Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 33 z 34 PierwszyPierwszy ... 2331323334 OstatniOstatni
Posty od 481 do 495 z 508
Like Tree49lubi to!

Temat: Moja (niemiła) przygoda z TIPO 1.4 LPG  

  1. #481
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    17 styczeń 2019
    Skąd
    Kalwaria Zebrzydowska
    Wiek
    32
    Postów
    807
    Auto
    Fiat Tipo SW Lounge 1.4tjet + lpg BRC32/Barracuda 115
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał brylancik13 Zobacz post
    Własnie to GZW i Silesia Cars biorę pod uwagę w sprawie wyjaśnienia mojej trefnej instalki Tartarini, jakie graty przeszczepić zeby to normalnie działało. Ale to za tydzień-dwa, na razie jeszcze jazda na Pb.
    Silesia Cars też ok, przemiał mają konkretny jak tam byłem nie dawno.
    brylancik13 lubi to.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #482
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    14 styczeń 2020
    Skąd
    ŚLĄSK
    Postów
    4
    Auto
    TIPO 1,4 95KM
    Rocznik
    2018
    Cytat Napisał mechanizator9 Zobacz post
    To chyba jakiś mega warsztat skoro „zrobili ich już setki jak nie tysiące".
    Nie wiem czy mega ale ten silnik już od lat odpycha Fiaty więc myślę, że jest to możliwe. Tym bardziej, że gdy zakładałem instalację do Peugeota w GZW kilka lat temu to na wolny termin czekało się 1-2 miesiące Auto przelatało dotychczas na LPG 140 tysięcy km i oprócz wymiany wtrysków po 120 nie wiem że mam gaz - oczywiście serwis co 10 tysięcy z regulacją w trasie

  4. #483
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    27 kwiecień 2018
    Skąd
    Skawina
    Wiek
    37
    Postów
    520
    Auto
    TIPO SW 1.4 fire
    Rocznik
    2018
    Cytat Napisał brylancik13 Zobacz post
    Własnie to GZW i Silesia Cars biorę pod uwagę w sprawie wyjaśnienia mojej trefnej instalki Tartarini, jakie graty przeszczepić zeby to normalnie działało. Ale to za tydzień-dwa, na razie jeszcze jazda na Pb.
    Dlaczego na pb? Ostatnio aso poza oficialem obwinia selenia za zawory. Ponoć przy wyższej temp cos ciśnienie mniejsze

  5. #484
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    10 kwiecień 2016
    Skąd
    Bielsko-Biała
    Postów
    4
    Auto
    Panda III 1.2 8V
    Rocznik
    2015
    Panowie przeczytałem cały wątek.... i nasuwa mi się jedna myśl..... to jedno czy dwa samochody, które miały problem - tak 1-2 , to jacyś druciarze musieli montować instalacje albo faktycznie w 2 egzemplarzach na kilkadziesiąt tysięcy sprzedanych w polsce sztuk miało wadę.... Jakoś większość jeździ i silnik nie przysparza problemów.
    Wydaje mi się że to zwykłe bicie piany i tyle.

  6. #485
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    12 wrzesień 2017
    Skąd
    Bystrzyca Kłodzka
    Postów
    689
    Auto
    tipo 1,4 sedan 2017r, ix 35-2,0crdi 2010, Fiat 125p 1988, Polonez 1,5- 1989, Polonez Caro 1,6-1994,
    Rocznik
    03.2017
    Pamiętaj że nie wszyscy są zarejestrowani na forum. Procent nieobecnych pewnie też ma jakieś problemy z autami o których nie wiemy...

  7. #486
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    10 kwiecień 2016
    Skąd
    Bielsko-Biała
    Postów
    4
    Auto
    Panda III 1.2 8V
    Rocznik
    2015
    Jacku może tak być, choć większość ludzi wchodzi na fora i wyraża swoje opinie gdy targają nimi silne emocje - właśnie wtedy gdy są rozżaleni bo coś się zepsuło itd, wiele osób jeśli wszystko działa to nawet nie myślą o forach tak więc po jednej i po drugiej stronie jest masa ludzi, a te awarie to raczej można potraktować jako odosobnione przypadki.

  8. #487
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    27 kwiecień 2018
    Skąd
    Skawina
    Wiek
    37
    Postów
    520
    Auto
    TIPO SW 1.4 fire
    Rocznik
    2018
    Ostatnio słyszałem tezę ze to wina lpg i selenia, oraz ze inna parta zaworów idzie od marca 2019

  9. #488
    Klubowicz
    Dołączył
    21 wrzesień 2017
    Skąd
    Łódź
    Postów
    416
    Auto
    Tipo sw
    Rocznik
    2017
    Nie ma zadnych potwierdzonych info dot. zmiany zaworow. Temat lpg w tym silniku jest dawno obgadany. Silnik nie nadaje sie do gazu. Czyli trzeba zagazowac starannie a nie na odwal sie aby spokojnie jezdzic. Tyle w temacie.

  10. #489
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    14 styczeń 2020
    Skąd
    ŚLĄSK
    Postów
    4
    Auto
    TIPO 1,4 95KM
    Rocznik
    2018
    Czyżby niemiłe przygody z LPG się skończyły czy nikt się nie chce ujawnić? Bo temat jakby ucichł...

  11. #490
    Klubowicz
    Dołączył
    22 czerwiec 2017
    Skąd
    Wrocław
    Postów
    277
    Auto
    Tipo SW 1.4 T-Jet LPG
    Rocznik
    2017
    Pewnie mechanicy z ASO nauczyli się prawidłowo montować i stroić LPG do 1.4 ;-P
    Talarsw lubi to.

  12. #491
    Klubowicz
    Dołączył
    04 sierpień 2017
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    43
    Postów
    164
    Auto
    Fiat tipo 1.4 95km kombi
    Rocznik
    2017
    Ja miałem wymianę zaworów przy przebiegu 73000,w tej chwili 116000 i jakoś jeździ.

  13. #492
    Master
    Dołączył
    15 czerwiec 2018
    Skąd
    Zabrze
    Wiek
    36
    Postów
    1,404
    Auto
    Fiat Tipo SW 1.4 T-Jet LPG
    Rocznik
    2018
    Od dwóch tankowań podtlenku gazotu mam taką dziwną przypadłość:
    zawsze było podczas jazdy:
    4 cegiełki(zmiana przy 80-100km)/3 cegiełki(zmiana przy 160-190 km)/2 cegiełki(zmiana przy 240-280km)/1 cegiełka (zmiana przy 320-360km)/1 cegiełka + księgowy (wyczerpanie gazu przy 410-450km)/0 cegiełek + księgowy (jazda na benzynie)
    Teraz mam tak:
    4 cegiełki(zmiana przy 80-100km)/3 cegiełki(zmiana przy 160-190 km)/2 cegiełki(zmiana przy 240-280km)/1 cegiełka (zmiana przy 320-360km)/0 cegiełek + księgowy(wyczerpanie gazu przy 410-450km)/0 cegiełek + księgowy (jazda na benzynie)
    Ciekawe gdzie mi zniknął wskaźnik jazdy na rezerwie, aktualnie wygląda tak, że jadę na gazie z pustym zbiornikiem i spokojnie 80-100 km jeszcze się obleci
    Rozumiem, że jakby szlag trafił pływak w zbiorniku to w ogóle by nie pokazywał, albo pokazywał głupoty, ale poziom znika jak znikał, zniknął tylko wskaźnik jazdy na rezerwie na lpg (1 cegiełka + księgowy)

  14. #493
    Klubowicz
    Dołączył
    20 styczeń 2017
    Skąd
    Wrocław
    Postów
    124
    Auto
    fiat Tipo 1,4 T-Check LPG
    Rocznik
    2017
    Szary83 ty masz fabryczne lpg ?

  15. #494
    Master
    Dołączył
    15 czerwiec 2018
    Skąd
    Zabrze
    Wiek
    36
    Postów
    1,404
    Auto
    Fiat Tipo SW 1.4 T-Jet LPG
    Rocznik
    2018
    tak fabryczny podtlenek z poziomem wyświetlanym między zegarami

  16. #495
    Klubowicz
    Dołączył
    20 styczeń 2017
    Skąd
    Wrocław
    Postów
    124
    Auto
    fiat Tipo 1,4 T-Check LPG
    Rocznik
    2017
    zdradź mi tajemnice jak Ty przejeżdżasz 450 km na baku LPG, ja zalewam do pełna z pustego to mi wchodzi około 39l i przejeżdżam max 350 i mniej, ale nigdy się nie trafiło abym chociaż zbliżył się do 400. Morze mam za ciężką nogę, ale zona to samo a jeździ o wiele mniej agresywnie.


 

Podobne tematy

  1. Dpf-przygoda
    Napisany przez GUREGORI74 na forum Croma
    Odpowiedzi: 27
    Ostatni post: 20-01-2016, 18:11
  2. Fiat Uno ŚCIĄGA niemiłosiernie
    Napisany przez JacUno na forum Uno
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 16-11-2014, 18:11
  3. Moja przygoda z 2 ASO w Warszawie
    Napisany przez krzysztof2345 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 44
    Ostatni post: 21-03-2013, 08:22
  4. Moja przygoda ze Stilo oraz ASO Kowalski w Częstochowie
    Napisany przez MartinBlank na forum Stilo
    Odpowiedzi: 34
    Ostatni post: 09-08-2012, 14:43
  5. Moje Tipo Moja Pasja
    Napisany przez KrzychuB na forum Moje auto
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post: 24-12-2010, 13:47

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

stag 4 qbox i fiat

problem z lpg przy wysokich temperaturach

fiat tipo 1 4 95 km jaka instalacja lpg

tipo lpg problemy

tipo lpg glowica problem

tipo.glowica

elm327 a gwarancja fiat

fiat tipo lpg awarie

Tagi dla tego tematu

https://www.iparts.pl