Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 5 z 16 PierwszyPierwszy ... 3456715 ... OstatniOstatni
Posty od 61 do 75 z 228
Like Tree45lubi to!

Temat: Gazeta Podaje Koniec Produkcji Fiata Tipo  

  1. #61
    Klubowicz
    Dołączył
    14 marzec 2012
    Skąd
    Częstochowa
    Wiek
    43
    Postów
    475
    Auto
    TIPO HB 1,4 T-Jet LOUNGE
    Rocznik
    2017
    Zadzwoniłem przed chwilą do salonu sprzedaży i rzeczywiście kilka dni nie przyjmowali zamówień,ale już sytuacja wróciła do normy i można zamawiać.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #62
    Klubowicz
    Dołączył
    28 styczeń 2017
    Skąd
    Katowice
    Postów
    165
    Auto
    500X 1.4 140KM
    Rocznik
    2015
    Ale pod co? Dla mnie to oczywiste, Fiat zapieprzyl tym, że wprowadzając Tipo na rynki Eu nie przewidział zmian norm spalin. Przyjmując zamowiania na Tipo, które sprzedaje się rewelacyjnie nie wyrobił by się z produkcją do 2019. Będą to dalej sprzedawać w Rosji czy Ameryce Południowej gdzie norm nie ma. Europa zostanie z 500 i panda. Serio ruchy FCA są przerażające

  4. #63
    Klubowicz
    Dołączył
    13 kwiecień 2017
    Skąd
    Sosnowiec
    Wiek
    42
    Postów
    124
    Auto
    HB T-Jet S-Design
    Rocznik
    2017
    Póki co przestali zbierać zamówienia na nowe z fabrycznym gazem. Jest osobny wątek tu na forum. Nie wiem jak benzyna z automatem - też miała zniknąć z oferty. Oczywiście nadal można kupić te które są już w PL na placach.

  5. #64
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    23 październik 2016
    Skąd
    Płock
    Postów
    513
    Auto
    Ypsilon 1,2
    Rocznik
    2014
    Cytat Napisał kjk Zobacz post
    Tak samo jak świetlówki kompaktowe i wiele innych rzeczy. Ale tu należałoby zacząć od tego, czy faktycznie nasza emisja CO2 cokolwiek zmienia w klimacie, bo poza "oficjalną wersją" jest parę odmiennych teorii, nieźle udokumentowanych ale celowo uciszanych lub ośmieszanych...

    Nie popadajmy w skrajności. Benzyniak Euro4 ze sprawnym katalizatorem dla mnie jest ok.
    Obecnie trudno nie zauwazyc skutkow efektu cieplarnianego. Upieranie sie , ze tak szybkie zmiany klimatu nie sa spowodowane dzialalnoscia czlowieka to bzdura przynajmniej na poziomie "teorii zamachu" jako przyczyny katastrofy smolenskiej

    Benzyniak Euro 4 jest okey ale we wsi lub miasteczku. Z centrum duzych miast musza takie samochody zniknac i nie ma od tego odwrotu, ze wzgledu na wzrost zachorowan na nowotwory i inne choroby cywilizacyjne. Na zachodzie bedzie to pewnie za 10 lat, u nas troche dluzej ale biorac pod uwage, ze juz teraz samorzady beda mogly wprowadzac "strefy czystego transportu" , gdzie za wjazd starym gratem trzeba bedzie zaplacic haracz, to pewnie za kilka lat nie bedzie sie placic tylko w elektryku i hybrydzie.
    Ostatnio edytowane przez ŻuczekM ; 07-06-2018 o 15:36

  6. #65
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    26 grudzień 2015
    Skąd
    wrocław
    Postów
    849
    Auto
    punto evo 1.4, doblo 1.4 T-Jet
    Rocznik
    2011, 2013
    Cytat Napisał ŻuczekM Zobacz post
    Obecnie trudno nie zauwazyc skutkow efektu cieplarnianego. Upieranie sie , ze tak szybkie zmiany klimatu nie sa spowodowane dzialalnoscia czlowieka to bzdura przynajmniej na poziomie "teorii zamachu" jako przyczyny katastrofy smolenskiej

    Benzyniak Euro 4 jest okey ale we wsi lub miasteczku. Z centrum duzych miast musza takie samochody zniknac i nie ma od tego odwrotu, ze wzgledu na wzrost zachorowan na nowotwory i inne choroby cywilizacyjne. Na zachodzie bedzie to pewnie za 10 lat, u nas troche dluzej ale biorac pod uwage, ze juz teraz samorzady beda mogly wprowadzac "strefy czystego transportu" , gdzie za wjazd starym gratem trzeba bedzie zaplacic haracz, to pewnie za kilka lat nie bedzie sie placic tylko w elektryku i hybrydzie.
    zniknąc nie zniknąc ale ten sprawny benzynowy pojazd emituje mniej CO2 niż taki sam elektryczny, fizyki nie oszukasz, np nikt nie podaje ze 30% energii tracisz w samym procesie ładowania, dodatkowo akumulatory ulegaja samorozładowaniu itd itp. nie mam tu na mysli tylko elektrowni lecz głownie produkcje od pozyskania surowców, do utylizacji, to jest slepa uliczka, powinnismy iśc w stone paliwa na obiegu zamknietym w przyrodzi czyli np biopaliwa ta slepa uliczka o nazwie elektromobilnosc nie rozwize przyszłosciowego problemu braku źródeł energii, a nawet z powodu mniejszej sprawnosci (całosciowo) przyśpieszy ten probem.
    ata lubi to.

  7. #66
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    23 październik 2016
    Skąd
    Płock
    Postów
    513
    Auto
    Ypsilon 1,2
    Rocznik
    2014
    Cytat Napisał mulder Zobacz post
    Ale pod co? Dla mnie to oczywiste, Fiat zapieprzyl tym, że wprowadzając Tipo na rynki Eu nie przewidział zmian norm spalin. Przyjmując zamowiania na Tipo, które sprzedaje się rewelacyjnie nie wyrobił by się z produkcją do 2019. Będą to dalej sprzedawać w Rosji czy Ameryce Południowej gdzie norm nie ma. Europa zostanie z 500 i panda. Serio ruchy FCA są przerażające
    Fiat dopiero teraz wprowadza silniki pod nową normę, co miał wstawić do Tipo w 2016 ? Chyba tylko Twinaira ale wtedy żaden szanujący się Turek by tego nie kupił.
    Liczyli na lepszą sprzedaż w Europie a właściwie wypaliły im tylko Włochy i Polska, widocznie za mało żeby znów zmieniać wszystkie silniki . A model nie będzie już nowością i sprzedaż będzie dalej spadać.


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  8. #67
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    26 grudzień 2015
    Skąd
    wrocław
    Postów
    849
    Auto
    punto evo 1.4, doblo 1.4 T-Jet
    Rocznik
    2011, 2013
    Cytat Napisał zarathos Zobacz post
    W lelekpstrykach chodzi raczej o wyrzucenie emisji z miast, a nie o jej całkowite ograniczenie czy jakiekolwiek ratowanie planety. Przecież pomijając CO2 czy NOxy to wydobywanie metali ziem rzadkich truje jak jasny syn, tylko truje Chińczyków a nie oświeconych Europejczyków czy hamburgerowców. A Chińczyków dużo, więc tym bardziej kto się tam na zachodzie będzie przejmował. A tak jak spalinowce się wyrzuci z miast, to spadną zachorowania na różne raki czy choroby płuc w aglomeracjach więc rządy zaoszczędzą ciężki hajs na leczeniu. A ludzie bądą zdrowsi więc szczęśliwsi. No i będą dłużej żyli, więc i podatków więcej zapłacą. Jak nie patrzeć same zyski. W Europie rzecz jasna.

    Poza tym turbobenzyna też szkodzi i to mocno bo cząstki stałe wylatują z niej jak trzeba, a GPFa nie ma.
    i bedziesz dluzej żył, wiec podniosą tobie wiek emerytalny...a na koniec zamiast na raka w wieku 65 lat to padniesz w wieku 80 lat, a moze przy okazji jakis parkinsonek
    Ostatnio edytowane przez bnbn1 ; 07-06-2018 o 16:33

  9. #68
    Master
    Dołączył
    07 czerwiec 2017
    Skąd
    Białystok
    Postów
    3,950
    Auto
    Tipo SW 1.4 T-JET LPG Lounge
    Rocznik
    2017
    Cały czas powtarzam ze wystarczy tylko eliminować z ruchu auta, które nie spełniają norm jakie miały spełniać gdy były nowe. Poza tym transport osobowy to znikoma cześć tego co truje planetę...
    ata i bnbn1 lubią to.
    Lepszy
    Power
    Gamoniu

  10. #69
    Klubowicz
    Dołączył
    28 styczeń 2017
    Skąd
    Katowice
    Postów
    165
    Auto
    500X 1.4 140KM
    Rocznik
    2015
    Cytat Napisał ŻuczekM Zobacz post
    Fiat dopiero teraz wprowadza silniki pod nową normę, co miał wstawić do Tipo w 2016 ? Chyba tylko Twinaira ale wtedy żaden szanujący się Turek by tego nie kupił.
    Liczyli na lepszą sprzedaż w Europie a właściwie wypaliły im tylko Włochy i Polska, widocznie za mało żeby znów zmieniać wszystkie silniki . A model nie będzie już nowością i sprzedaż będzie dalej spadać.
    Skoro w tym roku będzie lift 500X z nowymi silnikami pod normy 2019 (+plany hybryd) to tym bardziej nie rozumie polityki Fiata. Tipo to ta sama płyta podłogowa co 500X i 500L, nie wierzę, że inny silnik tak drastycznie podniósł by cenę TIPO.

  11. #70
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2016
    Skąd
    Toruń
    Postów
    5,590
    Auto
    500X Lounge 1.4 16V MultiAir Turbo, Seat Ateca Xperience 1.5 TSI Evo 2
    Rocznik
    04.2016, 05.2023
    Cytat Napisał mulder Zobacz post
    Skoro w tym roku będzie lift 500X z nowymi silnikami pod normy 2019 (+plany hybryd) to tym bardziej nie rozumie polityki Fiata. Tipo to ta sama płyta podłogowa co 500X i 500L, nie wierzę, że inny silnik tak drastycznie podniósł by cenę TIPO.
    Skąd masz informację, że to ta sama płyta podłogowa? 500X nie ma wspólnej płyty ani z 500L, ani z Tipo. O ile droższy jest MultiAir od wolnossaka 1.6? Około 8tyś. FireFly korzysta z technologii MA, więc podniesie cenę mocno - 8-10tyś minimum. Sprawdź jakich silników najwięcej poszło? Podpowiem, 1.4 95KM. Za Tipo już tyle mało co kto da.
    Ostatnio edytowane przez krowka1978 ; 07-06-2018 o 16:45

  12. #71
    Master
    Dołączył
    03 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,589
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    Ale co wy sie martwicie? Macie swoje auta? Macie. Wiec co za znaczenie ma czy beda sprzedawac do przyszlego roku czy do 2030. Na inne rynki bedzie produkowane, dostep czesci bedzie w tym uzywanych rozwiazania techniczne starsze niz wegiel wszystko jest OK. Bardziej balbym sie jezdzic z nowym silnikiem ktorego wady moga sie ujawnic za jakiś czas.
    Ostatnio edytowane przez marx30 ; 07-06-2018 o 16:45

  13. #72
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    11 lipiec 2017
    Skąd
    Krakow
    Postów
    593
    Auto
    Tipo Tipo Sedan Benzyna 1,4 95KM
    Rocznik
    2017
    Ktoś wie/domyśla się dlaczego Fiat nie da jakiegoś innego silnika?
    Jak nowy silnik + GPF droższy np. o 10tyś to by to mogli sprzedawać np. jako Lancia ale to już chyba nie jest możliwe... (jak chcą Fiata inaczej pozycjonować, tzn w małych autach)

    Cytat Napisał ŻuczekM Zobacz post
    Obecnie trudno nie zauwazyc skutkow efektu cieplarnianego. Upieranie sie , ze tak szybkie zmiany klimatu nie sa spowodowane dzialalnoscia czlowieka to bzdura przynajmniej na poziomie "teorii zamachu" jako przyczyny katastrofy smolenskiej
    Wszystkie szybkie zlodowacenia i ocieplenia klimatu to działanie człowieka czy tylko to ostatnie? Ciekawe było to, że jak zobaczyli że się przestało ocieplać to nagle zaczęli mówić o walce za "zmianami klimatu" (dawniej, kiedy klimat się ocieplał się mówiło o walce z globalnym ociepleniem)
    Ostatnio edytowane przez TipoSedan ; 07-06-2018 o 16:47

  14. #73
    Master
    Dołączył
    03 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,589
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał krowka1978 Zobacz post
    Skąd masz informację, że to ta sama płyta podłogowa? 500X nie ma wspólnej płyty ani z 500L, ani z Tipo.
    Ta sama w innej wersji. Co i tak ma niewiele do rzeczy skoro np. silnik 1,4 16v da sie wlozyc do seicento. Kwestia jego zawieszenia i zgodnosci ze skrzynią

  15. #74
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    26 grudzień 2015
    Skąd
    wrocław
    Postów
    849
    Auto
    punto evo 1.4, doblo 1.4 T-Jet
    Rocznik
    2011, 2013
    Cytat Napisał marx30 Zobacz post
    Ale co wy sie martwicie? Macie swoje auta? Macie. Wiec co za znaczenie ma czy beda sprzedawac do przyszlego roku czy do 2030. Na inne rynki bedzie produkowane, dostep czesci bedzie w tym uzywanych rozwiazania techniczne starsze niz wegiel wszystko jeat OK. Bardziej balbym aie jezdzic z nowym silnikiem ktorego wady moga sie ujawnic za jakiś czas.
    ja wiem ze young timery sa w modzie, ale czy ja musze jezdzic 25 letnim autem, bo do wyboru z nowych będzie tylko elektro guano ?...choc w sumei moze i być 25 letni jezeli bedzie oferował to samo co nowy :-)

  16. #75
    Master
    Dołączył
    03 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,589
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    A propos elektrykow. Juz widze te walki pod blokiem o dostep do stanowiska ladowania. Jak w lidlu gdy rzucą crocsy. "Panie Januszu ja tu wczesniej stałam ale poszłam sie wysrać. Nie, pani grażyno - ja tu byłem już wczoraj".
    A w domach jednorodzinych oglądamy TV czy ładujemy auto? Bo bezpieczniki glowne padna a większych nam nie dadzą bo sieć nie wyrabia.
    Ostatnio edytowane przez marx30 ; 07-06-2018 o 16:52
    IT_spec lubi to.


 
Strona 5 z 16 PierwszyPierwszy ... 3456715 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. uno 1,4 nie odpala wtrysk nie podaje paliwa
    Napisany przez dawimczi na forum Uno
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 03-02-2017, 15:31
  2. Przedni spryskiwacz podaje płyn na tył
    Napisany przez nunka185 na forum Punto II
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 02-02-2017, 03:29
  3. Nowa gazeta - OKtany
    Napisany przez BladeRunner na forum Na luzie, po pracy
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post: 17-02-2014, 10:25
  4. Nowa strategia Fiata. Rozwój Alfy Romeo, koniec Lancii
    Napisany przez Zielony na forum Nowości & Portal
    Odpowiedzi: 25
    Ostatni post: 18-01-2014, 19:52
  5. [gazeta] OKtany, nowa gazeta
    Napisany przez miszko na forum Kącik książkowy
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 14-06-2012, 14:44

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat tipo koniec produkcji

do kiedy produkcja tipo

jak dlugo produkuje sie fiat

wycofanie silnika etorq w tipo

tipo facelifting

Co z Tipo

Fiat tipo ii facelift

Koniec produkcji fiata tipo

https:fiatklubpolska.pltipo-531gazeta-podaje-koniec-produkcji-fiata-tipo-41211

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl