Mój produkcja połowa września 2017 jest.
Mój produkcja połowa września 2017 jest.
Trzeba było lepiej zapoznać się z autem przed zakupem, jeśli wiadomo co jest wymagane, to się to sprawdza. Nie przygotowałaś się i taki efekt. Mi brak elektrycznej blokady nie przeszkadza. Ze względu na dzieciaki "ręczne" blokady w obu autach włączone na stałe. Nikt inny z tyłu nie siada.
Ja w swojej Octavii nie mam tej funkcji z pokładu komputera dostępnej. Być może musza być elektryczne szyby z tylu a ja mam na korbkęwiec chyba nie każdy VAG
![]()
Sent from my iPhone using Tapatalk
A blokade "taksowkarską" można zrobić jednym dwubiegunowym pstryczkiem. Przerwac wylacznikiem sygnal z jednej i drugiej tylnej klamki wewnetrznej do body compa. Prawdopodobnie wlasnie to robi ten plastikowy cwancyk co sie przekreca w drzwiach bo nie czuć żeby jakaś zapadka itp. tam byla. To samo zrobic ale gdzies za drzwiami np. na konsoli.Trzebaby tylko schemat. Forumowicz Jackthenight mial dostep do elearna
Ostatnio edytowane przez marx30 ; 25-02-2018 o 19:17
No to dupa. Myslalem ze tak jak w miciaku. Tam ciagnac klamke najpierw idzie sygnal do body i zwalnia central. Tam po zamknieciu pilotem z jakas kombinacja chyba przytrzymaniem nie da sie otworzyc od wewnatrz. A tu faktycznie jak jedne drzwi otwierasz klamką to "omijasz" centralny. Nadal jest on zamkniety ale drzwi od wewnatrz otworzysz. Zastanawiam sie czy to dobrze czy zle. Dla taksowkarzy pewnie zle bo klient moze spierdzielic bez płacenia. Ale nie byloby takich afer jak ostatnio na Okeciu tych turystow z Cypru.Dla rodzica chyba bez znaczenia. Ale przyznam ze to kolejna rzecz na ktora bym nie zwrocil uwagi
Ostatnio edytowane przez marx30 ; 25-02-2018 o 20:19
Jest to w wielu samochodach , miałem to np. w OCTAVII I w Toledo II , a w AR159 już nie. Nazywa się to zaryglowanie zamkniętego zamka. W grupie VW z pilota ryglowało się automatycznie i było słychać wyraźnie dwa kliknięcia podczas zamykania centralnego. Jedno wciśnięcie zamkniętej kłódki na pilocie zamykało i ryglowało zamek ( brak możliwości otwarcia od środka). Ponowne wciśniecie w przeciągu 2 sekund odryglowywało zamek. Pozostawał on zamknięty , ale z możliwością otwarcia klamką wewnętrzną. Tak samo kluczykiem , jedno przekręcenie , zamknięcie , ponowne przekręcenie zaryglowanie. Miało to na celu zabezpieczenie przeciw otwarciu drzwi samochodu ale tylko unieruchomionego. Czyli pomimo wybicia szyby i włożenia ręki do środka nie dało się otworzyć drzwi.
Ciekawe czemu zrezygnowali. Bo nie sadze że z powodu wypadków że ktoś zostawil dziecko w upale zamkniete w aucie
Mylisz pojęcia. Mito jest trzydrzwiowa, a więc nie ma tylnych drzwi, a co za tym idzie nie ma blokady rodzicielskiej.
To o czym piszesz to funkcja Dead LockNie ma ona nic wspólnego z blokadą rodzicielską. Uruchamia się we FIAT-ach, AR podwójnym klikiem ryglowania na pilocie, o ile auto w Dead Lock jest wyposażone.
Co do otwierania centralnego w Mito. Z automatu masz odryglowane drzwi, w których pociągnąłeś za klamkę wewnętrzną, to otwarty zamek informuje, że należy odryglować pozostałe zamki. Wcześniej montowali w obu przednich drzwiach mastery, teraz tylko w kierowcy![]()
Dead Lock jest sterowany dodatkowym serwem, które oczywiście jest w zamku![]()
Nie mowie ze w mito jest blokada rodz. ale ze taki uklad/konstrukcja zamkow jak w mito pozwolilby prostą przeróbkę i "montaż" blokady przy pomocy przelacznika
Mały Edit:coś mi się podupcyło jechałem dziś Mito i nie blokują się klamki po kombinacjach pilotem (chyba że źle sprawdziłem ale raczej musiało to być w czymś innym).
Z drugiej strony ciekawe co na to dyrektywa o wyposażeniu wnetrza pojazdów itp bo ona reguluje chyba te wydumki z oknami isofixami dla dzieci itp.
Ostatnio edytowane przez marx30 ; 26-02-2018 o 07:14
W kwestii fotela, rozwiązanie (częściowe) spadło na mnie z... Biedronki. Byłem dziś przez kompletny przypadek z żoną na zakupach i na regale znalazłem takie coś. 29,99. Niebo, a ziemia. I na szerokość pasuje idealnie między boczki, a wybrzuszenie jest z 2 cm niżej niż te od fabrycznej regulacji lędźwiowego. Ma gumkę żeby trzymać się na fotelu ale nie polecam. Zbyt ciasna i porwałem już swoją. Rzucona luzem na fotel też leży. Trochę wieś ale i tak lepsze niż ortopeda.
A w ortopedycznych sklepach próżno szukać tak wąskiej poduszki. Propsy dla biedry.
Wysłane z mojego ONEPLUS A5000 przy użyciu Tapatalka