Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 369 z 371 PierwszyPierwszy ... 269319359367368369370371 OstatniOstatni
Posty od 5,521 do 5,535 z 5564
Like Tree118lubi to!

Temat: Codziennik  

  1. #5521
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    06 lipiec 2017
    Skąd
    Płock
    Postów
    4
    Auto
    Bravo 1.9 Multijet
    Rocznik
    12.2002
    Czytałam wiele o tych produktach. W końcu zdecydowałam się na Virago 535.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #5522
    Master
    Dołączył
    04 kwiecień 2010
    Skąd
    Sanok
    Postów
    1,579
    Auto
    Abrath Panda 1.3 multijet 2005r. :)
    Nawet jeśli po poprawieniu początkowych niedoróbek (poprawiać nową maszynę, LUDZIE!!!) motór jakoś daje radę to jednak zawsze będzie to chinol. Zwłaszcza że należy pamiętać iż ze serwisem też lekko nie ma (części brak do nowości).

    Może nie motór ale po pewnej chińskiej maszynie mam dość. Wolałbym dołożyć że 2tys. i jak przedmówczyni i kupić używanego japończyka. Zrobić co trzeba i mieć coś pewnego.

    Co do nówki to miałbym pewną propozycję: Hyosung gv125c. Zdaję się Koreańczyk bazujący na Suzuki więc jakościowo nie powinno być źle. Powinni mieć jeszcze ostatnie sztuki z 2016 (przez nowe przepisy motocykl wycofano z Polski. Kwestia tylko by maszyna była zarejestrowana.

    Szkoda, że w naszym kraju jeśli chodzi o tego typu nowe motocykle 125 wybór jest tak podły. Albo chinol albo ... nic. Jedno wielkie nic.

  4. #5523
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,165
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    Szkoda, bo maszyny wyglądają naprawdę przyzwoicie.
    Italians Do It Better

  5. #5524
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    18 lipiec 2012
    Skąd
    Limanowa/Kraków
    Wiek
    36
    Postów
    866
    Auto
    Fiat Stilo 1.9 JTD 115
    Pojechałem do mechanika z nieodbijającym ręcznym i czymś wibrującym na dziurach...
    Pęknięte sprężyny z tyłu, do wymiany linki ręcznego, regeneracja zacisku, osłona wydechu, klocki...

    Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka

  6. #5525
    Master
    Dołączył
    04 kwiecień 2010
    Skąd
    Sanok
    Postów
    1,579
    Auto
    Abrath Panda 1.3 multijet 2005r. :)
    Odebrałem wczoraj auto. Samo wyciągnięcie i zaślepienie EGR-u kosztowało mnie 100zł (podły dostęp) + kilkanaście zeta na zaślepkę.
    Wywalenie Egra z mapy 500 zł.

  7. #5526
    Master
    Dołączył
    04 kwiecień 2010
    Skąd
    Sanok
    Postów
    1,579
    Auto
    Abrath Panda 1.3 multijet 2005r. :)
    Po czterodniowym oczekiwaniu odebrałem autko z warsztatu. Poszły nowe tarcze i klocki (ATE). Tył też był rozbierany (czyszczenie, cylinderki, linki wężyki). Wreszcie mam przyzwoity ręczny. Przemalował en też bębny i zaciski na czarno.
    Teraz tylko przyzwyczaić się muszę do nowych lepszych hamulców.

    Powiedzcie: czy trzeba się obchodzić z hamulcami w jakiś specjalny sposób, póki wszystko się nie ułoży?

  8. #5527
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    18 lipiec 2012
    Skąd
    Limanowa/Kraków
    Wiek
    36
    Postów
    866
    Auto
    Fiat Stilo 1.9 JTD 115
    Tak. Przez parędziesiąt km nie hamować mocno. Jak na tym etapie za mocno przygrzejesz tarcze lub klocki to już do końca będą piszczały.

    Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka

  9. #5528
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,165
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    U mnie piszczą, ale to pewnie z racji jakości/ceny klocków i tarcz (FERODO). Przegrzania u mnie raczej nie doświadczyły. Następnym razem wybiorę ATA.
    Italians Do It Better

  10. #5529
    Klubowicz
    Dołączył
    28 luty 2012
    Skąd
    pomorske
    Postów
    212
    Auto
    Marea Weekend 1.6 16V
    Rocznik
    1999
    Przy zmianie tarcz i klockow w marei w instrukcji bylo napisane zeby przez pierwsze 250- 300 km starac sie delikatnie hamowac.

  11. #5530
    Master
    Dołączył
    04 kwiecień 2010
    Skąd
    Sanok
    Postów
    1,579
    Auto
    Abrath Panda 1.3 multijet 2005r. :)
    Hej. Czy mógłbym prosić o ocenę tego moto: https://www.olx.pl/i2/oferta/yamaha-...5-IDp5kdn.html
    Wiem, że na zdjęciach to niewiele widać, ale może komuś się rzuci coś w oczy. Gościu ma go ponoć od wiosny, zrobił prawko, kupuje większy. Przebieg: 15tys.

  12. #5531
    Master
    Dołączył
    04 kwiecień 2010
    Skąd
    Sanok
    Postów
    1,579
    Auto
    Abrath Panda 1.3 multijet 2005r. :)
    Kwestia motóra załatwiona. Oto moje nowe cudo:

    Yamaha YBR 125. 2009r. Może i nie jest to wymarzony Cruiser, ale odrobinę ograniczały mnie fundusze. Poza tym wpierw trzeba się nauczyć porządnie jeździć motocyklem. A ta maszyna sprawdzi się tu idealnie.

  13. #5532
    Moderator
    Dołączył
    05 styczeń 2008
    Skąd
    Podkarpackie
    Wiek
    46
    Postów
    2,872
    Auto
    Fiat Croma 1.9 mJTD 16v
    Rocznik
    2009
    No więc mogę się oficjalnie pochwalić 9.11.17r egzamin, a dzisiaj odebrałem już nowy dokument, prawo jazdy na kategorię "A",czyli na motocykle
    Kosztowało mnie to jednak bardzo dużo nerwów.
    Prawko 2.jpgPrawko.jpg
    ciril, boch i ata lubią to.
    Włoszczyzna-Hmm to jest to!
    Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
    Marea Weekend 1.9 8v ELX 110KM 01'
    Lancia Lybra 1.6 16v 01'
    Fiat Stilo MW 1.9 16v 04'
    Jest:Fiat Croma 1.9 16v 09'

  14. #5533
    ata
    ata jest nieaktywny
    Master
    Dołączył
    26 sierpień 2011
    Skąd
    Szczecin
    Postów
    1,423
    Auto
    Fiat Palio Weekend 1,2 MPI
    Rocznik
    11.1999
    Cytat Napisał Zielony Zobacz post
    o więc mogę się oficjalnie pochwalić
    Gratulacje!

    PS Przejechałeś pieszego na pasach i wymusiłeś pierwszeństwo? (10 i 33 na formularzu)
    LOL
    spoko, znam temat, wiem że egzaminatorzy czasem/często zaznaczają N-neg "bo tak i co mi zrobisz?". U nas uwalają 70-90%
    Zdawalność w ugiegłym tygodniu - WORD Szczecin
    Małe zainteresowanie prawem jazdy i niska zdawalność. WORD zarabia na poprawkowych egzaminach? - Szczecin - NaszeMiasto.pl
    co tradycyjnie lokuje WORD Szczecin na jednym z ostatnich miejsc w kraju pod względem "zdawalności". Fakt faktem że minęło prawie 20 lat od momentu kiedy prokuratura przetrzepała to towarzystwo i sądy połowę z nich wysłały na przymusowe wczasy w okolicznych zakładach karnych.

