Nie wiem czy pokazywałem Gdy rzadko się zagląda w komputer to... przestaje liczyć czas
DSCN0013.JPG
Nie wiem czy pokazywałem Gdy rzadko się zagląda w komputer to... przestaje liczyć czas
DSCN0013.JPG
Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu
Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM
To jest to z wycieczki do Szwecji?
Taplniete w notatniku drugiej generacji
Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
Regulamin | Szukaj | Skargi | Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat
Jest:
-rower
-Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
-Volvo V50 2.0
Było:
-Brava 1.4 S 75 KM
-Marea 1.9 JTD na FKP|
-FF 1.8 TDCi
A ja dzis zdjalem pokrowce samochodowe ktore byly tzw. Uniwersalne..Odkurzacz w ruch i jak zrobi sie cieplo zaczne myc Vanishme aktywna piana ..po wszystkim zastanawiam sie nad innymi pokrowcami..Czy ktos ma doswiadczenie z tymi koralikami albo jakimis innymi grubszymi rzeczami??Mocno to suwa sie po siedzeniu albo pupa po tym??
Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu
Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM
A ja byłem oglądać tą alfe.
Miałem z pracy pożyczony profesjonalny miernik grubości lakieru (Elmetron MG-411) i według niego wszystko było oryginalnym lakierem.Był problem z podłączeniem kompa,bo jacyś znajomi właściciela komisu,mówili że moge uszkodzić kompa i koleś będzie tysiąc w plecy,ale w końcu powiedział że jak coś to będzie nasza wina no i pozwolił.Problem jest z przebiegiem,ponieważ na liczniku jest mały a w kompie jeszcze mniejszy bo zaledwie 10 tyś.
Kierownica w idealnym stanie jak i skóra na fotelu kierowcy.
Zawias na dołach milczy a silnik ciągnie aż miło.Jedynie co mnie zdziwiło to trochę ciężko chodząca kierownica,ale alfa ma raczej charakter sportowy,więc może tak ma być.
Brakuje odpinanego haka a przednie opony były zmieniane na jakieś dziadostwo,co sprzedający wytłumaczył tym że jedna była uszkodzona,więc założył to co miał.
W bagażniku wszystko ok jak i pod maską.Jedynie co to szczeliny w okół lamp przednich były inne a tak to tyle.Oczywiście tu i ówdzie autko ryśnięte lub ma malutką wgniotkę.
W sumie to nie ma do czego się przyczepić.
Za to w maryśce rodziców,którą tam byliśmy,już prawie na miejscu pękła nam przednia lewa opona,ale na szczęście delikatnie hehe.
Jedyne co jest problemem to błędy na kompie
P0601-Checksum EEPROM
P0340- Czujnik Krzywki
P1619 - brak opisu.Czy ten mały przebieg może być związany z błędem P0601 Ktoś coś modził w sofcie i to jest efekt
I co oznacza ostatni błąd P1619
Ostatnio edytowane przez Zielony ; 06-04-2013 o 21:17
Włoszczyzna-Hmm to jest to!
Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
Marea Weekend 1.9 8v ELX 110KM 01'
Lancia Lybra 1.6 16v 01'
Fiat Stilo MW 1.9 16v 04'
Jest:Fiat Croma 1.9 16v 09'
P0601 - prawdopodobnie (na 99%) ktos grzebał w lub całkowicie przeprogramował kompa (pewnie dlatego nie kazali podłączając ci sie pod niego)
P1619 - Intermittent 17571 - Fuel Temp Sensor (G81): Open or Short to Plus P1163 - 35-10 - - - Intermittent Readiness: N/A Address 03
Please Register/Activate - Intermittent 17957 - Boost Pressure Regulation Valve (N75): Open or Short to Ground
Intermittent Readiness: N/A Skipping Address 15-Airbags Address 17
Oraz, sprawdz, czy ktos nie zakosił przekaznika swiec
VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
LANCIA LYBRA INTENSA SW 2,4 JTD 150KM
Lancia Lybra
Jeśli uważasz, ze ktoś Ci pomógł, kliknij "gwiazdkę" reputacji przy jego poście
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa
Przekaźnik świec jest na swoim miejscu Kurcze troszke mnie to martwi,bo nie chodzi już o ten przebieg,tylko żeby później nie wyszły jakieś jaja z kompem.
Włoszczyzna-Hmm to jest to!
Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
Marea Weekend 1.9 8v ELX 110KM 01'
Lancia Lybra 1.6 16v 01'
Fiat Stilo MW 1.9 16v 04'
Jest:Fiat Croma 1.9 16v 09'
Ja wczoraj byłem na przeglądzie instalacji LPG i wymianie filtrów - w sumie nie były jakoś brudne a mi ciągle coś auto muli kurczę..
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
Kat praktycznie to po 150.000 km traci przepustowość o 1/3 i nadaje się do wymiany.
Chcesz mieć coś zrobione dobrze, to musisz za to zapłacić.
Chcesz mieć coś zrobione jako tako, to zapłacisz mniej.
Chcesz mieć coś zrobione za darmo, to zrób to sobie sam.
no ma, ma... ja swojego wyciąłem przy 237 tys. był wypalony w połowie, puszczał na zgrzewach co objawiało się burczeniem podczas przyspieszania. gadałem z tłumikarzem przed tym jak mi zamontował strumienicę. powiedział, że po wycięciu kata, autko może być mniej żwawe od dołu, że moment obrotowy przesuwa się w górę. coś w tym jest...
a jakbyś... wykasował adaptację, pojeździł trochę na benzynie? może masz zmulenie typowe dla aut z LPG?
a ja nie wytrzymałem dzisiaj psychicznie i umyłem sobie auto
A ja dziś miałem dzień wolny bo musiałem załatwić parę spraw urzędowych, a że udało mi się je dość szybko ogarnąć to w drodze powrotnej wstąpiłem do swojej pracy i korzystając z wolnego warsztatu (miałem urlop więc był pusty) ogarnąłem swoją bravke. Wymieniłem końcówkę drążka kierowniczego przy okazji stwierdziłem że jeden łącznik ma już luz a że drugi już też był w nie najlepszej kondycji to poszły dwa nowe. i na koniec z racji że auto ma już 200 tyś km na liczniku wymieniłem olej w skrzyni. od razu się przyjemniej do domu wracało bo już nie było słychać tego drażniącego stukania tej wybitej końcówki.