Tankowalem na jednej stacji BP myslalem ze jest git a tu lipa, myslalem ze to ogolnie wina Tartarini ale po przesiadce na Shell (rozne stacje) temat nie powrocił. Trzeci raz mial byc ze zmiana reduktora ale go nie bylo do tej pory
Tankowalem na jednej stacji BP myslalem ze jest git a tu lipa, myslalem ze to ogolnie wina Tartarini ale po przesiadce na Shell (rozne stacje) temat nie powrocił. Trzeci raz mial byc ze zmiana reduktora ale go nie bylo do tej pory
Fajny gaz mają wedlug mnie, dobrze auto jezdzi i powtarzalnie a tamta stacja BP pomimo duzego ruchu widocznie sredni gaz. Zreszta problemy z reduktorem s ich brak wedlug mnie wystawaiaj ocene. Sa opinie ludzi ze nie jezdzi auto albo szarpie na gazie z danej stacji. Zreszta w PL podobni gaz jest ogolnie slabej jakosci
Zreszta tankuje po pare litrow Vpower tak zeby czyscic silnik troche jesli to prawda a nie chwyt marketingowy. Zreszta przy tankowaniu 10 L wahy te pisiąt groszy na litrze to pińć złotych a to juz do przełknięcia![]()
Ostatnio edytowane przez brylancik13 ; 15-09-2018 o 19:21
Przebieg przy czyszczenie?
A mam takie pytanie: co oznacza szybkie i wolne miganie niebieskiej diody od lpg tatarini na przełączniku?
W starych reduktorach na dole był taki odkręcany korek do spuszczania tej frakcji oleistej. W brc tego nie ma nie przyjrzalem sie w landi. I samemu co jakis czas mozna bylo wylac ten syf.
Ciekawostka, już kolejny raz z rzędu udało mi się wlać 47 litrów lpg do fabrycznego zbiornika... na początku wchodziło ok 44 litry. Dobrze jest :-)
Lepszy
Power
Gamoniu
Trochę to za dużo a przebiegi kilometrowe na zbiorniku też się zwiększyły? U mnie nie weszło jeszcze nigdy więcej niż 41,5 l .
Przebiegi się zwiększyły a spalanie nie zmieniło i nie jest to w mojej ocenie powód do zmartwienia a do zadowolenia...
Lepszy
Power
Gamoniu
Dokładnie to swiadczy o nie do konca prawidlowej pracy elektrozaworu, po to takze trzeba znac pojemnosc robocza butli zeby jej swiadomie nie przekraczac. Choc nie wiem jaka jest pojemnosc tej butli w fabrycznym wiec nie sieje fermentu
Witam w klubie. Też miałem robione coś przy reduktorze w agś- pewnie czyszczenie. A objawiało się to tym że jadąc na lpg, nagle kontrolka od gazu zaczęła piszczeć i świecić się diody. Wtedy następowało przełączanie na benzynę. Na lpg można było jechać dopiero po jakimś czasie- u mnie po 8 godz pracy. Wg agś przyczyną jest jakość gazu. Odradzaja tankowanie na orlen, a można na shell. Ciekawy jestem jaka jest skala tego problemu. Czy jakość gazu na wpływ na różne instalacje czy tylko tartarini. I czy sporo (w %) jest posiadaczy tartarini którym zanieczyszcza się reduktor.
Ostatnio edytowane przez DamianoZaw ; 17-09-2018 o 17:35