  15. #5534
    Master
    Dołączył
    04 kwiecień 2010
    Skąd
    Sanok
    Postów
    1,579
    Auto
    Abrath Panda 1.3 multijet 2005r. :)
    Ba. Spotkałem się ze statystykami mówiącymi 75% budżetu WORD-ów to egzaminy poprawkowe. U nas (Krosno) są właśnie w trakcie wymiany aut egzaminacyjnych. Przechodzą że Swifta na Rio. Taka wymiana samochodów jest co 5lat. Do tego wysokie zarobki egzaminatorów. Z czegoś jest to opłacane.
    Z drugiej strony nie demonizujmy egzaminatorów. Zasady egzaminu są znane, przepisy ruchu drogowego też. Zapewne większość oblanych egzaminów to nerwy. Chociaż fakt, że trafiają się różni egzaminatorzy co doświadczyłem na własnej skórze.
    Niby rządzący chcą to zmienić. WORD-y mają być finansowane z budżetu państwa. Tylko czy to jest zmiana na lepsze? Czas pokaże.

    Panie Zielony: moje gratulacje
    Też chciałbym kiedyś zrobić tą kategorię. Ale póki co to pieśń przyszłości.
    Gdzie zdawałeś egzamin? Tarnobrzeg? Opisz egzamin szerzej Nie miałeś przekładanego terminu z racji na pogodę?
    Ostatnio edytowane przez ciril ; 22-11-2017 o 09:16

  16. #5535
    Moderator
    Dołączył
    05 styczeń 2008
    Skąd
    Podkarpackie
    Wiek
    46
    Postów
    2,872
    Auto
    Fiat Croma 1.9 mJTD 16v
    Rocznik
    2009
    Ata wjechałem na przejście dla pieszych jak po drugiej stronie jeszcze jedną nogą była na nim piesza. Usłyszałem to w radiu że mam błąd.
    Prawdę mówiąc zachowałem się tak jak nauczył mnie mój instruktor. Dodam tylko że droga w tym miejscu jest bardzo szeroka....


    Ciril masz rację pisząc że zasady egzaminu są znane jak i przepisy ruchu drogowego. Tylko do momentu kiedy działa to na zasadzie 1-0 wszystko jest pięknie.
    Najechałem na linie, moja wina, dotknąłem słupka- koniec egzaminu bo moja wina, miałem po niżej 30 km/h lub poniżej 50 km/h, proste moja wina. Ale tutaj się kończą moje umiejętności a zaczynają możliwości egzaminatora, a uwierz mi ma on ich całkiem sporo.
    Po drugie wykorzystuje swoją z góry ustaloną i lepszą pozycję. W tym czasie nie zdało parę osób i po części były to jakieś pierdoły, "bo jego zdaniem" ...

    Dziękuje za gratulację, bo zdanie A jest do tej pory dla mnie czymś dużym.
    Egzamin zdawałem oczywiście u siebie w mieście, czyli w Tarnobrzegu.
    Co do pogody, to tutaj miałem po prostu szczęście i udało mi się wstrzelić w suchy plac

    A wyglądało to mniej więcej tak:

