Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 28 z 45 PierwszyPierwszy ... 18262728293038 ... OstatniOstatni
Posty od 406 do 420 z 672
Like Tree4lubi to!

Temat: czasem gaśnie po wrzuceniu luzu w czasie jazdy  

  1. #406
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,158
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    Cytat Napisał beowolfpl Zobacz post
    dlaczego ta cewka ze sklepu z linku jest taka tania??? Normalnie prawie dwa razy tyle kosztuje. Z marelli oczywiście
    nie wydziwiaj. kupuj



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #407
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 maj 2013
    Skąd
    TŁUSZCZ
    Wiek
    38
    Postów
    3
    Auto
    BRAVA 1.6 16V LPG
    Rocznik
    1997
    Cytat Napisał boch Zobacz post
    też czytałem o takim przypadku. jakby nie było droga impreza, która przy 16 letnim aucie każe się zastanowić czy warto... będę się nad tym zastanawiał za miesiąc kiedy wyjaśni mi się trochę kwestia finansów... jeśli można wiedzieć, ile wyniosły Cię całkowite koszty remontu głowicy?
    witam. a więc tak:
    -planowanie głowicy 100zł, ale ja robiłem sam bo mam frezarke,
    - szlifowanie gniazd zaworowych 16szt x 10zł sztuka, tez robiłem sam bo mam frezy
    - szlif zaworów ssących 8szt x 5zł szt,
    - nowe zawory wydechowe 8szt x 23zł szt
    - nowe prowadnice zaworowe wydechowe 15zł (prowadnica+wymiana) x 8szt
    do tego UPG 97zł, nowy silniczek krokowy 35zł, i tyle...

  4. #408
    Klubowicz
    Dołączył
    04 luty 2012
    Skąd
    Rzeszów
    Wiek
    39
    Postów
    148
    Auto
    fiat brava 1.6 16V 1997 LPG
    kupiłem cewkę (jakaś firma na M....ale nie marelli), założyłem, przejechałem się, niby nie zgasł. Ale na pełną diagnozę muszę jeszcze poczekać.

  5. #409
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,158
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    kupiłeś MaxGear'a? o rety

  6. #410
    Klubowicz
    Dołączył
    04 luty 2012
    Skąd
    Rzeszów
    Wiek
    39
    Postów
    148
    Auto
    fiat brava 1.6 16V 1997 LPG
    nie no....Boch...za kogo Ty mnie masz. Jakaś niemiecka - pudełko w aucie zostało. Jutro napiszę.
    Przypomniałem sobie - MEYLE
    Ostatnio edytowane przez beowolfpl ; 01-07-2013 o 00:49

  7. #411
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,158
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    nie no, luz daj znać jak auto jeździ na nowej cewce. u mnie pojawił się cień szansy, że tajemniczy nieaktywny błąd cewki wkońcu wyjaśnię. zaprzyjaźniony mechanik, a właściwie elektronik samochodowy będzie miał wkrótce pełną wersję Multiecuscan'a w wersji 1.5. być może uda się połączyć z moim sterownikiem i ten nieszczęsny błąd wyjaśnić.

  8. #412
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    No to w końcu MES obsługuje Twoje ECU czy nie?
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  9. #413
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,158
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    na razie nie mam potwierdzenia. dystrybutor wysłał zapytanie do autora programu. martwi mnie tylko brak funkcji DTC EX dla obsługi starych sterowników. nie będzie zatem szczegółowej informacji co do przyczyn usterki. także albo w ciemno wymienię wiązkę ECU-cewka, albo poszukam "nowego" sterownika. wszystko okaże się po podłączeniu. zdaniem elektronika cewka działa bez zarzutu, a błędem cewki nie powinienem się martwić. ALE... pamiętam, że kiedy mi auto gasło, zapalała się marchewka, a jedyny błąd odnotowany w pamięci sterownika, to był właśnie błąd cewki. póki co, przy temperaturach takich jak ostatnio (ok. 20 stopni C), przygasanie u mnie nie występuje. ciekawe co będzie jak wrócą tropiki.

  10. #414
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    12 styczeń 2013
    Skąd
    Bygoszcz
    Wiek
    34
    Postów
    17
    Auto
    Fiar Bravo 1.6 16V
    Rocznik
    1998
    Mam problem z gaśnięciem mojego Bravo 1.6 98r. Zaczęło się od tego że zerwał się rozrząd. Auto poszło do mechanika wymiana praktycznie wszystkiego w głowicy, zawory, prowadnice, uszczelniacze nowy pasek napinacze rolki uszczelki wszelkie możliwe w koło góry silnika. Dodam też że rozrząd spinany był na oryginalnych blokadach a nie na jakiś patentach podwórkowych. Samochód poskładany teoretycznie wszystko dobrze ale gaśnie. Po odpaleniu wcale nie trzyma wolnych obrotów, ani podczas jazdy ani podczas postoju. Odpala trzymając wyższe obroty wszystko jest dobrze, puszczając gaz tudzież dojeżdżając do skrzyżowania i wciskając sprzęgło zaraz gaśnie. Auto jest zagazowane na zwykłej instalacji (nie sekwencji), cuda dzieją się na gazie jak i na benzynie. Dziś przeczyszczę po raz drugi silniczek krokowy. Jakie macie pomysły, czego się złapać czego szukać. Ostatecznie pojadę na komputer ale wolałbym sam pokombinować.

    A tak BTW
    czy jest tylko jeden rodzaj wtrysków cztero-otworkowych tylko IWP 001?

  11. #415
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,158
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    faktycznie, najlepiej zacząć od krokowca. to krokowiec odpowiedzialny jest za wolne obroty czyli po odpaleniu i po wciśnięciu sprzęgła w czasie jazdy. najlepiej jednak jak podjedziesz do serwisu, w którym mają diagnostykę i kumatego mechanika, który po parametrach wychwyci potencjalną usterkę. gdyby to był faktycznie krokowiec unikaj tanich zamienników z allegro. lepiej w tej cenie kupić oryginalny, używany u sprawdzonego sprzedawcy.

    SILNICZEK KROKOWY BRAVO BRAVA MAREA PALIO 1.6 16V (3352345182) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

    co do wtrysków. właściwe wtryskiwacze do swojego auta znajdziesz przez EPER. z tego co mi wiadomo, wtryskiwacze czterootworkowe występowały w wersjach przedliftowych i miały oznaczenie IWP 001 i kody producenta 71719037 lub 7751313. w wersjach po 99 roku czyli po lifcie montowane były wtryskiwacze dwuotworkowe o symbolu IWP0064.
    Ostatnio edytowane przez boch ; 02-07-2013 o 16:59

  12. #416
    Klubowicz
    Dołączył
    04 luty 2012
    Skąd
    Rzeszów
    Wiek
    39
    Postów
    148
    Auto
    fiat brava 1.6 16V 1997 LPG
    Akis - nie masz sekwencji?? Dziwna sprawa. Do tej pory myślałem, że auta z wtryskiem wielopunktowym muszą mieć sekwencje....

  13. #417
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    12 styczeń 2013
    Skąd
    Bygoszcz
    Wiek
    34
    Postów
    17
    Auto
    Fiar Bravo 1.6 16V
    Rocznik
    1998
    Cytat Napisał beowolfpl Zobacz post
    Akis - nie masz sekwencji?? Dziwna sprawa. Do tej pory myślałem, że auta z wtryskiem wielopunktowym muszą mieć sekwencje....
    o dziwo nie mam. Z taka instalacją go kupiłem jeżdżę już 3 lata i zero problemu. Nie strzela, nie ma braku mocy więc nie narzekam.

    Cytat Napisał boch Zobacz post
    co do wtrysków. właściwe wtryskiwacze do swojego auta znajdziesz przez EPER. z tego co mi wiadomo, wtryskiwacze czterootworkowe występowały w wersjach przedliftowych i miały oznaczenie IWP 001 i kody producenta 71719037 lub 7751313. w wersjach po 99 roku czyli po lifcie montowane były wtryskiwacze dwuotworkowe o symbolu IWP0064.

    słyszałem że po czyszczeniu krokowca należy odłączyć akumulator aby zresetować wszystkie ustawienia komputera co o tym powiecie? Jeszcze jakieś pomysły oprócz tego z silniczkiem krokowym, szukać jeszcze jakiejś usterki?

  14. #418
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    12 styczeń 2013
    Skąd
    Bygoszcz
    Wiek
    34
    Postów
    17
    Auto
    Fiar Bravo 1.6 16V
    Rocznik
    1998
    Kolejny odkryty objaw jest taki że gdy silnik jest zimny wszystko jest ok, trzyma obroty itp. Po nagrzaniu silnika i jakby wyłączeniu się ssania samochód zaczyna się telepać i gaśnie. Tak samo na gazie jak na benzynie. Do tego jak silnik się nagrzeje odpalając trzeba dodać gazu bo inaczej nie zaskoczy, można kręcić ile się da. Silniczek krokowy wyjąłem jeszcze raz przeczyściłem kanał w przepustnicy i cały silniczek ale nic tam prawie nie było. Zaczynam już głupieć co się dzieje;/

  15. #419
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,158
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    upieram się, żebyś podjechał na diagnostykę

  16. #420
    Klubowicz
    Dołączył
    31 styczeń 2010
    Skąd
    Szczecin
    Postów
    413
    Auto
    Brava 1,6 103KM +LPG (BRC SQ24L)
    Rocznik
    1996
    A moim zdaniem rozrząd jest źle ustawiony. Blokady blokadami, ale to forum różne przypadku już widziało Ja bym jechał do mechanika co ustawiał rozrząd z reklamacją. Coraz mniej już mechaników co potrafią dobrze ustawić rozrząd bez blokad...


 
Strona 28 z 45 PierwszyPierwszy ... 18262728293038 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Fiat Bravo 1.9 JTD 105 km, 2000 r, zgasł w czasie jazdy i nie odpala.
    Napisany przez kulcik87 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 16-10-2011, 15:48
  2. [ukł. zapłonowy] Zgasił w czasie jazdy i nie odpala- pomocy
    Napisany przez pepeII na forum Punto II
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 22-07-2010, 23:44
  3. Gaśnie w czasie jazdy
    Napisany przez adgam na forum Stilo
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 22-07-2010, 09:05
  4. Gaśnie w czasie jazdy.
    Napisany przez tbs10 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 26-03-2010, 07:44
  5. Bez powodu gaśnie w czasie jazdy
    Napisany przez tiraeth na forum Uno
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 12-06-2009, 22:31

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

gasnie na luzie

gasniecie samochodu na luzie

samochod gasnie na luzie

auto gasnie na luzie

mapa gazowa podczas jazdymarea 1.6 gasnie na luziepunto gasnie na luziefiat brava gasniedizel gasnie na luzie
Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl