Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 4 z 12 PierwszyPierwszy ... 23456 ... OstatniOstatni
Posty od 46 do 60 z 174
Like Tree11lubi to!

Temat: Kłopoty z firmową instalacja lpg Landi Renzo  

  1. #46
    Klubowicz
    Dołączył
    21 kwiecień 2013
    Skąd
    Łęg
    Wiek
    39
    Postów
    443
    Auto
    500L easy 1.4 lpg/tipo sw lounge 1.4 tjet lpg
    Rocznik
    2013/2017
    Dzięki bardzo za instrukcje i rozkwinę tematu. Wtryski zakupione wymienione. Zerowanie parametrów wykonane pięknie równo pracuje silnik. Dzięki za przetarcie szlaku.
    Cytat Napisał Qvadrat Zobacz post
    No dobra. Podaje rozwiązanie problemu nierównej pracy na gazie fabrycznej instalacji, wypadania przez to zaplonow, wywalania czeka i przechodzenia na pb, podczas gdy na pb auto pracuje aksamitnie. Przyczyna sa wtryskiwacze niebieskie medy.

    Nowa listwa w aso to 3200 po rabacie 2700zl. Dziekuje, kto się załapał na gwarancji dużo jeżdżąc to ma, kto jak ja po gwarancji o odsyłam do firmy enerma, linki na końcu wypocin. Maja niebieskie medy ze złączka do fiata w cenie tyg zwykłych, czyli 199zl szt. Ja kupiłem u nich cała listwę razem z czujnikiem bosch za 900zl. Nie polecam, wystarcza same wtryski plus jak kto woli czujnik dodatkowo.

    Dlaczego? A ni dlatego, ze wyloty z listwy do kolektora (wężyki) sa zapięte jednorazowymi zaciskanymi opaskami i jest tam mało miejsca na walkę z zakładaniem nawet standardowych zakrecanych. Bez odkręcania listwy wymieniłem same wtryski. Odkręcamy 4 śrubki i zdejmujemy blaszkę i po prostu wyciągamy. Jakby nie szło to pod wtykiem jest mały rowek, można podważyć wąskim płaskim śrubokrętem.

    Żeby dostać się do listwy nalezy najpierw oczywiście zdjąć osłonę na silniku i odkręcić ten taki metalowy rozgałęziony trzymał kabli, węży i czego tam jeszcze. Pamiętajcie z tylu jeszcze na torx jestvprzykrecone do tego mocowanie węży małego obiegu, będziecie widzieli. Trzeba ten metal wyjąc aby mieć swobodny dostęp do listwy. Po złożeniu wszystkiego i odpaleniu auta wysra zaplonybna każdym cylindrze plus w cholerę innych. Ważne aby poszedł gaz na listwę. Oczywiście przez te błędy przełączy się na pb. Fasony i np mesem kasujemy adaptacje ( w mesie druga pozycja od góry coś o przywracaniu fabrycznych parametrów). Po zabiegu odpalamy, wymuszamybod razu prace na pb i przez 10-15 minut słuchamy pracy silnika na falujących obrotach. Po tym czasie zacznie pracować normalnie, wszystko się ułoży, wyłączamy prace na pb, auto przechodzi na lpg i cieszymy się cicha, równą praca na lpg tak samo jak po wyjeździe z salonu :-)

    Wymiana zajęła mi mniej czasu niż później odkurzanie wnętrza po 4 miesiącach niesprzatania…

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Wybaczcie mi jakoś tekstu bo pobiłem szybkę w telefonie i szwankuje dotyk, czasem szaleje, sam kasuje, przestawia kursor…

    Zaraz dodam linki.

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Kurde wtrysk podrożał 20zl: https://enerma.pl/pl/wtryskiwacze/42...Med&results=29

    Czujnik: https://enerma.pl/pl/czujniki/3800-m...Med&results=29

    Jest tez cała listwa: https://enerma.pl/pl/listwa-4-cylind...Med&results=29
    Ta akurat ma zwykle medy, znaczy ze standardowa wtyczka, ale ja zadzwoniłem i okazało się to bez znaczenia bo oni sami te listwę kompletują, poprosiłem i skompletowali mi z wtryskami ze złączka do fiata. Czujnik tez się wybiera spośród 4 wymienionych w opisie, ja wybrałem podanego wyżej boscha.

    Czujnika wprawdzie nie wymieniłem ale to zrobię bo dziś wywalił mi rano niskie ciśnienie, ten błąd 087 czy 9, co go mam od początku. Zobaczę czy po wymianie czujnika dalej będzie się pojawiał na zimnym silniku o poranku. Jak tak to wtedy podkręce śrubkę na parowniku.

    Ogólnie jest git, znowu nie czuć momentu przełączenia na lpg i roznicy w pracy na obu paliwach. Tak długo jeździłem z padniętym wtryskami ze stojąc na światłach musiałem dodawać gazu na luzie bo jak nie to wypadłoby zaplony na jałowym, czek i praca na pb, wtedy gaszenie odpalanie i dalej na lpg. Na jakoś czas już to za mną :-)

    Kontakt do enermy: https://enerma.pl/pl/content/2-kontakt
    Dzwońcie na ten 730, konkretny pan. Zamawiałem u niego telefonicznie, kurier za pobraniem.
    FIAT MI AMORE
    https://www.facebook.com/SzarySleeperLounge/
    BP-168KM/LPG-162KM



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #47
    Klubowicz
    Dołączył
    22 czerwiec 2017
    Skąd
    Wrocław
    Postów
    408
    Auto
    Tipo SW 1.4 T-Jet LPG
    Rocznik
    2017
    Ja po wymianie wtrysków nie zerowałem żadnych parametrów, odkręciłem zawór przy butli i auto po przełączeniu na gaz nie wyrzuciło żadnego błędu a silnik pracował równo.
    juri lubi to.

  4. #48
    Master
    Dołączył
    07 czerwiec 2017
    Skąd
    Białystok
    Postów
    3,950
    Auto
    Tipo SW 1.4 T-JET LPG Lounge
    Rocznik
    2017
    Ja przed wymiana jeździłem 5000km z walnietymi wtryskami a po wymianie telepalo całym autem i przechodził na pb. Zerowanie załatwiło sprawę. U mnie pewnie coś się w parametrach pokielbasilo od męczenia go tak długo na padnietych wtryskach. Może u ciebie jeszcze nie zdążyły się parametry rozjechać bo wymieniłeś po pierwszych objawach szybciej niż ja.
    juri lubi to.
    Lepszy
    Power
    Gamoniu

  5. #49
    Master
    Dołączył
    07 czerwiec 2017
    Skąd
    Białystok
    Postów
    3,950
    Auto
    Tipo SW 1.4 T-JET LPG Lounge
    Rocznik
    2017
    Wymieniłem dziś czujnik i nic się nie zmieniło… cholera chyba coś z parownikiem ale przecież mocy nie brakuje, nie przerywa… musz obadac gdzie jest tzw trzpień i jak go wyjąc i poczyscic. Może pomoże. Niby kiedyś mi w aso to robili.
    juri lubi to.
    Lepszy
    Power
    Gamoniu

  6. #50
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 lipiec 2017
    Skąd
    Stargard
    Postów
    37
    Auto
    Fiat Tipo SW 1,4 T-Jet LPG
    Rocznik
    2017
    Miałem ten sam problem z ciśnieniem . Jak silnik był zimny , pyknięcie i zaraz błąd. Musiałem się zatrzymać, wyłączyć silnik i jak odpaliłem to już normalnie się przełączył. Wziąłem go na przetrzymanie , jeździłem tak chyba ze trzy miesiące i się sam naprawił. Przebieg 175 tyś

  7. #51
    Master
    Dołączył
    07 czerwiec 2017
    Skąd
    Białystok
    Postów
    3,950
    Auto
    Tipo SW 1.4 T-JET LPG Lounge
    Rocznik
    2017
    Mi już 4x sam się naprawiał a teraz jakoś nie chce…

    Ja się nie zatrzymuję, w czasie jazdy cofam kluczyk i przekręcam spowrotem trzymając wciśnięte sprzęgło, gaśnie i odpala sam od razu i jadę dalej…
    Lepszy
    Power
    Gamoniu

  8. #52
    Master
    Dołączył
    07 czerwiec 2017
    Skąd
    Białystok
    Postów
    3,950
    Auto
    Tipo SW 1.4 T-JET LPG Lounge
    Rocznik
    2017
    Co do bledu niskiego ciśnienia w listwie to Podejrzewam parownik, pewnie już traci wydajność i to widać na zimnym, póki się nie nagrzeje porządnie to przy przełączeniu na lpg za małe ciśnienie podaje na listwę i stad ten błąd. Jak ciepło przyjdzie albo wstawię nowy albo zregeneruje ten zestawem naprawczym. Prawie na bank jestem pewien ze to to.
    Lepszy
    Power
    Gamoniu

  9. #53
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    06 grudzień 2021
    Skąd
    Dąbrowa Gornicza
    Wiek
    58
    Postów
    21
    Auto
    Tipo 1,4 95 KM
    Rocznik
    2017
    Witam! Może ktoś podpowie czy da się skasować ( nie w ASO ) to takie pikanie przypominające o serwisie LPG?
    Pozdrawiam!
    Jacek

  10. #54
    Klubowicz
    Dołączył
    13 grudzień 2012
    Skąd
    Lub
    Wiek
    38
    Postów
    223
    Auto
    Ar
    Nie ma informacji o serwisie lpg, jest o ogólnym serwisie

  11. #55
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    06 grudzień 2021
    Skąd
    Dąbrowa Gornicza
    Wiek
    58
    Postów
    21
    Auto
    Tipo 1,4 95 KM
    Rocznik
    2017
    Witam! Krótko mam Tipo i nie wiem dokładnie co to znaczy, to tylko mój domysł.
    Mam instalację Landi Renzo i po zgaszeniu silnika z tej stacyjki gazowej wydobywa się kilkukrotne piknięcie. Na początku tego nie było więc myślę, że to chodzi o serwis. Proszę o podpowiedzi co to może być i co z tym zrobić samodzielnie.
    Pozdrawiam!
    Jacek

  12. #56
    Master
    Dołączył
    07 czerwiec 2017
    Skąd
    Białystok
    Postów
    3,950
    Auto
    Tipo SW 1.4 T-JET LPG Lounge
    Rocznik
    2017
    Po pierwsze masz dokładana instalacje - nie fabryczna, wiec to nie ten wątek, napisz w odpowiednim lub załóż nowy.
    Lepszy
    Power
    Gamoniu

  13. #57
    Master
    Dołączył
    15 czerwiec 2018
    Skąd
    Zabrze
    Wiek
    41
    Postów
    1,582
    Auto
    Fiat Tipo SW 1.4 T-Jet LPG
    Rocznik
    2018
    Qvadrat dzięki. Napisz gdzie Ci wysłać czteropak dobrego piwka [emoji41]

    Wysłane z mojego Mi Note 10 Lite przy użyciu Tapatalka

  14. #58
    Master
    Dołączył
    15 czerwiec 2018
    Skąd
    Zabrze
    Wiek
    41
    Postów
    1,582
    Auto
    Fiat Tipo SW 1.4 T-Jet LPG
    Rocznik
    2018
    A teraz na spokojnie, zaczął mi sypać p1003\1005 no to zakupiłem jeden wtrysk, wcześniej wymieniłem filtry, świece i nic nie dało. Po zmianie wtrysku problem istniał dalej, no o się zmartwiłem. Zajrzałem tutaj i w wyszukiwajce znalazłem Twój wpis, no i mesem zresetowałem mapy i problem zniknął [emoji1305]
    Ps. Tej czarnej listwy trzymającej nie trzeba demontować do wymiany samych wtrysków, wystarczy poluzować, by dostać się do tej zablokowanej śrubki

    Wysłane z mojego Mi Note 10 Lite przy użyciu Tapatalka

  15. #59
    Master
    Dołączył
    07 czerwiec 2017
    Skąd
    Białystok
    Postów
    3,950
    Auto
    Tipo SW 1.4 T-JET LPG Lounge
    Rocznik
    2017
    Wkurwu ciąg dalszy. Dziś w czasie jazdy wywalił check 0087 i przeszedł na pb. Teraz już po każdym odpaleniu cykanzawor na butli próbuje pracy na lpg, rzyga checkiem, zawór cyka drugi raz na butli (pewnie się zamyka) i zostaje na pb.

    Nowe wtryski, wszystkie filtry. Czy to już koniec parownika? Te błędy mnie męczyły już od dawna ale po dłuższym czasie przechodził na lpg i jechał po rozgrzaniu.

    Ktoś miał podobnie i sobie z tym poradził?

    Coś kojarzę, ze ktoś pisał ze na 0087 pomogła mu wymiana reduktora. Drogi trochę ale jak nie wpadną tu inne pomysły trzeba będzie się szarpnac.
    Lepszy
    Power
    Gamoniu

  16. #60
    Master
    Dołączył
    15 czerwiec 2018
    Skąd
    Zabrze
    Wiek
    41
    Postów
    1,582
    Auto
    Fiat Tipo SW 1.4 T-Jet LPG
    Rocznik
    2018
    Cytat Napisał Qvadrat Zobacz post
    Wkurwu ciąg dalszy. Dziś w czasie jazdy wywalił check 0087 i przeszedł na pb. Teraz już po każdym odpaleniu cykanzawor na butli próbuje pracy na lpg, rzyga checkiem, zawór cyka drugi raz na butli (pewnie się zamyka) i zostaje na pb.

    Nowe wtryski, wszystkie filtry. Czy to już koniec parownika? Te błędy mnie męczyły już od dawna ale po dłuższym czasie przechodził na lpg i jechał po rozgrzaniu.

    Ktoś miał podobnie i sobie z tym poradził?

    Coś kojarzę, ze ktoś pisał ze na 0087 pomogła mu wymiana reduktora. Drogi trochę ale jak nie wpadną tu inne pomysły trzeba będzie się szarpnac.
    To u mnie. Wywalało P0087 i pod koniec gwarancji wymienili mi reduktor przy 60kkm teraz mam 96kkm wymieniony jeden wtrysk i żona zakomunikowała, że znów jej helikopterek wyskoczył. Stawiam na P0087 [emoji848] jutro sprawdzę alfą

    Wysłane z mojego Mi Note 10 Lite przy użyciu Tapatalka


 
Strona 4 z 12 PierwszyPierwszy ... 23456 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Fabryczna Instalacja LPG Landi Renzo w EVO 1.4
    Napisany przez Rocket_Ronnie na forum Punto Evo
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 11-04-2021, 09:18
  2. Kłopoty z moją SIENKĄ
    Napisany przez Tunio na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 62
    Ostatni post: 25-01-2019, 10:26
  3. Fait zezwala na montaż nowej LPg firmy Landi Renzo
    Napisany przez lukasz.zst na forum Tipo
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 16-02-2017, 23:54
  4. LANDI 98SE problem HGT
    Napisany przez prosto90idzie na forum LPG - Liquified Petroleum Gas
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 10-05-2013, 21:19
  5. Kupie centralke LPG Landi L.E.S 98
    Napisany przez prosto90idzie na forum Kupię
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 19-02-2013, 20:12

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

https:fiatklubpolska.plsilniki-benzynowe-tipo-534klopoty-z-firmowa-instalacja-lpg-landi-renzo-48666

https:fiatklubpolska.plsilniki-benzynowe-tipo-534klopoty-z-firmowa-instalacja-lpg-landi-renzo-486663

https:fiatklubpolska.plsilniki-benzynowe-tipo-534klopoty-z-firmowa-instalacja-lpg-landi-renzo-486665

https:fiatklubpolska.plsilniki-benzynowe-tipo-534klopoty-z-firmowa-instalacja-lpg-landi-renzo-486669

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl