Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 103 z 181 PierwszyPierwszy ... 35393101102103104105113153 ... OstatniOstatni
Posty od 1,531 do 1,545 z 2708
Like Tree393lubi to!

Temat: Nie podoba mi się w tipo  

  1. #1531
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    27 kwiecień 2018
    Skąd
    Skawina
    Wiek
    42
    Postów
    769
    Auto
    TIPO SW 1.4 fire
    Rocznik
    2018
    A uważasz że ze stocku gorsze?



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #1532
    Master
    Dołączył
    03 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,589
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    Byłoby to nielogiczne ale warto zbadac temat

  4. #1533
    Master
    Dołączył
    15 czerwiec 2018
    Skąd
    Zabrze
    Wiek
    41
    Postów
    1,582
    Auto
    Fiat Tipo SW 1.4 T-Jet LPG
    Rocznik
    2018
    Odnośnie aut ze stocku to dam Wam znać jak będę uważnie oglądał swój przed odbiorem i jak się sprawuje w eksploatacji, a że 160 km dziennie co najmniej będę robił to myślę, że szybko będę mógł się podzielić spostrzeżeniami co mi się w nim nie podoba

  5. #1534
    Klubowicz
    Dołączył
    25 marzec 2012
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    396
    Auto
    Tipo 1.4 t-Jet
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał Qvadrat Zobacz post

    Fiat ma mało aut z 2017, zobaczcie ile samych asterek ma opel z wyprzedaży rocznika... i teraz szczerze, komu gorzej idzie... co chwila jakiś wynajęty hejter... ale spoko zaraz kampania do wyborów samorządowych to tam pójdą za chlebem, tu będzie trochę spokoju...
    W wynajętych hejterów nie wierzę. Każdy ma prawo narzekać i jak Polacy z krwi i kości sporo narzekają, a tych wielu zadowolonych siedzi cicho. Osobiście uważam, że przedstawiane przez nich awarie są po prostu żałosne. Kupili chłopaki auto za 50k, a przedstawiony punkt widzenia jak by kupili Audi za 200. Wszystko ma być idealne, zero pomyłek, broń Boże żeby cokolwiek się działo, a ASO ma skakać wokół auta bo królewicz w Tipo przyjechał. Byście się zdziwili ile razy kolega był na serwisie i ile $ zostawił na eksploatację poniżej 100kkm. W A6 2016.
    Tak samo wcześniej w x trail, wymieniony cały fotel elektryczny, zegary bo mrugały i o zgrozo 2 kpl łączników stabilizatora.

    Mata pod nogami pasażera? Żeby mi ktoś nie powiedział, to bym nie uwierzył że w ogóle takie coś w ogóle istnieje. Nawet nie sprawdzam czy mam czy nie.

    Łączniki stabilizatora? No błagam... To nie jest awaria. W Pandzie wymieniłem po 20kkm, a na wymienionych jeździłem do sprzedaży. W oplu za 80k 10 lat temu całe tylne zawieszenie na gwarancji wymienione, a potem to już byłem głuchy bo bym musiał co 6 miesięcy coś robić. Z kolei w Doblo w firmie pierwsze korekty zawieszenia po 150 tyś.

    Silnik 1.4 pije olej? No pije, wiadomo o tym od wielu lat, ale o wielkich awariach poniżej 300 kkm przebiegu to chyba nikt nie słyszał. Jeździ tego od groma począwszy od Punto skończywszy na Doblo. A problemy mniejsze czy większe z LPG były, są i będą, kto miał ten wie, że to nie jest bezobsługowy typ zasilania.

    Spryskiwacze... Nawet mi żal zabierać głos w takich tematach. Wielka awaria uniemożliwia jazdę i generalnie auto stoi na warsztacie i mechanicy rozkładają ręce.

    Co tam jeszcze - brak lakieru... Pod światło z lupą trzeba patrzeć. Ja nie widzę.

    Rdza na klapie, która okazała się plamą?

    Coś pominąłem?

    A że ASO daje ciała i trzeba ich sprawdzać na każdym kroku to też wszyscy wiedzą, świadczy o tym przypadek Sewa i w ogóle wiele przygód opisywanych na forach różnych producentów. A to, że ASO nie ma części na wymianę i musi sprowadzać to chyba dobrze - to znaczy że masowych wymian nie ma i nie leży na półce 500 sztuk gotowych do wymiany.

    Czy Dacia będzie lepsza? Nie wiem i nie chcę wiedzieć. Generalnie czym auto prostsze tym prawdopodobnie mniej awaryjne, ale z opisywanych wielkich "awarii" Tipo budzi we mnie uśmiech. Poza tą ze sprzęgłem i kampanią przywoławczą z początku produkcji.


    Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka

  6. #1535
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    15 maj 2018
    Skąd
    Okolice Torunia :P
    Postów
    21
    Auto
    Ni ma teraz, może będzie Tipo
    Rocznik
    2001
    Cytat Napisał ŻuczekM Zobacz post
    Tipo w prywatnych rękach wytrzyma kilkanaście lat bez problemu. Śmieszą mnie komentarze osób , które pierwszy raz kupiły nowy samochód i nie mogą wyobrazić sobie, że jakieś drobiazgi są do poprawy na gwarancji. We włoszczyźnie to norma i nie m się czym przejmować, zresztą w innych markach też się zdarzają kwiatki. Poprawiasz wpadki montażowe/ wadliwe fabrycznie części i dalej śmigasz bezawaryjnie. Bynajmniej we włoszczyźnie poważne awarie do 150/200 tys km to rzadkość, chyba że dany element pochodzi z GM lub jest Bosha , to może wcześniej strzelić
    Taksówkarze najedli się Tipo przez instalacje gazowe montowane w ASO. Najlepiej trzymać się od tych papraków z daleka i założyć instalację w pewnym warsztacie, dopiero po solidnym ułożeniu silnika na benzynie.
    Czy Dacia sprawdzi się ma Taxi ? Wątpię ale życzę powodzenia.
    Miałem parę Fiatów, wszystkie z salonu. Wiem, że w nowym wozie zawsze, ale to zawsze coś jest do poprawy. Chodziło mi o to, że skoro Tipo nie sprawdza się na taksie, to może być cieżko mu przetrwać więcej niż okres gwarancji plus 2-3 lata. W końcu przez 2 lata taksa przeżyje tyle, ile cywilny wóz przez lat 10 więc warto brać pod uwagę czy i jak wóz sprawdza się w intensywnej eksploatacji.

    I też sądzę, że Dacia się sprawdzi. Mam znajomych którzy kupują Daćki do codziennej harówy: wożenia towarów z giełdy, targania narzędzi do roboty, wożenia siebie i pracowników po parę tysiecy km (do Francji konkretnie) i te wozy sprawdzają się w takiej eksploatacji. Rzecz jasna są tanie, wyglądają jak tanie, jeżdżą jak tanie samochody. I śmierdzą jak tanie chińskie klapki na basen Ale jeżdżą. Tipo przy intensywnej eksploatacji ma jak widać z tym problem.

    Nadal Tipolot jest w moim kręgu zainteresowań, przywiązanie do marki robi swoje, ale im więcej czytam, oglądam testów z tym mniejszym entuzjazmem na niego patrzę. Nie chciałbym trafić na egzemplarz złożony w poniedziałek rano przez skacowanego Turka przed pierwszą kawą (wiadomo, w domu pić można, Allah pod dachem nie widzi ).

  7. #1536
    Klubowicz
    Dołączył
    24 sierpień 2017
    Skąd
    Białystok
    Wiek
    51
    Postów
    205
    Auto
    Tipo Sedan 1.4 95KM
    Rocznik
    2016
    Cytat Napisał gilbert3 Zobacz post
    W wynajętych hejterów nie wierzę. Każdy ma prawo narzekać i jak Polacy z krwi i kości sporo narzekają, a tych wielu zadowolonych siedzi cicho. Osobiście uważam, że przedstawiane przez nich awarie są po prostu żałosne. Kupili chłopaki auto za 50k, a przedstawiony punkt widzenia jak by kupili Audi za 200. Wszystko ma być idealne, zero pomyłek, broń Boże żeby cokolwiek się działo, a ASO ma skakać wokół auta bo królewicz w Tipo przyjechał. Byście się zdziwili ile razy kolega był na serwisie i ile $ zostawił na eksploatację poniżej 100kkm. W A6 2016.
    Tak samo wcześniej w x trail, wymieniony cały fotel elektryczny, zegary bo mrugały i o zgrozo 2 kpl łączników stabilizatora.

    Mata pod nogami pasażera? Żeby mi ktoś nie powiedział, to bym nie uwierzył że w ogóle takie coś w ogóle istnieje. Nawet nie sprawdzam czy mam czy nie.

    Łączniki stabilizatora? No błagam... To nie jest awaria. W Pandzie wymieniłem po 20kkm, a na wymienionych jeździłem do sprzedaży. W oplu za 80k 10 lat temu całe tylne zawieszenie na gwarancji wymienione, a potem to już byłem głuchy bo bym musiał co 6 miesięcy coś robić. Z kolei w Doblo w firmie pierwsze korekty zawieszenia po 150 tyś.

    Silnik 1.4 pije olej? No pije, wiadomo o tym od wielu lat, ale o wielkich awariach poniżej 300 kkm przebiegu to chyba nikt nie słyszał. Jeździ tego od groma począwszy od Punto skończywszy na Doblo. A problemy mniejsze czy większe z LPG były, są i będą, kto miał ten wie, że to nie jest bezobsługowy typ zasilania.

    Spryskiwacze... Nawet mi żal zabierać głos w takich tematach. Wielka awaria uniemożliwia jazdę i generalnie auto stoi na warsztacie i mechanicy rozkładają ręce.

    Co tam jeszcze - brak lakieru... Pod światło z lupą trzeba patrzeć. Ja nie widzę.

    Rdza na klapie, która okazała się plamą?

    Coś pominąłem?

    A że ASO daje ciała i trzeba ich sprawdzać na każdym kroku to też wszyscy wiedzą, świadczy o tym przypadek Sewa i w ogóle wiele przygód opisywanych na forach różnych producentów. A to, że ASO nie ma części na wymianę i musi sprowadzać to chyba dobrze - to znaczy że masowych wymian nie ma i nie leży na półce 500 sztuk gotowych do wymiany.

    Czy Dacia będzie lepsza? Nie wiem i nie chcę wiedzieć. Generalnie czym auto prostsze tym prawdopodobnie mniej awaryjne, ale z opisywanych wielkich "awarii" Tipo budzi we mnie uśmiech. Poza tą ze sprzęgłem i kampanią przywoławczą z początku produkcji.


    Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka
    Przyjemnie posłuchać głosu rozsądku. Mnie dotknęła awaria sprzęgła po gwarancji. Mogłem dopłacić do przedłużenia gwarancji, ale i tak jestem na plus.
    Zadowolenie z samochodu: 100%.
    Ma służyć do jeżdżenia, to jeździ.
    A że plastik twardy, a to fotel skrzypi, że uszczelka w drzwiach wysycha, a że gdzieś niedomalowany - mam to po prostu w doopie.
    Gazu nie zakładałem - miałem w poprzednich wozach - teraz chciałem świętego spokoju.
    pozdrawiam malkonenetów
    gilbert3 lubi to.

  8. #1537
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    27 kwiecień 2018
    Skąd
    Skawina
    Wiek
    42
    Postów
    769
    Auto
    TIPO SW 1.4 fire
    Rocznik
    2018
    Cytat Napisał dario123 Zobacz post
    A ja mam prośbę odwalcie się od kolesia, pisze co uważa i wiele racji ma. opisuje przygodę z autem co powinno być dla nas cenne, ponieważ opisuje usterki i wady naszych aut - w serwisie tego wam nie powiedzą (gwarantuje).
    Mam prośbę do FiatPrime czy znalazł byś trochę czasu aby dokładnie opisać wszystkie usterki w jednym watko wraz z orientacyjnym przebiegiem ich występowania. Dzięki
    Też z ciekawości FiatPrime o coś takiego bym prosił. W ogóle to fajnie było by zrobić przypięty temat np naprawy mojego egzemplarza i wpisywać tam przebieg wiek auta i opis co było robione. Tylko musiał by być szablon i jakiś moderator tematu żeby nie było of topu

  9. #1538
    Master
    Dołączył
    03 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,589
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    Zrobilem taki watek o awariach, (kazdy mial dopisywac swoje) ale umarl.

  10. #1539
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    27 kwiecień 2018
    Skąd
    Skawina
    Wiek
    42
    Postów
    769
    Auto
    TIPO SW 1.4 fire
    Rocznik
    2018
    Cytat Napisał marx30 Zobacz post
    Zrobilem taki watek o awariach, (kazdy mial dopisywac swoje) ale umarl.
    Bo na forum jest burd...... W każdym wątku udowadniane są jakieś tezy z kosmosu
    marnyd4d lubi to.

  11. #1540
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    23 październik 2016
    Skąd
    Płock
    Postów
    513
    Auto
    Ypsilon 1,2
    Rocznik
    2014
    Nie ma awarii to o wątek umarł, chyba że FiatPrime nadrobił by za resztę


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  12. #1541
    Master
    Dołączył
    03 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,589
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    Awarie były, chociażby sprzęgło ale nikt nie dopisywał. Możnaby go przykleić

  13. #1542
    Klubowicz
    Dołączył
    21 sierpień 2017
    Skąd
    łódzkie
    Wiek
    37
    Postów
    234
    Auto
    inne
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał FiatPrime Zobacz post
    Sądziłem, że w miarę merytorycznie się wypowiadam zawsze przyrównując do innych doświadczeń. A Wy jak na złość tej Dacii się czepiliście (znowu podkreślam). Nic po za tą "Dacią" nie wyłapujecie z tych postów mimo nawiązań do różnych konstrukcji. I tak nie o wszystkim piszę. Przy 28 tyś.km. chwilę przed przeglądem 30 tyś. km. (maj) walnął redutkor tartarini LPG:

    https://vimeo.com/275570706

    Zapewne też od krzywego naciskania pedału gazu. Teraz pytanie na kogo zwalić: Montaż auta w Turcji? Serwis w Polsce? Dobór instalacji przez dystrybutora? To, że silnik nie lubi LPG?

    Ja wynajęty hejt, wy wynajęci marketingowcy robiący ohy i ahy. O auto dbam, robię na bieżąco, nie ciskam go, a po kolei wszystko leci. Nie to co auta kupione na flotę pod "przedstawiciela" który wiadomo, że pod maskę nie spojrzy i "dba jak o służbowy" (największy % sprzedaży aut w PL). I generalnie jak się nie ma nic ciekawego do powiedzenia to można by się wstrzymać. Bo puki co, większość rzeczy z którymi się napotkałem przy eksploatacji tych aut powtarza się z kilkumiesięcznym opóźnieniem tutaj.

    I nie powiedziałem, że Fiat tragiczny. Każde auto ma swoje mankamenty. Przepraszam, że dzielę się swoim doświadczeniem z taczką. Znowu zacząłem trochę pisać, a wy swoje. Ciekawe ile wam płacą
    Fiat ma pewne wady ale pisanie o awarii reduktora, który nie jest nawet montowany fabrycznie w danym modelu jest roche nie ma miejscu. Równie dobrze jak opona strzeli też można winić fiata. Silnik 1.4 95KM nie nadaje się do gazu i gaz nie powinien być w nim montowany niestety.
    Czekam FiatPrime na opinie o fiacie o Dacii bo sam jestem ciekaw jak wygląda na tle fiata.
    Opel też ma auta z 2017 roku do wzięcia poza tym łącznik stabilizatora szybko leci jak się śmiga po dziurach.
    Pewnie w innych opcjach silnikowych są inne podzepoly może lepsze.

  14. #1543
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    11 lipiec 2017
    Skąd
    Krakow
    Postów
    593
    Auto
    Tipo Tipo Sedan Benzyna 1,4 95KM
    Rocznik
    2017
    FiatPrime ma tu wg mnie rację - jak zmuszają do Tartarini to powinni brać odpowiedzialność jak coś się psuje również w instalacji i jakoś ją sprawdzać itp. Wygląda to podobnie jak w Skodzie z Landi - VAG takie coś znajomemu zamontował, żeby była pełna gwarancja i męki były straszne. Oczywiście on by chciał STAG albo nawet cokolwiek bezfirmowego ale podstawa to zeby każdy gazownik to umiał bez problemu i trwale nastroić, zeby nie było nic poblokowane itp. (jemu gasło czasem po 2 tyg od strojenia a musiał daleko jezdzić bo nie kazdy gazownik stroi Landi - nawet 100 tys nie zrobił i juz remont silnika a potem i tak olej brał). Było identycznie jak z Fiatem - do nowego nie mógł wybierać STAGa itp (tutaj ktoś pisał, że niektóre ASO niby pozwalają ale nie testowali co takie ASO powie jak coś w silniku ze STAGiem padnie... Kilka droższych marek się wypinało ostatnio na klientów, mimo że ASO zapewniało pełną gwarancję przy montowaniu LPG, więc Fiat może zrobić podobnie, zwłaszcza z autem za 50tyś - nie ma się co oszukiwać, to nie jest marka premium.

  15. #1544
    Master
    Dołączył
    03 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,589
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    Pisalem tu ze stuka plastik w tylnej klapie. Po glebszej analizie puka on o dwie sruby mocujace zamek. Producent ma tego swiadomosc bo sa tam naklejone kawalki tasmy ale niezbyt to dziala (przynajmniej u mnie ale zastrzegam ze ten plastik caly sciagalem do montazu kamery. Po naklejeniu tam dwóch krążków z gumy -takie samoprzylepne badziewia z marketu jako podkladki pod np. meble juz nie stuka.

  16. #1545
    Klubowicz
    Dołączył
    04 listopad 2016
    Skąd
    Stalowa Wola
    Postów
    112
    Auto
    Tipo 2016
    Rocznik
    2016
    mam prawie 30tyś km. Instalacje LPG Tartani montowaną w ASO, wersja 95 koni 1.4. Nic nie wiem o cewkach, szczelinach, od początku jeżdżę na gazie, mieszam od czasu do czasu benzyną, nigdy nie czułem żadnej różnicy w mocy, nigdy nie miałem nierównej pracy silnika. Problem miałem tylko z sondą lambda bo głupiała od gazu. Miałem przeboje z regulacją, bo ciężko było gazownikom w salonie z tym walczyć, mówili że jakość gazu jest różna a system jest bardzo wrażliwy na jakość LPG, w sumie nie miałem z tym żadnych problemów oprócz świecącej się pomarańczowej lapmki na desce. Jednak w końcu udało im się to tak ustawić że problem zniknął.

    Tak czytam te posty i się zastanawiam czy i mi się skończy szczęście i przy 50 tysiącach będę musiał robić remont generalny silnika oby jednak nie. Zastanawiam się jednak czy częściej nie przeganiać auta na benzynie bo robię to dość rzadko.


 

Podobne tematy

  1. Tempomat w tipo tipo
    Napisany przez mis888 na forum Instalacja elektryczna i elektronika Tipo
    Odpowiedzi: 347
    Ostatni post: 17-03-2024, 00:13
  2. Tipo SW
    Napisany przez lama na forum Tipo
    Odpowiedzi: 496
    Ostatni post: 26-05-2018, 23:09
  3. Fiat Tipo - wersja wyposażenia Tipo (podstawowa)
    Napisany przez Fafikdog na forum Tipo
    Odpowiedzi: 216
    Ostatni post: 18-07-2017, 00:31
  4. Składanie kanapy w TIPO Tipo
    Napisany przez leinad na forum Tipo
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post: 20-01-2017, 16:00
  5. /F/I/A/T/ Tipo 1.8ie czyli Tipo po raz trzeci :)
    Napisany przez KrzychuB na forum Moje auto
    Odpowiedzi: 68
    Ostatni post: 13-12-2014, 18:02

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

https:fiatklubpolska.pltipo-531nie-podoba-mi-sie-w-tipo-353332

duster czy tipo

fiat tipo czy dacia duster

fotel bez regulaci w tipo

https:fiatklubpolska.pltipo-531nie-podoba-mi-sie-w-tipo-35333129

https:fiatklubpolska.pltipo-531nie-podoba-mi-sie-w-tipo-3533378

https:fiatklubpolska.pltipo-531nie-podoba-mi-sie-w-tipo-3533336

tipo czy i30

Hyundai i30 a fiat tipo kombifiat tipo prowadzeniefiat tipo tylna wycieraczkalogan vs tipotipo forum wspomaganiehttps:fiatklubpolska.pltipo-531nie-podoba-mi-sie-w-tipo-3533322dacia logan czy fiat tipo swfiat tipo czy focusco lepsze fiat tipo czy dacia logansanderosandero czy tipoDacia Duster vs Fiat Tipofiat tipo wspomaganie kierownicyFiat tipo zostawienie swiatelfiat tipo czy hyundai i30https:fiatklubpolska.pltipo-531nie-podoba-mi-sie-w-tipo-35333112https:fiatklubpolska.pltipo-531nie-podoba-mi-sie-w-tipo-3533331anortyzator fsd fist tipo

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl