Odczucia odczuciami, ale cyferkami ceed miażdży tego civika:
civik v cees.jpg
Zresztą tipolec raczej też:
civik v tipo.jpg
Odczucia odczuciami, ale cyferkami ceed miażdży tego civika:
civik v cees.jpg
Zresztą tipolec raczej też:
civik v tipo.jpg
Ostatnio edytowane przez tomekbud ; 19-11-2018 o 10:34
No mówiłem, cudów nie ma zwłaszcza jeśli chodzi o elastyczność. A jeśli się doładuje litrówkę jeszcze mocniej to cierpi na tym trwałość i tyle.
Podawanie szczytowego momentu bez wykresu pokazującego charakterystykę jest jak podawanie długości ch...a z kręgosłupem.
Za to ciekawie wygląda nowy silnik fiata ten 4 cylindrowy 1,3 150 KM. Wygląda lepiej od 1,4 MA 140 który parametry ma przecież całkiem zacne.
http://www.zeperfs.com/duel5773-7573.htm
Ostatnio edytowane przez marx30 ; 19-11-2018 o 13:59
Elastyczność właśnie w Hondzie wypada nieźle, to że Tipo ma lepszą to nic dziwnego ze względu na krótką skrzynię i 4 gary. Z tych danych wynika, że Honda ma raptem do setki czas krótszy o 0,6 sekundy - niska cena za niskie spalanie. KIA ma lepsze przyśpieszenie ale jak silnik nie jest "charakterny" a w Kia pewnie taki jest, to wrażenia są dlatego na korzyść Hondy.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Niech kolega poczyta na forum o Civikach w dokładnie tym konfigu i bierze jak się podoba i nie ma fakapów. Wypuścili kilka psujących się modeli jak... każda inna marka ostatnio. Toyka, Wieśwagen czy Merc też robiły inne auta 10 lat temu a jaka byla Corolla czy Audi w latach 90-tych? Na markę dzisiaj nie ma co patrzyć bo wszyscy się skupiają na zyskach od kilku już lat - tylko na model i fora patrzyć jak chodzi o awaryjność.
Ostatnio edytowane przez bahamut24 ; 19-11-2018 o 18:55
Widzę, że temat słabo znasz, bo samo sprzęgło nie pada, chodzi o konstrukcję wysprzeglika i konsekwencje. Linka podalem wcześniej. Co kilka tysięcy km skrzynię wymieniać na nową to jest coś Dodam, że na wlasny koszt, raptem drobne kilkanaście tyś. PLN, jak na waciki, bo o gwarancji można pomarzyć, chyba że podejście zmienili, w co wątpię. Rozumiem, że to też byś miał tam gdzie podałeś?
To już WV wymieniał te swoje TFSI na gwarancji, jeśli padły w tym okresie...
Ostatnio edytowane przez krowka1978 ; 19-11-2018 o 22:43
Moje Tipo (1.4 95KM) stoi już miesiąc, a ja miałem okazję pojeździć trochę Hyundai i30 1.4 100KM.
Duży plus, porównując do tipo, to silnik. Cichszy, fajnie reaguje na gaz- wystarczy lekko nacisnąć i jest reakcja, a nie jak W tipo, w którym trzeba mocno cisnąć żeby jakoś jechał. Do tego Dłuższe przełożenia skrzyni biegów, lepsza elastyczność, nie trzeba tyle machać biegami.
Chciałbym mieć ten silniczek w swoim tipo.
Wygodny fotel, zwłaszcza oparcie. Wnętrze - deska, bardziej nowoczesne.
Bagażnik w porównaniu do tipo sedan sporo mniejszy - jak to w wersji hb.
Zawieszenie twardsze, w zakrętach dobrze się prowadzi.
I30 przejechałem 400km a4 z prędkością przelotową 120km/h. Jest chyba głośniej niż w fiacie. Zwłaszcza słychać jakieś wycie, jakby łożyska kół czy coś podobnego, ale ma tylko 17k przebiegu więc prawie nówka.? Jak wracałem to sporo wiało i słychać było duże szumy wiatru oraz czuć że jest podatny na boczne uderzenia wiatru. W moim odczuciu na częste jazdy po autostradach średnio się nadaje. Za to na miasto i poza miastem - fajny samochód tzn silnik
Przejechałem w sumie 970km. Wg kompa spalanie 6,1, a wg tankowania niecałe 6,4 benzyny.
Wg cennika z tym silnikiem najtańszy i30 jest za chyba 67k. Tipo można kupić 20k taniej.
Pozdrawiam.
ja pamietam poprzedniego i30 nie wiem czy z tym samym silnikiem ale wolnossak 1.4. telepało nim jak szatan na jałowych. co do pedału tipo wiele traci na tym zamulającym zabiegu. wiem powtarzam się
Tu nic nie telepało, cichutko pracuje. Padał gazu w tipo to porażka.
To może warto zmienić wersję 95KM na 120KM? Ja jestem że swego 120 konnego diesla bardzo zadowolony. Nawet w trybie Eco, toto jedzie jak trzeba. Co jest w nim fajne i przekonuje mnie do diesla, to to, że tipo zbiera się dobrze pod długie, wymagające podjazdy , bez potrzeby wciskania pedału gazu do dna i co mnie za każdym razem cieszy, daje rade na 6 biegu :3 bez kręcenia do 3000 obrotów.
Wysłane z mojego S2 przy użyciu Tapatalka
tak na szybko patrzac to i30 100 KM można mieć za 62000 a nawet 2 tys mniej zostawiajac stare auto w rozliczeniu. Tipo diesla sie za to nie kupi ale turbobenzynę owszem.
A wolnossak w hyundaiach/kiach ma wariator więc poza pedałem gazu tu może można upatrywać różnic w dynamice
Ostatnio edytowane przez marx30 ; 05-05-2019 o 11:05