Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 153 z 181 PierwszyPierwszy ... 53103143151152153154155163 ... OstatniOstatni
Posty od 2,281 do 2,295 z 2708
Like Tree393lubi to!

Temat: Nie podoba mi się w tipo  

  1. #2281
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2016
    Skąd
    Toruń
    Postów
    5,590
    Auto
    500X Lounge 1.4 16V MultiAir Turbo, Seat Ateca Xperience 1.5 TSI Evo 2
    Rocznik
    04.2016, 05.2023
    Jakie obroty ma wtedy silnik? Zapewne łapie turbodziurę.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2282
    Master
    Dołączył
    17 styczeń 2019
    Skąd
    Kalwaria Zebrzydowska
    Wiek
    37
    Postów
    2,272
    Auto
    Fiat Tipo SW Lounge 1.4tjet + lpg [St1 170km]
    Rocznik
    2017
    "Klyenta" na zderzaku co siedzi nigdy nie straszyłeś? W tym samochodzie nie robiłem takich rzeczy, ale raz jechał za mną delikwent z żarówkami chyba 100W i siedział mi na zderzaku jeszcze jak miałem Punto 2. A wyprzedzić też mu się nie spieszyło. Wcisnąłem lekko stop żeby tylko światła stopu się zaświeciły i jechałem tak chyba z 1km. Klient zaraz odpuścił siedzenie na zderzaku lub zauważył że jego zajebiste żarówki mnie oślepiają.

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Dziś to było przy ok 1800obr/min, no ale turbodziura byłaby stała. A jeżdżę tym autem od 3kkm/2 tygodnie i niezauważyłem tej turbodziury przy normalne jeździe. Owszem silnik przy normalnym przyspieszaniu przyspiesza fajnie od ok 1800obr/min i to widać po charakterystyce. A ja opisuje przypadek taki że wciskam gaz i nie ma w ogóle reakcji.

  4. #2283
    Klubowicz wykluczony
    Dołączył
    06 styczeń 2019
    Skąd
    Lublin
    Postów
    128
    Auto
    Tipo sedan 1,4 95 KM
    Rocznik
    2018
    Cytat Napisał steyr Zobacz post
    na 5 biegu 70km/h i mam wciśnięty pedał gazu o ileś tam % dajmy na to, lub jak przyspieszam to jak nacisnę lekko pedał hamulca żeby zahamować bez wysprzęglania to nie mam reakcji wogóle pedału przyspieszenia przez ok 2-3s po puszczeniu pedału hamulca. Po tym czasie zaczyna reagować ale też ospale przez 2-3s i później problem znika.
    hehe a czego byś sie spodziewał człowieku ? to normalka, to za mała predkość do tego przełożenia ,tylko redukcja do 4 biegu Ci to uzdrowi , i będziesz miał względną płynność.5 bieg żeby poprawnie działał to musi być przynajmniej powyżej 100 km /h (to moja opinia) .np.wielu z Was ma problem z ruszniem na pierwszym biegu i przejściem na drugi ,i tu pojawia się taka sytuacja że jak to nazwę tzw. "dziura w obrotach " po prostu jest przysiad a dopiero jazda ,ja ten problem rozwiązałem w prosty sposób ,że zamiast jedynki ,od razu ruszam płynnie z dwójki ,i od razu odczuwam inny komfort jazdy ,gdyż na dwójce następuje dłuższy start ,a co za tym idzie nie ma tego dławienia jak na jedynce i przechodząc już na trójkę ,a co za tym idzie od razu jest lepsze przyspieszenie .Oczywiście nie zawsze to stosuję bo to zależy od warunków na drodze (skrzyżowaniu) , ale w dużym procencie tak robię .Także kolego to tyle ,bo zaraz reszta "doświadczonych " w tej branży będzie miała oddmienne zdanie hehe

  5. #2284
    Master
    Dołączył
    15 czerwiec 2018
    Skąd
    Zabrze
    Wiek
    41
    Postów
    1,582
    Auto
    Fiat Tipo SW 1.4 T-Jet LPG
    Rocznik
    2018
    Rozumiem, że piszesz o wolnossaku?

    Wysłane z mojego ANE-LX1 przy użyciu Tapatalka

  6. #2285
    Master
    Dołączył
    17 styczeń 2019
    Skąd
    Kalwaria Zebrzydowska
    Wiek
    37
    Postów
    2,272
    Auto
    Fiat Tipo SW Lounge 1.4tjet + lpg [St1 170km]
    Rocznik
    2017
    mardas w moim profilu pisze jak byk że mam silnik 1.4tjet. Mam wrażenie że hasło "turbobenzyna" to widziałeś tylko na plakatach na prospektach. Umiem rozróżnić brak reakcji na pedał przyspieszenia od "mulenia" silnika wskutek złego dopasowania biegu do istniejących warunków drogowych i charakterystyki silnika. Prawie 200kkm zrobiłem 1.2 16v Fire, czyli coś pokroju Twojego 1.4 16v. W 1.2 16v żeby "sprytnie" wyprzedzić to przy 70km/h redukowałem do 3 biegu i ogień do 5krpm. W Tipo 1.4tjet ten sam manewr wykonuje na 5 biegu bez redukcji bez problemu.

  7. #2286
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 sierpień 2018
    Skąd
    Gdańsk
    Postów
    64
    Auto
    Fiat Tipo SW 1.4 T-jet
    Rocznik
    2018
    Przy takiej prędkości obroty poniżej 2 tys. T-jet wtedy jeszcze śpi... Zredukuj i zobacz co się stanie

  8. #2287
    Klubowicz wykluczony
    Dołączył
    06 styczeń 2019
    Skąd
    Lublin
    Postów
    128
    Auto
    Tipo sedan 1,4 95 KM
    Rocznik
    2018
    Cytat Napisał steyr Zobacz post
    mardas w moim profilu pisze jak byk że mam silnik 1.4tjet. Mam wrażenie że hasło "turbobenzyna" to widziałeś tylko na plakatach na prospektach. Umiem rozróżnić brak reakcji na pedał przyspieszenia od "mulenia" silnika wskutek złego dopasowania biegu do istniejących warunków drogowych i charakterystyki silnika. Prawie 200kkm zrobiłem 1.2 16v Fire, czyli coś pokroju Twojego 1.4 16v. W 1.2 16v żeby "sprytnie" wyprzedzić to przy 70km/h redukowałem do 3 biegu i ogień do 5krpm. W Tipo 1.4tjet ten sam manewr wykonuje na 5 biegu bez redukcji bez problemu.
    No tak, mój problem polega na tym że nie czytam co ktoś ma na swoim profilu ,bo to różnie może być ? i dajmy spokój zatem zwracam honor i cóż pozostaje przy swoim 1.4 16 V i niech sie wypowiedzą Ci co mają "Turbo"

  9. #2288
    Master
    Dołączył
    17 styczeń 2019
    Skąd
    Kalwaria Zebrzydowska
    Wiek
    37
    Postów
    2,272
    Auto
    Fiat Tipo SW Lounge 1.4tjet + lpg [St1 170km]
    Rocznik
    2017
    Panowie wiem jak ten samochód jeździ, charakterystykę też znam. W omawianym przypadku auto w ogóle nie reaguje na pedał przyspieszenia, ze te 2-3s potrafię wcisnąć pedał przyspieszenia z 2 razy i zero reakcji.

  10. #2289
    Klubowicz
    Dołączył
    14 wrzesień 2017
    Skąd
    gka
    Wiek
    34
    Postów
    154
    Auto
    Tipo sw pop 1.6
    Rocznik
    2018
    W wielu autach którymi jeździłem wciśnięcie gazu i hamulca jednocześnie wyłączało gaz. Tylko po puszczeniu hamulca wszystko odrazu wracało do normy.

  11. #2290
    Master
    Dołączył
    17 styczeń 2019
    Skąd
    Kalwaria Zebrzydowska
    Wiek
    37
    Postów
    2,272
    Auto
    Fiat Tipo SW Lounge 1.4tjet + lpg [St1 170km]
    Rocznik
    2017
    Najlepiej niech ktoś sprawdzi to u siebie. Tak jak mówię w żaden sposób mi to nie przeszkadza, odkryłem to przypadkowo.

  12. #2291
    Master
    Dołączył
    19 październik 2017
    Skąd
    SBI
    Postów
    1,192
    Auto
    Tipo HB 1.4T
    Rocznik
    2017
    70 km/h na 5 biegu to jest jakieś 2 tyś obr, więc silnik powinien się ładnie zbierać. Więc albo elektronika silnika daje takiego laga albo może hamulce puszczają z lekkim opóźnieniem.

  13. #2292
    Master
    Dołączył
    17 styczeń 2019
    Skąd
    Kalwaria Zebrzydowska
    Wiek
    37
    Postów
    2,272
    Auto
    Fiat Tipo SW Lounge 1.4tjet + lpg [St1 170km]
    Rocznik
    2017
    Hamulce jakby tak blokowały to by również blokowało za każdym razem po naciśnięciu hamulca. Raczej stawiam na lag elektroniki. Zresztą sprawdzę ten trop z hamulcami.
    Ostatnio edytowane przez steyr ; 27-03-2019 o 10:48

  14. #2293
    Klubowicz
    Dołączył
    07 październik 2018
    Skąd
    podlaskie
    Wiek
    45
    Postów
    358
    Auto
    Fiat Tipo 1,4 T-jet
    Rocznik
    2017
    Dzisiaj wiele współczesnych aut nie daje możliwości jednoczesnego naciskania hamulca i gazu - skutkuje to odcięciem gazu. Nie we wszystkich autach tak jest. Być moze Tipo ma taki "kaganiec". U siebie nie sprawdzałem. Nie jeżdżę na OSach to nie bardzo potrzebuję .

  15. #2294
    Master
    Dołączył
    03 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,589
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    wlasnie się w KE porozumieli ze nowe auta beda musiały mieć jeszcze inne kagańce. Cieszmy się na razie z twgo co mamy będzie gorzej

  16. #2295
    Klubowicz
    Dołączył
    07 październik 2018
    Skąd
    podlaskie
    Wiek
    45
    Postów
    358
    Auto
    Fiat Tipo 1,4 T-jet
    Rocznik
    2017
    Dokładnie - jeszcze nie jest najgorzej.


 

Podobne tematy

  1. Tempomat w tipo tipo
    Napisany przez mis888 na forum Instalacja elektryczna i elektronika Tipo
    Odpowiedzi: 347
    Ostatni post: 17-03-2024, 00:13
  2. Tipo SW
    Napisany przez lama na forum Tipo
    Odpowiedzi: 496
    Ostatni post: 26-05-2018, 23:09
  3. Fiat Tipo - wersja wyposażenia Tipo (podstawowa)
    Napisany przez Fafikdog na forum Tipo
    Odpowiedzi: 216
    Ostatni post: 18-07-2017, 00:31
  4. Składanie kanapy w TIPO Tipo
    Napisany przez leinad na forum Tipo
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post: 20-01-2017, 16:00
  5. /F/I/A/T/ Tipo 1.8ie czyli Tipo po raz trzeci :)
    Napisany przez KrzychuB na forum Moje auto
    Odpowiedzi: 68
    Ostatni post: 13-12-2014, 18:02

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

https:fiatklubpolska.pltipo-531nie-podoba-mi-sie-w-tipo-353332

duster czy tipo

fiat tipo czy dacia duster

fotel bez regulaci w tipo

https:fiatklubpolska.pltipo-531nie-podoba-mi-sie-w-tipo-35333129

https:fiatklubpolska.pltipo-531nie-podoba-mi-sie-w-tipo-3533378

https:fiatklubpolska.pltipo-531nie-podoba-mi-sie-w-tipo-3533336

tipo czy i30

Hyundai i30 a fiat tipo kombifiat tipo prowadzeniefiat tipo tylna wycieraczkalogan vs tipotipo forum wspomaganiehttps:fiatklubpolska.pltipo-531nie-podoba-mi-sie-w-tipo-3533322dacia logan czy fiat tipo swfiat tipo czy focusco lepsze fiat tipo czy dacia logansanderosandero czy tipoDacia Duster vs Fiat Tipofiat tipo wspomaganie kierownicyFiat tipo zostawienie swiatelfiat tipo czy hyundai i30https:fiatklubpolska.pltipo-531nie-podoba-mi-sie-w-tipo-35333112https:fiatklubpolska.pltipo-531nie-podoba-mi-sie-w-tipo-3533331anortyzator fsd fist tipo

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl