Nie wyczułeś szyderstwa w tej odpowiedzi?![]()
Nie wyczułeś szyderstwa w tej odpowiedzi?![]()
i się zbłaźniłem
Oj tam oj tam, każdemu się może zdarzyć przejęzyczenie, ale łapanie za słówka też jest przyjemne![]()
Po pierwszym miesiącu: radio z bluetooth które nie odtwarza muzyki z telefonu (głównie do tego miało to służyć a tu lipa, mogę sobie co najwyżej porozmawiać, nie zbadałem tematu wcześniej niestety), na początku denerwująca była słynna dziura na drugim biegu ale teraz już jest lepiej, kwestia wyczucia.
Później pewnie coś jeszcze dojdzie ale pewnie jakieś nieistotne bzdury.
Wcześniej jeździłem hondą i muszę przyznać że komfort jazdy w Tipo jest mega, przepaść, można odpoczywać w czasie jazdy.
Turbodziura w wolnossącym silniku. Tutaj to się.mozna dowiedzieć dużo ciekawostek![]()
No a w jakim silniku ma być turbo dziura. Nie ma turbo więc została dziura...
Lepszy
Power
Gamoniu
No to teraz pora na mnie :-). Odebralem tipka a ze bylo to ww Żorach to skoczylem od razu w niskie gory jako ze auto najlepiej dociera sie przy zmiennych obciazeniach i hamowaniu silnikiem. Wiec ad meritum: nie podoba mi sie brak swiatel pozycyjnych z przodu. Tzn ze nie swieca sie ze swiatlami mijania. Bo gdy zarowka mijania sie spali to polowa auta jest kompletnie niewidoczna a jak jest pozycyjne tak jak po staremu do przynajmniej widac obrys auta. Dotyczy to wersji POP. Wiec to temat do zrobienia. Druga rzecz przy fabrycznym LPG nie ma wskaznika cieczy chlodzacej bo zajmuje go wskaznik lpg. Na szczescie mozna wyswietlic na srodku wyswietlacza. I sam wskaznik LPG jest malo dokladny tak jak diody w instalacjach dokladanych. Dziura w reakcji gazu (nie mylic z turbodziura) ewidentnie jest. Bardzo podobnie jak w alfie w trybie normal tylko troche mniej. Poniewaz znam Alexyeja tworce alfa obd sprobuje mu naswietlic temat moze bedzie umial cos zrobic ale watpie bo to inna dzialka. Jutro podlacze obecna wersje alfaobd zobacze co da sie tam grzebnac i na pewno wylacze beeper od pasow.
Przy zmianie biegow slychac stuk chyba miedzyzebowy lepiej zeby go nie bylo ale uwazam ze to normalna praca skrzyni.
Ostatnio edytowane przez marx30 ; 11-10-2017 o 20:17
Moje uwagi/spostrzeżenia
1) Po przekręceniu kluczyka od razu zapalają się światła do jazdy dziennej
2) Sterowanie radiem - brakuje przełączania pomiędzy zaprogramowanymi stacjami
3) Nie można odchylić tylnej wycieraczki (HB) np: żeby wymienić gumę wycieraczki
4) Automatyczne podnoszenie po jednym kliknięciu szyby pasażera
5) Mógłby być troszkę dłuższy podłokietnik
Ad1 niestety wymog homologacyjny
Nie pala sie. W popie sa 2 zarowki h7 mijania i h15 drogowych i dziennych. Dzienne sie swieca caly czas z zaplonem. Jak załączam mijania dzienne gasną i tyle. Jak wyłącze zapłon i załaczę mijania (tzn . przekręcę przełącznik) to owszem zaswiecaja sie ze zmniejszona moca. Ale na włączonej stacyjce nie.
Pomimo ze wychwaliłem w innym temacie model Tipo to jest jedna truskawka na torcie która mnie wkurvia bezgranicznie...i niestety sa osoby na forum ktore maja podobnie. Chodzi o spasowanie calego boczka drzwi kierowcy a wlasciwie jego brak, przynajmniej w wersji Lounge gdzie kolo sterowania szybami jest blyszczace tworzywo. Skrzypi i psuje caly efekt spoiojnej, cichej jazdy w tym aucie.