A apropos mercedesa i nawijanie makaronu na uszy potencjalnym klientom: wiedzieliście że mamy w tipo power dome? Bo ja nie wiedziałem dowiedziałem się dopiero z broszury mercedesa
A apropos mercedesa i nawijanie makaronu na uszy potencjalnym klientom: wiedzieliście że mamy w tipo power dome? Bo ja nie wiedziałem dowiedziałem się dopiero z broszury mercedesa
Ostatnio edytowane przez marx30 ; 21-08-2020 o 22:27
Ja jak to czytam to myślę, że większość posiadaczy tipo ma kompleks i trochę się wstydzi tego auta. Nie wiem dlaczego. Pisanie, że tipo jest lepsze od mercedesa czy audi, nie da się tego porównać to inne auta. Ja dążę do czegoś lepszego. Wpisy po co mi to czy tamto mnie śmieszą. W życiu trzeba się czymś cieszyć. Po co jeść szynkę jak ziemniakami też można się najeść. To tak jak z autem po co jeździć fajnym, jak byle co też dojedzie z punktu A do B po co mieć ładną kobietę z brzydką jest podobnie itp ...
Nie, kompletnie się nie wstydzę :-). Nie jest to auto marzeń i nie mówię że jest lepsze, uważam tylko że nie dam z siebie robić idioty i płacić extra za gówno w papierku. Teksty z reklam aut premium pt. wzór felg wyraża mój indywidualizm albo nowy pakiet w którym logotyp jest na cokole i podkreśla prestiż są zwyczajnie obraźliwe i imho dla buraków. Ale mi kasa nie spadła z nieba i wiem jaką drogę trzeba przejść od parzykawy typu. młodszy specjalista w polskiej firmie gdzie liczą się układy do senior business BI coś tam, coś tam pracując na co dzień z kimś po drugiej stronie kanału la manche. Choć na dochody nie narzekam znam wartość pieniądza i mentalność różnych ludzi nie tylko nad wisłą. Najbardziej błyszczeć np. autami chcą ci co nic innego nie mają do pokazania. Niektórzy których znam (zarobki rzędu >120 tys funtów rocznie) popierdalają kilkuletnim vaxhuallem czyli naszą astrą inni nie mają auta w ogóle (w mieście którym mieszkają im większe auto tym większy kłopot i jikt nie traktuje go jako wizytówkę). Z polskiej działki została miła znajomość z moim byłym szefem który przez kilkanaście lat przygarniał 12-15 tys pln/mies a prze z kilka lat gdy był w zarządzie w granicach 50. Ma insignię z 2013 r. i nie nowe wozidło segmentu a . Inny jeździł thesisem, ar166 (wtedy gdy były to nowe auta) a potem bravo. Na moje pytanie co sądzi o tym aucie spodziewałem się że powie że gówno itp a usłyszałem że bardzo fajny samochód. Inny były szef (zysk z kilkuosobowej firmy 2-3 mln rocznie) jeździł wprawdzie A8 ale używanym i mocno zastanawiał się nad zmianą na nowsze Q7 "bo to jednak kupa forsy" a przy tym co roku kilkanaście/dziesiąt tysi daje na chore dzieci. Żaden z nich się tego nie wstydził nie mam powodu i ja. Dziwnym sposobem podoba mi się właśnie ich sposób na życie a nie wspomnianych wcześniej kolekcjonerów przetrąconych MB czy BMW na remont którego po zakupie wydali 3 mies pensję. Albo durnej pindzi (naprawdę po prostu głupiej zarówno jeśli chodzi o wiedzę jak i inteligencję emocjonalną), która pasożytuje na mężu on popierdala do roboty po 150 km dziennie autem segmentu B, a ona suvem po zakupy musi. Inny przyklad BMW na firmę wiecznie przynoszącą straty, wciąganie do tego kolejnych udziałowców i oszukiwanie ich a jednocześnie zaleganie z rachunkami za wszystko od prądu po telefony i chodzenie na najtańsze kurwy w mieście (a raczej pod miastem)Pewnie kiedyś nadejdzie ten moment że stwierdzę "auto w cenie domu? Bez wliczania w koszty nie na firmę itp. a ch.j co mi tam do grobu nie zabiorę". Na razie uważam że to głupota. Choć pan Glapiński ostatnio dba żebym zmienił zdanie.
Ostatnio edytowane przez marx30 ; 22-08-2020 o 02:52
Przepraszam moze mnie ktos naprowadzic na temat tipo 2021 bo widze ze trafilem na forum do zakladki "praca magisterska"
FIAT MI AMORE
https://www.facebook.com/SzarySleeperLounge/
BP-168KM/LPG-162KM
Pomijając tą naszą, przyznacie - trochę akademicką - dyskusję, strasznie się uśmiałem oglądając ten materiał. I to niezależnie od marki i wartości tego auta.
Mi sie podoba pomysl z tabletem na zegary... Reszta widze kosmetycznie zmianiona chyba. Inaczej pociagniety led z przodu i pewnie pare innych malo znaczacych detali ale na plus jak dla mnie.
Nie pierwszy i nie ostatni taki mesio widać obróbka wału przerosła germańców. Nieśmiało dodam że w całym moim tipo ani jeden element nie trzeszczy pod naciskiem jak konsola nawiewów w A klasie którą oglądałem. Gadanie o jakości tworzyw tam to jakiś joke są tylko efektownie dobrane. Plastkowe alu dokładnie takie samo jak gdzie indziej, taki sam piano black a wykończenie tego wałka na konsoli żywcem wzięte z grande punto (no nie do końca bo wgrande miększe).designersko są dekady za włochami. A te dwa tablety pod jedną szybą dopełniają słabego obrazu. Co ciekawe w AmG za w ogóle kosmiczny pieniądz przywitały mnie klasyczne zegary z czerownymi wskazówkami i pięknymi tarczami. A odnosnie tipo 2021: jak będą nowe lampy jakiś upgrade wnętrza i trochę tych bajerów to będzie mega fajne auto bo ma naprawdę ładne linie i nieco inne proporcje niż średnia rynkowa(trochę napakowany ale nie za bardzo itp. i czuć tu włoski design od samego początku.
Ostatnio edytowane przez marx30 ; 22-08-2020 o 16:51
No krótko nie było. Ja nie mam kompleksów z powodu Tipo choć po zakupie sąsiad przestał ze mną gadać. Serio, choć szkoda. Zauważyłem za to, docinki typu za tą kasę to bym kupił... I tu się zaczyna kolejna dyskusja zupełnie bez sensu. W każdym razie ja się nie wstydzę, choć Tipo moim autem marzeń nie jest. Jest fajnym kompromisem, ale mimo wszystko bardzo je lubię i jestem zadowolony. Co do tych felg, o których pisał kolega wcześniej, trochę się nie zgodzę. Mam GP w sporcie na mega ładnych Fiatowskich 17 i wyglada ekstra. Widziałem może ze dwa podobne. Nie podobają mi się wagi, ale za wyróżniającym się z tłumu autem zawsze się obejrzę.
Bo tak naprawdę najlepsza personalizacja to ta własna . Popatrzcie na niektóre tuningi tipo na tureckich stronach. Czasami jest agro a czasami całkiem nieźle.
Tipo sport to naprawdę dupy nie urywa w porównaniu z diy. Zmieniając target może coś tam zmienią we wnętrzu tak żeby zbiżyć się do pierwotnej wersji koncepcyjnej. Ta moda na design dzielonego kokpitu i różne materiały (co można zobaczyć w koncepcie a była już w bravo i grande) nawet się przyjęła. Silnik 1.3 180 i będzie przyjemne auto. Może w końcu po śmierci giulietty w przyszłym roku wozidło ze znaczkiem fiata dostąpi zaszczytu i dostanie mocniejszy silnik nie robiąc wewnętrznej konkurencji. I wtedy zrobi wiatrak z całkiem dużej grupy tych "premium". Jak się dowiedziałem że w oglądanej przeze mnie A klasie siedzi silnik 1.3 tce z renówki (i to dwa warianty mocy) który znajdziemy też w dusterze to trochę smuteczek. No jak mógłbym wydać na to 120 tysi? Poza rozmową z tabletem nic tam specjalnego nie ma.
Ostatnio edytowane przez marx30 ; 23-08-2020 o 17:22
Na pewno dostanie mocniejszy silnik, pytanie tylko 150 czy 180 KM. I czy wyjdzie rasowa wersja Sport z obniżonym zawieszeniem, przekalibrowanym układem kierowniczym i usportowionym wnętrzem. W 500X wyszło im to całkiem przyzwoicie a w Tipo jest jeszcze większe pole do popisu.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
No przekładnię kierowniczą to przydałoby się zmienić . Ale zawias mógłby zostać (tak wiem wersje sport muszą wytrząsać plomby).