A co ma olej do upalania zaworów, że tak spytam? Poza tym że hydrauliczne popychacze mogą szwankować ale to usłyszy chyba każdy.
A co ma olej do upalania zaworów, że tak spytam? Poza tym że hydrauliczne popychacze mogą szwankować ale to usłyszy chyba każdy.
Uprzejmie prosiłbym o rzetelne informacje co konkretnie trafia szlag i w jaki sposób.
1. zawory- upalają się czyli odpadają im grzybki czy tylko wypalają się przylgnie.
2. gniazda zaworowe
3. wydechowe czy ssące też (w tym samochodzie nic mnie już nie zaskoczy).
Pytam bo jedynym powodem zakupu tego samochodu, (który z czasem MOIM ZDANIEM okazał się wyrobem samochodopodobnym), miała być bezawaryjna praca na LPG.
Może da się coś zaradzić niewielkim kosztem. O ile wymiana ośmiu zaworów nie jest bardzo problematyczna, to z wymianą gniazd zaworowych jest gorzej.
Ja znów miałbym pytanie z innej beczki, gdzie mogę uderzyć by konkretnie dowiedzieć się na które podzespoły tracę gwarancję w przypadku montażu w nowym aucie gazu poza ASO
Wysłane z mojego C103 przy użyciu Tapatalka
Witam,
Odnośnie montażu gazu moje tipo w wersji tipo 1,4 95 miało założony gaz u dilera, samochód użytkowany prywatnie po roku przejechane około 30 tys, wymiana kolektora – udało się bez kosztów tylko dlatego ze mechanik w ASO cos zespól a dokładnie ułamał jakąś cześć przy kolektorze, następna naprawa wtryskiwacze (listwa wtryskowa do gazu) do wymiany już na mój koszt, ASO nawet samochodu zastępczego nie chciało dać tłumacząc iż gaz zakładałem na własne życzenie i nie ważne ze zakładane przez ASO, serwisant dodatkowo uprzedził ze trzeba się szykować na remont bo cos tam się wypala, oczywiście na własny koszt, na moja uwagę ze przecież auto jest roczne a gaz założony w serwisie przed zakupem auta i posiadam gwarancje i przecież sprzedawca zapewniał ze będzie wszystko ok ponieważ bardzo dużo klientów tak zakłada gaz i jest to normalna procedura i mam gwarancje dostałem odpowiedz iż serwis nie bierze odpowiedzialności za słowa sprzedawcy i żebym nie łączył ze sobą dwóch działów bo sprzedaż to jedno a serwis to drugie i FIAT jako fiat nie bierze odpowiedzialności za rzeczy które klient założył sobie dodatkowo po uzgodnieniach ze sprzedawcą. Samochód użytkowany prywatnie nawet raz byłem na śląsku aby go dokładnie ustawić w AGS.
Odnośnie innych wpisów użytkowników ze np. chcą zobaczyć albo spotkać osobę która miała problemy z gazem a nie jest korporacja TAXI to informuje ze takie osoby są i na pewno będzie ich więcej. Z auta poza tym byłem bardzo zadowolony. Auto sprzedałem zawczasu.
Czyli podlozyles komuś swine....
Lepszy
Power
Gamoniu
nie zupełnie aż taki zły nie jestem po dostaniu wyśmienitych informacji z serwisu na drugi dzień przyjechałem do salonu i powiedziałem ze chce kupić nowy samochód a "stary" zostawić w rozliczeniu (samochód kupiony u was serwisowany u was wiec musieli go odkupić)
dzięki ogólnie samochodem jeździło się dobrze a kupiłem lepsza wersje bo hb i z silnikiem 120 lpg na razie bez porównania (brak kontrolki silnika co chwile), osiągi na plus w końcu jeździ się tak jak powinno (przyspieszenie), co do wyboru w takiej cenie ciężko znaleźć cos fajnego (nowy samochód) przymierzałem się do toyoty w hybrydzie ale po jeździe próbnej stwierdziłem ze to auto nie dla mnie no i cena 2x większa. A co do serwisu to faktycznie PRL na pocieszenie gdzie indziej np. skoda nie jest lepiej (doświadczenie)
Normalnie zrobiliście mi wode w mózgu. Juz sam nie wiem co myśleć o tym lpg w tipo.
Gomez- prześpij się z tematem i nie panikuj. Cokolwiek zrobisz, to i tak będzie dobrze. To sobie masz dopasować życie a nie je utrudniać....
Spokojnie nic się nie przejmuj....
Po prostu myślałem ze to bedzie silnik bezproblemowy z lpg. A tu takie cuda ludziska wypisują. Trochę mnie to martwi bo zrezygnowałem z turbiny na rzecz bezproblemowosci.
Nie bez powodu macie fabryczne lpg montowane od razu na linii w fabryce z silnikiem tjet odpowiednio wzmocnionym...
Lepszy
Power
Gamoniu
Co wy z tym turbo? Dzis naprawa turbo (zwlaszcza bez geometrii)kosztuje tyle co zakup opon a nastapi to... Moze za 100, 150 tys a moze nigdy za waszego zwiazku z tym autem. A turbo benzyna 120 KM to nie diesel z 400 Nm męczony niemal od obrotów jałowych. Wiadomo ze to silnik bardziej skomplikowany ale jednak nie z NASA.
A informacyjnie po raz nie wiem ktory: Tjet pod fabryczne lpg rozni sie od zwyklego glowica i zaworami. A zwykly Tjet wzgledem wolnossaka rozni sie niemal wszystim blokiem(inny przeplyw chlodziwa), korba jest kuta, inne tloki, inna glowica kolektory itp.
Ostatnio edytowane przez marx30 ; 08-05-2018 o 17:34