Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 24 z 61 PierwszyPierwszy ... 14222324252634 ... OstatniOstatni
Posty od 346 do 360 z 915
Like Tree97lubi to!

Temat: Tipo a LPG  

  1. #346
    Klubowicz
    Dołączył
    06 czerwiec 2017
    Skąd
    Rzeszów
    Postów
    202
    Auto
    Punto II FL, Cinquecento
    Rocznik
    2017
    Właśnie się zastanawiałem, czy w zbiorniku mógł być gaz, benzyna to wiadomo. I faktycznie nie odczuwałem specjalnej potrzeby wkręcać go na wyższe obroty, biorąc pod uwagę, że na razie czuję się jeszcze niepewnie (jak w pożyczonym), a z tyłu wiozłem 3 letnią córeczkę. Poniżej 2 tyś lepiej jednak pewnie nie schodzić?



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #347
    Master
    Dołączył
    07 czerwiec 2017
    Skąd
    Białystok
    Postów
    3,950
    Auto
    Tipo SW 1.4 T-JET LPG Lounge
    Rocznik
    2017
    No bez przesady, daj mu spokojnie pracować poniżej 2000! Jak stoisz na luzie albo na sprzęgle gdy akurat nie jedziesz ��
    Lepszy
    Power
    Gamoniu

  4. #348
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    11 październik 2017
    Skąd
    Gdańsk
    Wiek
    35
    Postów
    42
    Auto
    Tipo 1.4 +LPG Tartarini
    Rocznik
    2017
    Witam
    Bylem dzisiaj w serwisie Fiata w Gdańsku i akurat stalo biale Tipo w serwisie z korporacji taxi zakupione w Krakowie-historia dosc znana. Przebieg 15 tys i wypalone jedno gniazdo zaworowe. Oczywiscie naprawa gwarancyjna. Ciekawe jest to ze tylko ten problem jest w autach tej korporacji. Czy ktos slyszal o innych przypadkach? Sprawa dosc niepokojaca. Albo ktos to zle wyregulowal albo faktycznie Fiat przycial na materiale gniazd zaworowych.

  5. #349
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    11 lipiec 2017
    Skąd
    Krakow
    Postów
    593
    Auto
    Tipo Tipo Sedan Benzyna 1,4 95KM
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał ksz_sz Zobacz post
    Bylem dzisiaj w serwisie Fiata w Gdańsku i akurat stalo biale Tipo w serwisie z korporacji taxi zakupione w Krakowie-historia dosc znana. Przebieg 15 tys i wypalone jedno gniazdo zaworowe. Oczywiscie naprawa gwarancyjna. Ciekawe jest to ze tylko ten problem jest w autach tej korporacji. Czy ktos slyszal o innych przypadkach? Sprawa dosc niepokojaca. Albo ktos to zle wyregulowal albo faktycznie Fiat przycial na materiale gniazd zaworowych.
    Zróbmy akcję "podpytaj taksiarza": Jak ktoś widzi taxi na postoju to niech podejdzie i zapyta jaki silnik, przebieg, czy na LPG i czy były jakieś problemy. Na wstępie pochwalić auto to będzie bardziej rozmowny Podzielić się tutaj informacją i bajlando.

  6. #350
    Klubowicz
    Dołączył
    17 kwiecień 2017
    Skąd
    Polska
    Postów
    456
    Auto
    Toyota P3+
    Rocznik
    2014

    Tipo a LPG

    TipoSedan- wymyśliłeś właśnie fajną zabawę Kartka i długopis, pytamy i zapisujemy. Zabawa przedświąteczna: „podpytaj taksiarza”. Zwycięży ten kto wypyta najwiecej taksiarzy [emoji319]

    A tak na serio. Są ludzie i taborety. Z taksiarzami jest podobnie i dołożyć też trzeba że niektórzy to centusie i kombinatorzy i mogę się założyć że to co wyregulował serwis z lpg to niektórzy podjechali to swojego „Mietka „ i zmienili na uboga mieszankę.

    Ja o swoje samochody zawsze dbam i nie zamierzam tam nic kombinować. Przeglądy i serwis co 15k km i od czasu do czasu można też dolać jakiegoś sprawdzonego specyfiku- teraz do swojego diesla dolewałem: oczyszczacz dpf i drugi do wtryskiwaczy. Już ponad 200k na taxie po mieście zrobione i nic się nie dzieje. Także tego...
    Jak dbasz tak masz.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Ostatnio edytowane przez rafal.benitez ; 02-12-2017 o 13:21

  7. #351
    Master
    Dołączył
    14 listopad 2017
    Skąd
    Gdańsk
    Postów
    1,117
    Auto
    Duster 1.5 dCi 4x2 2018/Jimny 1,3 AT 2003
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał rafal.benitez Zobacz post

    Ja o swoje samochody zawsze dbam i nie zamierzam tam nic kombinować. Przeglądy i serwis co 15k km i od czasu do czasu można też dolać jakiegoś sprawdzonego specyfiku- teraz do swojego diesla dolewałem: oczyszczacz dpf i drugi do wtryskiwaczy. Już ponad 200k na taxie po mieście zrobione i nic się nie dzieje. Także tego...
    Jak dbasz tak masz.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    O. 200 tyś tipem na mieście? Szalony... Uważaj bo ktoś przeczyta.

    Wysłane z mojego ONEPLUS A5000 przy użyciu Tapatalka

  8. #352
    Klubowicz
    Dołączył
    17 kwiecień 2017
    Skąd
    Polska
    Postów
    456
    Auto
    Toyota P3+
    Rocznik
    2014
    Cytat Napisał FiatPrime Zobacz post
    O. 200 tyś tipem na mieście? Szalony... Uważaj bo ktoś przeczyta.

    Wysłane z mojego ONEPLUS A5000 przy użyciu Tapatalka
    Chodziło mi o mój obecny wóz w dieslu 200k km. po mieście Tipo jest z fabrycznym lpg i też będę dbał.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  9. #353
    Master
    Dołączył
    14 listopad 2017
    Skąd
    Gdańsk
    Postów
    1,117
    Auto
    Duster 1.5 dCi 4x2 2018/Jimny 1,3 AT 2003
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał rafal.benitez Zobacz post
    Chodziło mi o mój obecny wóz w dieslu 200k km. po mieście Tipo jest z fabrycznym lpg i też będę dbał.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Co ma piernik do wiatraka? U nas w korpo jest już ponad 14 sztuk. Nikt z 1,4 wolnossącego nie jest zadowolony. 1,4 Turbo nie wiadomo jak zniesie próbę czasu przy naszej pracy. Problemy mniejsze, większe, również z głowicami. Z "salonowym" i fabrycznym LPG którego nie umieją poprawić jak szarpie, bo ich umiejętności ograniczają się do wgrania gotowej mapy i trzeba się przejechać po mieście że swoim gazownikiem i laptopem. Co by ustawił "ubogą" mieszkankę, żeby nie szarpała buda jak wciskasz do deski z 3 pasażerami i pełnym bagażnikiem. Inaczej będzie znosił silnik jazdę do pracy 10 km niż 300 km dziennie po mieście z klientami (załadowany). Silniki wolnossące Fiata nigdy nie znosiły dobrze "pracy" i grupą Fire nie jest inaczej.

    Dopłata do T jeta i mamy multijeta małego. Weźmiemy lepsze wyposażenie i nagle Tipo nie jest tani, bo mamy np Astrę J (60 tyś za 1,4T z fabrycznym LPG - tutaj fabryczny LPG wygląda zupełnie inaczej niż w Tipo)która lepiej trzyma wartość, jest sprawdzona w bojach i nie cierpi na choroby wieku dziecięcego i brakami z tureckich fabryk.

    I możesz sobie dbać, a fizyki nie przeskoczysz. Jak porownujesz do pracy diesla z pb+LPG to nie mamy o czym mówić. Bo diesel zupełnie inaczej znosi obciążenia co przekłada się na jego trwałość.

    (7 lat na taxi w Gdańsku - ponad 300 tyś km na LPG w tym czasie)

    Wysłane z mojego ONEPLUS A5000 przy użyciu Tapatalka

  10. #354
    Master
    Dołączył
    03 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,589
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał ksz_sz Zobacz post
    Witam
    Bylem dzisiaj w serwisie Fiata w Gdańsku i akurat stalo biale Tipo w serwisie z korporacji taxi zakupione w Krakowie-historia dosc znana. Przebieg 15 tys i wypalone jedno gniazdo zaworowe. Albo ktos to zle wyregulowal albo faktycznie Fiat przycial na materiale gniazd zaworowych.
    Albo ktos zle zamontowal. Skoro jeden zawor to regulacja mogla byc ok. Srednio mieszanka jeat stechiometryczna ale moze wezyk na 1 cylindrze zagiety itp. i jest ubogo a an innym za bogato. Milion scenariuszy

  11. #355
    Klubowicz
    Dołączył
    17 kwiecień 2017
    Skąd
    Polska
    Postów
    456
    Auto
    Toyota P3+
    Rocznik
    2014

    Tipo a LPG

    FiatPrime- czy lepiej trzyma wartość to nie wiem, bo ja nie kupuje samochodu na 3 lata tylko do końca i później zostaje w rodzinie. Ja dałem 82k z Tipo SW z fabrycznym lpg i z opcjami które chciałem a nie montowanym w ASO i czy to diesel czy benzyna z lpg to ruszanie mam opanowane i nie szarpie autem. Doposażyć tak Opla i niestety ale cena jest znacznie wyższa bo tez się nad nim zastanawiałem. Ale opel w kombi nie ma fabrycznego gazu i odpadł z zestawienia.

    1.4 t-jet 120KM to jedna z najlepszych i sprawdzonych silników benzynowych na świecie a instalacja z Landi Renzo tez jest jedna z najlepszych.

    Edit. Mówisz że inaczej wyglada fabryczna instalacja w Oplu. A widziałeś obie te instalacje na oczy że tak twierdzisz i porównujesz ?


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Ostatnio edytowane przez rafal.benitez ; 02-12-2017 o 15:36

  12. #356
    Klubowicz
    Dołączył
    02 maj 2017
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    43
    Postów
    248
    Auto
    Tipo SW POP 1.4 95KM
    Rocznik
    06.2017
    Rozmawiałem w lipcu z taksiarzem z rydwanów miasta - mówił, że zamówili do firmy 15 identycznych sedanów z wolnossakim w LPG. Na tamtą chwilę mieli przejechane średnio po 30k km i żaden nie narzekał.

  13. #357
    Master
    Dołączył
    14 listopad 2017
    Skąd
    Gdańsk
    Postów
    1,117
    Auto
    Duster 1.5 dCi 4x2 2018/Jimny 1,3 AT 2003
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał rafal.benitez Zobacz post

    1.4 t-jet 120KM to jedna z najlepszych i sprawdzonych silników benzynowych na świecie a instalacja z Landi Renzo tez jest jedna z najlepszych.

    Edit. Mówisz że inaczej wyglada fabryczna instalacja w Oplu. A widziałeś obie te instalacje na oczy że tak twierdzisz i porównujesz ?
    Co do silnika, i firmy instalacji - nie komentuje. Jeszcze brakuję do pełni szczęścia żebyś powiedział coś w stylu "instalacja Staga". Kupiłeś i są na pewno najlepsze na świecie.

    I tak. W oplu fabryczny 1,4T LPG ma inny kod silnika i na jego różnice składa się m.in.
    - inny kolektor dolotowy (fabrycznie z gniazdami do LPG pod odpowiednim kątem)
    - inny kolektor wydechowy (wyższa temperatura spalin)
    - zmodyfikowana głowica (zawory i gniazda)
    - integracja z komputerem (pokazuje nam spalanie LPG/pb
    Numery części i różnice do wglądu w katalogu.


    30 tyś km to pół roku pracy.



    Wysłane z mojego ONEPLUS A5000 przy użyciu Tapatalka

  14. #358
    Master
    Dołączył
    03 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,589
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał FiatPrime Zobacz post
    bo mamy np Astrę J (60 tyś za 1,4T z fabrycznym LPG - tutaj fabryczny LPG wygląda zupełnie inaczej niż w Tipo)która lepiej trzyma wartość, jest sprawdzona w bojach i nie cierpi na choroby wieku dziecięcego i brakami z tureckich fabryk
    A jakaż to instalacja jest w fabrycznej astrze? Podpowiem: bliźniacze landi renzo. Co do trzymania wartosci i brakow to tez chyba joke. Nie spotkalem sie w 4 letnim fiacie z korozja blachy na wylot a w astrze owszem. Podobnie jak brakiem uszczelki w drzwiach.

  15. #359
    Klubowicz
    Dołączył
    17 kwiecień 2017
    Skąd
    Polska
    Postów
    456
    Auto
    Toyota P3+
    Rocznik
    2014
    Cytat Napisał FiatPrime Zobacz post
    Co do silnika, i firmy instalacji - nie komentuje. Jeszcze brakuję do pełni szczęścia żebyś powiedział coś w stylu "instalacja Staga". Kupiłeś i są na pewno najlepsze na świecie.

    I tak. W oplu fabryczny 1,4T LPG ma inny kod silnika i na jego różnice składa się m.in.
    - inny kolektor dolotowy (fabrycznie z gniazdami do LPG pod odpowiednim kątem)
    - inny kolektor wydechowy (wyższa temperatura spalin)
    - zmodyfikowana głowica (zawory i gniazda)
    - integracja z komputerem (pokazuje nam spalanie LPG/pb
    Numery części i różnice do wglądu w katalogu.


    30 tyś km to pół roku pracy.



    Wysłane z mojego ONEPLUS A5000 przy użyciu Tapatalka
    No to tak samo jak w Tipo z fabrycznym. Tez wszystko jest inne, wzmocnione pod Fabryczne LPG. Może mówisz o Tipo z Lpg z ASO a to zupełnie inna instalacja?


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  16. #360
    Master
    Dołączył
    03 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,589
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał FiatPrime Zobacz post

    I tak. W oplu fabryczny 1,4T LPG ma inny kod silnika i na jego różnice składa się m.in.
    - inny kolektor dolotowy (fabrycznie z gniazdami do LPG pod odpowiednim kątem)
    - inny kolektor wydechowy (wyższa temperatura spalin)
    - zmodyfikowana głowica (zawory i gniazda)
    I takze samo jest w T-jecie. Czyli znowu ktos cos pisze a nie wie o czym


 
Strona 24 z 61 PierwszyPierwszy ... 14222324252634 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Alarm Tipo II
    Napisany przez bob9753 na forum Tipo
    Odpowiedzi: 54
    Ostatni post: 19-12-2018, 09:08
  2. Tipo hatchback
    Napisany przez mmaa na forum Tipo
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 20-06-2016, 22:20
  3. /F/I/A/T/ Tipo 1.8ie czyli Tipo po raz trzeci :)
    Napisany przez KrzychuB na forum Moje auto
    Odpowiedzi: 68
    Ostatni post: 13-12-2014, 18:02
  4. Części do Fiata Tipo 1.4
    Napisany przez pit14 na forum Sprzedam
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 20-03-2013, 21:37
  5. Podkarpackie Tipo 3D !
    Napisany przez Stivi na forum Moje auto
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 02-03-2010, 22:11

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat tipo lpg

fiat tipo 1.4 t-jet lpg opinie

fiat tipo lpg forum

fiat tipo lpg opinie

tipo 1.4 lpg

https:fiatklubpolska.plsilniki-benzynowe-tipo-534tipo-lpg-3376122

tipo lpg

fiat tipo 1.4 t-jet lpg

nowyfiat tipo lpg

fiat tipo 1.4 lpg

fiat tipo 2 gdzie dac korek od gazu

fiat tipo 1 4 lpgtipo lpg opinie1.4 t-jet a lpg czy wartofiat tipo gazfiat tipo fabryczny gazMOPS nowy Fiat Tipo na gazfiat tipo hatchback 1.4 t-jet a lpgfiat tipo lpg wlewtipo lpg fabrycznie fiat tipo 1.4 t-jet lpg forumtipo zaworyinstalacja gazowa landi opinie w tipotipo sedan z lpgTJ80 Turbojet Engine

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl