Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 370 z 372 PierwszyPierwszy ... 270320360368369370371372 OstatniOstatni
Posty od 5,536 do 5,550 z 5569
Like Tree118lubi to!

Temat: Codziennik  

  1. #5536
    Master
    Dołączył
    04 kwiecień 2010
    Skąd
    Sanok
    Postów
    1,578
    Auto
    Abrath Panda 1.3 multijet 2005r. :)
    Ba. Spotkałem się ze statystykami mówiącymi 75% budżetu WORD-ów to egzaminy poprawkowe. U nas (Krosno) są właśnie w trakcie wymiany aut egzaminacyjnych. Przechodzą że Swifta na Rio. Taka wymiana samochodów jest co 5lat. Do tego wysokie zarobki egzaminatorów. Z czegoś jest to opłacane.
    Z drugiej strony nie demonizujmy egzaminatorów. Zasady egzaminu są znane, przepisy ruchu drogowego też. Zapewne większość oblanych egzaminów to nerwy. Chociaż fakt, że trafiają się różni egzaminatorzy co doświadczyłem na własnej skórze.
    Niby rządzący chcą to zmienić. WORD-y mają być finansowane z budżetu państwa. Tylko czy to jest zmiana na lepsze? Czas pokaże.

    Panie Zielony: moje gratulacje
    Też chciałbym kiedyś zrobić tą kategorię. Ale póki co to pieśń przyszłości.
    Gdzie zdawałeś egzamin? Tarnobrzeg? Opisz egzamin szerzej Nie miałeś przekładanego terminu z racji na pogodę?
    Ostatnio edytowane przez ciril ; 22-11-2017 o 09:16



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #5537
    Moderator
    Dołączył
    05 styczeń 2008
    Skąd
    Podkarpackie
    Wiek
    46
    Postów
    2,865
    Auto
    Fiat Croma 1.9 mJTD 16v
    Rocznik
    2009
    Ata wjechałem na przejście dla pieszych jak po drugiej stronie jeszcze jedną nogą była na nim piesza. Usłyszałem to w radiu że mam błąd.
    Prawdę mówiąc zachowałem się tak jak nauczył mnie mój instruktor. Dodam tylko że droga w tym miejscu jest bardzo szeroka....


    Ciril masz rację pisząc że zasady egzaminu są znane jak i przepisy ruchu drogowego. Tylko do momentu kiedy działa to na zasadzie 1-0 wszystko jest pięknie.
    Najechałem na linie, moja wina, dotknąłem słupka- koniec egzaminu bo moja wina, miałem po niżej 30 km/h lub poniżej 50 km/h, proste moja wina. Ale tutaj się kończą moje umiejętności a zaczynają możliwości egzaminatora, a uwierz mi ma on ich całkiem sporo.
    Po drugie wykorzystuje swoją z góry ustaloną i lepszą pozycję. W tym czasie nie zdało parę osób i po części były to jakieś pierdoły, "bo jego zdaniem" ...

    Dziękuje za gratulację, bo zdanie A jest do tej pory dla mnie czymś dużym.
    Egzamin zdawałem oczywiście u siebie w mieście, czyli w Tarnobrzegu.
    Co do pogody, to tutaj miałem po prostu szczęście i udało mi się wstrzelić w suchy plac

    A wyglądało to mniej więcej tak:

    Powiem Wam że kosztowało mnie to sporo zdrowia psychicznego. Niestety należę do ludzi którzy biorą tego typu sprawy mocno "do siebie" i mimo że w czwartek było już po egzaminie i dostałem kartkę z napisem "POZYTYWNY", jeszcze przez dwie nocy ledwo co spałem, a trzymało mnie jeszcze parę dni.
    Zapisując się na kurs kat. A wiedziałem że się będę bardzo denerwował, ale że aż tak to nie przyszło mi to do głowy. Gdybym wiedział to na bank nie poszedłbym na kurs. Dla mnie to był horror.
    Teorię zdałem za drugim razem i praktykę również.
    Stres tak mi namieszał w głowie, że jak sprawdzałem błędne odpowiedzi gdy za pierwszym razem nie zdałem testów (brakło mi jednego punktu), że nie mogłem uwierzyć że ja to zaznaczyłem.......
    Praktykę oblałem na slalomie wolnym-dwa podparcia. Uczyłem się na Kawasaki ER6n a egzamin miałem na nowszym modelu. Wyuczony na ER6n szło mi nawet, ale podczas pierwszego przejazdu slalomem wolnym, kierownica oparła mi się o ogranicznik skrętu i podpórka. Nowe Kawasaki miało mniejszy skręt i poległem
    Zapisałem się ponownie, ale tym razem wybrałem starszą kawę, czyli taką na jakiej się uczyłem i po nie całych 4 tygodniach (przez ten okres nie jeździłem w ogóle na moto), dzień przed egzaminem miałem wykupiony plac żeby poćwiczyć, dostałem telefon dwie godziny wcześniej, że na moto którym miałem ćwiczyć plac, wywalił się kursant i rozwalił motocykl. W tym momencie byłem pewny że to już wszystko. Stres osiągnął zenit.....
    Zadzwoniłem od razu po pracy do kolegi i pomógł mi przyjeżdżając swoją Yamahą XJ600 na plac ośrodka, gdzie zacząłem ćwiczyć slalom wolny. Półtorej godziny stilon stał na wolnych obrotach i oświetlał plac
    Dzień później podczas egzaminu, gdy stanąłem na przeciwko pachołków od s. wolnego, nie mogłem utrzymać kiery w rękach, tak mi się trzęsły. Sytuacja się powtórzyła, czyli pierwszy przejazd dobrze, a drugi podparcie i brakło mi 1cm żeby uderzyć w słupek, a wiecie co by to oznaczało.... koniec egzaminu.
    No i ostatnia próba. Ciekawe jak ja wtedy wyglądałem.
    Jak już przejechałem ten pieprzony wolny slalom, pomyślałem że jest szansa jednak to zdać.
    W sumie najbardziej bałem się slalomu szybkiego (30) bo prawie miesiąc czasu tego nie ćwiczyłem, a podczas nauki, na początku wywracałem pachołki, ale później mój instruktor powiedział mi żebym oglądnął film "Biblia pokonywania zakrętów" i po tym, tak jakby owy film zdjął ze mnie "klątwę" heheee i już więcej nie dotknąłem pachołka i nie zeszedłem poniżej 30. Normalnie czary
    Podczas egzaminu po pierwszym przejechaniu 30, okazało się i to na szczęście że zepsuł się przyrząd do pomiaru prędkości. Sporo czekałem siedząc z boku na moto, a paru kolesi latało z całym tym oprzyrządowaniem i próbowali to naprawić. Dzięki temu miałem darmowy przejazd żeby sobie to przypomnieć. Gdy naprawili sprzęt, za pierwszym przejazdem pokazało się 31 więc miałem już luz
    Reszta to już pikuś.
    Na mieście ogólnie było OK, ale niestety trafiłem na nie zdecydowanego pieszego, który gdy podjeżdżałem pod rondo podszedł dość szybko pod przejście dla pieszych i żeby nic złego się nie stało zatrzymałem się. Niestety ale pieszy cofnął się i dopiero jak kiwnąłem oczami żeby szedł to ruszył.
    Do tego egzaminator się przyczepił.
    Jak wracałem już na WORD, oczywiście trafiła mi się karetka na sygnale, ale w miarę wcześnie ją usłyszałem i szybko zjechałem na bok.
    Już na placu egzaminator powiedział co i jak no i że nie spodobało mu się to z tym pieszym a tak to nie miał zastrzeżeń, plus jedna podpórka na placu.
    Nie chcę więcej przechodzić przez takie coś, bo jak sobie przypomnę o egzaminie, to nadal telepie mnie nerw.....
    Ważne że już odebrałem prawko
    Ale się opisałem hehe. Ciekawe czy ktoś tutaj dotarł
    Tak w wielkim skrócie to wyglądało.
    Włoszczyzna-Hmm to jest to!
    Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
    Marea Weekend 1.9 8v ELX 110KM 01'
    Lancia Lybra 1.6 16v 01'
    Fiat Stilo MW 1.9 16v 04'
    Jest:Fiat Croma 1.9 16v 09'

  4. #5538
    Master
    Dołączył
    04 kwiecień 2010
    Skąd
    Sanok
    Postów
    1,578
    Auto
    Abrath Panda 1.3 multijet 2005r. :)
    Stres ... To co powiesz jak ktoś ma porobione zawodowe prawa jazdy i zdaje na dużym sprzęcie? I właśnie przez stres zdaje egzamin po kilka razy?

  5. #5539
    Moderator
    Dołączył
    05 styczeń 2008
    Skąd
    Podkarpackie
    Wiek
    46
    Postów
    2,865
    Auto
    Fiat Croma 1.9 mJTD 16v
    Rocznik
    2009
    Tak jak napisałem wcześniej, byli ludzie którzy na to lali a całość spływała po nich jak po kaczce. Niestety ale to jest kwestia danej osobowości.
    Akurat ja wymiękam i to wszystko. Dla mnie był to horror....
    Włoszczyzna-Hmm to jest to!
    Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
    Marea Weekend 1.9 8v ELX 110KM 01'
    Lancia Lybra 1.6 16v 01'
    Fiat Stilo MW 1.9 16v 04'
    Jest:Fiat Croma 1.9 16v 09'

  6. #5540
    ata
    ata jest nieaktywny
    Master
    Dołączył
    26 sierpień 2011
    Skąd
    Szczecin
    Postów
    1,427
    Auto
    Fiat Palio Weekend 1,2 MPI
    Rocznik
    11.1999
    Cytat Napisał Zielony Zobacz post
    Ciekawe czy ktoś tutaj dotarł
    Drugi!

    W Szczecinie byś nie zdał, za zatrzymanie przed przejściem na którym nie ma pieszego przerywają egzamin (z paragrafu "Spowodowanie zagrożenia w ruchu drogowym"). W Bydgoszczy też, była niedawno sprawa dość mocno omawiana w internetach gdzie zdający odwoływał się do sądu i w drugiej (? chyba?) instancji wygrał. Ciekawe za co go uwalili na następnym egzaminie, bo w to że zdał nie wierzę.

    Kolega któremu zatrzymali prawko kilka (cztery? pięć?) lat temu za wódę do dziś nie zdał, a próbuje regularnie. I dobrze że nie zdał, bo dalej jeździł by po pijaku, a tak strach mu nie pozwala (... i żona, kawał baby swoją drogą).

  7. #5541
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia
    Postów
    11,530
    Auto
    Croma FL Emotion
    Rocznik
    08.2008
    Dziś robię porządek w katalogach ze zdjęciami i aż na moment się zatrzymałem, normalnie jak ją ostatnio widziałem to ech.... człowiek tak dbał - lepiej jak o żonę, a tu ...

    mania 2.jpgMania.JPG

    Kto poznaje z jakiego zlotu drugie zdjęcie?
    Ostatnio edytowane przez lukq ; 07-12-2017 o 13:32
    Zielony lubi to.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
    -Volvo V50 2.0

    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP|
    -FF 1.8 TDCi

  8. #5542
    BS
    BS jest nieaktywny
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    03 lipiec 2009
    Skąd
    Granica
    Wiek
    35
    Postów
    703
    Auto
    Stilo Active Multiwagon 1.9 JTD 115KM
    Rocznik
    2003
    Ostatnio udało się zrobić lekką trasę stilonem w słowackie tereny zimą i nie powiem, dymny jestem z tego czołgu. Szedł pod góry w śniegu jak wściekły.
    W sumie 1100 km przez 4 dni stuknąłem z 5 ma osobami na pokładzie
    Ale warunki były ciężkie:
    [/quote]


    Za to poleciała konkretna myjnia i sprzątanie środka za ciężką robotę!
    A tuż przed wyjazdem wymiana oleju i filtrów.
    Zielony i lukq lubią to.
    Stilo W P R

  9. #5543
    Moderator
    Dołączył
    05 styczeń 2008
    Skąd
    Podkarpackie
    Wiek
    46
    Postów
    2,865
    Auto
    Fiat Croma 1.9 mJTD 16v
    Rocznik
    2009
    No i stało się, mianowicie w czwartek przywieźli mój nowy nabytek
    Na razie wymienione świece, olej+filtr oleju, płyn chłodniczy i przeglądnięte trochę motóra. Dzisiaj kupiłem olej do dyfra a wczoraj zamówiłem w necie filtr paliwa.
    Pozostało mi zamontować tylny kufer i czekać na pogodę.....bo i nauczyć się tym jeździć hehe
    foty.jpgfoty2.jpgfoty3.jpgfoty4.jpgfoty5.jpgfoty6.jpgfoty7.jpg
    Włoszczyzna-Hmm to jest to!
    Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
    Marea Weekend 1.9 8v ELX 110KM 01'
    Lancia Lybra 1.6 16v 01'
    Fiat Stilo MW 1.9 16v 04'
    Jest:Fiat Croma 1.9 16v 09'

  10. #5544
    Master
    Dołączył
    04 kwiecień 2010
    Skąd
    Sanok
    Postów
    1,578
    Auto
    Abrath Panda 1.3 multijet 2005r. :)
    O kurde. Poważna rzecz. Co to za model? Transalp 650? Pochwal się coś więcej .
    Gratuluję zakupu i życzę by ten nawrót zimy nie trwał już ani dnia dłużej. LWG

  11. #5545
    Moderator
    Dołączył
    05 styczeń 2008
    Skąd
    Podkarpackie
    Wiek
    46
    Postów
    2,865
    Auto
    Fiat Croma 1.9 mJTD 16v
    Rocznik
    2009
    Jest to Honda Deauville 650. Typowy turystyk i o takie coś też mi chodziło. Dzisiaj wymieniłem olej w dyfrze i filtr paliwa, oraz przygotowałem stelaż pod kufer centralny.
    Też z chęcią bym się już przejechał.....
    Włoszczyzna-Hmm to jest to!
    Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
    Marea Weekend 1.9 8v ELX 110KM 01'
    Lancia Lybra 1.6 16v 01'
    Fiat Stilo MW 1.9 16v 04'
    Jest:Fiat Croma 1.9 16v 09'

  12. #5546
    Master
    Dołączył
    04 kwiecień 2010
    Skąd
    Sanok
    Postów
    1,578
    Auto
    Abrath Panda 1.3 multijet 2005r. :)
    No to u mnie w ybr 125 jest ciut prościej z tymi podstawowymi wymianami. Zmienia się olej i tyle. Zamiast filtra oleju jest siateczka którą czyści się przy większych naprawach. Ale że nikt tam pewno nie zaglądał to pewno będę musiał. Płynu chłodniczego nie ma. Filtr powietrza czyści się kompresorem i rozpuszczalnikiem (gąbka z siatką). Tyle. Właśnie kupiłem wczorajolej i smar do łańcucha. I czekam na lepsze czasy. A już tak ładnie się robiło.

    Jak tam hamulce u Ciebie? I oponki? Jesteś na jakimś forum motocyklowym, typu podkarpackie2oo?

  13. #5547
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    37
    Postów
    8,254
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    Miałem kiedyś ntv tylko pierwsza wersję. Fajny sprzęt.
    Zielony lubi to.

  14. #5548
    Moderator
    Dołączył
    05 styczeń 2008
    Skąd
    Podkarpackie
    Wiek
    46
    Postów
    2,865
    Auto
    Fiat Croma 1.9 mJTD 16v
    Rocznik
    2009
    Cytat Napisał ciril Zobacz post
    Jak tam hamulce u Ciebie? I oponki? Jesteś na jakimś forum motocyklowym, typu podkarpackie2oo?
    Hamulce są OK tylko z tyłu trzeba będzie za jakiś czas pomyśleć o klockach, a opony też a zwłaszcza tył jest OK bo nowy. Przednia spoko tylko ma parę latek bodajże, ale powoli się ją wymieni.
    Co do forum to tylko ogólnie i typowo do posiadanego sprzętu. Za to na "żywo" biorę udział w spotkaniach, zlotach itp razem z grupą Pinokia Bardzo fajni ludzie a zwłaszcza Piniu hehe


    Cytat Napisał seth Zobacz post
    Jak tam hamulce u Ciebie? I oponki? Jesteś na jakimś forum motocyklowym, typu podkarpackie2oo?
    O widzisz, czyli chyba Revere. Ja już nie mogę się doczekać i wczoraj na garażu darłem śnieg łopatą do trawy żeby szybciej puścił......
    Włoszczyzna-Hmm to jest to!
    Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
    Marea Weekend 1.9 8v ELX 110KM 01'
    Lancia Lybra 1.6 16v 01'
    Fiat Stilo MW 1.9 16v 04'
    Jest:Fiat Croma 1.9 16v 09'

  15. #5549
    ata
    ata jest nieaktywny
    Master
    Dołączył
    26 sierpień 2011
    Skąd
    Szczecin
    Postów
    1,427
    Auto
    Fiat Palio Weekend 1,2 MPI
    Rocznik
    11.1999
    Zanim wybierzecie się do warsztatu w celu wymiany opon na alusach dowiedzcie się czy personel już słyszał o takich wynalazkach jak ciężarki samoprzylepne i klucz dynamometryczny. To znaczy lepiej upewnijcie się że nie tylko słyszał (zapewne wiele dobrego) ale i posiada w/w oraz używa.
    Ja wiem, to są nowości, niedostępne jeszcze dla większości serwisów oponiarskich. Ale lepiej sprawdzić niż kupować nowe alufelgi.

    Że niby co mnie natchnęło do napisania tego powyżej? no cóż, w ostatniej chwili wyciągnąłem wtyczkę (3fazy). Bo gościu namierzał się do przykręcania koła przy użyciu udarowej wkrętarki -> 1,5-2 kW, na oko 1500 Nm w impulsie ... rozmiar już nawet nie "na ciężarówkę" tylko raczej eeee czołgowy? W życiu takiego nie widziałem, a w serwisach Scania / MAN / itp bywam regularnie. Dobra, w serwisach tego typu używają pneumatycznych kluczy nawet o większym momencie (bo jest do czego ich użyć).
    No, a w Subaru koła dokręca się momentem 78-80-85-90 Nm (zależnie od modelu i typu felgi), czyli nawet ręką da się "przekręcić" o 100% (sprawdzałem! ). Teraz wiem dlaczego we Fiacie (moim i cudzych też) do odkręcania kół trzeba półtorametrowej rury i wypoczętego mechanika Stalówki wytrzymują, gorzej ze szpilkami - ale mądrość gminna głosi że wystarczą dwie śruby na każdym kole. Nie, poważnie, widziałem takie przypadki i nie było to na szrocie.

  16. #5550
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia
    Postów
    11,530
    Auto
    Croma FL Emotion
    Rocznik
    08.2008
    Spotkanie wczoraj na trasie, śliczne ))

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
    -Volvo V50 2.0

    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP|
    -FF 1.8 TDCi


 

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

http:fiatklubpolska.plna-luzie-po-pracy-452codziennik-7781-najnowszy-post

zasieg swiatel mijania

46536465

cdif2 #2802

podwozie sassi

turbogauge 3 - komputer pokladowy

0281003018

schemat 0281003018

fiat klub polska codziennik

fiat marea rozkraczone tylne kola

bravo lakier 823

fiat bravo wyskakuje blad hill holder

marea rozkraczone kola

fiat bravo blad hill holder

transponder temic id 11

Fiat 823 grigio sassi

osram diadem w stilo

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl