix-y to już w ryj kasy, a gazu za czystego podobno nie mamy....
byłem dzisiaj u gazownika, podpiął się pod auto i niby wszystko hula, miesiąc temu mówił że jeden wtrysk nie działa a dziś wykazało, że wszystko ok
auto słabo się zbiera na LPG, po wciśnięciu mocniej gazu szarpie silnikiem (na benzynce jest wszystko ok), falują obroty i często wyskakuje kontrolka wtrysku...
gazownik coś wspomniał dzisiaj, że mapa jest lipna... także za tydzień umówiony jestem na czyszczenie listwy i wtryskiwaczy...
[/b]
moim skromnym zdaniem to Cię w rogi ten gazownik ładuje ;p
żeby mapy nie móc ustawić od ręki to faktycznie problematyczna strasznie instalacja...
rada : zmień gazownika ;d
Bardzo dobre stwierdzenieNapisał Misiek213
VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
LANCIA LYBRA INTENSA SW 2,4 JTD 150KM
Lancia Lybra
Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa
witam, pomęczę dalej z tematem, może ktos pomoże,
auto dalej muli na gazie, na benzynie chodzi pięknie.
wymieniłem świece na nowe, parownik. gazownik powiedział mi, że jeden wtrysk chodzi nie tak jak powinien, więc w końcu wyłożyłem 300 zł i dzisiaj wymieniłem całą listwę na nową i dalej mułem jak był tak jest.
wcześniejsza listwa to był żółty valtek, teraz mam czerwonego.
co jeszcze można zrobic w tym kierunku żeby się odmulił ? na benzynie chodzi idealnie...
Na moje to najzwyczajniej zmień gazownika.. Być może kwestia podregulowania map wtrysków być może coś innego ale tym powinien zająć się fachowiec.. Może masz źle ustawione ciśnienie na reduktorze? Powinno to wyjść po podłączeniu instalacji pod kompa..
Wtryskiwacze (listwy) firmy Valtek na lpg-forum uważane są za największe badziewie... Podobno po jakimś czasie dawkowanie gazu się strasznie rozjeżdża. Jeśli była zrobiona tylko wymiana listwy to nie ma szans na prawidłowe działanie. Trzeba wszystko poustawiać od nowa (wskazana regulacja "na trasie").
Mówisz, że był też wymieniony parownik (reduktor), a co z filtrami? Filtr fazy lotnej i ciekłej wypadałoby wymienić (co 10-15 tys. km).
była robiona wymiana listwy no i podpinał gościu pod kompa i coś tam ustawił. Kazał zatankować butle do pełna i zobaczyć ile pali, jakby co to mam do niego podjechać... z 3 miesiące temu byłem u jednego gazownika ale nie wiedział co jest, odesłał mnie do innego. Ten drugi też się motał, ale wg niego jeden wtryskiwacz nie działał prawidłowo (na listwie zrobiłem 80 000 km), poszukałem wczoraj na necie jeszcze innego gazownika zajmującego się wyłącznie Stag 300 (bo taką mam instalację) no i pojechałem do niego wymienić listwę no i dalej auto muli jak przed wymianą starej listwy.
co do parownika to nie był wymieniany (pomyliło mi się), wymieniony był filtr fazy lotnej, sorry.
może ktoś zna namiary do konkretnego gazowinka w lubuskim lub dolnośląskim ?
A co z filtrem fazy ciekłej? Jak dawno był wymieniany?
Tak na marginesie, Stag-300 to nie typ instalacji, to tylko elektronika sterująca. Wtryskiwacze masz Valtek czerwone, zwykle do kompletu partacze dodają reduktor Tomasetto Alaska. Jeśli rzeczywiście masz Alaskę, to na silniku 1.8 113KM to nie ma szans poprawnie działać (Alaska ma gwarantowaną pracę do 90KM, zwykle jakiś zapas powinno się zostawić).
Nie znam żadnego gazownika w Twoim regionie, możesz popatrzeć na rzeczonym lpg-forum, tam jest mnóstwo magików od elektroniki Stag z całej Polski.
Do tego zestawu polecam reduktor Skorpion do 150KM, daje rade i jest to Polska dobra konstrukcja, miałem go u siebie w aucie i dawał rade, a z LPG nic sie nie działo Dodam, ze miałem własnie sterownik Stag i czerwonego Valteka
VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
LANCIA LYBRA INTENSA SW 2,4 JTD 150KM
Lancia Lybra
Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa
DSC00008.JPG
z tego co widzę to jest ten reduktor TOMASETTO u mnie, czyli raczej problem rozwiązany, tak ?
to on zamula tak auto ? na komputerze u gazownika już więcej nie poprawie przez to ?
z tymi filtrami to nie wiem już, który wymieniałem czy fazy ciekłej czy lotnej wymieniłem ten, który znajduje się na wężyku który idzie od reduktora do listwy...
Tak, Tomasetto ma tylko do 90HP (niby jest przewidziany do 100HP). Mam go u siebie, mam motor 1.6 i robiłem masę testów włącznie z jazdą pod komputerem i akurat u mnie jest ok, ale jakbym wiedział, że znajomy mi go założy to bym odmówił mu. Jeżdżę, nic się nie dzieje to zostawiłem "nerwy na bok".
Sprawdzałem też ciśnienia do wtrysków i mieszczą się w normach więc akurat w 1.6 daje radę (mam 103HP).
Jeżeli mówisz o tym idącym do wtrysków to jest to filtr fazy lotnej. A masz w samym reduktorze filtr też. Wymień go też. Koszt parę złotych jak nie mniej.
Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu
Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM
Czyli u Ciebie trzeba będzie go wymienić na inny, jednak ci gazownicy to wkładają co mają pod ręką a człowiek się potem musi męczyć.
miszko ty masz sekwencje w Lancii
VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
LANCIA LYBRA INTENSA SW 2,4 JTD 150KM
Lancia Lybra
Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa