Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 21 z 45 PierwszyPierwszy ... 11192021222331 ... OstatniOstatni
Posty od 301 do 315 z 672
Like Tree4lubi to!

Temat: czasem gaśnie po wrzuceniu luzu w czasie jazdy  

  1. #301
    Master
    Dołączył
    31 styczeń 2009
    Skąd
    Sosnowiec
    Postów
    1,811
    Auto
    GP estiva B&M,Laguna 2PH2 2,0 LPG grandtour, Clio 3PH1 1,2 75KM
    Rocznik
    2010 2007 2005
    a wracając do odmy - u mnie jak mam uruchomiony samochód to jak wsadze palec w odme to mi go wsysa - jak potrzeymam go dłużej to coś w silniku zaczyna piszczec jak wyciągne to powietrze z impetem jest zasysane i piski ustają wiec u mnie jest podciśnienie a mam tak od 4 lat i z silnikiem wsio OK

    Cytat Napisał zwora2 Zobacz post
    Usterka: Zasyfiona (byłem w szoku że aż tak) wtyczka do czujnika spalania stukowego
    chciałbym sie dowiedziec gdzi takie cudo znajduje sie w silniku 1,6 ?
    Ostatnio edytowane przez yacub ; 18-01-2013 o 11:25 Powód: buu
    GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #302
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    01 styczeń 2013
    Skąd
    malopolska
    Postów
    74
    Auto
    Marea 1.6 16V
    Rocznik
    99
    Cytat Napisał byrrt Zobacz post
    Najprawdopodobniej pali Ci na 3 gary - sprawdź wtyczki od wtrysków gazowych..
    Dzięki, masz ode mnie plusika. Patrząc od góry wszystko na swoim miejscu. Stwierdziłem wyjmę listwę zleje złącza i podepnę na nowo, a może pomoże. Odkręciłem listwę podnoszę ją do góry a tu kabelek się wypitą sam z wtrysku... Ech, podłączyłem odpaliłem i działa!
    Zegnaj ekodriving....

    [COLOR="gray"](Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.[/COLOR]

    Cytat Napisał yacub Zobacz post
    chciałbym sie dowiedziec gdzi takie cudo znajduje sie w silniku 1,6 ?
    Kolo filtra oleju. Obrazki są na poprzedniej stronie tego postu. Ale już zostałem uświadomiony że ten czujnik mają tylko 1.6 po lifcie, choć mój silnik jest z 99r.

  4. #303
    Master
    Dołączył
    31 styczeń 2009
    Skąd
    Sosnowiec
    Postów
    1,811
    Auto
    GP estiva B&M,Laguna 2PH2 2,0 LPG grandtour, Clio 3PH1 1,2 75KM
    Rocznik
    2010 2007 2005
    Cytat Napisał zwora2 Zobacz post
    Ale już zostałem uświadomiony że ten czujnik mają tylko 1.6 po lifcie
    to dobrze że go nie mam - myslałem że bede musiał sie martwic o kolejny czujnik - ale jak go nie ma to spokój
    GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression

  5. #304
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    30 grudzień 2012
    Skąd
    warszawa
    Wiek
    49
    Postów
    15
    Auto
    fiat brava 1.6
    Rocznik
    1997
    Cytat Napisał beowolfpl Zobacz post
    a u mnie to dalej kabelki. Jak zaczyna falować to zatrzymuje się gdzieś na poboczu, telepie wiązką no i mam spokój. Musze w końcu solidnie się za to zabrać...

    kolego a przypadkiem przed zatrzymaniem sie ,po to zeby poruszac wiazkami nie gasisz silnika? jezeli tak to nie wiazki a reset komputera

  6. #305
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    01 styczeń 2013
    Skąd
    malopolska
    Postów
    74
    Auto
    Marea 1.6 16V
    Rocznik
    99
    boch, Ostatnio wczytywałem sie w fora LPG (zamierzam wymienić listwę wtrysków na polskie WGsy) i przypadkowo wyczytałem ciekawy watek. Gość miał podobny problem jak ty i okazało się ze parownik wpuszczał do kolektora ssącego gaz... Problem był o tyle ciężko wykrywalny, bo na benzynie tez miał podobne objawy (pewnie by nie miał jakby zakręcił butle i opróżnił wężyki ciśnieniowe z gazu). Zdiagnozować dało się przez odłączenie rurki podciśnienia z parownika i sprawdzenie czy nic nie uchodzi z niego. Może tutaj jest jakiś problem?

  7. #306
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,158
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    sprawdzałem u gazownika dwukrotnie. jest ok.

  8. #307
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    boch miał odłączaną instalację, poza tym ma sekwencje i wielozawór w butli..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  9. #308
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    01 styczeń 2013
    Skąd
    malopolska
    Postów
    74
    Auto
    Marea 1.6 16V
    Rocznik
    99
    Tak, tamten przypadek tez miał IV generacji instalacje. I ta odrobina gazu co się przedostawała z parownika wystarczyła do tego żeby silnik zgasł i na benzynie i na gazie. Jeżeli instalacja była odłączona przez jej fizyczne odłączenie wszystkich możliwych kabelków, węży itp, to wycofuje pomysł z parownikiem. Ale jeżeli odłączenie było tylko na zasadzie wyciągnięcia bezpiecznika to możne to to?

    A przypomniał mi się przypadek kolegi co mu gasła co chwile astra I. Tak sobie sama z siebie. Okazało się ze jednen tranzystorek sot23 w sterowniku silnika miał nieprzylutowana nogę . Sam ją przylutował i auto zaczęło działać poprawnie.
    Twój watek jest już tak długi, ze w sumie to nie wiem gdzie może być powód. A co z ta Siena co niby była naprawiana? Jest gdzieś komentarz co w niej było?

  10. #309
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,158
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    pociągnąłem mechanika za język i okazało się, że tam był grubszy problem - brak kompresji na dwóch garach. auto miało problemy z uruchomieniem, a po rozgrzaniu z obrotami. zrobiono tzw. szwedzki remont (regeneracja głowicy) + wymianę panewek na korbowodach i auto chodzi bardzo ładnie. koszt imprezy 1700 zł. na razie nie mam czasu, ale na wiosnę zacznę od sprawdzenia komprechy. jeśli to będzie kwestia wyłacznie głowicy przemyślę jej regenerację.
    a wątek nie jest mój. to wątek nieszczęśliwych posiadaczy 1.6 16V
    Ostatnio edytowane przez boch ; 30-01-2013 o 17:36

  11. #310
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    01 styczeń 2013
    Skąd
    malopolska
    Postów
    74
    Auto
    Marea 1.6 16V
    Rocznik
    99
    Ciekawe czy właściciel dowiedział się o cenie przed czy po usłudze Nie taniej byłoby po prostu wymienić silnik?

  12. #311
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,158
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    wymiana, a remont to odwieczny dylemat. jak ma się dawcę pewniaka, to czemu nie

  13. #312
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Nie ryzykowałbym wymiany na nieznany silnik..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  14. #313
    Master
    Dołączył
    31 styczeń 2009
    Skąd
    Sosnowiec
    Postów
    1,811
    Auto
    GP estiva B&M,Laguna 2PH2 2,0 LPG grandtour, Clio 3PH1 1,2 75KM
    Rocznik
    2010 2007 2005
    no własnie czasami kupno serca wiąże sie odrazu z remontem kapitalnym aby nie było niespodzienki po włożeniu jak zna kondycje swojego silnika to lepiej jest własnie jego remontowac
    GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression

  15. #314
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,158
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    Cytat Napisał egon Zobacz post
    Ja jutro na spokojnie przemyśle, przeanalizuje, poradzę się mojego zaufanego mechaniora i spróbujemy w końcu ten twój problem rozwiązać
    no i? cośta wymyślili?

  16. #315
    Klubowicz
    Dołączył
    04 luty 2012
    Skąd
    Rzeszów
    Wiek
    39
    Postów
    148
    Auto
    fiat brava 1.6 16V 1997 LPG
    Witam ponownie. Obroty dalej falują, auto czasami gaśnie (szczególnie w zimie) jak wrzucę luz jak już się rozgrzeje. A jak zgaśnie to potem strasznie ciężko odpala. Ruszanie kabelkami pomaga ale tylko na falujące obroty. Właśnie co kupiłem nowy czujnik położenia wału, a troche temu kabelek do kompa na 2xCOM więc kolejny miesiąc zapowiada się pod znakiem zabawy z autem. Ale co to czujnika położenia wału - jaka ma być jego rezystancja?? Jeszcze nie wyciągałem starego więc nie mogę porównać, ale mierząc ten nowy miernikiem mam rezystancję 1,08 kohma w temperaturze około 20 stopni. Na internecie różnie piszą - dla silników przed liftem ma być od 1k do 1,3k a po 500 - 700 ohm. Ale w książce sam naprawiam pisze tylko o tej drugiej wartości. Czy ktoś z Was ma informacje pewne na 100%?


 
Strona 21 z 45 PierwszyPierwszy ... 11192021222331 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Fiat Bravo 1.9 JTD 105 km, 2000 r, zgasł w czasie jazdy i nie odpala.
    Napisany przez kulcik87 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 16-10-2011, 15:48
  2. [ukł. zapłonowy] Zgasił w czasie jazdy i nie odpala- pomocy
    Napisany przez pepeII na forum Punto II
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 22-07-2010, 23:44
  3. Gaśnie w czasie jazdy
    Napisany przez adgam na forum Stilo
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 22-07-2010, 09:05
  4. Gaśnie w czasie jazdy.
    Napisany przez tbs10 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 26-03-2010, 07:44
  5. Bez powodu gaśnie w czasie jazdy
    Napisany przez tiraeth na forum Uno
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 12-06-2009, 22:31

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

gasnie na luzie

gasniecie samochodu na luzie

samochod gasnie na luzie

auto gasnie na luzie

mapa gazowa podczas jazdymarea 1.6 gasnie na luziepunto gasnie na luziefiat brava gasniedizel gasnie na luzie
Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl