Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 14 z 46 PierwszyPierwszy ... 4121314151624 ... OstatniOstatni
Posty od 196 do 210 z 684
Like Tree4lubi to!

Temat: czasem gaśnie po wrzuceniu luzu w czasie jazdy  

  1. #196
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    08 marzec 2012
    Skąd
    Piotrków Trybunalski
    Wiek
    30
    Postów
    13
    Auto
    Fiat Brava 1,6 16v
    Witam klubowicze i kolego Boch. U mnie sytuacja się powtarza. Auto na benzynie chodzi jak zegareczek, a na gazie robi się jak u Ciebie. Czyli podczas jazdy wciskając sprzęgło obroty lecą na łeb na szyję poniżej 850 obr/min. Bądź zjeżdżając z trasy do domu, gdy wyluzuje to też obroty spadają, bądź przy redukcji biegu... A i jeszcze jedno. Ostatnio(miesiąc temu) autko w trasie spaliło mi, przy oszczędnej jeździe 7,5 l gazu! Mój rekord ale zrobiłem prawie 400km z V-max nie przekraczającą 100-110 km/h. A teraz, wlałem 36,5 l LPG i przejechałem 300km Spalanie 12 l LPG. I jeździłem sobie "grzecznie" do 2500-3000 obr/min,bo chciałem sprawdzić spalanie. Może lichy gaz??? Nie wiem sam hehe. Chyba go nie chrzczą W przyszłym tyg znowu może pojadę na kompa i się okaże. Pozdrawiam!



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #197
    Klubowicz
    Dołączył
    31 styczeń 2010
    Skąd
    Szczecin
    Postów
    414
    Auto
    Brava 1,6 103KM +LPG (BRC SQ24L)
    Rocznik
    1996
    Jak jest już nalatane na tej instalacji? Jak obroty spadają tak znacząco po wciśnięciu sprzęgła, to albo któryś element już czeka na wymianę, albo jest coś źle zestrojone. Ta instalacja to sekwencja czy na mikserze?

  4. #198
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    08 marzec 2012
    Skąd
    Piotrków Trybunalski
    Wiek
    30
    Postów
    13
    Auto
    Fiat Brava 1,6 16v
    Np na mojej przejechałem prawie 20 tyś km. Ma 2 lata. Sekwencja to jest. Na benzynie wszystko ok z obrotami, a na gazie się hopki robią... Był jakiś czas spokój gdy wymieniłem sondę, a teraz znowu wróciło...

  5. #199
    Klubowicz
    Dołączył
    31 styczeń 2010
    Skąd
    Szczecin
    Postów
    414
    Auto
    Brava 1,6 103KM +LPG (BRC SQ24L)
    Rocznik
    1996
    Jakie wtryskiwacze? Przeczucie mówi mi, że to czerwone Valteki. Jak tak to regeneracja + kalibracja, kalibracja koniecznie. W ogóle do gazownika wypadało by się udać.

  6. #200
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    20tyś to i tak nieźle jakby instalacja śmigała na niekalibrowanych valtekach
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  7. #201
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,590
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    wiem, że to nie temat o gazie, ale zdaniem fachury od LPG z forum elektroda.pl - czerwone valdki i Tomassetto Alaska AT09, to najgorsze co się może przydażyć silnikowi. zdaje sobie jednak sprawę, że sporo osób na tym jeździ i nie mają większych problemów
    jeśli problem pojawia się tylko na gazie, tak jak piszą koledzy - temat dla gazownika. niech skalibruje listwę, sprawdzi parownik, podłączy pod analizator spalin, przeprowadzi autoadaptację.

  8. #202
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał boch Zobacz post
    wiem, że to nie temat o gazie, ale zdaniem fachury od LPG z forum elektroda.pl - czerwone valdki i Tomassetto Alaska AT09, to najgorsze co się może przydażyć silnikowi.
    Zobacz sobie co piszą na LPG forum w temacie mojego auta.. Zestaw śmierci itp

    Czy parownik będzie dawał radę w zimę zobaczymy ale niech ludzie głupot nie wygadują że nie da się na tym jeździć..

    Wysyłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk 2
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  9. #203
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,590
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    Cytat Napisał byrrt Zobacz post
    Zestaw śmierci itp
    lubię to! hehe. więcej o Waldemarze na Alasce w moim temacie

  10. #204
    Master
    Dołączył
    11 kwiecień 2012
    Skąd
    Łódź
    Postów
    2,204
    Auto
    Bravo 1.4 tjet '09
    Rocznik
    2009
    Tak sobie czytam ten temat i dochodzę do wniosku, że nie tylko 1,6 tak ma, miałem podobny problem w 1,2 i opisałem go tutaj Za niskie wolne obroty brava 1.2 Może badziewność wiązki elektrycznej ma tu decydujący wpływ? Prawie kupiłem dobrego krokowca/tps (w tym silniku to jedno) od mechanika, który wymienił komuś na nowy (500zł) a później się okazało, że winna była wtyczka Objawy podobne jak w waszych 1,6 , także proponuje przetrzepać okablowanie.

  11. #205
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,590
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    wiązka jako przyczyna problemów z obrotami już się tutaj pojawiła. cały wic polega na tym, że takie trzepanie wiązką pomaga tylko w niektórych przypadkach i z reguły działa to tylko na jakiś czas. nie wiem jaki jest koszt wymiany wiązki od sterownika do przepustnicy, musiałby się tutaj wypowiedzieć elektronik. ja wczoraj dla sportu wytrzepałem swoją wiązkę ponownie. najbardziej dostał po uszach odcinek na rozgałęzieniu - tak jak zalecał w temacie jeden z kolegów. miałem później chwilę grozy, ponieważ auto nie chciało odpalić. rozrusznik kręcił jak głupi, a silnik NIC. zero reakcji. udało się za drugim razem. za to od wczoraj obroty nie spadają, a auto jakby mocniejsze... efekt placebo? zobaczymy na jak długo. gdyby nie poskutkowało, na podmianę czeka kompletna przepustnica. umówiony jestem też wstępnie z elektronikiem, który uważa, że te wszystkie problemy to zasługa instalacji gazowej. będę z nim gadał na temat ewentualnej wymiany wiązki w tym newralgicznym punkcie. ciekawe ile zawoła...

  12. #206

  13. #207
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,590
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    oferta nr 1 czyli Magneti Marelli. jeśli masz gaz to gazmeni zalecają świece jednoelektrodowe z przerwą bodajże 0,7 mm.

  14. #208
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,068
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    Polecam NGK, bądź MM.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  15. #209
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    18 grudzień 2011
    Skąd
    Olsztyn
    Postów
    232
    Auto
    Bravo 1,6 SX
    Ja śmigam bez LPG

  16. #210


 
Strona 14 z 46 PierwszyPierwszy ... 4121314151624 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Fiat Bravo 1.9 JTD 105 km, 2000 r, zgasł w czasie jazdy i nie odpala.
    Napisany przez kulcik87 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 16-10-2011, 13:48
  2. [ukł. zapłonowy] Zgasił w czasie jazdy i nie odpala- pomocy
    Napisany przez pepeII na forum Punto II
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 22-07-2010, 21:44
  3. Gaśnie w czasie jazdy
    Napisany przez adgam na forum Stilo
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 22-07-2010, 07:05
  4. Gaśnie w czasie jazdy.
    Napisany przez tbs10 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 26-03-2010, 05:44
  5. Bez powodu gaśnie w czasie jazdy
    Napisany przez tiraeth na forum Uno
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 12-06-2009, 20:31

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

gasniecie samochodu na luzie

gasnie na luzie

samochod gasnie na luzie

auto gasnie na luzie

mapa gazowa podczas jazdymarea 1.6 gasnie na luziena luzie gasnie autoczasem gasnie na luziepunto gasnie na luziedizel gasnie na luzie
http://www.iparts.pl