Tjet ma wysokie EGT, wtryski są na styk czasem przelewają, A drugi ma za ubogi i lecą tłoki. Skończcie zaśmiecać temat. Założyć o chip tuningu, kto zrobił niech chwali się a inni będą dalej wróżyć z fusów.
Tjet ma wysokie EGT, wtryski są na styk czasem przelewają, A drugi ma za ubogi i lecą tłoki. Skończcie zaśmiecać temat. Założyć o chip tuningu, kto zrobił niech chwali się a inni będą dalej wróżyć z fusów.
FIAT MI AMORE
https://www.facebook.com/SzarySleeperLounge/
BP-168KM/LPG-162KM
Piszesz jakby tu była mowa o mocach rzedu 600KM
150KM czy nawet 200KM spokojnie jest gdzie wykorzystać, zwłaszcza podczas wyprzedzania, włączania się do ruchu, wjazdu na autostradę, drogę ekspresową itp.
@Fiatprime
Miałem program bez rolek, silnik 2.0T. Auto zostawiłem na kilka dni, bo jeszcze gaz zakładałem. Moc podniesiona ze 175 KM na ok 200KM. Cena 1000zł.
W chwili modyfikacji sterownika auto miało prawie 11 lat
Od tego czasu zrobione 70 000km i zaczyna się delikatnie sprzęgło ślizgać na wysokich biegach
Miałem robione u "cinka" dobrych kilka lat temu 1.9MJ 120KM, który podkręcił na 150KM. Strojenie trwało kilka godzin i na rolkach samochód przejechał około 70km + kilkanaście km testów drogowych. Kosztowało mnie to coś ponad 1 tyś zł. Nie wiem jak jest teraz, ale robota była wykonana profesjonalnie za przyzwoitą cenę.
3000 to może z jakimiś gratami bo z T-jeta 120KM zrobić 150 KM to chyba nie bułka z masłem.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
za 3000zł program i graty?
Akurat![]()
A ja kupełem ten silnik żeby spać w miarę spokojnie i w miare tanio jeździć(lpg) więc grzebać nic nie będę. Choć jak zaglądam pod maskę to mnie ten spokój nieco opuszcza. Nie ma gdzie rąk włożyć samo rozebranie dolotu to z ponad godzina roboty. W porównaniu z wolnossakiem troche kosmos. Z włączaniem do ruchu czy wyprzedzaniem problemów nie mam.
Starzeję sięa z wiekiem wzrasta zapotrzebowanie na święty spokój
To tak jak u mnie. Dodatkowo nad morze z południa Polski, można już praktycznie w całości dojechać drogami dwupasmowymi, co likwiduje problem z wyprzedzaniem tirów, co przy słabszym samochodzie było dość stresujące![]()
Tragiczne są te fotele. Ten zagłówek jeszcze mnie dobija. Ostatnio dużo pracuję i aż kark mnie boli.
Wysłane z mojego ONEPLUS A5000 przy użyciu Tapatalka
Ten z alfy i ból kolana nie powraca. Pracuje jeszcze nad wysokoscia i pochyleniem podlozylem pianke i testuje. Roznica tez w trzymaniu bocznym. W ori dupa w zakretach mi zjezdzala tu nie. I to sie też przekłada na komfort pleców i mięśni brzucha jak nie musisz się napinać. W sumie gorąco polecam ale trzeba miec świadomość że się wsiada jak do auta bardziej sportowego i trzeba się w ten kubeł trochę"wbić"
A odnośnie poprawy kolejnego mankamentu zakupiłem nitownicę i szukam dawcy plastiku na chlapacze z przodu. Prawdopodobnie będzie to kastra budowlana- plastik bardzo podobny jak w nadkolach elastyczny czarny o podobnej grubości. Gumowych grubych nie chcę po niepotrzebnie obciąży nadkole, chce zrobić podobne jak z tyłu.
Edit: własnie znalazłem:
http://allegro.pl/chlapacze-chlapacz...944647883.html
Ostatnio edytowane przez marx30 ; 14-03-2018 o 07:06
8 tys na gazie i tartarini pyka 3x.
Przegląd.
Panowie z ASO zaproponowali jeździć do 15 tys z pykaniem (bo mogę) albo zapraszają na przegląd ($$$).
No co za gówno. Przepraszam ale słów brakuje.
Wysłane z mojego ONEPLUS A5000 przy użyciu Tapatalka