Uwielbiam takie wpisy : "Podobno coś..., podobno gdzieś ... , podobno coś ..., podobno komuś...". Już wiem dlaczego coraz rzadziej zaglądam na to forum.
W którym miejscu w tym poście masz choć jedno słowo "podobno"? Czytanie ze zrozumieniem coś ci ciężko idzie..
Macie na zachętę dwa zdjęcia..jedno auto z lpg a drugie bez i znajdźcie dwie różnice. 20180727_142254.jpg20180816_142138.jpg
W którym miejscu w tym poście masz choć jedno słowo "podobno"? Czytanie ze zrozumieniem coś ci ciężko idzie..
Macie na zachętę dwa zdjęcia..jedno auto z lpg a drugie bez i znajdźcie dwie różnice.
Sporo nagaru w jednym i drugim (PB i LPG). Hyhy. U mnie tłoki trochę przejrzały od kiedy jeździ krótkie trasy. Muszę zajrzeć z lusterkiem na zawory. Ciekawe jakie przebiegi i olej.
W którym miejscu w tym poście masz choć jedno słowo "podobno"? Czytanie ze zrozumieniem coś ci ciężko idzie..
Macie na zachętę dwa zdjęcia..jedno auto z lpg a drugie bez i znajdźcie dwie różnice. 20180727_142254.jpg20180816_142138.jpg
No ale co... to z tego wynika, że instalka lpg wcale nie musi być przyczyną wypalania zaworów tylko raczej przyoszczędzili na materiałach i spier..olili dobry silnik... ?
No dokładnie o tym pisałem wcześniej... nieustawione lpg wykończy raz dwa, ustawione trochę pobangla ale i tak się wykończy tak samo jak od chinowego pb... zła obsługa (poziom oleju i wymiany) tez pewnie z racji wad materiałowych nie pozostają bez znaczenia... i za jakiś czas ktoś kto ma tylko pb i dba lepiej jak o żonę tez się wkurwi bo i jemu padnie, tylko o wiele później niż tym z lpg lub chrzczonym paliwem...
Sory miałem tego nie napisać ale. Może padają od lpg zobaczymy i tak się opłaci na dłuższą metę. Ale zaobserwowałem jedno :
Na forum i na fb robi się raz na jakiś czas taki wpis o zaworach lpg itd w tipo w momencie kiedy to fiat wali wyprzedaże reklamy itp.
Może się mylę i mnie też to sięgnie przekonam się na własnej skórze.
Fakt jest jeszcze jeden że nikt ale to nikt nie napisze jak po naprawie itd. Tyle ode mnie na tą chwile
Dziwne ze ten sam cylinder. W pozostalych garach ani sladu. Moze przyczyna jest calkiem inna niz sam materiał zaworów. Dupa by mi odpadla ze smiechu jakby sie okazało zę jakaś powtarzalna wada kolektora typu krzywy odlew tworzywa itp. Albo euro6 i jskies zubozenie mieszanki a tym garku akurat najgorszy bilans cieplny. W tym silniku są klapy wirowe jak w starjecie? I jeszcze wspomniane już silniki bez oliwy co skutkuje zakłóceniem pracy kasowników luzu. Choć wtedy luz bylby za duzy a nie jego brak
Ostatnio edytowane przez marx30 ; 11-01-2019 o 13:54