Witamy na Fiat Klub Polska
52lubi to! -
Master

Napisał
brylancik13
Własnie to GZW i Silesia Cars biorę pod uwagę w sprawie wyjaśnienia mojej trefnej instalki Tartarini, jakie graty przeszczepić zeby to normalnie działało. Ale to za tydzień-dwa, na razie jeszcze jazda na Pb.
Silesia Cars też ok, przemiał mają konkretny jak tam byłem nie dawno.
-
Chcesz dołączyć do nas?
Zarejestruj się!
-
Nowy klubowicz

Napisał
mechanizator9
To chyba jakiś mega warsztat skoro „zrobili ich już setki jak nie tysiące".
Nie wiem czy mega ale ten silnik już od lat odpycha Fiaty więc myślę, że jest to możliwe. Tym bardziej, że gdy zakładałem instalację do Peugeota w GZW kilka lat temu to na wolny termin czekało się 1-2 miesiące
Auto przelatało dotychczas na LPG 140 tysięcy km i oprócz wymiany wtrysków po 120 nie wiem że mam gaz - oczywiście serwis co 10 tysięcy z regulacją w trasie
-
Doświadczony klubowicz

Napisał
brylancik13
Własnie to GZW i Silesia Cars biorę pod uwagę w sprawie wyjaśnienia mojej trefnej instalki Tartarini, jakie graty przeszczepić zeby to normalnie działało. Ale to za tydzień-dwa, na razie jeszcze jazda na Pb.
Dlaczego na pb? Ostatnio aso poza oficialem obwinia selenia za zawory. Ponoć przy wyższej temp cos ciśnienie mniejsze
-
Nowy klubowicz
Panowie przeczytałem cały wątek.... i nasuwa mi się jedna myśl..... to jedno czy dwa samochody, które miały problem - tak 1-2 , to jacyś druciarze musieli montować instalacje albo faktycznie w 2 egzemplarzach na kilkadziesiąt tysięcy sprzedanych w polsce sztuk miało wadę.... Jakoś większość jeździ i silnik nie przysparza problemów.
Wydaje mi się że to zwykłe bicie piany i tyle.
-
Master
Pamiętaj że nie wszyscy są zarejestrowani na forum. Procent nieobecnych pewnie też ma jakieś problemy z autami o których nie wiemy...
-
Nowy klubowicz
Jacku może tak być, choć większość ludzi wchodzi na fora i wyraża swoje opinie gdy targają nimi silne emocje - właśnie wtedy gdy są rozżaleni bo coś się zepsuło itd, wiele osób jeśli wszystko działa to nawet nie myślą o forach
tak więc po jednej i po drugiej stronie jest masa ludzi, a te awarie to raczej można potraktować jako odosobnione przypadki.
-
Doświadczony klubowicz
Ostatnio słyszałem tezę ze to wina lpg i selenia, oraz ze inna parta zaworów idzie od marca 2019
-
Doświadczony klubowicz
Nie ma zadnych potwierdzonych info dot. zmiany zaworow. Temat lpg w tym silniku jest dawno obgadany. Silnik nie nadaje sie do gazu. Czyli trzeba zagazowac starannie a nie na odwal sie aby spokojnie jezdzic. Tyle w temacie.
-
Nowy klubowicz
Czyżby niemiłe przygody z LPG się skończyły czy nikt się nie chce ujawnić? Bo temat jakby ucichł...
-
Klubowicz
Pewnie mechanicy z ASO nauczyli się prawidłowo montować i stroić LPG do 1.4 ;-P
-
Klubowicz
Ja miałem wymianę zaworów przy przebiegu 73000,w tej chwili 116000 i jakoś jeździ.
-
Master
Od dwóch tankowań podtlenku gazotu mam taką dziwną przypadłość:
zawsze było podczas jazdy:
4 cegiełki(zmiana przy 80-100km)/3 cegiełki(zmiana przy 160-190 km)/2 cegiełki(zmiana przy 240-280km)/1 cegiełka (zmiana przy 320-360km)/1 cegiełka + księgowy (wyczerpanie gazu przy 410-450km)/0 cegiełek + księgowy (jazda na benzynie)
Teraz mam tak:
4 cegiełki(zmiana przy 80-100km)/3 cegiełki(zmiana przy 160-190 km)/2 cegiełki(zmiana przy 240-280km)/1 cegiełka (zmiana przy 320-360km)/0 cegiełek + księgowy(wyczerpanie gazu przy 410-450km)/0 cegiełek + księgowy (jazda na benzynie)
Ciekawe gdzie mi zniknął wskaźnik jazdy na rezerwie, aktualnie wygląda tak, że jadę na gazie z pustym zbiornikiem i spokojnie 80-100 km jeszcze się obleci
Rozumiem, że jakby szlag trafił pływak w zbiorniku to w ogóle by nie pokazywał, albo pokazywał głupoty, ale poziom znika jak znikał, zniknął tylko wskaźnik jazdy na rezerwie na lpg (1 cegiełka + księgowy)
-
Klubowicz
Szary83 ty masz fabryczne lpg ?
-
Master
tak fabryczny podtlenek z poziomem wyświetlanym między zegarami
-
Klubowicz
zdradź mi tajemnice jak Ty przejeżdżasz 450 km na baku LPG, ja zalewam do pełna z pustego to mi wchodzi około 39l i przejeżdżam max 350 i mniej, ale nigdy się nie trafiło abym chociaż zbliżył się do 400. Morze mam za ciężką nogę, ale zona to samo a jeździ o wiele mniej agresywnie.
Podobne tematy
-
Napisany przez GUREGORI74 na forum Croma
Odpowiedzi: 27
Ostatni post: 20-01-2016, 18:11
-
Napisany przez JacUno na forum Uno
Odpowiedzi: 6
Ostatni post: 16-11-2014, 18:11
-
Napisany przez krzysztof2345 na forum Stilo
Odpowiedzi: 44
Ostatni post: 21-03-2013, 08:22
-
Napisany przez MartinBlank na forum Stilo
Odpowiedzi: 34
Ostatni post: 09-08-2012, 14:43
-
Napisany przez KrzychuB na forum Moje auto
Odpowiedzi: 14
Ostatni post: 24-12-2010, 13:47
Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci
Fiat Tipo LPG problemy
,
tipo stag check engine
,
fiat tipo lpg forum
,
fiat tipo glowica
,
oryginalna instalacja tartarini fiat tipo
,
tipo na gaz forum fiat
,
fiat tipo lpg awarie
,
elm327 a gwarancja fiat
,
tipo.glowica
,
tipo lpg glowica problem
,
tipo lpg problemy
,
fiat tipo 1 4 95 km jaka instalacja lpg
,
problem z lpg przy wysokich temperaturach
,
stag 4 qbox i fiat
Tagi dla tego tematu
Powered by vBulletin, Copyright © 2023 vBulletin Solutions, Inc.

FiatKlubPolska.pl zrzesza fanów i posiadaczy samochodów marki Fiat.
FiatKlubPolska.pl nie jest formalnie powiązane z koncernem Fiat.
Znaki towarowe wykorzystane w treściach forum należą do ich właścicieli
i zostały użyte wyłącznie w charakterze informacyjnym.
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 18:05.
W sieci od 2007 roku.