    Powiem Wam że kosztowało mnie to sporo zdrowia psychicznego. Niestety należę do ludzi którzy biorą tego typu sprawy mocno "do siebie" i mimo że w czwartek było już po egzaminie i dostałem kartkę z napisem "POZYTYWNY", jeszcze przez dwie nocy ledwo co spałem, a trzymało mnie jeszcze parę dni.
    Zapisując się na kurs kat. A wiedziałem że się będę bardzo denerwował, ale że aż tak to nie przyszło mi to do głowy. Gdybym wiedział to na bank nie poszedłbym na kurs. Dla mnie to był horror.
    Teorię zdałem za drugim razem i praktykę również.
    Stres tak mi namieszał w głowie, że jak sprawdzałem błędne odpowiedzi gdy za pierwszym razem nie zdałem testów (brakło mi jednego punktu), że nie mogłem uwierzyć że ja to zaznaczyłem.......
    Praktykę oblałem na slalomie wolnym-dwa podparcia. Uczyłem się na Kawasaki ER6n a egzamin miałem na nowszym modelu. Wyuczony na ER6n szło mi nawet, ale podczas pierwszego przejazdu slalomem wolnym, kierownica oparła mi się o ogranicznik skrętu i podpórka. Nowe Kawasaki miało mniejszy skręt i poległem
    Zapisałem się ponownie, ale tym razem wybrałem starszą kawę, czyli taką na jakiej się uczyłem i po nie całych 4 tygodniach (przez ten okres nie jeździłem w ogóle na moto), dzień przed egzaminem miałem wykupiony plac żeby poćwiczyć, dostałem telefon dwie godziny wcześniej, że na moto którym miałem ćwiczyć plac, wywalił się kursant i rozwalił motocykl. W tym momencie byłem pewny że to już wszystko. Stres osiągnął zenit.....
    Zadzwoniłem od razu po pracy do kolegi i pomógł mi przyjeżdżając swoją Yamahą XJ600 na plac ośrodka, gdzie zacząłem ćwiczyć slalom wolny. Półtorej godziny stilon stał na wolnych obrotach i oświetlał plac
    Dzień później podczas egzaminu, gdy stanąłem na przeciwko pachołków od s. wolnego, nie mogłem utrzymać kiery w rękach, tak mi się trzęsły. Sytuacja się powtórzyła, czyli pierwszy przejazd dobrze, a drugi podparcie i brakło mi 1cm żeby uderzyć w słupek, a wiecie co by to oznaczało.... koniec egzaminu.
    No i ostatnia próba. Ciekawe jak ja wtedy wyglądałem.
    Jak już przejechałem ten pieprzony wolny slalom, pomyślałem że jest szansa jednak to zdać.
    W sumie najbardziej bałem się slalomu szybkiego (30) bo prawie miesiąc czasu tego nie ćwiczyłem, a podczas nauki, na początku wywracałem pachołki, ale później mój instruktor powiedział mi żebym oglądnął film "Biblia pokonywania zakrętów" i po tym, tak jakby owy film zdjął ze mnie "klątwę" heheee i już więcej nie dotknąłem pachołka i nie zeszedłem poniżej 30. Normalnie czary
    Podczas egzaminu po pierwszym przejechaniu 30, okazało się i to na szczęście że zepsuł się przyrząd do pomiaru prędkości. Sporo czekałem siedząc z boku na moto, a paru kolesi latało z całym tym oprzyrządowaniem i próbowali to naprawić. Dzięki temu miałem darmowy przejazd żeby sobie to przypomnieć. Gdy naprawili sprzęt, za pierwszym przejazdem pokazało się 31 więc miałem już luz
    Reszta to już pikuś.
    Na mieście ogólnie było OK, ale niestety trafiłem na nie zdecydowanego pieszego, który gdy podjeżdżałem pod rondo podszedł dość szybko pod przejście dla pieszych i żeby nic złego się nie stało zatrzymałem się. Niestety ale pieszy cofnął się i dopiero jak kiwnąłem oczami żeby szedł to ruszył.
    Do tego egzaminator się przyczepił.
    Jak wracałem już na WORD, oczywiście trafiła mi się karetka na sygnale, ale w miarę wcześnie ją usłyszałem i szybko zjechałem na bok.
    Już na placu egzaminator powiedział co i jak no i że nie spodobało mu się to z tym pieszym a tak to nie miał zastrzeżeń, plus jedna podpórka na placu.
    Nie chcę więcej przechodzić przez takie coś, bo jak sobie przypomnę o egzaminie, to nadal telepie mnie nerw.....
    Ważne że już odebrałem prawko
    Ale się opisałem hehe. Ciekawe czy ktoś tutaj dotarł
    Tak w wielkim skrócie to wyglądało.
    Włoszczyzna-Hmm to jest to!
    Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
    Marea Weekend 1.9 8v ELX 110KM 01'
    Lancia Lybra 1.6 16v 01'
    Fiat Stilo MW 1.9 16v 04'
    Jest:Fiat Croma 1.9 16v 09'


 

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

http:fiatklubpolska.plna-luzie-po-pracy-452codziennik-7781-najnowszy-post

zasieg swiatel mijania

46536465

cdif2 #2802

podwozie sassi

turbogauge 3 - komputer pokladowy

0281003018

schemat 0281003018

fiat klub polska codziennik

fiat marea rozkraczone tylne kola

bravo lakier 823

fiat bravo wyskakuje blad hill holder

marea rozkraczone kola

fiat bravo blad hill holder

transponder temic id 11

Fiat 823 grigio sassi

osram diadem w stilo

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl