Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 6 z 10 PierwszyPierwszy ... 45678 ... OstatniOstatni
Posty od 76 do 90 z 144
Like Tree15lubi to!

Temat: A po gwarancji może mały chip tunning ? ;-) 1.4 16V  

  1. #76
    Klubowicz
    Dołączył
    14 grudzień 2014
    Skąd
    DG
    Wiek
    35
    Postów
    295
    Auto
    VW Up! 1.0 ; TIPO Lounge+business 1.4
    Rocznik
    2016;2019
    Cytat Napisał chudar Zobacz post
    Obgadałem z gościem temat 1.4 95 KM.
    Możesz podać z jakim gościem obgadałeś temat, a jaki podał 5500?Temat czytam, bo jak ASO nie wyda łatki na soft, to pozostanie zmiana we własnym zakresie.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #77
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    25 styczeń 2017
    Skąd
    Rybnik
    Wiek
    44
    Postów
    43
    Auto
    Tipo 1.4
    Rocznik
    2015
    Masz na PW. Żeby nie było że robię reklamę.

  4. #78
    Klubowicz
    Dołączył
    18 luty 2018
    Skąd
    KRAKÓW
    Postów
    131
    Auto
    500L CROSS T-jet
    Rocznik
    2018
    Image0003.JPG

    Tak to wygląda w moim Tjet-cie
    kartonik lubi to.

  5. #79
    Master
    Dołączył
    15 czerwiec 2018
    Skąd
    Zabrze
    Wiek
    37
    Postów
    1,591
    Auto
    Fiat Tipo SW 1.4 T-Jet LPG
    Rocznik
    2018
    Cytat Napisał kastomat Zobacz post
    Image0003.JPG

    Tak to wygląda w moim Tjet-cie
    Ile ta przyjemność? Jak ze spalaniem ?

    Wysłane z mojego ANE-LX1 przy użyciu Tapatalka

  6. #80
    Master
    Dołączył
    07 czerwiec 2017
    Skąd
    Białystok
    Postów
    2,926
    Auto
    Tipo SW 1.4 T-JET LPG Lounge
    Rocznik
    2017
    Oś mi nie pasuje, on nie powinien mieć momentu co najmniej 215 przed czipem? I mocy ze 130?

    Nie znam tego przypadku ale niektórzy tunerzy ustawiają parametry pomiaru tak ze pierwszy przed jest zaniżony a drugi po już trochę zawyżony aby klient był bardziej zadowolony z ogromnego przyrostu choć rzeczywiście jest on mniejsze...

    Nie zmienia to faktu, ze wyszło fajnie i sam planuje taka modyfikacje...
    Lepszy
    Power
    Gamoniu

  7. #81
    Master
    Dołączył
    15 czerwiec 2018
    Skąd
    Zabrze
    Wiek
    37
    Postów
    1,591
    Auto
    Fiat Tipo SW 1.4 T-Jet LPG
    Rocznik
    2018
    Faktycznie przed czipem powinien mieć 215Nm i dużo niżej.

    Wysłane z mojego ANE-LX1 przy użyciu Tapatalka

  8. #82
    cxh
    cxh jest nieaktywny
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    15 lipiec 2018
    Skąd
    north
    Wiek
    33
    Postów
    42
    Auto
    Tipo HB 1.4 T-Jet LPG. Colosseo.
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał kastomat Zobacz post
    Image0003.JPG

    Tak to wygląda w moim Tjet-cie
    No dobra, wykresy wykresami. A jak Ty odczuwasz zmiany podczas jazdy, co się zmieniło, jak bardzo, czy wyraźnie, czy na granicy odczucia zmiany ?
    Prośba o szczerą opinie, też myślę nad czipsem.
    Ostatnio edytowane przez cxh ; 30-09-2018 o 09:57

  9. #83
    Klubowicz
    Dołączył
    18 luty 2018
    Skąd
    KRAKÓW
    Postów
    131
    Auto
    500L CROSS T-jet
    Rocznik
    2018
    podejrzewam, że coś mieli nie tak ustawione na hamowni bo faktycznie tjet powinien mieć na starcie 215 momentu i wątpię, żeby u mnie był tak nisko chociaż kto wie... po montażu gazu zrobię drugi pomiar na innej hamowni na benie i Lpg - zobaczymy. Różnica jest i to spora, autko fajnie przyspiesza, jest dynamiczniejsze, bardziej wrażliwe na pedał gazu. Co do ceny to szczerze uważam, że przepłaciłem o 30% ale z drugiej strony nie robiłem tego u pierwszego lepszego Janusza z łapanki tylko u gościa z wieloletnim doświadczeniem i bardzo dobrą renomą w środowisku motoryzacyjnym, także wolałem dopłacić i mieć świadomość, że u takiej osoby nie ma miejsce na partactwo plus od razu mieli u siebie hamownie. Gdzie indziej pomimo, że byłoby taniej to i tak za hamownie trzeba by tą 100 dać. Ból finansowy trochę złagodziła faktura VAT i możliwość odliczeń części poniesionych kosztów. Autem jeżdzę dopiero drugi dzień także trudno powiedzień o spalaniu. Chętniej depta się pedał, aczłowiek cieszy się jak dziecko.
    pietics lubi to.

  10. #84
    Master
    Dołączył
    15 czerwiec 2018
    Skąd
    Zabrze
    Wiek
    37
    Postów
    1,591
    Auto
    Fiat Tipo SW 1.4 T-Jet LPG
    Rocznik
    2018
    A robił ktos na gwarancji box tuning?

    Wysłane z mojego ANE-LX1 przy użyciu Tapatalka

  11. #85
    Master
    Dołączył
    07 czerwiec 2017
    Skąd
    Białystok
    Postów
    2,926
    Auto
    Tipo SW 1.4 T-JET LPG Lounge
    Rocznik
    2017
    My tu pierdu pierdu o tjetach a temat pierwotnie dotyczył 95km... tak, tak, ktoś chciał go chipowac... albo co tam jeszcze nie robić... szczegóły na początku...
    Lepszy
    Power
    Gamoniu

  12. #86
    Klubowicz
    Dołączył
    09 kwiecień 2017
    Skąd
    Rzeszów
    Postów
    311
    Auto
    TIPO HB 1,4 T-jet Lounge
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał kastomat Zobacz post
    podejrzewam, że coś mieli nie tak ustawione na hamowni bo faktycznie tjet powinien mieć na starcie 215 momentu i wątpię, żeby u mnie był tak nisko chociaż kto wie... po montażu gazu zrobię drugi pomiar na innej hamowni na benie i Lpg - zobaczymy. Różnica jest i to spora, autko fajnie przyspiesza, jest dynamiczniejsze, bardziej wrażliwe na pedał gazu. Co do ceny to szczerze uważam, że przepłaciłem o 30% ale z drugiej strony nie robiłem tego u pierwszego lepszego Janusza z łapanki tylko u gościa z wieloletnim doświadczeniem i bardzo dobrą renomą w środowisku motoryzacyjnym, także wolałem dopłacić i mieć świadomość, że u takiej osoby nie ma miejsce na partactwo plus od razu mieli u siebie hamownie. Gdzie indziej pomimo, że byłoby taniej to i tak za hamownie trzeba by tą 100 dać. Ból finansowy trochę złagodziła faktura VAT i możliwość odliczeń części poniesionych kosztów. Autem jeżdzę dopiero drugi dzień także trudno powiedzień o spalaniu. Chętniej depta się pedał, aczłowiek cieszy się jak dziecko.
    Witam
    Szanowny Kolega mógłby napisać, gdzie robił i ile taka przyjemność kosztuje? Gratuluję i zazdroszczę przyjemności z jazdy

  13. #87
    Klubowicz
    Dołączył
    18 luty 2018
    Skąd
    KRAKÓW
    Postów
    131
    Auto
    500L CROSS T-jet
    Rocznik
    2018
    Cytat Napisał pietics Zobacz post
    Witam
    Szanowny Kolega mógłby napisać, gdzie robił i ile taka przyjemność kosztuje? Gratuluję i zazdroszczę przyjemności z jazdy
    W Krakowie znam 2 polecanych magików od takich rzeczy:
    GCS Tuning - Heko
    CONMIR - @sdero

    opinie o ww. firmach można poczytać w googlach i na forach tematycznych - cena 900-1500zł w zależności u kogo i jak się dobrze negocjuje.

    Osobiście nie żałuję swojej decyzji i jakbym miał znów wybierać czy robić chipa to nawet bym się nie zastanawiał. Micha cieszy się za każdym razem jak wciskam delikatnie pedał gazu - auto odżyło. Dodam, tylko, że oddałem do tego zabiegu 4 miesięczne auto także z gwarancją na część podzespołów świadomie się pożegnałem minimalizując ryzyko wtopy wybierając z pośród osób, które nie od dziś są w temacie i zajmują się takimi modyfikacjami. Za tydzień mam montaż gazu i po zestrojeniu wszystkiego mam zamiar tylko tankować i wymieniać materiały eksploatacyjne - co roku - czy tak będzie - to się okaże.

  14. #88
    Master
    Dołączył
    02 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    3,745
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał kastomat Zobacz post
    W Krakowie znam 2 polecanych magików od takich rzeczy:
    GCS Tuning - Heko
    CONMIR - @sdero

    opinie o ww. firmach można poczytać w googlach i na forach tematycznych - cena 900-1500zł w zależności u kogo i jak się dobrze negocjuje.

    Osobiście nie żałuję swojej decyzji i jakbym miał znów wybierać czy robić chipa to nawet bym się nie zastanawiał. Micha cieszy się za każdym razem jak wciskam delikatnie pedał gazu - auto odżyło. Dodam, tylko, że oddałem do tego zabiegu 4 miesięczne auto także z gwarancją na część podzespołów świadomie się pożegnałem minimalizując ryzyko wtopy wybierając z pośród osób, które nie od dziś są w temacie i zajmują się takimi modyfikacjami. Za tydzień mam montaż gazu i po zestrojeniu wszystkiego mam zamiar tylko tankować i wymieniać materiały eksploatacyjne - co roku - czy tak będzie - to się okaże.
    A nie powinno być odwrotnie tzn najpierw LPG a potem tuning? Pytam bo z tego co czytałem cinsoft robił to w takiej kolejności ze względu m.in na wysokie EGT w tym silniku. No i tak porównując z innymi silnikami otrzymujemy ok 110 KM z litra czyli wysilenie porównywalne np. z litrowym TSI 110 KM i nieco mniej mniej niż ecoboost 125 KM.
    1500 za taką modyfikację w porównaniu z fabrycznymi dopłatami to chyba są drobne.
    TipoSedan lubi to.

  15. #89
    Klubowicz
    Dołączył
    18 luty 2018
    Skąd
    KRAKÓW
    Postów
    131
    Auto
    500L CROSS T-jet
    Rocznik
    2018
    gdzie się nie pytałem i czytałem to wszędzie było mówione, że najpierw LPG, tak by po chipie dobrze dobrać i zestroić instalację pod parametry silnika. W końcu gaz to jedno z paliw na którym auto będzie jeździło a nie jedyne. Odpalanie i pierwsze kilometry będą na benzynie. Sterownik silnika jeśli będzie przystosowany tylko pod gaz, przy jeździe na benzynie może narobić trochę problemów bo mamy tu zupełnie inne wartości kaloryczne, czasy spalania, temperatury itd itp. a nie rozróżnia na jakim paliwie jeździmy. I po to tu jest centralka instalacji LPG, która po przełączeniu instalacji z benzyny na gaz emuluje część pracy sterownika głównego. I tu właśnie gazownik kopiuje mapy ze sterownika głównego i je "naciąga" pod parametry gazu tak by się jak najlepiej pokrywały i nie rozjeżdżały. Stąd jest ważne, by chip był zrobiony wcześniej bo na zmodyfikowanym programie będą opierać się mapy gazu i wszelkie korekty. Tak to mi tłumaczono i tak to widzę. Dlatego też jeśli chip jest robiony pod paliwo bardziej kaloryczne czyli tuner w mapach uwzględnia paliwo wysoko oktanowe to nie powinno się jeździć na uboższym (np auto zmodyfikowane pod 98 i a z oszczędności klient jeździi napb95). Sterownik nie rozróżni na czym jeździmy (sądy lambda nie wszystkie informacje przekazują) i będzie stosować ustawienia pod lepsze paliwo do uboższego co nie wpływa dobrze na pracę silnika i może mieć negatywne skutki w dłuższej perspektywie czasu. W przypadku LPG jest sterownik silnika i centralka LPG, także w zależności na czym jeździmy to odpowiednia jednostka przejmie na swoje bary sterowaniem/emulację ustawień by proces spalania przebiegał odpowiednio.

  16. #90
    Klubowicz
    Dołączył
    02 marzec 2017
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    46
    Postów
    338
    Auto
    Lancer Sportback + Hyundai Tucson
    Rocznik
    2009/2017
    Chyba jednak sie mylicie, najpierw chip , potem LPG , doczytaj na jakiej podstawie ustawiasz mapę LPg


 
Strona 6 z 10 PierwszyPierwszy ... 45678 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. wtryskiwacze a warunki gwarancji
    Napisany przez cooljack na forum Ducato III
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 10-07-2017, 15:02
  2. Montaż LPG bez utraty gwarancji?
    Napisany przez Kinkin na forum LPG - Liquified Petroleum Gas
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 31-01-2015, 17:33
  3. Fiat BRAVA 1.6 16V Tunning
    Napisany przez CichyJerry na forum Moje auto
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post: 29-01-2013, 17:45
  4. Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 26-01-2013, 16:11
  5. Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 12-07-2012, 17:38

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat tipo 1.4 t-jet tuning

tipo tuning

chiptuning fiat tipo t-jet

fiat tipo tuning

tuning fiat 1.4 95km

jak zwiekszyc moc fiat tipo easy

fiat tipo chip tuning

fiat tipo 1.4 t jet chip tuning

mapowanie 1.4 95 kmsilnik fire 1.4 16v tuningfiat tipo 1.4 95 power boxtipo.1.4 turbo tuningpodniesienie mocy fiat tipo 1.41.4 t jet 120 chiptuning fiat 1.4 16v 95kmtipo hb tuning optycznysportowy filtr powietrza fiat tipo 1.4 95kmchip tuning tipo 1.4fiat 1.4 95 chipchip tuning fiat tipo 1.4 120km1.4t jet tuning tipofiat tipo 1.4 t-jet chip tuningfiat bravo 2 1.4 t-jet chip tuning opiniejak podniesc moc 1.4tjetchip tuning fiat bravo 1.4 t-jet 12

Tagi dla tego tematu

https://www.iparts.pl