Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Posty od 1 do 15 z 28
Like Tree1lubi to!

Temat: Tipo 1,4 T-jet problem z przyspieszaniem na biegach 4,5,6  

  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    17 październik 2019
    Skąd
    Wrocław
    Postów
    4
    Auto
    Tipo 1,4 T-Jet gaz tartarini
    Rocznik
    2018

    Tipo 1,4 T-jet problem z przyspieszaniem na biegach 4,5,6

    Dzień dobry

    W czerwcu 2019 kupiłem Tipo 1,4 T-jet z LPG Tartarini w salonie do dnia dzisiejszego tj. 17.10.2019 odwiedziłem ASO 10 razy z różnymi problemami, ale jednego nie są w stanie rozwiązać.
    Problem objawia się poprzez niepłynne (skokowe) przyspieszanie na 4, 5 i 6 biegu. Jest to odczuwalne bardzo delikatnie i nie występuje za każdym razem (mniej więcej 1/15 przyspieszań) niezależnie czy jadę na LPG czy na benzynie. Odwiedziłem ASO GAM Długołęka oraz ASO ADF Wrocław w obydwu serwisach nie wiedzą co jest przyczyna i jak temu zaradzić, ale w ADF Panowie poinformowali mnie, że mieli już 3 identyczne przypadki i też nie udało się im pomóc.
    Poszukuję osób które maja taki sam problem ponieważ będę sprawę kierować do sądu w celu uzyskania pojazdu pozbawionego wad lub rozwiązania umowy ze zwrotem kosztów. Jeżeli inni użytkownicy z analogicznym problemem się tu znajdą to proponuję wspólnie wytoczyć postępowanie sądowe.

    Jeżeli jest ktoś kto miał problem i wie jak go rozwiązać to również będę zobowiązany. Jestem już mocno zdesperowany zwłaszcza z powodu podejścia ASO i rozkładania przez nich rąk.

    Proszę o pomoc z góry dziękuję.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    15 lipiec 2018
    Skąd
    Kęty
    Postów
    75
    Auto
    tipo sw s-design 1.4 T-Jet
    Rocznik
    2018
    Cześć,
    jeśli masz FB to tutaj jest grupa odnośnie dławienia i szarpania. Szykują tam pozew zbiorowy. https://www.facebook.com/groups/3680...?ref=bookmarks
    nie wiem czy ten link zadziała.

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    16 styczeń 2013
    Skąd
    stad
    Wiek
    43
    Postów
    14
    Auto
    TIPO 1.4 TJet HB Lounge
    Rocznik
    2018
    Hej,

    Ja ma T-Jeta bez gazu kupiony w lipcu 2019. Rocznikowo październik 2018.
    Może nie szarpie, ale bardzo nierówno przyspiesza powyżej 2000 obrótów na 2.,3.,4. biegu. Strasznie mnie to drażni i zamieżam się do ASiO z tym udać...

    Pozdrawiam
    Tomek

  5. #4
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    17 październik 2019
    Skąd
    Wrocław
    Postów
    4
    Auto
    Tipo 1,4 T-Jet gaz tartarini
    Rocznik
    2018
    Zgadzam się że nie jest to szarpanie tylko nie płynne przyspieszanie. Pojedz do ASO i jeżeli coś z tym zrobią daj znać co to jest za feler bo mi już ręce opadają.

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 listopad 2018
    Skąd
    Międzyborów
    Wiek
    33
    Postów
    18
    Auto
    Tipo t-jet Lounge
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał sobi1 Zobacz post
    Hej,

    Ja ma T-Jeta bez gazu kupiony w lipcu 2019. Rocznikowo październik 2018.
    Może nie szarpie, ale bardzo nierówno przyspiesza powyżej 2000 obrótów na 2.,3.,4. biegu. Strasznie mnie to drażni i zamieżam się do ASiO z tym udać...

    Pozdrawiam
    Tomek
    Jak wygląda przyspieszanie powyżej 2500 obrotów?? U mnie nierówne przyspieszanie występowało (występuje?) przy gwałtownym przyspieszaniu w przedziale 2k-2.5k obrotów.

  7. #6
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    03 czerwiec 2019
    Skąd
    Bielsko-Biała
    Postów
    21
    Auto
    tipo sw t-jet
    Rocznik
    2018
    U mnie też to nierówne przyspieszanie czasem występuje jak się mocno depnie na gaz.

  8. #7
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2017
    Skąd
    Sosnowiec
    Wiek
    40
    Postów
    2,000
    Auto
    Tipo Sedan 1.4 N/A Lounge
    Rocznik
    2016
    Ale z ciekawości spytam, nie piszecie o tzw "turbo dziurze" ? tylko o innym zjawisku ?

  9. #8
    Master
    Dołączył
    17 styczeń 2019
    Skąd
    Kalwaria Zebrzydowska
    Wiek
    36
    Postów
    2,212
    Auto
    Fiat Tipo SW Lounge 1.4tjet + lpg [St1 170km]
    Rocznik
    2017
    Turbodziura występuje przed załączeniem się turbiny, a tutaj z opisu kolegów wynika jakby auto sinusoidalnie przyspieszało raz lepiej raz gorzej. U mnie jak występuje jak już to tego nie zauważam chyba. Pewnie jest to związane z normami E6d, u mnie jest E6 auto z lutego 2017r. Brat w 2018r zakupił nowe Megane IV, miał podobny problem tylko on coś wręcz mówił o szarpaniu. Problem był na większą skalę bo nawet Renault wypuściło nowy soft do tych silników. U niego po zmianie softu było dużo lepiej. ASO mu oznajmiło że jak chce się pozbyć problemu to po gwarancji polecają zrobić chiptuning żeby poprawić mapy które zostały opracowane głównie pod normy a nie pod użytkownika

  10. #9
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    17 październik 2019
    Skąd
    Wrocław
    Postów
    4
    Auto
    Tipo 1,4 T-Jet gaz tartarini
    Rocznik
    2018
    Powyżej 2500 też jest nierówno, aż do 4000 (dalej nie krecilem), ale kilka razy wyraźnie poczułem w okolicach 3000-3500

  11. #10
    Master
    Dołączył
    19 październik 2017
    Skąd
    SBI
    Postów
    1,193
    Auto
    Tipo HB 1.4T
    Rocznik
    2017
    W dieslu takie objawy dawał źle działający EGR, może to jest jakiś trop?

  12. #11
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    17 październik 2019
    Skąd
    Wrocław
    Postów
    4
    Auto
    Tipo 1,4 T-Jet gaz tartarini
    Rocznik
    2018
    Cytat Napisał kartonik Zobacz post
    W dieslu takie objawy dawał źle działający EGR, może to jest jakiś trop?
    Dzięki

  13. #12
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    22 styczeń 2018
    Skąd
    Żarów
    Postów
    2
    Auto
    Fiat Tipo s-design 1.4 T-Jet
    Rocznik
    09.2017
    U mnie problem pojawił się po przeglądzie 30 tys i wymianie świec zapłonowych.

  14. #13
    Klubowicz
    Dołączył
    08 listopad 2009
    Skąd
    Bieszczady
    Postów
    297
    Auto
    Tipo HB pop t-jet,Grande 1,2
    Rocznik
    2017/2008
    Cytat Napisał Piru Zobacz post
    U mnie problem pojawił się po przeglądzie 30 tys i wymianie świec zapłonowych.
    z tego postu wynika, że lepiej jeździć na starych świecach

  15. #14
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    22 styczeń 2018
    Skąd
    Żarów
    Postów
    2
    Auto
    Fiat Tipo s-design 1.4 T-Jet
    Rocznik
    09.2017
    Cytat Napisał manio20 Zobacz post
    z tego postu wynika, że lepiej jeździć na starych świecach
    Fabryczne chodziły 30 tyś bez problemu, po wymianie świec sporadycznie zaczął pojawiać się problem z przyspieszaniem, teraz mam przejechane na nowych świecach 8 tys i problem narasta. W przyszłym tygodniu jadę do serwisu to zobaczymy, jednakże przy wstępnej rozmowie z serwis zasugerował świece.

  16. #15
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    03 czerwiec 2019
    Skąd
    Bielsko-Biała
    Postów
    21
    Auto
    tipo sw t-jet
    Rocznik
    2018
    Ja mam takie objawy od nowości.


 
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Głośna praca silnika na niskich biegach
    Napisany przez ewa123 na forum Forum ogólne o Fiat
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 13-05-2019, 08:58
  2. Problem z przyspieszaniem
    Napisany przez Pioters na forum Stilo
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 14-10-2018, 21:57
  3. problem z przyspieszaniem
    Napisany przez ogr666 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 06-05-2015, 13:00
  4. Brava 1.4 12V - szarpie i gaśnie na niskich biegach
    Napisany przez jersey na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 02-04-2014, 03:10
  5. Problemy z przyspieszaniem
    Napisany przez djremi na forum Sedici
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 24-05-2011, 09:44

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

https:fiatklubpolska.plsilniki-benzynowe-tipo-534tipo-1-4-t-jet-problem-z-przyspieszaniem-na-biegach-4-5-6-a-45654

skokowe przyspieszanie

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl