Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
Jeśli tylko dach to ugadaj się z jakimś lakiernikiem może pryśnie kolor masz ciemny to może nie będize problemu z doborem. Pryśnie te miejsca a reszte dachu napyli co by nie rzucało się w oczy. Ja robie swoje teraz i ciekawe ile wyjdzie
Pomysly - Ja jak dorabialem sobie kolor do fiata z firmy dupont - To obok Staly spraye w malutkich puszeczkach..ktore tez byly robionr za pomoca laseru. Nie byl to bardzo duzy sklep ale mieli do tych sprejow karteczki z kolorami - w sumie 3 rozne palety po ok. 25 kolorow..Moj ojciec zeby bylo taniej to sobie kupil taki spray i nawet zbyt mocno nie bylo widac..
Wiec jesli z czasem bedziesz mial zamiar go sprzedawac..to zrob to wlasnie za pomoca sprayu.
W przedostatnim zdaje sie auto motor i sport bylo jak pomalowac drzwi za pomoca sprayu
Dobry lakiernik pewnie bedzie chcial troche wziasc bo trzeba bedzie zdejmowac przeciez uszczelki przod i tyl..
Reasumujac - to jest dach wiec roznie moze wyjsc - Dla mnie tata jak zrobil burchle na blotniku - co mozna bylo wyczytac w poscie Siena..to nie wychodzilo az do zmiany blotnikow..
Podobno jest takze ocynk w sprayu - Ale nie polecaja tego - bo farba podobno sie nie bedzie trzymac..
Nie no wiesz ja o lakierowaniu swoje poczytałem jak lakierowałem progi przy kołach, ale to jest dach więc sam wiesz jak jest.. Najgorzej, że to się dzieje zaraz koło uszczelki - pewnie część się dzieje wręcz pod nią.. Tu wg. mnie nie ma innej możliwości jak wyjęcie/wycięcie szyby a to zaczynają się koszty :/ Podjadę może do jakiegoś lakiernika i spytam się ile za to weźmie ale podejrzewam, że wspomniane 400 będzie mało :/
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
Wiesz ale jeśli to tak jak mówisz podejżewasz że pod uszczelką a na niej pewnie szyba też coś się dzieje to ja bym nie lekceważył bo karoseria pracuje i może szyba pójść. Wiem że auto ma swój wiek ale nie ma co się bawić zrobić porządnie bo to Twoje bezpieczeństwo. Ja w 17 letnim fordzie robiłem progi tylko bez malowania bo zgniły i szybę też zmieniałęm bo strzeliła a wokół była jedna rdza pod klejem na którym się trzymała szyba i zostało to wyczyszczone zaprawione i teraz spokój. Z tego co widzę to prawdopodobnie woda weszłą pod uszczelkę i w zimie pewnei to zrobiło swoje. Kto pyta nie błądzi. Powodzenia.
Z tym lekceważeniem to nie tak.. Ja po prostu mam z kasą ciężko, ciągle coś od 2ch lat nie mogę wyjść z dołka W lipcu włożyłem w auto kasy trochę (z ubezpieczeniem i przeglądem licząc ponad 1,7kPLN), w tym lub następnym miesiącu chce zrobić konserwacje podwozia (ok 400-450) i teraz jeszcze to.. Kurka ja tyle nie zarabiam No nic będę coś myślał..
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
Wiem ja też nie stoje nei widomo jak a jeszcze na wesele swoje zbieram. To wokół szyby przejedź papierem sciernym zedrzyj rdze rzuc epoxyd na rdze i dobierz kolor i maznij. może nie będize to pięknie zrobione ale zawsze coś zabezpieczysz
W sumie tak jak przedmowica mowi...zabezpieczyc puki niemasz kasy ...Dorazny ratunek na krotki czas...Ale dobrze jakby zime przetrwalo..najgorzej jak pod uszczelka caly rant zaczyna korodowac..
W sumie do lakiernika mozesz podjechac i zapytac go ile wezme jak sam bedzie wszystko rozbieral a jak ty mu przygotujesz...JEsli taka sama cena to raczej lakiernik jest do D....
A odnosnie malowania...nie chodzilo mi ze nie umiesz...Poprostu bylo napisane jak np. oszukac miernik lakieru...malujac sprayem....
Ja pytalem ile szyba z montazem do mojego bravo - 4xx zl....
Proboj doraznie ratowac samemu....Kasa wczesniej czy pozniej sie znajdzie...
Gorzej jak lakiernik ci pomaluje dach...ale nie powie ze szyba na gorze niema sie czego trzymac...
Dzięki Panowie - jak coś ruszę dam znać..
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
Kup kolor w takiej buteleczce jak lakier do paznokci a rdzę wyczyść multiszlifierką,weź zapałkę i pokryj podkładem a jak wyschnie to zamaluj pędzelkiem i nie będzie źle.Ważne żeby uderzyć jak najszybciej.
Włoszczyzna-Hmm to jest to!
Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
Marea Weekend 1.9 8v ELX 110KM 01'
Lancia Lybra 1.6 16v 01'
Fiat Stilo MW 1.9 16v 04'
Jest:Fiat Croma 1.9 16v 09'
Zaprawkowy to ja nawet mam, mam też bezbarwy, epoksydowy, podkład akrylowy i inne mazidła Jedyne czego mi brakuje to czasu..
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
Zmieniając trochę temat skombinowałem sobie czujnik temperatury gazu w strudze - Ci co choć trochę wiedzą o LPG i instalacjach IV generacji wiedzą o co chodzi
CameraZOOM-20130913184114203.jpg CameraZOOM-20130913184557135.jpg CameraZOOM-20130913185606570.jpg
Generalnie jest to czujnik NTC 10k B=3380 + wkrętka od LPG odpowiednio przygotowana i zalana klejem epoksydowym stosowanym jako płynne zalewy do elektroniki/czujników. Stosujemy go w pracy - jest o tyle fajny, że klej jest praktycznie jak woda przed tym jak zwiąże przez co wypełnia bardzo dobrze wszystkie szczeliny. Gdy zwiąże (po ok 24h) jest twardy i wytrzymały na niekorzystne czynniki zewnętrzne.
CameraZOOM-20130913185713695.jpg CameraZOOM-20130913190244595.jpg CameraZOOM-20130913210637036.jpg
Tak przygotowany czujnik wkręcany jest w trójnik STAG'a zamontowany zaraz przed wtryskiwaczami gazu. Zobaczymy jak to się będzie miało bo puki co czekam na związanie kleju anaerobowego do gwintów (kolejne 24h).
CameraZOOM-20130913211813037.jpg CameraZOOM-20130914121740355.jpg CameraZOOM-20130914123127759.jpg
Czujnik w świetle rury gazowej nie zajmuje dużo miejsca, jest pokryty klejem dla zabezpieczenia i na tyle mały, że ma niewielką bezwładność termiczną..
Jutro zakładam i sprawdzę jak to pracuje i czy da to jakieś pozytywne efekty
CameraZOOM-20130914123509024.jpg
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
6 zdjecie w domu?? - piromak..pirotechnik
normalnie przepływomierz LPG ciekawe czy przełoży się to jakoś pozytywnie na spalanie i na osiągi auta na gazie.
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT